مرکز خرید گلدیس Goldis Shopping Center

0

درباره مرکز خرید گلدیس

نوشتن نقد و بررسی

مرکز خرید گلدیس از پاساژ‌های قدیمی و محبوب غرب تهران به شمار می‌رود که در منطقه آریاشهر و در ضلع جنوب شرقی فلکه دوم صادقیه واقع شده‌است. پاساژ گلدیس در سال 1379 تاسیس شد و از این رو یکی از قدیمی‌ترین پاساژهای تهران به شمار می‌رود.
آن زمان که مرکز خرید گلدیس احداث شد، مردم هنوز به حضور ساختمان‌هایی با این وسعت و ارتفاع در سطح شهر عادت نداشتند. از این رو گلدیس نمایی خاص و ابهتی ویژه برای آریاشهر داشت و سبب شد مردم از نقاط مختلف تهران برای گشت‌وگذار و خرید به آن مراجعه کنند.

ویژگی‌های پاساژ گلدیس

پاساژ گلدیس 13 طبقه دارد که در مجموع 330 واحد تجاری را در خود جای داده‌است. ساختمان نقره‌ای و شیب‌دار پاساژ گلدیس با آن ستون‌های قرمز رنگ، مغازه‌های بسیاری را در دل خود جای داده‌است. کیف‌وکفش، ساعت، عینک، پوشاک زنانه و مردانه، لباس بچه، و یکی از شعبه‌های محبوب و بزرگ کتابفروشی افق، در این مرکز خرید قرار دارند. همچنان هم با گذشت زمان و ساخته شدن پاساژهای متعدد و مجهّز، پاساژ گلدیس به خوش قیمت بودن معروف است و مشتریان خودش را دارد.
اغذیه‌فروشی‌های بسیاری در اطراف پاساژ گلدیس وجود دارند که می‌توان برای تهیه فست‌فودهای خیابانی مانند مینی پیتزا و مینی هات‌داگ، ذرت مکزیکی و سمبوسه و سایر تنقلات به آن‌ها مراجعه کرد.
مرکز خرید گلدیس در طبقات فوقانی خود واحدهای اداری زیادی دارد که بسیاری از شرکت‌های غرب تهران در آن‌ها فعالیت می‌کنند. همچنین نمایندگی بعضی محصولات و تعمیرات موبایل و تلفن همراه هم در طبقات بالای آن قرار گرفته است.

پاساژ گلدیس کجاست؟

موقعیت و آدرس پاساژ گلدیس را در همین صفحه می‌توانید ببینید. اتوبان‌هایی که به مرکز خرید گلدیس راه دارند و می‌توانید با استفاده از وسیله نقلیه شخصی از آن‌ها عبور کنید نیز شامل اشرفی‌اصفهانی، محمدعلی‌جناح و آیت‌الله‌کاشانی هستند. یکی از ویژگی‌های مثبت و منحصر به فرد مرکز خرید گلدیس، دسترسی فوق‌العاده آن به وسایل نقلیه عمومی اعم از بی‌آرتی، تاکسی، اتوبوس، مترو است.
خط بی‌آرتی موجود در بزرگراه محمدعلی‌جناح که امتداد آن وارد اتوبان اشرفی اصفهانی می‌شود، درست مقابل مرکز خرید گلدیس ایستگاه دارد. همچنین در صورتی که قصد استفاده از مترو برای رسیدن به مرکز خرید گلدیس داشته ‌باشید، به راحتی می‌توانید از مترو استفاده کنید. بعد از خروج از متروی صادقیه می‌توانید با استفاده از تاکسی‌های آریاشهر یا همان صادقیه که درست مقابل درب مترو توقف کرده‌اند، به مرکز خرید گلدیس برسید.

نوع جاذبه
خرید
مراکز خرید
موقعیت
تهران
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
رتبه در تهران
436 از 1564 جاذبه
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف مرکز خرید گلدیس

رستوران های اطراف
فست فود پت و مت
39m
رستوران نیلوفر آبی (تهران)
71m
کافه پرنس
130m
فست فود پاییز
161m
هتل های اطراف
هتل تک ستاره انوش
2.7km
جاذبه های اطراف
پارک شهروند
742m
باشگاه بیلیارد پرستو
998m
باشگاه یوگا سینا (شعبه ستارخان)
1.1km
بوستان ارغوان
1.2km
مراکز مهم شهر
فرودگاه بین المللی امام خمینی
37.8km
فرودگاه بین المللی مهرآباد
4.2km
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد وبررسی
افزودن تصویر
افزودن تصویر
آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.