با توجه به شیوع بالا کرونا، من از رفتار حرفه ای پرسنل این مجموعه کمال تشکر را دارم
تقریبا 2 هفته پیش من تور استانبول از این شرکت خریداری کردم، پشتیبانی عالی داشتند و من چون حضوری رفتم متوجه شدم که بخش جداگانه ایی برای مسافران حضوری داشتند، از همه مهم تر در اختیار قراردادن اطلاعات مفیدی بود که در مورد هتل به من داده شد خصوصاً در ارتباط با بیمه مسافرتی که همیشه مبلغی در مسافرت ها برای اتفاق های پیش آمد کنار میگذاشتم که متوجه شدم لزومی به انجام این کار نیست و تا به حال هیچ کس این موضوع را به من اطلاع نداده بود،در کل از این مجموعه به خاطر همه چیز ممنونم
1- با توجه به قرار داد بسته شده یک گشت رایگان شهری همراه با ناهار از تعهدات آژانس بود که کارگزار ما را ساعت 11 سوار اتوبوس کردند و بعد از دیدن میدان استقلال و .... ساعت 14 و در اوج گرما با بی احترامی در نقطه ایی به دور از هتل ما را از اتوبوس پیاده کردند و اذعان داشتند ناهار نمی دهند و خودتان نیز با اتوبوس خط واحد به هتل برگردید که این موضوع با توجه به اینکه اینجانب با خانوده ( کودک 10 ساله) همراه بودم علاوه بر اثرات سوء روحی روانی داشت،مجبور شدیم با پرداخت هزینه گزاف تاکسی به هتل برگردیم.
2- دوم عدم اطلاع رسانی دقیق در رابطه با پرداخت مالیات در بدو ورود به هتل های مالزی برعهده خود مسافر میباشد .
بعد از بازگشت از سفر دو موضوع مذکور را طی چندین بار تماس با آزانس (سوپز وایزر) و ارائه مدارک مطرح نمودم که آنان قول بررسی و جبران خسارت را داده اند و لیکن هنوز اقدام مو ثری در این زمینه و برگشت خسارت به اینجانب صورت نگرفته است.