ولاسارو مالدیو Velassaru Maldives

0

درباره ولاسارو مالدیو

نوشتن نقد و بررسی

هتل ولاسارو مالدیو (Velassaru Maldives) در جزیره ولاسارو مالدیو واقع شده. این هتل لوکس یک هتل چهار ستاره تاپ در مالدیو است که همانند بسیاری از هتل‌های مالدیو روی آب‌های نیلگون قرار دارد. در ادامه با این هتل بیشتر آشنا خواهیم شد و درباره جزئیاتش می‌گوییم که کاملا با هتل ولاسارو مالدیو آشنا شوید.

نوع هتل
پنج ستاره
موقعیت
کافو آتول
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
رتبه در کافو آتول
3 از 6 هتل
توضیحات تکمیلی ولاسارو مالدیو

هتل ولاسارو مالدیو امکانات و اتاق های ویژه‌ای دارد که تجربه اقامت را برای مسافران متفاوت می‌کند. این هتل سعی کرده با طراحی ویژه و ارائه خدمات متناسب با محیطش، آرامش بیشتری برای مسافران فراهم کند.

امکانات هتل ولاسارو مالدیو

ویلاهای این هتل روی آب قرار دارند و چشم‌اندازی بی‌انتها به اقیانوس را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. این ویلاهای مجلل سقف و کف چوبی دارند و یک پنکه سقفی در آن‌ها وجود دارد که دمای اتاق را مطلوب نگه می‌دارد.

هر اتاق این اقامتگاه لوکس، تلویزیون و پخش‌کننده دی وی دی، مینی بار (با هزینه جداگانه) و حمام خصوصی دارد. در سرویس بهداشتی این هتل لوازم بهداشتی و نیز لوازم مخصوص ساحل برای رفاه حال مسافران قرار داده شده. اتاق‌ های هتل ولاسارو از طراحی مدرن و زیبایی برخوردارند و بالکنی رو به اقیانوس دارند. در تمام ویلاهای این هتل اینترنت رایگان وجود دارد. خدمات روم سرویس برای همه اتاق های ولاسارو به صورت روزانه انجام می‌شود.

یک استخر با چشم‌انداز چشم‌نواز در هتل ولاسارو وجود دارد که به مهمانان این امکان را می‌دهد از زیبایی فضا و طبیعت بکر این جزیره نهایت استفاده را ببرند. با توجه به فضای بی‌نظیر هتل ولاسارو، کلاس‌های یوگا هم در اتاق‌ های روی آبش برگزار می‌شود. یک سالن اسپا هم جهت رفع خستگی مسافران روی آب‌های اقیانوس وجود دارد.

این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف ولاسارو مالدیو

رستوران های اطراف
رستوران گرین بل
205m
هتل های اطراف
جاذبه های اطراف
مسجد سلطان محمد ماله
69m
میدان جمهوری ماله
100m
یادبود سوم نوامبر 1988
130m
موزه ملی ماله
188m
مراکز مهم شهر
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد وبررسی
افزودن تصویر
افزودن تصویر
0
بدون نظر
0
کیفیت و تنوع غذا
0
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
0
عملکرد کارکنان
0
تفریحات و امکانات هتل
0
منطقه و دسترسی
0
ارزش قیمت به نسبت خدمات
0

اولین نفری که نظر می‌دهد شما باشید

آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.