بهترین مراکز خرید کیش؛ 16 پاساژ ارزان تا لوکس کیش

4.1
از 11 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
از کدام پاساژ کیش، خرید کنیم؟
05 مرداد 1402 08:00
3

در کیش مراکز خرید بسیاری وجود دارد، اما آیا پیدا کردن بهترین مراکز خرید کیش کار ساده‌ای است؟ جزیره برای مدت‌های طولانی یکی از بهترین مقاصد خرید مردم بوده است و از طرف دیگر به‌عنوان اولین منطقه آزاد ایران، فرصت خوبی را برای یک خرید به‌صرفه به مسافرانش می‌داده است؛ اما در میان این همه مرکز خرید و پاساژ، چطور باید انتخاب کرد؟ با توجه به زمان محدودی که هرکسی در سفر به کیش دارد، مسلماً داشتن اطلاعات کاربردی تا حد زیادی می‌تواند برای انتخاب به شما کمک کند. به همین دلیل هم در این مطلب، ما تلاش می‌کنیم با معرفی بهترین مراکز خرید کیش، مسیر انتخاب را برای شما تا حدی هموار کنیم.

19-Blog-Photo Cover (00-09-10).jpg

بهترین مراکز خرید کیش کدامند؟ 

در کیش، خرید کردن یکی از فعالیت‌های اصلی مسافران به حساب می‌آید و به همین دلیل روزبه‌روز به تعداد مراکز خرید و پاساژهای آن افزوده می‌شود. در واقع می‌توان گفت که تعداد پاساژهای خوب کیش کم نیست؛ اما بهترین مراکز خرید کیش عبارت‌اند از: مرکز خرید پردیس، پادنا، دامون، کیش، مروارید، سارینا، زیتون، مرجان، رویا، ونوس، بهکیش، برند سنتر و پانیذ.

مرکز خرید پردیس 1

مرکز خرید پردیس 1 یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مراکز خرید در کیش است که در سال 1371 رونمایی شد. این مرکز خرید، شاید بهترین مرکز خرید کیش نباشد؛ اما در دو طبقه ساخته شده است و حدود 200 واحد تجاری در آن دیده می‌شود. مرکز خرید پردیس 1 انواع پوشاک و کالاهای آرایشی و بهداشتی، وسایل الکترونیکی و کالاهای دیگر را در برمی‌گیرد. در واقع این مرکز خرید جای خوبی برای یک خرید به‌صرفه است و در توری که فرصت کم دارید مانند تور ارزان کیش ۳ شب و ۴ روز، انتخاب خوبی برای گردش و خرید است.

  • آدرس مرکز خرید پردیس 1: جزیره کیش، بلوار فردوسی، روبه‌روی پارک هنگام

  • امکانات مرکز خرید پردیس 1: رستوران، کافی‌شاپ، اجرای موزیک و جنگ شادی

  • ساعت کاری مرکز خرید پردیس: 9:30 صبح تا 1:45 بعدازظهر و 5 عصر تا 11 شب

موقعیت دقیق مرکز خرید پردیس 1

مرکز خرید پردیس
مرکز خرید پردیس 1 از پاساژهای خوب کیش

مرکز خرید پردیس 2

مرکز خرید پردیس 2 حدوداً 7 سال پس از مرکز خرید پردیس 1 در سال 1378 ساخته شد. این مرکز خرید مانند شعبه قدیمی‌‌اش علاوه بر وسعت زیاد، از معماری زیبایی برخوردار است. مرکز خرید پردیس 2 که از بهترین پاساژهای کیش شناخته می‌شود، 4 طبقه دارد و حدود 230 واحد تجاری در آن دیده می‌شود. مرکز خرید پردیس 1 و مرکز خرید پردیس 2 با فاصله کمی از یکدیگر واقع‌ شده‌اند. در فصل‌هایی که هوا خنک‌تر است، معمولاً فضای بین این دو پاساژ، مسافران در حال استراحت پس از خریدشان هستند. هرچند حتی اگر با تور کیش مرداد سفر کردید، باز هم می‌توانید از فضای بین این دو پاساژ برای استراحت میان خریدهایتان استفاده کنید.

در پردیس 2 هم مانند پردیس 1 می‌توانید انواع کالاها و محصولاتی مثل پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و خوراکی را پیدا کنید. همچنین برای رفاه بیشتر مراجعه‌کنندگان، کافی‌شاپ و رستوران در این پاساژ قرار گرفته است.

  • آدرس مرکز خرید پردیس 2: جزیره کیش، بلوار فردوسی، میدان پردیس

  • امکانات مرکز خرید پردیس 2: زمین بازی کودکان، کافی‌شاپ، رستوران

  • ساعات کاری مرکز خرید پردیس 2: 9:30 صبح تا 1:45 بعدازظهر و 5 عصر تا 11 شب

موقعیت دقیق مرکز خرید پردیس 2

پردیس 2 کیش
مرکز خرید پردیس 2؛ عکس از آرشیو لست سکند، روزبه شهنواز

مرکز خرید ونوس

یکی از مراکز خرید نسبتاً قدیمی کیش، بازار ونوس است. مرکز خرید ونوس در 2 طبقه طراحی شده است و در همین 2 طبقه، بیش از 300 مغازه را در خود جای داده است. قیمت مناسب و حسن شهرت بازار ونوس، باعث شده که بسیاری از مسافران کیش آن را در لیست بهترین پاساژهای کیش قرار دهند، هرچند که این مرکز خرید چندان نوساز و مدرن نیست!

از امکانات بازار ونوس می‌توان به شهربازی برای کودکان هم اشاره کرد. همچنین بد نیست بدانید که تمرکز مغازه‌های آن بیشتر روی فروش پوشاک، به‌ویژه پوشاک بانوان و کودکان است؛ اما در بین مغازه‌ها می‌توانید سایر کالاها را هم به‌راحتی پیدا کنید.

  • آدرس مرکز خرید ونوس: خیابان سنایی، بازار بین‌المللی ونوس

  • امکانات مرکز خرید ونوس: زمین بازی کودکان

  • ساعات کاری مرکز خرید ونوس: 10 صبح تا 1 بعدازظهر و 4 بعدازظهر تا 10 شب

قیمت لباس در کیش چقدر است؟

موقعیت دقیق مرکز خرید ونوس روی نقشه

ونوس.jpg
نمای بیرونی مرکز خرید ونوس

مرکز خرید بهکیش

شاید فکر کنید بیشتر کسانی که در کیش به خرید می‌روند، برای خرید کردن، لباس و اکسسوری را انتخاب کنند؛ اما همیشه این‌طور نیست. خرید لوازم‌خانگی و برقی هم در کیش بسیار محبوب است و مرکز خرید بهکیش یکی از مراکز خریدی است که افراد، آن را به فروش لوازم‌خانگی می‌شناسند. جالب است بدانید که خرید لوازم‌خانگی و جهیزیه در کیش به‌قدری محبوب شده که ممکن است بسیاری برای مدیریت هزینه‌هایشان به سراغ تور اقساطی کیش بروند تا با خیالی آسوده‌تر بتوانند خرید کنند. درهرصورت در بهکیش شما می‌توانید بیشتر کالاهای برقی و لوازم‌خانگی برندهای مشهور را پیدا کنید و همچنین از امکانات رفاهی و تفریحاتی که برای شما در نظر گرفته‌اند، از جمله سینمای 4 بعدی، رستوران و هایپرمارکت استفاده کنید.

  • آدرس مرکز خرید بهکیش: بلوار سنایی

  • امکانات مرکز خرید بهکیش: زمین بازی کودکان، سینما 4 بعدی، رستوران، هایپرمارکت

  • ساعات کاری مرکز خرید بهکیش: 9:30 صبح تا 2 بعدازظهر و 5 عصر تا 11 شب

موقعیت دقیق بازار بهکیش

بازار-بهکیش-2.jpg
بهکیش یکی از بازارهای کیش

مرکز خرید پادنا

مرکز خرید پادنا یا هوم سنتر پادنا کمی نسبت به دیگر بازارهای خرید کیش تفاوت دارد و به همین دلیل، برخی ادعا دارند که پادنا بهترین پاساژ کیش است. اجناس این مرکز خرید بیشتر شامل لوازم‌خانگی مانند میز و مبلمان می‌شود. شاید خرید لوازم‌خانگی در سفر انتخاب درستی نباشد؛ اما ازآنجایی‌که در مرکز خرید پادنا اجناس وارداتی باکیفیت با هزینه مناسب‌تر به فروش می‌رسند، مخاطبان خاص خودش را دارد. البته این روزها، بسیاری برای خرید لوازم منزل به سراغ جزیره قشم هم می‌روند تا شاید خرید به‌صرفه‌تری داشته باشند. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از هر تصمیمی، حداقل یک‌بار این دو جزیره را از ابعاد مختلف باهم مقایسه کنید.

  • آدرس مرکز خرید پادنا: جزیره کیش، میدان هرمز، بلوار ایران

  • امکانات مرکز خرید پادنا: کافی شاپ، رستوران، پارکینگ اختصاصی

  • ساعت کاری مرکز خرید پادنا: 9 صبح تا 1:30 بعدازظهر و 5 عصر تا 10:30 شب

کیش بهتر است یا قشم؟

موقعیت دقیق هوم سنتر پادانا

هوم سنتر پادنا
هوم سنتر پادنا از بهترین مراکز خرید کیش

مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون، یکی از لوکس‌ترین و بهترین مراکز خرید کیش است و اگر شما به نیت یک سفر خاص و لوکس با تور کیش هتل ترنج به جزیره آمده باشید، می‌توانید بهترین انتخاب را کنید. پاساژ دامون در سال 1391 رونمایی شد. مرکز خرید دامون در 2 طبقه ساخته شده و بیش از 100 فروشگاه در آن وجود دارد. طبقه دوم مرکز خرید دامون، به یک فودکورت بزرگ اختصاص یافته و انواع غذاهای ایرانی، فست‌فود و غذاهای چینی را در رستوران‎‌هایش می‌توانید امتحان کنید. همچنین توجه داشته باشید که دامون یک مرکز خرید ارزان در کیش محسوب نمی‌شود.

  • آدرس مرکز خرید دامون: جزیره کیش، منطقه دامون ساحلی، خیابان وصال

  • امکانات مرکز خرید دامون: فودکورت

  • ساعت کاری مرکز خرید دامون: 9:30 صبح تا 11 شب

موقعیت دقیق مرکز خرید دامون

دامون
دامون از لوکس ترین مراکز خرید کیش

مرکز تجاری کیش

درحال‌حاضر، مرکز تجاری کیش را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز خرید کیش عنوان کرد که در سال 1379 به بهره‌برداری رسید. در مرکز تجاری کیش بیش از 450 واحد تجاری وجود دارد که غالباً در آن‌ها پوشاک، کیف و کفش، لوازم صوتی تصویری، لوازم بهداشتی آرایشی و لوازم خانگی به فروش می‌رسد. اگر مرکز تجاری کیش را بهترین پاساژ کیش عنوان نکنیم، بدون شک آن‌ را می‌توان به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین پاساژهای کیش معرفی کرد. تعدادی از هتل‌های خوب کیش هم نزدیک این مرکز خرید قرار دارند.

  • آدرس مرکز تجاری کیش: جزیره کیش، بلوار ساحل، خیابان فردوسی

  • امکانات مرکز تجاری کیش: محوطه بازی کودکان، کافی‌شاپ

  • ساعت کار مرکز تجاری کیش: 9 صبح تا 1 بعدازظهر و 5:30 عصر تا 10:30 شب

بهترین هتل‌های کیش

موقعیت دقیق مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش
مرکز تجاری کیش از بهترین پاساژهای کیش

بازار بزرگ مروارید

بازار بزرگ مروارید از دیگر پاساژهای کیش است که سال 1373 ساخته شد. در معماری بازار بزرگ مروارید از نمادهای هخامنشی استفاده شده که این موضوع، زیبایی خاصی به بازار داده است. به‌غیر از معماری و قدمت در بازار مروارید، اجناس قیمت مناسبی دارند و پاساژ مروارید به‌عنوان یکی از بازارهای ارزان کیش شناخته می‌شود که اگر شما علاقه دارید یک سفر مقرون‌به‌صرفه داشته باشید، باید در کنار راه و روش سفر ارزان به کیش، آدرس ارزان ترین پاساژها را هم بلد باشید. 

  • آدرس بازار بزرگ مروارید: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، بلوار تهران، بلوار مروارید

  • امکانات بازار بزرگ مروارید: کافی‌نت، تالار رستوران، کافی‌شاپ

  • ساعت کاری بازار بزرگ مروارید: 9 صبح تا 1:30 بعدازظهر و 5 عصر تا 11 شب

 

موقعیت دقیق بازار بزرگ مروارید

بازار بزرگ مروارید
بازار بزرگ مروارید از بازارهای ارزان کیش

 مرکز خرید سارینا 1

سارینا 1 از لوکس‌ترین مراکز خرید کیش به شمار می‌رود که 1 طبقه پارکینگ، 1 طبقه نمایشگاه، 1 طبقه خدماتی و 7 طبقه اداری (مجموعاً 10 طبقه) دارد. واحدهای تجاری این پاساژ همگی از برندهای معتبر خارجی هستند، بنابراین مرکز خرید سارینا 1 جزو مرکز خریدهای ارزان کیش محسوب نمی‌شود. گرچه از ساخته شدن و فعالیت سارینا 2 هم حرف می‌زنند، اما به نظر می‌رسد هنوز پروژه این پاساژ به پایان نرسیده است.

  • آدرس مرکز خرید سارینا 1: جزیره کیش، بلوار خیام، روبه‌روی هتل ارم

  • امکانات سارینا 1: فودکورت، بولینگ، سالن ماساژ، سینما 4 بعدی

  • ساعت کاری سارینا 1: 9 صبح تا 1:30 بعدازظهر و 5 عصر تا 10:30 شب

موقعیت دقیق مرکز خرید سارینا 1

مرکز خرید سارینا 1
مرکز خرید سارینا از بهترین پاساژهای کیش

بازار بین‌المللی زیتون

بازار بین‌المللی زیتون، یکی از مراکز خرید قدیمی و شناخته‌شده در کیش است که در سال 1376 افتتاح شد. در این مرکز خرید، بیش از 100 غرفه وجود دارد که غالباً به فروش کالاهایی چون پوشاک، لوازم‌خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی مشغول هستند. بازار بین‌المللی زیتون از پاساژهای ارزان کیش محسوب می‌‍‌شود که هرچند قدیمی‌تر از دیگر پاساژهای این شهر است، اما همچنان طرف‌داران خودش را دارد.

  • آدرس بازار بین المللی زیتون: جزیره کیش، بلوار ساحل

  • امکانات مرکز خرید زیتون: رستوران و کافی‌شاپ

  • ساعت کاری بازار بین‌المللی زیتون: 9 صبح تا 1 بعدازظهر و 5 عصر تا 11 شب

موقعیت دقیق بازار بین‌المللی زیتون

بازار زیتون
بازار بین‌المللی زیتون از بازارهای ارزان کیش 

بازار بزرگ مرجان

اگر به‌دنبال خرید اجناس خارجی با قیمت مناسب هستید، بازار بزرگ مرجان را از دست ندهید. بازار مرجان واحدهای تجاری، اداری و سوئیت دارد که بیشتر غرفه و فروشگاه‌های آن‌ در طبقه اول و در دو سالن جدا قرار گرفته‌اند. بازار مرجان یکی از بازارهای ارزان کیش به‌ شمار می‌رود که در سال 1370 افتتاح شد. البته کیفیت کالاهای پاساژ مرجان به نسبت قبل پایین‌تر آمده است. اطراف این بازار هم تعدادی از تفریحات رایگان کیش قرار گرفته‌اند که می‌توانید بعد از خرید از آن‌ها استفاده کنید.

  • ساعت کاری بازار مرجان: 10 صبح تا 1 بعدازظهر و 4 عصر تا 10 شب

  • امکانات بازار مرجان: کافی‌شاپ، پارک‌ ساحلی، آکواریوم

  • آدرس بازار مرجان: جزیره کیش، جاده جهان، بازار مرجان

موقعیت دقیق بازار بزرگ مرجان

بازار بزرگ مرجان
بازار بزرگ مرجان از بازارهای ارزان کیش

مجتمع رویا مال 

مجتمع تجاری و اداری رویا مال یکی دیگر از بهترین پاساژهای کیش است که 2 طبقه اول آن به واحدهای تجاری اختصاص داده شده‌ است. این مجتمع، ضمن نوساز بودن و ظاهری مدرن، تنوع بسیار خوبی دارد و در فروشگاه‌هایش پوشاک، اسباب‌بازی، لوازم الکترونیک، زیورآلات، ساک و چمدان، کیف و کفش، لوازم‌خانگی و مواد خوراکی به فروش می‌رسند. همچنین در پشت‌بام این مجتمع، یک رستوران ایجاد شده است که نمایی بسیار عالی دارد.

  • آدرس مجتمع رویا مال: جزیره کیش، خیابان رودکی

  • امکانات مجتمع رویا مال: فودکورت و کافی شاپ

  • ساعات کار مجتمع رویا مال: 9 صبح تا 1:30 بعدازظهر و 5 عصر تا 10:30 شب

موقعیت دقیق مجتمع رویامال

رویامال کیش
رویامال از بهترین مراکز خرید کیش

کوروش برند سنتر

این مرکز خرید کیش را اغلب مردم به‌واسطه فعالیت برندهای معتبری مانند آدیداس می‌شناسند که پیش از این در ایران فعالیت می‌کرد. هرچند امروز تعدادی از این برندهای لوکس، دیگر در ایران فعال نیستند، اما هنوز هم این پاساژ یکی از بهترین مراکز خرید کیش و البته با سطح قیمتی گران محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد کوروش برند سنتر، یکی از مدرن‌ترین پاساژهای کیش باشد.

  • آدرس کوروش برند سنتر: جزیره کیش، نوار ساحلی مرجان، جنب برج های طلایی کیش

  • امکانات کوروش برند سنتر: شهربازی، کافی‌شاپ و رستوران

  • ساعت کار کوروش برند سنتر: 10 صبح تا 2 بعدازظهر و 6 عصر تا 10:30 شب

موقعیت دقیق کوروش برند سنتر

کورش برند سنتر
کوروش برند سنتر از مدرن‌ترین بازارهای کیش 

بازار عرب‌های کیش 

بازار عرب‌های کیش یا همان بازار صفین، یکی از قدیمی‌ترین بازارهای کیش است که می‌توان هرچیزی را در آن پیدا کرد. این مرکز خرید چندان وسعتی ندارد؛ اما به‌واسطه حاکم بودن زبان عربی و نشان‌ دادن برخی از فرهنگ‌های بومی منطقه، می‌تواند برای هر مسافری جذاب باشد و اصلاً برای خودش از جاهای دیدنی کیش به حساب آید. بازار صفین جزو بازارهای قدیمی کیش محسوب می‌شود، بنابراین طبیعی است که از آن انتظار یک ظاهر لوکس و مدرن نداشته باشیم.

  • آدرس بازار عرب‌های کیش: کیش، میدان سعدی، محله عرب‌ها، خیابان لارک، خیابان هامور

  • ساعت کار بازار عرب‌های کیش: 10 صبح تا 1 ظهر و 4 بعدازظهر تا 10 شب

موقعیت دقیق بازار عرب‌های کیش

لست سکند-ابازار عرب های کیش.jpg
بازار عرب‌های کیش از قدیمی ترین بازارهای کیش

بازار مریم کیش

بازار مریم یکی از بهترین مراکز خرید کیش است که از قدیمی‌ترین‌های این جزیره محسوب می‌شود. این مرکز خرید دیدنی که در خیابان سنایی واقع شده است، در سال 1369 به بهره‌برداری رسید. بازار محبوب مریم در 1 طبقه و 52 غرفه، با معماری سنتی، اولین بازار روبازی است که بعد از انقلاب اسلامی در جزیره کیش ساخته شده است. بازار مریم با فضای دل‌نشین و نورپردازی جذاب و محیط زیبایش، از مراکز خریدی است که هر مسافر در سفر به کیش، از آن بازدید می‌کند. غرفه‌های متنوع از جمله، غرفه فروش کیف و کفش، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی در این بازار وجود دارند که امکان خریدی مقرون‌به‌صرفه را برای مسافران مهیا می‌کنند.

  • آدرس بازار مریم کیش: کیش، خیابان سنایی

  • امکانات بازار مریم کیش: رستوران و کافی‌شاپ، برگزاری جُنگ و قرعه‌کشی شبانه (حدود ساعت 22:00 شب)

  • ساعت کاری بازار مریم کیش: 10 صبح تا 1 ظهر و 4 بعدازظهر تا 10 شب

موقعیت بازار مریم

بازار مریم .jpg
بازار مریم از بازارهای خوب کیش

مرکز خرید پانید کیش

مرکز خرید پانیذ کیش که با نام بازار پانیذ هم شناخته می‌شود، در حد فاصل مراکز خرید پردیس و هایپرمارکت کیش قرار دارد. بازار پانیذ که از مراکز خرید قدیمی کیش هم محسوب می‌شود، 2 طبقه دارد که در آن مغازه‌های متنوعی از جمله فروش کیف و کفش، پوشاک، لوازم‌خانگی، مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، تزیینی و دکوری دیده می‌شود. این بازار، یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید کیش هم هست که در آن می‌توان اجناس خوبی را با قیمتی مناسب یافت.

  • آدرس مرکز خرید پانیذ کیش: کیش، خیابان فردوسی

  • امکانات مرکز خرید پانیذ کیش: کافی‌شاپ، کافی‌نت

  • ساعت کاری مرکز خرید پانیذ کیش: 9.5 صبح تا 2 ظهر و 5 عصر تا 11 شب

موقعیت مرکز خرید پانیذ کیش

lastsecond.ir-kish shopping center 2.jpg
مرکز خرید پانیذ کیش، از بهترین مراکز خرید کیش

سخن آخر

اگر به قصد خرید به جزیره سفر می‌کنید، بهتر است از پیش، برنامه دقیقی برای سفر خودتان تهیه کنید و برخی مسائل را از قبل بدانید؛ نکاتی مانند اینکه آیا محل اقامت شما به مراکز خرید نزدیک است یا نه؟ یا اینکه آیا پاساژهایی که قصد رفتن به آن‌ها را دارید، برای فروش کالاهای مورد نظرتان جای مناسبی است یا نه؟ البته می‌توانید بخش بزرگی از بار برنامه‌ریزی را از دوش خودتان بردارید و به عهده آژانس‌ها بگذارید. برای این کار کافی است به صفحه تور کیش لست‌سکند بروید و توری که به نظرتان بهتر است را انتخاب کنید.

در جزیره کیش بیش از 50 مرکز خرید وجود دارد که در این مطلب، شما را با برخی از بهترین‌ پاساژهای کیش آشنا کردیم. مراکز خرید کیش به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری این جزیره محسوب می‌‎شوند و همواره با استقبال‌ گردشگران مواجه هستند. برای اینکه خودتان را به بهترین مراکز خرید کیش برسانید، می‌توانید خودرو اجاره کنید یا از تاکسی‌ها استفاده کنید. با خواندن راهنمای سفر کیش هم می‌توانید اطلاعات تکمیلی دیگری درباره جزئیات سفر به کیش بگیرید که راحت‌تر به این جزیره زیبا سفر کنید. در نهایت، خوشحال می‌شویم از تجربه خریدتان در کیش و بهترین مرکز خرید کیش بگویید. 

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.