پیشنهادی برای تهران

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
03 مهر 1392 00:00
0

موسسه تهران- مطالعات کلانشهر به منظور ارتقا و اعتلای زندگی در تهران اولین فراخوان مسابقه 'پیشنهادی برای تهران' را اعلام کرد.

این مسابقه بستری است برای جلب مشارکت طیف متنوعی از انرژی های پر شور اجتماعی و اهدای مجموعه ارزنده‌ای از ایده‌ها به تهران. هدف از مسابقه تهران، ارتقا و اعتلای زندگی در تهران و اهدای پیشنهادی نو، جذاب، مؤثر و البته کاربردی برای این شهر است. این مسابقه به صورت باز، آزاد، میان رشته ای و فارغ از چهارچوب های تخصصی است.

برگزار کننده این مسابقه مؤسسه تهران – مطالعات کلانشهر است. زمان ثبت نام تا 25 مهر ادامه دارد. علاقمندان تنها تا روز پنج شنبه 25/7/92 فرصت دارند تا آثار خود را ارسال کنند.

زمان داوری آثار نیز تا شنبه 27/7/92 است. اعضای هیئت داوران شامل رخشان بنی اعتماد (کارگردان سینما)، ناصر فکوهی (انسان شناس و جامعه شناس) ، بهرام زهزاد (اکولوژیست)، کامران صفا منش (شهر شناس)، مجتبی صدریا (نظریه پرداز فرهنگی- اجتماعی)، یعقوب عمامه پیچ (نقاش)، ایرج کلانتری (معمار) می‌شود.

ثبت نام برای شرکت در مسابقه "پیشنهادی برای تهران" صرفاً از طریق وب سایت مؤسسه تهران www.tehranims.com صورت می گیرد.



لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.