بهترین هتل های پاریس؛ معرفی 11 هتل خوب پاریس

4.7
از 7 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
بهترین و محبوب ترین هتل های پاریس
14 مرداد 1402 08:00
0

بهترین هتل های پاریس، جزو برترین هتل های جهان هم قرار می‌گیرند و از‌آنجایی‌که شهر پاریس، یکی از پربازدیدترین شهرهای توریستی دنیاست، هتل‌هایی که در آن وجود دارند از استانداردهای معتبری برخوردارند و از فیلترهای بسیاری عبور کرده‌اند. تعدادی از هتل های خوب پاریس، در قصرها و کاخ‌هایی هستند که اقامت مسافرانشان را تبدیل به خاطره‌ای شاهانه و تجربه‌ای به‌یادماندنی می‌کنند. برخی دیگر از این هتل‌ها، منظره‌های دیدنی و زیبایی از برج ایفل و ساختمان‌های این شهر را پیشکش چشمان گردشگران می‌کنند.

بهترین هتل های پاریس از نظر امکانات، با یکدیگر تفاوت‌هایی هم دارند؛ هتل‌هایی در میان آن‌ها هست که دکوراسیون و لوازمی از دوره لویی پانزدهم دارند، با سبک‌های معماری و هنر کلاسیک اروپایی و آسیایی تزیین شده‌اند یا رستوران‌هایی دارند که با استانداردهای میشلن پذیرای مهمانان‌شان هستند. اتاق کودک، استخر با منظره شهر، تراس‌های 360 درجه، اسپا و کافه‌های رنگارنگ، همگی از بخش‌های مختلف این هتل‌ها هستند.

بهترین هتل های پاریس کدام‌اند؟

بهترین هتل های پاریس عبارت‌اند از: فور سیزنر جورج وی، حیات ریجنسی، نووتل، پنینسولا، پلازا آتنی، ملیا پاریس، شانگری لا، موریس، ریتز، لو بریستل و هتل‌های دیگر که هر‌کدام از این هتل‌ها، ویژگی‌های خودشان را دارند و همین جزئیات است که هتل های خوب پاریس را از یکدیگر متمایز می‌کند. در ادامه، تمامی این نکات را بررسی کرده‌ایم و شما راحت‌تر می‌توانید بهترین هتل های پاریس را بشناسید و ویژگی‌هایشان را بدانید. در این مطلب از مجله لست‌سکند، بهترین هتل های پاریس را با جزئیات و امکاناتشان بررسی و معرفی کرده‌ایم و امتیاز هر یک را آورده‌ایم.

1. هتل فور سیزنز جورج وی پاریس (Four Seasons Hotel George V)

این هتل مجلل در سال 1928 ساخته شده و دکوراسیون اتاق‌ها و سوئیت‌هایش، مربوط به دوران بعد از لویی شانزدهم است. بیشتر اتاق‌های این هتل، تراس‌هایی اختصاصی با نمایی از شهر پاریس دارند که نشستن در این تراس‌ها و کنار پنجره اتاق‌ها، حضورتان در هتل را بسیار جذاب‌تر و به‌یادماندنی‌تر می‌کند. این را هم باید اضافه کنیم که هتل فور سیزنز، سوئیت‌هایی با نمای برج ایفل دارد که اقامت شما را رویایی‌تر می‌کند.

از امکانات اتاق‌های هتل فورسیزنز جورج وی پاریس می‌توانیم به وای‌فای رایگان، تلویزیون، یخچال‌های کوچک و دستگاه اسپرسو اشاره کنیم. همچنین این هتل، 3 رستوران دارد که یکی از آن‌ها 3 ستاره میشلن و دو رستوران دیگر، 1 ستاره از میشلن دریافت کرده‌اند. یک کافه با لوازم و امکاناتی قدیمی و حتی عتیقه هم در این هتل وجود دارد که به سبک قرن 19 تزیین شده است. حیاط، اسپا، استخر، جکوزی، سونای بخار و اتاق فیتنس، امکانات این هتل را تکمیل می‌کنند.

هتل فور سیزنز تا بعضی از جاذبه‌های پاریس فاصله کمی دارد؛ برای مثال تا طاق پیروزی حدود 1 کیلومتر و تا برج ایفل حدود 2 کیلومتر فاصله دارد. همچنین باید بگوییم که فور سیزنز در نزدیکی شانزه‌لیزه قرار گرفته است. اگر به امتیازهای این هتل نگاه کنیم، بر اساس اعداد می‌توانیم بگوییم که احتمالاً فور سیزنز، بهترین هتل در پاریس است.

  • امتیاز هتل فور سیزنز جورج وی پاریس در گوگل: 4.7 از 5

  • امتیاز هتل فورسیزنز جورج وی پاریس در تریپ ادوایزر: 5 از 5

  • امتیاز هتل فورسیزنز جورج وی پاریس در بوکینگ: 9.4 از 10

  • آدرس هتل فورسیزنز جورج وی پاریس: خیابان شانزه‌لیزه، خیابان جورج وی

موقعیت دقیق هتل فور سیزنز جورج وی پاریس روی نقشه

Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Four-Seasons-Hotel-George-V-1.jpg
نمای ظاهری هتل فور سیزنز
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Four-Seasons-Hotel-George-V-2.jpg
منظره برخی اتاق‌های هتل به شهر
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Four-Seasons-Hotel-George-V.jpg
برخی از اتاق‌های هتل فور سیزنز، بهترین هتل پاریس
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Four-Seasons-Hotel-George-V-4.jpg
برخی از امکانات هتل فور سیزنز

2. هتل حیات ریجنسی پاریس اتوال (Hyatt Regency Paris Étoile)

یکی دیگر از بهترین هتل های پاریس، هتل حیات ریجنسی اتوال است که چشم‌انداز کم‌نظیری از پاریس به مسافرانش می‌دهد. این هتل، 34 طبقه دارد که 995 اتاق و سوئیت را در خودش جای داده است. موقعیت مکانی این هتل، به‌گونه‌ای است که با حدود 5 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به مترو برسانید و از آنجا هم به قسمت‌های مختلف شهر بروید. البته فاصله هتل حیات ریجنسی پاریس اتوال تا طاق پیروزی و همین‌طور تا شانزه‌لیزه حدود 1.5 کیلومتر است.

شاید بزرگ‌ترین ویژگی هتل حیات، همین منظره دیدنی شهر پاریس از اتاق‌هایش باشد؛ اما علاوه‌بر‌ این باید به امکانات دیگرش هم اشاره کنیم. وای‌فای، تلویزیون، میز، حمام اختصاصی با لوازم کامل، همگی بر مزیت‌های این هتل می‌افزایند. در حیات ریجنسی، یک کافه شیک در طبقه سی‌وچهارم با دیدی از شهر پاریس وجود دارد و از قسمت‌های دیگر هتل هم می‌توانیم به سالن ورزش، فضای مخصوص ملاقات‌ها و یک لابی‌رستوران اشاره کنیم. در رستوران مایو (MAYO) هتل حیات ریجنسی می‌توانید غذای فصلی و محصولات محلی هم تهیه کنید. این هتل طبق آمار و ارقامی که دارد، رقیب هتل فورسیزنز است و می‌توانیم آن را به‌عنوان بهترین هتل پاریس بشناسیم. 

  • امتیاز هتل حیات ریجنسی پاریس اتوال در گوگل: 4.7 از 5

  • امتیاز هتل حیات ریجنسی پاریس اتوال در تریپ ادوایزر: 5 از 5

  • امتیاز هتل حیات ریجنسی پاریس اتوال در بوکینگ: 9.4 از 10

  • آدرس هتل حیات ریجنسی پاریس اتوال: بین خیابان پرشینگ و گوویون سنت

موقعیت دقیق هتل حیات ریجنسی پاریس اتوال روی نقشه

Lastsecond.ir-paris-best-hotels-hyatt3.jpg
نمای ظاهری هتل حیات ریجنسی
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-hyatt.jpg
دکوراسیون اتاق‌های بهترین هتل در پاریس
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-hyatt1.jpg
رستورانی در هتل حیات

3. هتل نووتل پاریس (Novotel Paris Les Halles)

نووتل جزو بهترین هتل ها در پاریس است که به تعبیری در قلب این شهر جای گرفته است. این هتل، فاصله‌ای 3 دقیقه‌ای تا ایستگاه مترو دارد و تا موزه لوور، باید حدود 10 دقیقه پیاده‌روی کنید. این را هم باید اضافه کنیم که هتل نووتل پاریس، حدود 10 دقیقه هم تا کلیسای جامع نوتردام فاصله زمانی دارد. در اطراف منطقه این هتل، چندین فروشگاه وجود دارد که اگر تصمیم خرید کالا و لوازمی را داشته باشید، می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. معمولاً در تور اروپا از این‌ قبیل جاهای دیدنی و مهم، حتماً بازدید می‌کنند. اگر هتل شما از نظر مسافت در نزدیکی مراکز گردشگری و جاذبه‌های شهر باشد، راحت‌تر می‌توانید در زمانتان صرفه‌جویی کنید.

اتاق‌های مدرن با فضای بزرگ، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، وای‌فای رایگان، مرکز فیتنس و اتاق‌های ملاقات، بخشی از امکانات این هتل هستند. شما می‌توانید در پاسیوی این هتل، وعده‌های غذایی مختلف میل کنید و در رستوران و کافه هم غذاهای فرانسوی سفارش دهید.

  • امتیاز هتل نووتل پاریس در گوگل: 4.4 از 5

  • امتیاز هتل نووتل پاریس در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

  • امتیاز هتل نووتل پاریس در بوکینگ: 8.6 از 10

  • آدرس هتل نووتل پاریس: خیابان ریولی، خیابان هالس

موقعیت دقیق هتل نووتل پاریس روی نقشه

Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Novotel-Paris-Les-Halles4.jpg
نمای بیرونی هتل نووتل
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Novotel-Paris-Les-Halles1.jpg
برخی از اتاق‌های نووتل
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Novotel-Paris-Les-Halles.jpg
فضاهای مختلف در هتل نووتل

4. هتل ریتز پاریس (Ritz Paris)

ساختمانی متعلق به سال 1898 که درحال‌حاضر جزو بهترین هتل های پاریس است و با اقامت در اتاق‌های این هتل، انگار در زمان سفر می‌کنید و به سال‌ها قبل می‌روید. اتاق‌های هتل ریتز، مانند اتاق‌های یک قصر هستند و بخش‌های مختلف دیگر ریتز پاریس هم مانند رستوران و سالن‌های دیگرش، باشکوه و مجلل‌اند. دکورهای فرانسوی با تزیینات و کارهای هنری و در کنار آن‌ها قرارگیری وسایل آنتیک، همه‌وهمه به جلال و شکوه این هتل اضافه می‌کنند. این‌گونه بناها را می‌توانید در روستاهای فرانسه هم ببینید.

امکانات مختلفی که می‌توانید در این هتل از آن‌ها بهره‌مند شوید، عبارت‌اند از: وای‌فای، استخر، سالن ورزشی و اسپا. بعضی از اتاق‌های این هتل، تراس اختصاصی دارند که نمایی از باغ را به شما می‌دهند. در این هتل دو رستوران و دو کافه هم وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها وعده‌های غذایی‌تان را صرف کنید. این نکته را هم در نظر بگیرید که هتل ریتز تا موزه لوور و فروشگاه‌های خیابان شانزه لیزه حدود یک کیلومتر فاصله دارد.

  • امتیاز هتل ریتز پاریس در گوگل: 4.7 از 5

  • امتیاز هتل ریتز پاریس در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

  • آدرس هتل ریتز پاریس: خیابان وندوم

موقعیت دقیق هتل ریتز روی نقشه

Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Ritz-Paris8.jpg
نمای ظاهری هتل ریتز
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Ritz-Paris.jpg
منظره برخی از اتاق‌های هتل ریتز
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Ritz-Paris2.jpg
نمای برخی از اتاق‌های هتل ریتز
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Ritz-Paris1.jpg
نمونه‌ای از کافه و رستوران هتل ریتز

5. هتل شانگری لا پاریس (Shangri-La Paris)

با اقامت در این هتل، در واقع در یکی از اتاق‌های خانه سابق پرنس رولند بناپارت سکونت می‌کنید که جزو جاهای دیدنی فرانسه هم محسوب می‌شود. خانه‌ای زیبا که هر‌کدام از اتاق‌هایش با ترکیبی از سبک اروپایی و آسیایی تزیین شده‌اند. این هتل 100 اتاق و سوئیت دارد که تعدادی از آن‌ها نمایی روبه برج ایفل دارند و برخی از آن‌ها روبه‌روی رود سین هستند. همچنین تعدادی از اتاق‌ها هم بالکن دارند که می‌توانید چند ساعتی را به این بالکن‌ها بروید و از هوای پاریس لذت ببرید. در این هتل می‌توانید از وای‌فای، تلویزیون، چای و قهوه‌ساز، حمام‌هایی با گرمایش از کف، سالن ورزش، استخر و اسپا هم بهره‌مند شوید.

شانگری لا پاریس، 2 رستوران دارد که یکی از آن‌ها رستوران ستاره‌دار میشلن است و باید بگوییم که تنها رستوران چینی پاریس هم که ستاره میشلن دارد، در همین هتل واقع شده است. به این مجموعه، یک کافه هم اضافه کنید. شما حتی می‌توانید قرار ملاقات‌ها و حتی سمینارهایتان را هم در این هتل ترتیب دهید. فاصله هتل شانگری لا تا ایستگاه مترو طوری است که با حدود 2 دقیقه پیاده‌روی به آن می‌رسید. اگر مشکلی با پیاده‌روی ندارید، می‌توانید با تقریباً 11 دقیقه پیاده‌روی، خودتان را به برج ایفل برسانید و شروع به کشف قسمت‌های مختلف و حقایق برج ایفل کنید.

  • امتیاز هتل شانگری لا پاریس در گوگل: 4.7 از 5

  • امتیاز هتل شانگری لا پاریس در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

  • امتیاز هتل شانگری لا پاریس در بوکینگ: 8.9 از 10

  • آدرس هتل شانگری لا پاریس: خیابان پرزیدنت ویلسون، خیابان دلنا

موقعیت دقیق هتل شانگری لا روی نقشه

Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Shangri-La-Paris.jpg
نمای بیرونی هتل شانگری لا از بهترین هتل های پاریس
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Shangri-La-Paris1.jpg
منظره دیدنی برج ایفل از هتل شانگری لا
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Shangri-La-Paris4.jpg
برخی از اتاق‌های هتل شانگری لا
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Shangri-La-Paris3.jpg
قسمت‌های مختلف شانگری لا

6. هتل پلازا آتنی پاریس (Plaza Athénée Paris)

یکی دیگر از بهترین هتل های پاریس فرانسه، هتل پلازا آتنی است که در خیابان معروف مونتن قرار دارد. موقعیت قرارگیری این هتل به‌شکلی است که شما به‌راحتی، هم به مترو دسترسی دارید و هم می‌توانید خودتان را به جاذبه‌های دیدنی پاریس برسانید. مسافت بین نزدیک‌ترین ایستگاه مترو تا شما با حدود 3 دقیقه پیاده‌روی طی می‌شود. فاصله هتل پلازا تا برج ایفل حدود یک کیلومتر و همین فاصله تا موزه لوور حدود 3 کیلومتر است. اگر تصمیم دارید خرید کنید، می‌توانید ظرف مدت 5 دقیقه پیاده‌روی، خودتان را به خیابان شانزه‌لیزه برسانید.

از هرچه بگذریم، از امکانات و ویژگی‌های این هتل نمی‌توانیم بگذریم. وای‌فای، تلویزیون، سالن ورزش، اسپا، اتاق بخار، سونا، یک کافه و 5 رستوران که دوتا از آن‌ها غذاخوری با فضای باز هستند، قسمت‌های مختلف این هتل را تشکیل داده‌اند. رستوران‌های پلازا آتنی پاریس، منوهای مختلفی دارند که می‌توانند پاسخگوی سلایق گوناگونی باشند. در این هتل مانند برخی از بهترین هتل های پاریس که تا به اینجا معرفی کرده‌ایم، تعدادی از اتاق‌ها نمایی از برج ایفل و بعضی دیگر از آن‌ها بالکن یا تراس دارند.

  • امتیاز هتل پلازا آتنی پاریس در گوگل: 4.6 از 5

  • امتیاز هتل پلازا آتنی پاریس در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

  • امتیاز هتل پلازا آتنی پاریس در بوکینگ: 9.1 از 10

  • آدرس هتل پلازا آتنی پاریس: خیابان جورج وی، خیابان مونتن

موقعیت دقیق هتل پلازا آتنی پاریس روی نقشه

Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Plaza-Athénée-Paris.jpg
نمای خارجی هتل پلازا آتنی
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Plaza-Athénée-Paris1.jpg
بعضی از اتاق‌های هتل پلازا آتنی یکی از بهترین هتل های پاریس
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Plaza-Athénée-Paris2.jpg
نمایی از رستوران هتل پلازا آتنی

7. هتل لی موریس پاریس (Le Meurice)

در هتل لی موریس که ساختمانی متعلق به قرن 19 دارد و دکوراسیونش به سبک زمان لویی شانزدهم است، می‌توانید چند روزی را شاهانه اقامت کنید. با‌اینکه لی موریس منظره‌ای رو به برج ایفل ندارد، اما زیبایی و دکور خود اتاق‌ها، تا حدودی لذتِ بودن در هتلی بدون نمایی از ایفل را جبران می‌کند. تعدادی از این اتاق‌های مجلل، بالکن دارند که اگر چنین امکانی را می‌خواهید، پیش‌از رزرو، از این ویژگی مطلع شوید. وای‌فای و تلویزیون هم از امکاناتی هستند که در تمامی اتاق‌های این هتل در اختیارتان قرار دارند. اتاق‌های این هتل در برابر صدا عایق هستند و می‌توانید از این اطمینان داشته باشید که سروصدای احتمالی مهمانان دیگر مزاحمتان نمی‌شود.

در این هتل که از بهترین هتل ها در پاریس است، رستورانی وجود دارد که 2 ستاره کیفیت از میشلن دریافت کرده و نکته جالب دیگر این است که یکی از رستوران‌های این هتل، با الهام گرفتن از سالنی در کاخ ورسای طراحی شده است. در هتل لی موریس می‌توانید بهترین غذاهای فرانسه را تجربه کنید و در کنار آن از خدمات دیگری مثل اسپا، سالن فیتنس، ماساژ درمانی و خیلی دیگر از ویژگی‌های آن استفاده کنید. یکی از سوئیت‌های این هتل، 4 اتاق خواب و یک تراس 360 درجه دارد که از متفاوت‌ترین سوئیت‌ها در بین بهترین هتل های پاریس محسوب می‌شود.

اگر تصمیم دارید که در جاهای دیدنی پاریس گشت‌وگذار کنید و به قسمت‌های جذاب شهر بروید، باید بگوییم که فاصله لی موریس تا موزه لوور حدود 600 متر است که می‌توانید آن را در مدت تقریباً 13 دقیقه طی کنید. فاصله همین هتل تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو و همچنین تا فروشگاه‌های خیابان شانزه‌لیزه حدود 5 دقیقه است. پیشنهاد می‌کنیم که برای تجربه سفر ارزان به پاریس، رفتن به فروشگاه‌های این شهر را کنترل‌شده‌تر انجام دهید.

  • امتیاز هتل لی موریس پاریس در گوگل: 4.5 از 5

  • امتیاز هتل لی موریس پاریس در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

  • امتیاز هتل لی موریس پاریس در بوکینگ: 9.3 از 10

  • آدرس هتل لی موریس پاریس: خیابان ریوولی

موقعیت دقیق هتل لی موریس روی نقشه

Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Le-Meurice4.jpg
نمای خارجی هتل لی موریس روی نقشه
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Le-Meurice3.jpg
نمای یکی از اتاق‌های هتل لی موریس
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Le-Meurice2.jpg
یکی از رستوران‌های لی موریس

8. هتل پنینسولا پاریس (The Peninsula)

هتل پنینسولا اگر بهترین هتل پاریس نباشد، قطعاً یکی از بهترین هتل ها در پاریس است. بنای زیبای این هتل مربوط به قرن 19 است و بین هتل‌های مختلف پاریس، اینجا هم ساختمانی مجلل و باشکوه دارد. درون 200 اتاق این هتل را با تزیینات هنری و وسایلی جذاب پر کرده‌اند. برخی از اتاق‌های این هتل، بالکن هم دارند که مدتی نشستن در آن، لذت حضور در این هتل را بیشتر می‌کند. داخل اتاق‌ها وسایل و امکاناتی وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توانیم به تلویزیون، میز کار، وای‌فای، چای و قهوه‌ساز اشاره کنیم. امکان برقراری تماس تلفنی رایگان برای مسافت‌های راه دور را هم باید به ویژگی‌های این هتل اضافه کرد.

هتل پنینسولا، چند رستوران مختلف دارد که هرکدام ویژگی‌های مخصوصی دارند. یکی از آن‌ها شیشه‌ای است و می‌توانید از آن، کل شهر را ببینید. یکی دیگر از رستوران‌ها روی پشت‌بام قرار دارد و نمای 360 درجه زیبایی از شهر به شما می‌دهد، ضمن اینکه نمای زیبایی هم از برج ایفل دارید. رستورانی چینی هم در این هتل وجود دارد که اگر به این نوع غذا علاقه داشتید، می‌توانید به این رستوران سری بزنید.

یک استخر، اسپا و سالن فیتنس، امکانات این هتل را تکمیل می‌‌کنند. باید این را هم اضافه کنیم که در پنینسولا، یک اتاق سیگار هم وجود دارد تا دغدغه برخی از مسافران را برطرف کند. در ارتباط با موقعیت قرارگیری هتل، باید بگوییم که پنینسولا تا طاق پیروزی، چیزی به‌اندازه حدوداً 7 دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد و مسافت شما از پنینسولا تا برج ایفل حدود 1.6 کیلومتر است. با در نظر گرفتن همه این مزیت‌ها، اینجا یکی از بهترین هتل های پاریس است.

  • امتیاز هتل پنینسولا پاریس در گوگل: 4.6 از 5

  • امتیاز هتل پنینسولا پاریس در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

  • امتیاز هتل پنینسولا پاریس در بوکینگ: 9.1 از 10

  • آدرس هتل پنینسولا پاریس: میدان شارل دوگل، خیابان کلبر

موقعیت دقیق هتل پنینسولا روی نقشه

Lastsecond.ir-paris-best-hotels-The-Peninsula3.jpg
نمایی از پنینسولا، یکی از بهترین هتل های پاریس
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-The-Peninsula1.jpg
نمایی از برخی قسمت‌های هتل
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-The-Peninsula4.jpg
برخی از اتاق‌های هتل پنینسولا
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-The-Peninsula.jpg
نمای رستوران شیشه‌ای پنینسولا از شهر پاریس

9. هتل لو بریستول پاریس (Le Bristol)

بریستول هم جزو هتل های خوب پاریس است که به‌عنوان یکی از هتل‌های نمادین این شهر شناخته می‌شود و بنای آن مربوط به سال 1925 است. اکثر اتاق‌های این هتل فضای دل‌باز و نسبتاً بزرگی دارند و برای گردشگران بسیار دل‌پذیر هستند. این اتاق‌ها با برخی از وسایل قدیمی که به دوره لویی پانزدهم و شانزدهم مربوط می‌شوند، تزیین شده‌اند و امکانات مختلفی هم مثل وای‌فای رایگان دارند. بعضی از اتاق‌های هتل لو بریستول بالکن دارند و غیر از این مطلب، شما با رزرو هرکدام از اتاق‌های این هتل، می‌توانید از خدمات 24 ساعته بریستول برای اتاق‌ها بهره‌مند شوید.

در مجموعه هتل لو بریستول، قسمت‌های جذاب مختلفی وجود دارد که برای استفاده از آن‌ها بهتر است برنامه‌ریزی کنید تا در طول سفرتان فقط در هتل نمانید! دو رستوران در این هتل هست که یکی 3 ستاره از میشلن و دیگری یک ستاره از آن دریافت کرده است. وجود یک استخر سرپوشیده در پشت‌بام بریستول که نمایی از برج ایفل و سقف خانه‌های فرانسوی، منظره‌های اطرافش را تشکیل می‌دهد، تجربه‌ای به‌یادماندنی را برایتان می‌سازد. یک تراس هم در قسمت دیگر پشت‌بام وجود دارد که حال‌وهوایی متفاوت دارد؛ اما همچنان تمامی قسمت‌های هتل بریستول را معرفی نکرده‌ایم! یک باغ اختصاصی در فضای داخلی هتل هست که با گیاهان سبز و گل‌های رنگارنگ پوشیده شده و بین آن‌ها میز و صندلی چیده‌اند تا بتوانید مدتی را با آسودگی در این فضا بنشینید. بخشی از هتل هم مخصوص کودکان است تا آن‌ها از اقامتشان در هتل بیشتر لذت ببرند.

بنای هتل در محله‌ای قرار دارد که پر است از گالری‌ها و همچنین فروشگاه‌هایی از برندهای مختلف مثل گوچی و هرمس. جدا از این مزیت، فاصله شما تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو و همین‌طور خیابان شانزه‌لیزه حدود 8 دقیقه است و کاخ الیزه هم در فاصله 300 متری از لو بریستول قرار گرفته است.

  • امتیاز هتل لو بریستول پاریس در گوگل: 4.7 از 5

  • امتیاز هتل لو بریستول پاریس در تریپ ادوایزر: 5 از 5

  • امتیاز هتل لو بریستول پاریس در بوکینگ: 9.3 از 10

  • آدرس هتل لو بریستول پاریس: خیابان فابرگ

موقعیت دقیق هتل لو بریستول روی نقشه

Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Le-Bristol4.jpg

نمای خارجی از هتل لو بریستول

Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Le-Bristol.jpg
یکی از اتاق‌های بریستول و امکاناتش
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Le-Bristol2.jpg
استخر و نمای شهر در بریستول
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Le-Bristol3.jpg
یکی از رستوران‌های بریستول

10. هتل ملیا پاریس لا دفنس (Meliá Paris La Défense)

این هتل در منطقه تجاری پاریس قرار گرفته و در نزدیکی یک مرکز خرید بزرگ است و ایستگاه مترو هم روبه‌روی این هتل قرار دارد. بنابراین به‌راحتی می‌توانید به نقاط مختلف پاریس بروید. اتاق‌های هتل ملیا پاریس، تلویزیون‌هایی با کانال‌های ماهواره‌ای دارند، دسترسی به وای‌فای در آن‌ها امکان‌پذیر است و شما می‌توانید با وسایلی که در اتاق‌ها در اختیار دارید، چای و قهوه درست کنید. در سوئیت‌های این هتل، میز کار وجود دارد و باید بگوییم که برای تعدادی از اتاق‌ها، صبحانه، میان‌وعده و نوشیدنی رایگان سرو می‌شود.

در این هتل، بوفه غذاهای حلال هم در دسترس است و در کنار غذاهای مدیترانه‌ای و دسرهای خانگی، می‌توانید وعده‌هایتان را از منوی غذاهای حلال سفارش دهید. یک رستوران بین‌المللی، فضایی برای هماهنگ کردن ملاقات‌ها و برگزاری رویدادها و کافه‌ای با منظره پانورامیک از شهر در طبقه نوزدهم هتل، دیگر بخش‌های هتل ملیا پاریس لا دفنس هستند. افزون بر همه این‌ها، شما می‌توانید منتخبی از روزنامه‌های بین‌المللی شامل روزنامه‌های عربی، انگلیسی و اسپانیایی را بخوانید.

  • امتیاز هتل ملیا پاریس لا دفنس در گوگل: 4.2 از 5

  • امتیاز هتل ملیا پاریس لا دفنس در تریپ ادوایزر: 4 از 5

  • امتیاز هتل ملیا پاریس لا دفنس در بوکینگ: 8.3 از 10

  • آدرس هتل ملیا پاریس لا دفنس: خیابان فابرگ

موقعیت دقیق هتل ملیا پاریس لا دفنس

Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Meliá-Paris-La-Défense4.jpg
نمای خارجی هتل ملیا پاریس از بهترین هتل های پاریس
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Meliá-Paris-La-Défense.jpg
منظره هتل ملیا از شهر پاریس
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Meliá-Paris-La-Défense3.jpg
برخی از اتاق‌های ملیا پاریس با منظره دیدنی از شهر
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-Meliá-Paris-La-Défense2.jpg
یکی از رستوران‌های ملیا پاریس با نمایی دور از برج ایفل

11. هتل کلکسیونر پاریس (du Collectionneur)

این هتل یکی از بهترین هتل های پاریس است و اتاق‌هایی راحت با تزیینات زیبا دارد و احساس خوبی را حین اقامت برای شما ایجاد می‌کند. بعضی از اتاق‌های این هتل، بالکن و تراس دارند و برخی دیگر نمایی از برج ایفل را پیشکش چشمانتان می‌کنند. تلویزیون، وای‌فای و مینی‌بار، از‌جمله امکاناتی هستند که در این هتل وجود دارند و می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

در کلکسیونر پاریس، سالنی برای سرو صبحانه وجود دارد و می‌توانید در طول روز، از میان‌وعده‌هایی که در این سالن سرو می‌شود، استفاده کنید. اسپا، کافه، سالن ورزشی و رستورانی با سبک تزیینات سال 1930 از‍‌‌‌جمله قسمت‌های دیگر هتل هستند. اگر تصمیم گرفتید که در این هتل اقامت کنید، می‌توانید با حدود 15 دقیقه پیاده‌روی، خودتان را به طاق پیروزی برسانید یا با تقریباً 10 دقیقه پیاده‌روی به شانزه‌لیزه بروید. توجه کنید که با رزرو آنلاین اتاق در این هتل، از مزایایی مثل اسپای رایگان و تخفیف هم بهره‌مند می‌شوید. این نکات باعث شده‌اند تا کلکسیونر در مقایسه با سایر هتل‌هایی که نام بردیم، به‌عنوان یک هتل خوب در پاریس شناخته شود.

  • امتیاز هتل کلکسیونر پاریس در گوگل: 4.2 از 5

  • امتیاز هتل کلکسیونر پاریس در تریپ ادوایزر: 4 از 5

  • امتیاز هتل کلکسیونر پاریس در بوکینگ: 7.7 از 10

  • آدرس هتل کلکسیونر پاریس: خیابان اوش، خیابان کورسل

موقعیت دقیق هتل کلکسیونر روی نقشه

Lastsecond.ir-paris-best-hotels-du-collectionneur-4.jpg
نمای خارجی هتل کلکسیونر پاریس
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-du-collectionneur-1.jpg
منظره برخی از اتاق‌های هتل کلکسیونر از شهر پاریس
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-du-collectionneur-2.jpg
نمونه‌ای از اتاق‌های هتل کلکسیونر
Lastsecond.ir-paris-best-hotels-du-collectionneur.jpg
از رستوران‌های هتل کلکسیونر

سفر با تور به فرانسه

برای اینکه از زمانتان بهترین استفاده را ببرید و هر بخش از سفرتان به فرانسه و شهر پاریس برنامه‌ریزی شده باشد، بهتر است که با تور فرانسه سفر کنید. این تور در لست‌سکند با تنوع درخور توجهی برگزار می‌شود و علاوه‌بر آن، معمولاً بخشی از کارهای شما مثل گرفتن ویزا، توسط آژانس پیگیری و انجام می‌شود. در‌هر‌صورت، اگر هیچ‌کدام از تورها هم برایتان مناسب یا جذاب نبود، می‌توانید سفر ایدئالتان را برای ما در سفرساز شرح دهید و پس‌از آن، کارشناسان ما مناسب‌ترین سفر را جست‌وجو می‌کنند و به شما پیشنهاد می‌دهند.

سخن پایانی

در این مطلب، سعی کردیم که هتل های خوب پاریس و به‌نوعی، بهترین هتل در پاریس را به شما معرفی کنیم و امکانات و ویژگی هر یک را هم عنوان کنیم. البته برای اقامت در بهترین هتل های پاریس، باید مبالغ بالایی هم بپردازید؛ اما اگر از آن دسته از افراد هستید که دوست دارید تجربه‌های متفاوتی را در سفرهایتان کسب کنید، می‌توانید با مراجعه به صفحه تور اقساطی لست‌سکند، هزینه‌هایتان را بهتر کنترل کنید و عملکرد هوشمندانه‌تری پیش بگیرید. از نظر شما بین هتل های خوب پاریس، بهترین هتل پاریس کدام است؟ تابه‌حال تجربه اقامت در این هتل‌ها را داشته‌اید؟

پویا دهقان
پویا دهقان

گردشگری خوانده‌ام و به‌شدت دوست دارم با ماجراجویی، چیزهای جدیدی کشف کنم و کارهای هیجان‌انگیزی انجام بدهم. سعی می‌کنم این‌طور آگاه‌تر شوم. دوست دارم فرصت‌های خالی‌ام را به شنیدن موسیقی و عکاسی توی کوچه‌پس‌کوچه‌های طهران بگذرانم و از حس‌وحالم بنویسم. کتاب خواندن، فیلم دیدن، معاشرت و کسب تجربه‌های جدید، دنیایم را کامل‌تر می‌کند!