ایبیس استایلز کرابی آئو نانگ Ibis Styles Krabi Ao Nang

0

درباره ایبیس استایلز کرابی آئو نانگ

نوشتن نقد و بررسی

هتل ایبیس استایل کرابی آو نانگ دارای یک استخر روباز بوده و یک رستوران نیز در نزدیکی ساحل آئو نانگ دارد. مهمانان در این هتل می توانند بصورت شبانه روزی از خدمات میز پیشخوان هتل بهره ببرند. در این هتل خدمات رفت و برگشت رایگان به ساحل آئو نانگ در دسترس بوده و همچنین اینترنت بی سیم رایگان نیز در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت.

هتل ایبیس استایل کرابی آئو نانگ از استادیوم آئو نانگ بوکسینگ کرابی به اندازه 2.3 کیلومتر فاصله دارد. همچنین منطقه ساحلی نوپارات تارا نیز در فاصله 2.6 کیلومتری از محل اقامت شما در این هتل واقع شده است. البته فرودگاه بین المللی پوکت نیز در 58 کیلومتری هتل قرار دارد.

هر کدام از اتاق های این هتل دارای بالکنی اختصاصی بوده و یک تلویزیون صفحه تخت  با کانال های کابلی در آنها وجود دارد. همچنین سیستم تهویه هوای مطبوع و استخر روباز نیز از دیگر امکانات این هتل می باشند. در هر کدام از اتاق های هتل ایبیس استایل کرابی آئو نانگ دارای یک حمام اختصاصی به همراه دوش و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان هستند. همچنین سشوار نیز در حمام ها به چشم می خورد.

در لابی هتل ایبیس استایل کرابی آئو نانگ یک میز تور وجود دارد که شما می توانید  به وسیله آن از جاذبه های گردشگری آئو نانگ دیدن کنید. این هتل به مهمانان خود یک جایگاه پارکینگ اختصاصی نیز ارائه می دهد که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید. همچنین کافه هتل نیز در این بخش قرار داشته و انواع آبمیوه های خنک را سرو می کند.

رستوران هتل ایبیس استایل کرابی آئو نانگ با انواع غذاهای بین المللی و تایلندی آماده پذیرایی از مهمانان می باشد.

زوج های جوان این هتل را می پسندند، آنها در نظرسنجی ها عدد 8 را برای یک سفر دو نفره به این هتل داده اند. هتل ایبیس استایل کرابی آئو نانگ  دارای بهترین امتیازات در این منطقه از آئو نانگ می باشد. مهمانان در این هتل نسبت به هزینه ای که می کنند، امکانات بهتری را دریافت می کنند که باعث می شود در مقایسه با هتل های دیگر این شهر برای گردشگران ارزش بیشتری داشته باشد.

نوع هتل
سه ستاره
موقعیت
کرابی
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
رتبه در کرابی
4 از 65 هتل

امکانات ایبیس استایلز کرابی آئو نانگ

سشوار
خشکشویی
گاو صندوق
رستوران
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف ایبیس استایلز کرابی آئو نانگ

رستوران های اطراف
هتل های اطراف
هتل پنان کرابی ریزورت
53m
هالیوا سان شاین
144m
هتل سی سیکار کرابی ریزورت
293m
کرابی چادا ریزورت
315m
جاذبه های اطراف
مراکز مهم شهر
فرودگاه کرابی
18.5km
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد وبررسی
افزودن تصویر
افزودن تصویر
0
بدون نظر
0
کیفیت و تنوع غذا
0
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
0
عملکرد کارکنان
0
تفریحات و امکانات هتل
0
منطقه و دسترسی
0
ارزش قیمت به نسبت خدمات
0

اولین نفری که نظر می‌دهد شما باشید

آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.