ابرآسا پرواز

وب سایت آژانس

  • نام مدیر: فرامرز جعفریان
  • شماره مجوز گردشگری آژانس: 972/126/12436
  • شماره تلفن: 021-88974787
  • شماره همراه: 09121393624
  • شماره فکس: ثبت نشده است

آدرس : تهران ، میدان فاطمی ( میدان جهاد ) ، نبش خیابان چهلستون ، پلاک 2 ، طبقه 2 ، واحد 201

خدمات آژانس:

معرفی کوتاه آژانس هواپیمایی ابرآسا

شركت خدمات مسافرت هوايي و گردشگري ابرآسا پرواز در سال 1383 تاسيس و با سرلوحه قراردادن اصل مشتري مداري و جلب رضايت حداكثري در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنياي زيبا ولي پيچيده و مشكل گردشگري نهاد
مديران مجموعه ابرآسا (ABRASA) با پرهيز از بزرگنمايي و شعارزدگي در كمال تواضع و واقع بيني به مسئوليت سنگين و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند
خدمات قابل ارائه در شرکت ابرآسا عبارتند از
تنظیم سفرهاي هوايي (ارائه مشاوره و انتخاب بهترين مسير با بهترين قيمت جهت سفرهاي هوايي)
تورهاي خارجي (برگزاري و تهيه بسته هاي سفر جهت سفرهاي تفريحي و تجاري در 5 قاره)
تورهاي داخلي (برگزاري و تهيه بسته سفر جهت سفرهاي درون مرزي)
ويزا (ارائه مشاوره جهت اخذ ويزاي كشورهاي مجاز)
رزرواسيون هتل(رزرواسيون اقامتگاه هاي رسمي در 5 قاره جهان)
بيمه (ارائه مشاوره و صدور بيمه نامه هاي مسافرتي)
مدیران و پرسنل مجموعه ابرآسا رعایت موارد ذیل را در تعامل با مشتریان ضروری میدانند
رعايت ادب و احترام به همراه نظم و انضباط در تعامل با مشتريان گرانقدر
-ارائه مشاوره صادقانه و ارائه خدمات مسئولانه
داشتن متانت و صبوري و خوش برخوردي براي حفظ آرامش و آسايش مشتريان
وظيفه شناسي، همراه با راز داري در مورد حفظ اطلاعات مربوط به مشتريان
توجه كامل به نيازهاي مشتريان و استقبال از پيشنهادات و شكايات
تلاش براي ارتقاي دقت، صحت و كيفيت و سرعت ارائه خدمات در سايه مشاركت جمعي

مجوز :

اطلاعات تکمیلی

تورها

نقد و بررسی کاربران


امتیاز این هتل:
  • تهمینه م
    نقدها:
    گزارش

    بهمن ماه 96 با این آژانس به مقصد پوکت سفر کردیم. ابتدا هتل سه ستاره انتخاب کرده بودیم اما بعد از امضای قرارداد گفتن که هتل جا نداره و هتل پنج ستاره با اختلاف قیمت دو میلیون تومان بیشتر از مبلغ قرارداد رو به ما تحمیل کردند. وقتی هم به پوکت رسیدیم هتل ما رو پذیرش نکرد و ما بعد از چندین ساعت نگرانی و پیگیری و تلاش, فهمیدیم که بدون اینکه به ما اطلاع بدهند هتل ما رو تغییر داده بودند. هیچ شماره تلفنی از لیدر هم به ما نداده بودن تا حداقل تو کشور غریب اینجوری بلاتکلیف نشیم. یک هتل روی شیب تند و کنار جنگل در حاشیه شهر که برای دو خانم تنها تو کشور غریب مناسب نبود. خلاصه بگم خاطره سفر بدی برای ما رقم خورد.

    ===============================

    بسمه تعالی با عنایت به درج نقد سرکار خانم تهمینه محمد علیزاده در ارتباط با این مجموعه و با عنایت به طرح موضوع در کمیته نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری تقاضا دارد جهت تنویر افکار عمومی رای صادره در سایت آن مجموعه محترم درج گردد . ** نظر به این که هتل مسافر رزرو نبوده و در پیک شلوغی بوده لذا شرکت مزبور هتل بالاتری به مسافر ارائه نموده لذا در مورد کیفیت هتل مشکلی نبوده از این رو مسافر مدعی است که هتل در سربالائی بوده و منتج به تردد با اتومبیل بوده تا مرکز شهر لذا مقرر گردد هزینه یاد شده مبلغ 3500000 ریال به مسافر عودت داده شود ** قبلا از بذل توجه و همکاری آن مدیریت محترم کمال قدردانی و تشکر می نماید . با سپاس فرامرز جعفریان مدیر عامل

    نوع سفر:
    زمان سفر: