کاکتوس سیر توس kaktoos seir toos

0
کاکتوس سیر توس

درباره کاکتوس سیر توس

نوشتن نقد و بررسی

درباره ما

آژانس هواپیمایی کاکتوس سیر در سال 1377 زیر نظر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی با شماره عضویت 46 فعالیت خود را آغاز نمود. در طی این سال ها با ارائه انواع خدمات نوین گردشگری، تورهای داخلی، خارجی و طبیعت گردی موفق به جلب رضایت مسافران و پیش روی در این مسیر بوده است. شرکت مسافرتی کاکتوس سیر همواره می کوشد با بالاترین استانداردها و زیرساختی قوی در مسیر هدف خود که ارائه خدمات در بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به مسافران عزیز است، گام بردارد. این مجموعه در راستای خلق خاطرات ناب و رضایتمندی کامل مسافران خود از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

 

خدمات ما

  • برگذاری تورهای داخلی به صورت گروهی و انفرادی

آژانس کاکتوس سیر جهت رفاه و راحتی مسافران تورهای متنوع داخلی را با بهترین خدمات و مناسب ترین قیمت ها در پکیجی کامل ارائه می کند. همچنین مسافران گرامی  می توانند با توجه به شرایط و نیازهای خود برخی از این خدمات را حذف یا اضافه کنند.

  • برگذاری تورهای خارجی به صورت انفرادی و گروهی

آژانس کاکتوس سیر جهت رفاه و راحتی مسافران تورهای متنوع خارجی را با بهترین خدمات و مناسب ترین قیمت ها در پکیجی کامل ارائه می کند. همچنین مسافران گرامی  می توانند با توجه به شرایط و نیازهای خود برخی از این خدمات را حذف یا اضافه کنند.

  • برگذار کننده تورهای طبیعت گردی درون شهری و برون شهری

آژانس کاکتوس سیر در کنار برگذاری تورهای داخلی و خارجی، تورهای روزانه ( 1الی3 روزه ) طبیعتگردی را به مشتریان خود ارائه می کند. تورهای طبیعتگردی سبب افزایش دقت و توجه، افزایش خلاقیت، تغییر روحیه و احوالات، احساس احترام به طبیعت و تشویق ذهن به آگاه تر شدن از محیط اطراف خود می شود.

  • اخذ ویزا و اقامت تمامی کشورها و کارگذار مستقیم مالزی، سنگاپور و تایلند

شما از طریق آژانس هواپیمایی کاکتوس سیر می توانید به هر کشوری که می خواهید درخواست ویزا کنید و با خیالی راحت فرایند کار را به ما بسپارید.

  • برگذار کننده تورهای انگشت نگاری

تور انگشت نگاری مجموعه ای از خدمات است که در آن تمامی هماهنگی های لازم برای سفر به کشور واسطه مانند ترکیه (استانبول) انجام می گیرد. این خدمات شامل وقت سفارت و مصاحبه ویزا، رزرو پرواز رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و رزرو می شود. تمام این امور با آژانس مسافرتی کاکتوس سیر به آسانی امکان پذیر است و شما با خیالی آسوده می توانید به پیگیری اینامور بپردازید.

  • مشاوره پیش از سفر

شما می توانید قبل از هر برنامه ریزی برای سفر جهت اطلاعات بیشتر از شرایط شهر یا کشور مقصد و همچنین خدمات و جزئیات تور با همکاران ما در کاکتوس سیر به صورتی تلفنی و حضوری در ارتباط باشید.

  • برنامه ریزی و برگذاری تورهای اختصاصی برای سازمان ها و ارگان های خصوصی و دولتی

تمامی ارگان های خصوصی و دولتی در صورت درخواست می توانند از شرایط خاص و ویژه تورهای کاکتوس سیر با بهترین خدمات و قیمتی استثنائی بهرمند شوند.

  • رزرو هتل های داخلی و خارجی

در صورت درخواست شرایط امکان رزرو هتل تک (خارج از پکیج تورها) چه داخلی و چه خارجی برای مسافران گرامی فراهم می باشد.

  • تهیه و صدور بلیت پروازهای داخلی و خارجی

شما از طریق آژانس مسافرتی و گردشگری کاکتوس سیر می توانید برای رزرو و خرید انواع پروازهای داخلی و خارجی، چارتری و لحظه آخری اقدام فرمایید.

مجوز
بند الف و بند ب
موقعیت
مشهد
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
تاریخ مجوز
1404-05-22
0
بدون نظر
0
برخورد و دانش پرسنل
0
موقعیت فیزیکی آژانس
0
تحویل به موقع مدارک
0
پشتیبانی در طول سفر
0
پایبندی به مفاد قرارداد
0
تعهد و مسئولیت پذیری تور لیدر
0
قیمت نسبت به بازار
0

اولین نفری که نظر می‌دهد شما باشید

آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.