در زمستان سن پترزبورگ، شهر به رنگ برف می‌شود

5
از 3 رای

شاید زمستان فصل مورد علاقه هر کسی نباشد، درست مثل فصل‌های دیگر. اما زمستان فصلی پاک و یک‌رنگ است و زمانی که برف سرتاسر شهر را می‌پوشاند، دیگر زیبایی آن توصیف‌پذیر نیست. حال اگر بخواهیم شاهد یکی از زیباترین زمستان‌ها باشیم، بدون شک زمستان سن پترزبورگ یکی از مواردی است که به خاطر می‌آوریم؛ چراکه یکی از خیره کننده‌ترین چهره‌های برفی را دارد. اگر با تور روسیه به این شهر سفر کرده باشید و زمستان روسیه را از نزدیک دیده باشید، می‌دانید که شهر سن پترزبورگ در زمستان تا چه اندازه تماشایی است.

زمستان در سن پترزبورگ، عظیم‌ترین بناها را سفید می‌کند!

سن پترزبورگ پایتخت روسیه و شهر تاریخ و جاذبه‌ها است و یکی از شهرهای توریست پذیر کشور روسیه؛ از همین نظر تور سن پترزبورگ، یکی از تورهای پرفروش‌ این کشور به شمار می‌آید. سن پترزبورگ با تاریخ و فرهنگ پوشیده شده است و زیبایی چشمگیر موزه‌ها و بناهای تاریخی آن در میان جاهای دیدنی سن پترزبورگ، جلوه‌ دیگری دارد.

البته روسیه به جز جاذبه‌های تاریخی، جاذبه‌های طبیعی بسیاری هم دارد. از زمستان منحصربه‌فردش گرفته تا شب‌های سفید روسیه، هر یک از دیدنی‌های طبیعی و مشهور این کشور محسوب می‌شود. اگرچه سفر به روسیه در هر فصلی جذابیت‌های خودش را دارد، اما سفر به زمستان سن پترزبورگ، فضای دیگری دارد؛ بنابرابن برای یک زمستان سرد و دیدنی همراه لست‌سکند باشید و زیبایی زمستان روسیه را با ما تماشا کنید. 

منبع: Youtube