یاس سیر آرین Yas Seir Arian

0
یاس سیر آرین

درباره یاس سیر آرین

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری یاس سیر آرین در سال 1395 تاسیس شده و در ابتدا با برگزاری تورهای خارجی و داخلی و ورودی وارد عرصه صنعت گردشگری شد. برگزاری تورهای داخلی با علائق خاص و منحصربفرد مانند: تور صنایع دستی، تور مردمشناسی، تور فلسفه، تور آشپزی، تور عکاسی، تور موسیقی، تور ادبیات و دیگر انواع تورهای خاص از "یاس سیر آرین" آژانسی خاص برای سلیقه های خاص ساخته است. در کنار این تورها، انواع دیگر تور مانند: تورهای فرهنگی و تورهای طبیعت گردی نیاز تمامی طیفها را برآورده کرده و هر سلیقه ای را راضی و خوشنود می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا اینجا را کلیک کنید.
"یاس سیر آرین" هم اکنون بعنوان یک آژانس شناخته شده در صنعت گردشگری ایران عمدتا در زمینه ویزای کانادا، اکراین، دبی، عمان، فعالیت می کند. ما با در اختیار داشتن کارگزاران و همکارانی معتبر در این کشورها می توانیم تمامی نیازهای شما برای ویزا را بر آورده کنیم.
اخذ بلیط هواپیما از دیگر ایرلاینها بین المللی در خارج از کشور با بهترین قیمهای ممکن از خدمات ویژه انحصاری شرکت "یاس سیر آرین" می باشد.
"یاس سیر آرین" سابقه ای درخشان در همکاری با اتباع محترم و شریف افغانستان داشته و ارائه دهنده تورهای ویژه درمانی و تجاری برای اتباع افغانستان می باشد.
هدف ما ارائه خدمات با بهترین کیفیت می باشد.
با "یاس سیر آرین" رویاهای خود را سفر کنید.

مجوز
منقضی شده
موقعیت
تهران
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
تاریخ مجوز
منقضی شده
0
بدون نظر
0
برخورد و دانش پرسنل
0
موقعیت فیزیکی آژانس
0
تحویل به موقع مدارک
0
پشتیبانی در طول سفر
0
پایبندی به مفاد قرارداد
0
تعهد و مسئولیت پذیری تور لیدر
0
قیمت نسبت به بازار
0

اولین نفری که نظر می‌دهد شما باشید

آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.