مرکز خرید دنیای نور Donyaye Noor Shopping Center

3
(از 1 نقد و بررسی)

درباره مرکز خرید دنیای نور

نوشتن نقد و بررسی

مرکز خرید دنیای نور، ساختمانی نسبتا عظیم‌الجثه است که احتمالا هنگام عبور از مسیر بزرگراه رسالت، نام نورپردازی شده آن را دیده‌اید. دنیای نور یکی از پاساژ‌های بزرگ پایتخت ایران محسوب می‌شود.

امکانات مرکز خرید دنیای نور

پاساژ دنیای نور که از مکان های دیدنی تهران به شمار می‌رود، ساختمانی ۱۰ طبقه است که فروشگاه‌های مختلفی مانند خدمات موبایل و کامپیوتر، لباس زنانه، لباس مردانه، لباس کودک، عطر و ادکلن، کیف و کفش، اسباب بازی، لوازم خانگی، جواهرات، عینک، ساعت و اکسسوری را در خود جای داده‌ است.
یک شهربازی کوچک، تعدادی کافی‌شاپ و رستوران و همچنین مرکز نگهداری کودک برای مادرانی که قصد خرید همراه با آرامش دارند در این پاساژ قرار گرفته است. مساحت زمین این مرکز خرید حدودا 1791 متر مربع است و یکی از پرطرفدارترین مناطق شرق تهران به حساب می‌آید.
ساختمان مرکز خرید دنیای نور در مجموع 10 طبقه دارد که بخشی از آن را واحد‌های تجاری و بخشی دیگر را واحد‌های اداری به خود اختصاص داده ‌است. از جمله ویژگی‌های منحصر به مرکز خرید دنیای نور وجود دو عدد آبنمای زیبا و یک سالن پذیرایی دارای امکانات بسیار بالا است.
سه عدد LED جهت پخش تصاویر یا برنامه‌های مناسبتی و تبلیغات در قسمت‌های مختلف مرکز خرید دنیای نور نصب شده‌اند که جلوه ویژه‌ای به ساختمان این پاساژ بزرگ بخشیده‌اند.

مرکز خرید دنیای نور کجاست؟

دنیای نور، هر روز از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب میزبان مراجعین خود از سرتاسر شهر است. پارکینگ طبقاتی این مجتمع تجاری و اداری جهت استفاده عموم آزاد بوده و توسط نگهبانان زیادی کنترل و مدیریت می‌شود. این مرکز خرید در شرق تهران و بزرگراه رسالت قرار گرفته که آدرس دقیق و موقعیت آن روی نقشه را در همین صفحه می‌توانید ببینید. همچنین اطلاعات تکمیلی دیگر همراه با عکس و نظرات دیگر کاربران هم در این صفحه موجود است، ضمن اینکه می‌توانید عکس و نظرات خود را هم با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

نوع جاذبه
خرید
مراکز خرید
موقعیت
تهران
پیشنهاد کاربران
%100 از 1 رای
رتبه در تهران
346 از 1564 جاذبه
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف مرکز خرید دنیای نور

رستوران های اطراف
خانه عود و قهوه نیروانا
16m
فست فود مادر
91m
جگر سرای شبانه
668m
فست فود شوئینه
769m
هتل های اطراف
هتل پرشین پلازا
3.6km
جاذبه های اطراف
باشگاه لیزرتگ دنیای نور
10m
بوستان تمدن
540m
گیم سنتر سن سیرو
550m
باغ موزه مینیاتوری میراث جهانی ایران
686m
مراکز مهم شهر
فرودگاه بین المللی امام خمینی
46.4km
فرودگاه بین المللی مهرآباد
15.8km
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد وبررسی
افزودن تصویر
افزودن تصویر
روزبه شهنواز
نوشته شده در 16 بهمن 1400

پاساژ دوار

3
بیشتر
آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.