فولی بی ریتز کارلتون رزرو Phulay Bay, A Ritz-Carlton Reserve

0

درباره فولی بی ریتز کارلتون رزرو

نوشتن نقد و بررسی

این هتل پنج ستاره در نزدیکی ساحل آندامان واقع شده است. لازم به ذکر است که  تمامی خدمات در هتل بصورت شبانه روزی ارائه می گردد. از امکانات اصلی این هتل می توان به استخر بی‌انتها، مرکز اسپا و همچین وجود پنج رستوران اشاره کرد.

اتاق های لوکس این هتل پنج ستاره چشم انداز زیبایی رو به باغ های گرمسیری اطراف دارند. این اتاق ها دارای دکوراسیون چوبی بوده و به سبک تایلندی تزئین شده اند و حمام ها در این اتاق ها بسیار خیره کننده هستند. در هر کدام از اتاق ها یک تالویزیون با کانال های کابلی و ماهواره ای و دی وی دی پلیر وجود دارد. مهمانان در این اتاق ها از چشم انداز اقیانوس و نسیم خنک آن بهرمند خواهند شد و امکانات غواصی نیز فراهم است.

 مرکز ای اسپا در هتل فولی بای آماده ارائه انواع خدمات درمانی می باشد. شما می توانید در استخر و همچنین مرکز اسپا از انواع میوه ها و آب میوه لذت ببرید. همچنین یک باشگاه بدنسازی نیز درون هتل قرار دارد که مهمانان می توانند تمرینات روزانه خود را در آن پیگیری کنند. در این هتل در برخی از روزهای سال کلاس های آشپزی تایلندی و نقاشی بر روی پارچه نیز برگزار می شود که تجربه جالب خواهد بود.

 رستوران های بین المللی جامپون و پلای فا با بهترین و تازه ترین مواد غذایی انواع غذاهای آسیایی و اروپایی را سرو می کنند که شما می توانید از آنها لذت ببرید. همچنین بهترین غذاهای تایلندی نیز در رستوران سری تانگ در دسترس شما قرار دارد. اگر به غذاهای دریای و  کباب ها علاقمند هستید رستوران لای آماده ارائه خدمات به شما است. کافه چوتمان لانج نیز انواع نوشیدنی ها را سرو می کند. تماشای غروب آفتاب در این کافه تجربه بسیار آرامش بخشی خواهد بود.

هتل فولی بای حدودا در فاصله 26 کیلومتری از فرودگاه بین المللی کرابی قرار گرفته است.

 این هتل  دارای بهترین امتیازات در منطقه ساحلی تب کک  شهر کرابی است. مهمانان در این هتل در مقایسه با هتل های دیگر احساس شادی و رضایت بیشتری دارند.  زوج های جوان این هتل را می پسندند، آنها در نظرسنجی ها عدد 9 را برای یک سفر دو نفره به این هتل داده اند.

نوع هتل
پنج ستاره
موقعیت
کرابی
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
رتبه در کرابی
4 از 65 هتل

امکانات فولی بی ریتز کارلتون رزرو

خشکشویی
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
باشگاه بدنسازی
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف فولی بی ریتز کارلتون رزرو

رستوران های اطراف
هتل های اطراف
آماری ووگ کرابی
1.1km
هتل بانیان تری کرابی
1.2km
هتل شرایتون کرابی
3.6km
دوسیت تانی کرابی بیچ ریزورت
3.6km
جاذبه های اطراف
مراکز مهم شهر
فرودگاه کرابی
26.6km
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد وبررسی
افزودن تصویر
افزودن تصویر
0
بدون نظر
0
کیفیت و تنوع غذا
0
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
0
عملکرد کارکنان
0
تفریحات و امکانات هتل
0
منطقه و دسترسی
0
ارزش قیمت به نسبت خدمات
0

اولین نفری که نظر می‌دهد شما باشید

آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.