Close

هتل گرند استار بسفرس

Grand Star Hotel Bosphorus
1.8
(از 5 نقد و بررسی)

درباره هتل گرند استار بسفرس

این هتل در سمت راست میدان تکسیم واقع شده است. در سال 2014 نیز بازسازی شده. از خدمات این هتل می توان به استخر ‏روباز, سالن اسپا و سالن بدنسازی اشاره کرد. اتاق ها دارای اینترنت وای وای رایگان می باشند.‏ هتل دارای کافی شاپ و رستوران با ویوی تنگه بوسفر می باشد.‏ اتاق های ‏ بزرگ ‏هتل با کمد لباس, تلوزیون فلت و میز کار تجهیز شده اند. بعضی از اتاق ها ویوی دریا دارند. ‏ مهمانان می توانند در رستوران هتل از انواع غذاهای محلی و دریایی و خورش گوشت بره لذت ببرند. رستوران دارای پنجره ‏های بزرگ به سمت تنگه بسفور می باشد.‏ این هتل تا ایستگاه مترو تکسیم دو دقیقه پیاده و کمتر از 20 دقیقه با ماشین تا اماکن تاریخی شهر مانند مسجد آبی فاصله دارد .‏ فرودگاه آتاتورک در فاصله 16 کیلومتری از این هتل قرار دارد.‏ منطقه بی اغلو برای مسافرانی که به شب های زنده, غذا خوردن و خرید کردن علاقه دارند انتخاب مناسبی می باشد.‏

درجه هتل
موقعیت
استانبول
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
رتبه در استانبول
236 از 485 هتل

امکانات هتل گرند استار بسفرس

رستوران
خشکشویی
گاو صندوق
استخر سرپوشیده
باشگاه بدنسازی
امکانات هتل
رستوران
کافی شاپ
خشکشویی
فروشگاه
گاو صندوق
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
پارکینگ
امکانات ورزشی و تفریحی
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
ماساژ
باشگاه بدنسازی
خدمات اینترنت
اینترنت وای فای رایگان در لابی
اینترنت وای فای رایگان در اتاقها
مشاهده {{ featuresOpen ? 'کمتر' : 'بیشتر' }} more-icon
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف هتل گرند استار بسفرس

رستوران های اطراف
{{ item.titleFa }}
{{ item.distance | metric }}
هتل های اطراف
{{ item.titleFa }}
{{ item.distance | metric }}
جاذبه های اطراف
{{ item.titleFa }}
{{ item.distance | metric }}
مراکز مهم شهر
{{ item.titleFa }}
{{ item.distance | metric }}
comment icon
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد و بررسی
camera icon
افزودن تصویر
افزودن تصویر
1.8
بد
(از 5 نقد و بررسی)
کیفیت و تنوع غذا
2
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
1.8
عملکرد کارکنان
0.8
تفریحات و امکانات هتل
0.8
منطقه و دسترسی
4.2
ارزش قیمت به نسبت خدمات
1
مهران فرشاد
نوشته شده در 8 مهر 1400
report-icon گزارش

رفتار کارمندها بسیار زشت و خودخواهانه بود اتاق ها کوچک و بدون امکانات اولیه مثل مسواک و چای ساز صبحانه ناقص و بدون شارژ مناسب به عنوان مثال حتی آب جوش به موقع شارژ نمیشد و گاهی هم بدون چایی بودیم
ماساژ و استخر هتل هم ضاهرا سال ها هست که تعطیل هست ولی اصلا اطلاع رسانی نمیکن
موقع ورود با اینکه ما از ساعت ۱۱ تو هتل حضور داشتیم اما با گله و پیگیری ساعت ۴ بعد از ظهر اتاق به ما دادن
اصلا و اصلا پیشنهاد نمیکنم
فقط لوکیشن خوبی داره همین
اتاق های استاندارد این هتل رو به تهویه و پاسیو پشتی می باشد

بیشتر
کیفیت و تنوع غذا
1
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
2
عملکرد کارکنان
1
تفریحات و امکانات هتل
1
منطقه و دسترسی
4
ارزش قیمت به نسبت خدمات
1
فرشته هاشمی
نوشته شده در 24 تیر 1396
report-icon گزارش

متاسفانه براي اولين بار بود رفتم اين هتل افتضاح از اتاق دزدي شد رفتار رزوشن خيلي بد بود و از همه بدتر اجازه ندادن چمدون بمونه تو هتل نه فقط ما همه مستقرها ما ساعت ١٢ ظهر اتاق تحويل داديم با اون همه چمدون تو خيابون منتظر شديم تا زمان پرواز كه ساعت ١ نيمه شب بود اونم با دوتا بچه كوچيك ???? كولر مدام خاموش ميشد در روز كم كم سه بار مجبور بوديم اطلاع بديم تمام مسافر ها كلافه شده بودن خب حالا كه از بدي هاش گفتم از خوبي هاشم بگم نزديك بودن به ميدان تقسيم و خيابان استقلال و وسائل نقليه كه خيلي مهم بود برام هتل ساكت و تميز بود صبحانه كاملي داشت تا ساعت ١٠ ميتونستيم براي صبحانه بريم كه بقيه هتل ها معمولا تا ساعت ٩ هست

بیشتر
کیفیت و تنوع غذا
4
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
3
عملکرد کارکنان
0
تفریحات و امکانات هتل
0
منطقه و دسترسی
5
ارزش قیمت به نسبت خدمات
1

عدم مسئولیت پذیری مدیریت هتل در قبال مشکلات مهمانان
دزدی از 3 اتاق هتل به صورت همزمان در یک رور به ترتیب زیر:
اتاق 1: 200 دلار از 900 دلار موجود در Safe Box
اتاق 1: 100 دلار از 600 دلار موجود در Safe Box
اتاق 1: 400 دلار از 2000 دلار موجود در Safe Box
به علت عدم پیگیری کامل مدیریت هتل، بنده و سایر کسانی که پولشان دزدیده شده بود نزد پلیس استانبول شکایت ثبت کردیم و پلیس تیمی را برای انگشت نگاری به هتل فرستاد ولی تا پایان سفر و همچنین پی از آن خبر جدیدی به دست ما نرسید.
بدترین اتاق ها به تمام مسافرین ایرانی و خارجی(لبنانی، آفریقایی و ... ) داده می شد و تمامی آنها پس از مشاهده اتاق درخواست تغییر آن را می دادند و هتل در قبال اتاق بهتر پول بیشتر از آنها طلب می کرد.
امیدوارم دوستانی که این مطلب رو می خونند برای عدم ادامه رفتارهای فوق الذکر در این هتل اقامت ننمایند.

بیشتر
کیفیت و تنوع غذا
1
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
1
عملکرد کارکنان
1
تفریحات و امکانات هتل
1
منطقه و دسترسی
4
ارزش قیمت به نسبت خدمات
1
محمد مشعشعی
نوشته شده در 7 بهمن 1396
report-icon گزارش

بهمن ماه تعداد پنج بزرگسال (همه خانم) و دو کودک به همراه یک نوزاد برای سه شب گول سایت بوکینگ رو خوردیم و در این مثلاً هتل اقامت داشتیم ، امکانات هتل در حد دو ستاره هم نبود ، اینترنت رسماً موجود نبود و برای کوچکترین کاری باید در لابی و صرف وقت زیاد موفق به ارسال یا دریافت مطالب نت می‌شدیم . استخر رو گفتن در حال تعمیر هستش که روز بعد متوجه شدم دروغ بوده و لی نمی‌خواستند آب را گرم کنند ، با اینکه همه خانم بودیم خواهش کردیم در یک طبقه به ما اطاق بدهند که هرکدام رو در اطاق های دو تخته و در طبقات پراکنده جا دادند ،این هتل دو بخش دارد و فاصله زیادی از لحاظ امکانات با هم دارند ،متاسفانه ایرانی ها رو تو بخش ضعیف جا میدادند ، تو اطاق هیچ وسیله‌ای از قبیل لیوان بشقاب کارد و چنگال چای ساز، قهوه ساز موجود نبود ، مینی بار خالی و خراب بود ، آب را که گرم میکرد ! دم پایی رو فرشی هم نداشت ، با اینکه فروشنده تور در آخرین لحظات با یک مانور مجبورمان کرد در این هتل اقامت کنیم و ما را از هتل خوبی مثل ماربل محروم کرد تازه بیست درصد قیمت را هم بالا برد ، در یک کلام تمام ایرانی های که با ما تو این تور بودند به شدت ناراضی و ناراحت از هتل بودند .

بیشتر
کیفیت و تنوع غذا
3
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
2
عملکرد کارکنان
1
تفریحات و امکانات هتل
1
منطقه و دسترسی
3
ارزش قیمت به نسبت خدمات
1
ساسان
نوشته شده در 28 مرداد 1396
report-icon گزارش

من با تعریف یکی از دوستان به این هتل برای مدت 6 شب و 7 روز با پرواز آسمان در مرداد 96 در این هتل اقامت داشتیم.من به همراه سایر دوستانمون 3 اتاق بصورت دبل داشتیم.اتاق ها بسیار بسیار کوچک و تخت ها اکثرا جدا از هم بود و جالب اینکه رسپشن هتل میگفت میخواین تخت ها رو به هم بچسبونید.فضای دستشویی و حمام اتاق ها بسیار کوچک بود تا حدی که برای رد شدن از بین دو دیوار اتاق باید خیلی دقت میکردیم.
ملحفه ها طی 6 شب اقامت ما حتی 1 بار هم تعویض نشد.
از همه چی هتل برای ما مهمتر صبحانه هتل بود که واقعا ضعیف بود.تمام شدن نان در 1 ساعت اول زمان شروع ساعت صبحانه برای ماخیلی جالب بود. و نان ها بسیار بیات بود.1 نوع سوسیس و اون هم سرد،عدم گذاشتن میوه مثل سیب،ابمیوه ها بسیار کیفیت پایین و یجورایی میشه گفت اب گازدار رنگی بجای اب مبوه.استکان ها بسیار کثیف تا حدی که باید دنبال استکان میگشتیم تا برای چای و قهوه استفاده میکردیم.
در پایان باید بگم این هتل برای خانواده اصلا مناسب نیست و به هیچ عنوان در حد 4 ستاره نیست.من قبلا هتل های 4ستاره مثل تایتانیک سیتی ،آوانتگارد،تکسیم گونن و تکسیم لانچ رو رفته بودم که راضی هم بودم ازشون .اما اینبار این هتل خیلی نظرم رو در مورد 4 ستاره های تکسیم تغییر داد.

بیشتر
کیفیت و تنوع غذا
1
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
1
عملکرد کارکنان
1
تفریحات و امکانات هتل
1
منطقه و دسترسی
5
ارزش قیمت به نسبت خدمات
1
آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟

برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.

ثبت ادعای مالکیت