در زمان اقامت ما در این هتل، کل ساختمان در حال بازسازی بود و این مسئله از قبل اطلاع رسانی نشده بود. واضح است که اقامت ما چندان خوشایند نبود. شاید تمام نقد و بررسی من از این هتل به علت شرایط بازسازی آن باشد اما به هر حال مشاهدات اینجانب بوده است:
همان طور که اشاره شد هتل در حال بازسازی بود. لابی بسته شده بود و از یکی از اتاق های طبقه اول به عنوان لابی و پذیرش و از دو تا از اتاق های طبقه چهارم به عنوان رستوران استفاده می شد. که طبیعتا فاقد امکانات لازم برای هردو محل بود.
به عنوان معذرت خواهی، دو بسته شکلات به همراه گوشی به ما اهدا شد تا در هنگام خواب به گوش خود فرو کرده و از سر و صدا در امان باشیم .... که به نوبه خود قابل توجه بود :)))
صبحانه بسیار مختصر و بسیار بد بود. با قهوه ای که اگر بدترین در جهان نباشد یکی از بدترین هاست.
سر و صدای بازسازی هم در اکثر ساعات روز شنیده می شد.
کارکنان در خدمات رسانی و پاسخ به سوالات ما ناکارآمد بودند.
اتاق ما متوسط و تمیز بود.
تنها نکات مثبت این هتل موقعیت به نسبت خوب آن و نزدیکی به ایستگاه ترام (دقیقا روبروی هتل) و همچنین وجود سوپرمارکت معروف آلبرت هجین در کنار هتل است.
ما برای 3 شب اقامت در این هتل مبلغ 282 یورو پرداختیم که برای این خدمات و شرایط بسیار زیاد است.