بهترین کافه های کیش؛ کافه‌های لوکس، ساحلی و جذاب جزیره

4.7
از 7 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
لذت یک فنجان قهوه در جزیره مدرن ایران
03 شهریور 1402 08:00
0

تصور کنید که به جزیره کیش سفر کرده‌اید. تکمیل‌کننده یک سفر با پیاده‌روی‌های طولانی در پاساژها یا ساعت‌ها آب‌تنی در خلیج‌فارس چیست؟ چه چیزی به‌غیراز یک فنجان چای یا قهوه اعلا می‌تواند خستگی و کوفتگی این‌همه فعالیت را از تن به در کند؟ رفتن به بهترین کافه های کیش یک انتخاب خوب برای کامل کردن یک خوش‌گذرانی است! پس اگر شما هم دوست دارید درباره گزینه‌های پیش‌ رویتان در جزیره و بهترین کافه های کیش بدانید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

 بهترین کافه های کیش

اگر قرار باشد به لیست بهترین کافه های کیش اشاره کنیم، می‌توانیم بگوییم که بهترین کافه های کیش عبارت‌اند از: کافه طهرون، کافه کاکتوس، کافه اسپرسولب، کافه امیرشکلات، کافه ترنج، کافه تراس، کافه دامون، کافه لاواتزا، کافه ایرن، کافه دیاکو، کافه سلسیوس و کافه لمیز. در ادامه هر کدام از کافه‌ها را همراه با منوی کافه، معرفی می‌کنیم.

کافه طهرون

اجازه دهید لیست بهترین کافه های کیش را با منظره بی‌نظیر خلیج‌فارس آغاز کنیم. کافه طهرون یکی از کافه‌های خوب کیش با نمای دریاست. در واقع کافه طهرون کیش دو فضای جداگانه دارد؛ یکی در ساحل و دیگری فضای بسته و داخل کافه. فضای باز کافه و نمای دریا مناسب کسانی است که به دنبال کافه برای تولد در کیش هستند؛ اما بیایید کمی از حال‌وهوا و چیدمان کافه فاصله بگیریم و از خوراکی‌هایش بگوییم. منوی این کافه، تنوع بالایی دارد و شما می‌توانید از میان انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد انتخاب‌های متفاوتی داشته باشید. قطعا نوشیدن یک آب‌میوه خنک و تگری آن هم در حال تماشای خلیج‌فارس، مخصوصا وقتی با تور کیش شهریور به سفر رفته‌اید لذت خاص خودش را دارد.  

  • آدرس کافه طهرون: کیش، جنب کیبل اسکی
  • ساعت کار کافه طهرون: 9 صبح تا 1 بامداد
  • شماره تماس کافه طهرون: 09347693359

موقعیت دقیق کافه طهرون 

9B0LjL1pZTJW3YNg3N7kZ7L0JKM7DJNe01Wap5by.jpg
نمایی از کافه طهرون به عنوان یکی از بهترین کافه های ساحلی کیش 
منو کافه طهرون.jpg
بخشی از منوی کافه طهرون 
photo_2023-08-12_13-42-35.jpg
بخشی از منو کافه طهرون از بهترین کافه های ساحلی کیش

اسپرسولب

یکی از کافه‌هایی که این روزها در کیش بازار گرمی دارد و مورد توجه مسافران قرار می‌گیرد کافه اسپرسولب است، جدا از کیفیت نوشیدنی‌ها و فضای دل‌نشین این کافه، شما با تنوع بالای شیرینی و دسر در آن روبه‌رو هستید و می‌توانید یک بعدازظهر شیرین و خوش‌طعم را در کافه اسپرسولب تجربه کنید. خیلی از ما وقتی به کیش سفر می‌کنیم، حساسیت زیادی روی انتخاب هتل داریم و سعی می‌کنیم از میان بهترین هتل‌های کیش انتخابمان را انجام دهیم. این موضوع در مورد کافه های کیش هم صدق می‌کند و برای شخصی که روی انتخاب مقصد حساسیت دارد، اسپرسولب انتخاب خوبی خواهد بود.

  • آدرس کافه اسپرسولب: سه شعبه: کیش،ساختمان 20 واحد19/برج مسکونی دیپلمات/ میکامال،هایپر میتاکیش
  • ساعت کار کافه اسپرسولب: 10 صبح تا 12 شب
  • شماره تماس کافه اسپرسولب: 0939 981 0918

موقعیت دقیق کافه اسپرسولب کیش

53q6cAolSw8wlV.jpg
اسپرسولب از کافه های لوکس کیش

کافه کاکتوس

این بار نوبت به یک کافه‌رستوران می‌رسد! کاکتوس جزو کافه‌های لوکس کیش به‌حساب می‌آید و برای کسانی که دوست دارند سفر شیک و تجملی‌شان را با یک وعده جذاب کامل کنند، انتخاب خوبی به نظر می‌رسد. کافه کاکتوس هم از جمله کافه‌هایی است برای نشستن و سفارش‌ دادن هم فضای داخلی و هم فضای خارجی خود را به شما پیشنهاد می‌دهد. اگر از آن دست افرادی هستید که دوست دارید انتخاب‌های متنوع و رنگارنگی در منوی شما باشد، می‌توانید به کاکتوس سری بزنید؛ به ویژه اگر مدت زیادی را در سفر نمی‌گذرانید و قصد دارید با توری مانند تور ارزان کیش 3 شب و 4 روز از همه امکانات ممکن استفاده کنید، کاکتوس انتخاب خوبی به نظر می‌آید.

  • آدرس کافه‌رستوران کاکتوس: بلوار داريوش، پشت هتل ارم
  • ساعت کار کافه‌رستوران کاکتوس: 11:30 صبح تا 2 بامداد
  • شماره تماس کافه‌رستوران کاکتوس: 07644443151

موقعیت دقیق کافه کاکتوس کیش

359665_865313--کافه-کاکتوس.png
نمای بیرونی کافه کاکتوس

کافه امیر شکلات

امیر شکلات شعبه‌های زیادی در سراسر ایران دارد و به طبع در کیش هم می‌توانید شعبه آن را پیدا کنید. بسیاری از مسافران وقتی به این جزیره جذاب سفر می‌کنند، دوست ندارند ریسک زیادی کنند و ترجیح می‌دهند به سراغ برندهای آشنا و غذاهایی بروند که پیش‌ازاین، طعم آن‌ها را چشیده‌اند. به‌خصوص که مدیریت‌ هزینه‌های سفر این روزها یک دغدغه مهم برای همه کسانی است که به سفر علاقه دارند و طبیعتاً آن‌هایی که برای هزینه‌هایشان برنامه‌ریزی زیادی کرده‌اند یا حتی ممکن است با تور اقساطی کیش به جزیره سفر کرده باشند، دیگر فرصتی برای ریسک تازه و امتحان کردن طعم‌های جدید را ندارد. امیر چاکلت کیش دقیقاً برای همین افراد است.

  • آدرس کافه امیر شکلات: شهرک صدف
  • ساعت کار کافه امیر شکلات: از ۸ صبح تا ۳ بامداد
  • شماره تماس کافه امیر شکلات: 07644440520

موقعیت دقیق کافه امیر شکلات

JsFpr1SRNKrBT5y30V9p3OasT4LrheYx34O8rz0P.jpeg
نمای بیرونی کافه امیر شکلات 

کافه بین‌المللی دامون

شاید در نگاه اول عجیب باشد که در جزیره، افرادی به دنبال کافه های شبانه روزی کیش هستند؛ اما باتوجه‌به گرمای هوا و فعالیت‌های مختلفی که ساعاتتان را در طول سفر پر می‌کند، طبیعی است که کافه‌ها و رستوران‌ها تا دیروقت فعالیت کنند. شاید دقیقاً نتوان گفت که این کافه‌ها شبانه‌روزی هستند؛ اما بسیاری از آن‌ها حتی تا ساعت 3 یا 4 صبح فعالیت می‌کنند. کافه بین‌المللی دامون یکی از کافه‌هایی است که تا پاسی از شب می‌توانید در آن وقت بگذرانید و فضای بزرگ و مدرنی دارد.

  • آدرس کافه دامون: مرکزخرید دامون، طبقه ۲
  • ساعت کار کافه دامون: 10 صبح تا 1:30 بامداد
  • شماره تماس کافه دامون: 07644443151

موقعیت دقیق کافه دامون 

منو دامون 1.png
بخشی از منو کافه دامون 
منو دامون .jpg
بخشی از منو کافه دامون 

کافه لمکده هتل ترنج

وقتی از بهترین‌های کیش حرف می‌زنیم به طبع باید به سراغ کافه‌های بهترین هتل‌ های کیش هم برویم. هتل ترنج چند کافه و رستوران دارد؛ اما کافه لمکده آن شهرت زیادی بین کافه های خوب کیش دارد. این جزیره، شهر خوبی برای لذت‌های لوکس است؛ از تفریحات آبی گرفته تا هتل‌های خاص. بسیاری از مسافران، تنها برای استفاده از امکانات خاص برخی هتل‌ها به این شهر سفر می‌کنند؛ مثلاً تور کیش هتل ترنج را تهیه می‌کنند و بیشتر زمانشان را در حوالی همان هتل می‌گذرانند. لمکده هتل ترنج یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌تواند تجربه خوبی از سفر به کیش را برای شما رقم بزند.

  • آدرس کافه لمکده هتل ترنج: هتل ترنج
  • ساعت کار کافه لمکده هتل ترنج: 12 ظهر تا 11:45 شب
  • شماره تماس کافه لمکده هتل ترنج: 09333002640

موقعیت دقیق کافه لمکده هتل ترنج

cf9dca3bf744738f517eb8077d8bc64e27aaaa910a10bac1228b32d0f8e8a96f.jpg
فضای کافه لمکده هتل ترنج

کافه لاواتزا

کافه لاواتزا، یکی دیگر از کافه های خوب کیش است که توانسته بازخوردهای خوبی را از طرف مسافران قبلی به خودش اختصاص دهد. این کافه برخلاف بیشتر کافه‌هایی که تا اینجا به شما معرفی کردیم، فضای بیرونی ندارد و در ازایش فضای دنج و آرامی را در مجموعه کوروش به خود اختصاص داده است. اگر خرید جزو برنامه‌های اصلی سفرتان است و دوست دارید در میان بهترین مراکز خرید کیش قدم بزنید، کافه لاواتزا جای خوبی برای خوردن یک نیم‌چاشت در زمان‌های استراحت بین خرید است.

  • آدرس کافه لاواتزا:  میدان پارس مرکز خرید کوروش
  • ساعت کار کافه لاوتزا: 9:30 صبح تا 1:30 ظهر و 5:30 بعدازظهر تا 12 شب
  • شماره تماس کافه لاواتزا: 07644478655

موقعیت دقیق کافه لاواتزا در کیش

PZrzjCVHNdEofa1lXE1zGhvFFrfDC11ORtQM336w.jpeg
کافه لاواتزا، از بهترین کافه های کیش

کافه ایرن

به‌عنوان یکی از بهترین کافه های کیش، حتماً باید از کافه ایرن نام برد؛ کافه‌ای با فضایی مدرن که در محوطه مارینا پارک قرار دارد. مارینا پارک یکی از بهترین جاهایی است که شما می‌توانید ساعاتی خوش را در آن بگذرانید. برخی از تفریحات آبی کیش در این منطقه قرار دارد و چه‌ بهتر که فرصت خوردن خوراکی‌های خوشمزه و لذت نوشیدن یک لیوان کوکتل تابستانی را هم داشته باشید.

  • آدرس کافه ایرن: کیش، محوطه هتل مارینا پارک
  • ساعت کار کافه ایرن: 12:30 ظهر تا 2:30 بامداد
  • شماره تماس کافه ایرن: 09335975005 

موقعیت دقیق کافه ایرن 

ایرن.png
کافه ایرن؛ از کافه های لوکس کیش

 کافه دیاکو

یکی از بهترین کافه های ساحلی کیش، کافه دیاکوست. در واقع کافه دیاکو فقط یک کافه نیست و لفظ کافه‌رستوران برای آن مناسب‌تر است. در سفرتان اگر دوست داشتید به‌غیراز خوراکی‌های معمول کافه یک وعده‌ غذایی را امتحان کنید، این کافه انتخاب خوبی برای شماست. درمورد ساعت کاری کافه های کیش هم پیش‌ازاین گفته بودیم که بسیاری از آن‌ها ساعات کاری طولانی دارند؛ اما کافه دیاکو یکی از کافه های شبانه روزی کیش است و تمام 24 ساعت شبانه‌روز به شما خدمات می‌دهد.

  • آدرس کافه دیاکو: کیش، روبه‌روی برج میکا
  • ساعت کار کافه دیاکو: 24 ساعته
  • تلفن کافه دیاکو: 09347689054

موقعیت دقیق کافه دیاکو

کافه دیاکو.png
بخشی از منوی کافه دیاکو

کافه سلسیوس کیش

کافه سلسیوس بیشتر از اینکه به‌عنوان یک مکان برای خوردوخوراک باشد، یکی از تفریحات کیش به‌حساب می‌آید. بیشتر مردم این کافه را به نام کافه یخی می‌شناسند. دمای هوا در این مکان منفی 6 درجه است و احتمالاً تجربه جذابی از نوشیدن یک لیوان نوشیدنی داغ در هوایی سرد را برای شما به ارمغان می‌آورد. خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های کافه چندان متنوع نیست؛ اما احتمال اینکه شما بخواهید بستنی‌های رنگارنگ یا شیک‌های متفاوت را در چنین سرمایی امتحان کنید هم زیاد نیست! البته علاوه‌بر چای و قهوه، در کافه یخی می‌توانید چند مدل سوپ را میل کنید.

  • آدرس کافه سلسیوس:  وصال جنوبی، وصال 1
  • ساعت کار کافه سلسیوس: 12 ظهر تا 2 بامداد
  • تلفن کافه سلسیوس: 09341455191

موقعیت دقیق کافه سلسیوس 

IMG-20190423-WA0037.jpeg
کافه سلسیوس

کافه لمیز 

نام آشنای دیگری که در میان بهترین کافه های کیش می‌توان به آن اشاره کرد، کافه لمیز کیش است. لمیز کافی‌شاپی زنجیره‌ای است که نه فقط در تهران بلکه در شهرهای مختلف ایران هم شعبه دارد. یکی از شعبه‌های لمیز در کیش قرار دارد و شما می‌توانید طعم آشنای قهوه‌های لمیز را از این شعبه در جزیره کیش پیدا کنید. البته پیشنهاد ما به شما این است که در کنار استفاده از امکانات مدرن و کافه‌های خاص جزیره، حتماً یکی از غذاهای محلی کیش را هم امتحان کنید و کمی از سبک همیشگی زندگی‌تان فاصله بگیرید.

  • آدرس کافه لمیز: مرکز خرید میکامال طبقه همکف
  • ساعت کاری کافه لمیز: 9 صبح تا 12 شب

موقعیت دقیق کافه لمیز 

lamiz1.png
بخشی از منوی کافه لمیز

بهترین تور کیش را چطور انتخاب کنیم؟

تا امروز در مجله گردشگری لست‌سکند از انواع‌واقسام فعالیت‌ها و مراکز رفاهی و تفریحی کیش برایتان گفتیم و می‌دانیم که تجربه هرکدام از آن‌ها می‌تواند سفری خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزند. اما همه این‌ها منوط به یک انتخاب درست و عاقلانه برای سفر است به‌خصوص اگر شما برای این سفر به سراغ انتخاب تور می‌روید، باید کمی با وسواس تصمیم بگیرید و انتخاب کنید. برای یک انتخاب خوب و عاقلانه پاسخ ساده‌ای وجود دارد. کافی است به صفحه تور کیش لست‌سکند بروید و از میان آژانس‌های متعددی که تور کیش را ارائه می‌دهند پکیجی که به برنامه شخصی شما نزدیک‌تر است را انتخاب کنید.

سخن آخر

ایران از کشورهایی است که برای گردش در آن شما دست بسیار بازی دارید. در این کشور بنا به سلیقه شخصی‌ شما و همین‌طور سبک زندگی‌تان مقصد وجود دارد. بر همین اساس شاید بتوانیم بگوییم که حتی با وجود همه جاهای دیدنی کیش این مقصد جای مناسبی برای کسانی است که به دنبال یک سفر لوکس و مدرن هستند به همین دلیل هم تعداد کافه‌های خوبی که شما می‌توانید در این جزیره پیدا کنید کم نیست، در این مطلب تلاش کردیم تعدادی از مشهورترین و بهترین کافه های کیش را برای شما برشماریم تا در زمان گشت‌وگذار در کیش با آگاهی بیشتری این کار را انجام دهید.

پوپک کفیلی
پوپک کفیلی

دانش آموخته خبرنگاری و عاشق ماجراجویی‌ام. کشف دنیای جدید، وسوسه همیشگی من است و دوست دارم قبل از اینکه بمیرم، به‌اندازه کافی دنیای اطراف را دیده باشم. فکر می‌کنم بهترین راه کشف دنیا، سفرکردن و خواندن و نوشتن است، برای همین هم سعی می‌کنم دنیای اطراف را بهتر ببینم، بیشتر بخوانم و حتی بیشتر از آن بگویم.