د نانترا دی دلوکس The Nantra De Deluxe

0

درباره د نانترا دی دلوکس

نوشتن نقد و بررسی

هتل نانترا دلوکس در منطقه "هد یا او" و یا همان ساحل لانگ واقع شده است. این هتل استخری دارد که به دریا مشرف بوده و نمای خارق العاده ای رو به آن دارد. مهمانان می توانند در این هتل از اینترنت بی سیم رایگان استفاده کنند. همچنین یک پارکینگ اختصاصی نیز در اختیار آنها قرار خواهد داشت.

 اتاق های این هتل بسیار راحت بوده و  دارای دکوراسیون مدرنی هستند. هر کدام از اتاق ها دارای یک بالکن خصوصی می باشند که نمای زیبایی رو به باغ های سر سبز  منطقه دارند. همچنین از دیگر امکانات اصلی اتاق های هتل نانترا دی دلوکس می توان به حمام به همراه دوش، تلویزیون با کانال های کابلی و دی وی دی پلیر اشاره کرد.

رستوران ها و کافه های این هتل بصورت شبانه روزی باز هستند و شما می توانید از غذاهای آنها لذت ببرید. صبحانه در رستوران هتل نانترا دی دلوکس به سبک آمریکایی سرو می شود. همچنین شما می توانید از امکانات باربیکیو هتل برای طبخ کباب استفاده کنید. سرویس هتل نیز بصورت شبانه روزی در دسترس مهمانان است.

شما می توانید با 45 دقیقه رانندگی به مرکز شهر کرابی تایلند برسید. همچنین منطقه کرابی پیر نیز  با 40 دقیقه رانندگی در دسترس شما خواهد بود. شما می توانید از این منطقه و با استفاده از  قایق های تفریحی به جزایر فی فی، پوکت و لانتا سفر کنید. لازم به ذکر است که فرودگاه بین المللی کرابی نیز در فاصله ای از محل اقامت شما قرار دارد که با  30 دقیقه رانندگی به آن خواهید رسید.

هتل نانترا دی دلوکس  دارای بهترین امتیازات در منطقه "هد یا او" در شهر کرابی است. مهمانان در این هتل در مقایسه با هتل های دیگر احساس شادی و رضایت بیشتری دارند.

مهمانان در این هتل نسبت به هزینه ای که می کنند، امکانات بهتری را دریافت می کنند که باعث می شود در مقایسه با هتل های دیگر این منطقه برای گردشگران ارزش بیشتری داشته باشد.   

نوع هتل
چهار ستاره
موقعیت
کرابی
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
رتبه در کرابی
4 از 65 هتل

امکانات د نانترا دی دلوکس

سشوار
اینترنت وای فای رایگان در لابی
خشکشویی
رستوران
گاو صندوق
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف د نانترا دی دلوکس

رستوران های اطراف
هتل های اطراف
جاذبه های اطراف
مراکز مهم شهر
فرودگاه کرابی
15.3km
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد وبررسی
افزودن تصویر
افزودن تصویر
0
بدون نظر
0
کیفیت و تنوع غذا
0
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
0
عملکرد کارکنان
0
تفریحات و امکانات هتل
0
منطقه و دسترسی
0
ارزش قیمت به نسبت خدمات
0

اولین نفری که نظر می‌دهد شما باشید

آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.