پیس ریزورت Peace Resort

0

درباره پیس ریزورت

نوشتن نقد و بررسی

هتل پیس ریزورت در ساحل بو فوت تایلند واقع شده است. از امکانات اصلی این هتل می توان به استخر روباز و و رستوران در محیط بیرونی اشاره کرد. ویلاهای بزرگ هتل پیس ریزورت  دارای یک بالکن خصوصی با چشم اندازی رویایی رو به دریا و باغ های اطراف هستند. اینترنت بی سیم رایگان نیز در سراسر هتل در اختیار مهمانان قرار دارد.

تمامی اتاق های هتل پیس ریزورت دارای سیستم تهویه هوای مطبوع بوده و تلویزیون صفحه تخت در آنها به چشم می خورد. تختخواب و دی وی دی پلیر نیز از دیگر امکانات اتاق های این هتل به شمار می آیند. همچنین قهوه ساز و چای ساز به همراه یک یخچال کوچک برای خنک نگه داشتن نوشیدنی ها نیز در اتاق ها وجود دارد. برای راحتی مهمانان در حمام خصوصی اتاق سشوار نیز قرار داده شده است.

در رستوران سی راپ انواع غذاهای فرانسوی و تایلندی سرو می شود. همانطور که گفته شد این رستوران در فضای باز ساحل قرار دارد و مهمانان می توانند از این صرف غذا در چنین محیطی لذت ببرند. همچنین یک کافه نیز در کنار استخر هتل پیس ریزورت واقع شده است.

مرکز اسپا هتل نیز با انواع ماساژهای آرامش بخش آماده ارائه خدمات به مهمانان می باشد. مهمانان می توانند اوقات خود را در استخر آبگرم بگذرانند و یا مطالعه کوتاهی در کتابخانه مجهز هتل داشته باشند. در  میز تور هتل پیس ریزورت شما می توانید اتومبیل شخصی کرایه کنید و یا سفرهای روزانه خود را در آن برنامه ریزی کنید.

هتل پیس ریزورت در کنار مرکز اسپای پیس تروفیکال واقع شده است. پیس تروفیکال یک مرکز ماساژ درمانی  در منطقه ساحلی  بو فوتبه شمار می آید. این هتل تنها 1.5 کیلومتر از روستای فیش من فاصله دارد. همچنین لازم به ذکر است که فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی ساموئی نیز 6 کیلومتر می باشد.

بررسی های مستقل نشان می دهند هتل پیس ریزورت در منطقه ساحلی بو فوت مورد علاقه گردشگران بوده است. زوج های جوان این هتل را می پسندند، آنها در نظرسنجی ها عدد 8.7 را برای یک سفر دو نفره به این هتل داده اند.

پارکینگ بصورت رایگان در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت و نیازی به رزرو آن از پیش نیست.

نوع هتل
چهار ستاره
موقعیت
سامویی
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
رتبه در سامویی
4 از 103 هتل

امکانات پیس ریزورت

رستوران
باشگاه بدنسازی
خشکشویی
گاو صندوق
سشوار
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف پیس ریزورت

رستوران های اطراف
هتل های اطراف
آنانتارا بوفوت کوه ساموئی ریزورت
299m
سلس بیچ فرانت ریزورت
322m
هتل سلس بیچ فرانت ریزورت
324m
هتل و ریزورت پالم بیچ ساموئی
503m
جاذبه های اطراف
مراکز مهم شهر
فرودگاه بین المللی ساموئی
4.6km
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد وبررسی
افزودن تصویر
افزودن تصویر
0
بدون نظر
0
کیفیت و تنوع غذا
0
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
0
عملکرد کارکنان
0
تفریحات و امکانات هتل
0
منطقه و دسترسی
0
ارزش قیمت به نسبت خدمات
0

اولین نفری که نظر می‌دهد شما باشید

آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.