دبلیو کوه سامویی W Koh Samui

0

درباره دبلیو کوه سامویی

نوشتن نقد و بررسی

هتل دابلیو ریتریت کا ساموئی تنها به اندازه یک دقیقه پیاده روی از ساحل فاصله دارد.این هتل لوکس 5 ستاره در ساحل زیبای مائی نم واقع شده است. تنها با 5 دقیقه رانندگی از محل اقامت خود در این هتل به بندر بوفوت، مجسمه بزرگ بودا و روستای فیش من  دسترسی خواهید داشت. همچنین فرودگاه بین المللی ساموئی نیزبه اندازه 20 دقیقه رانندگی از شما فاصله دارد.

هر کدام از ویلاهای لوکس هتل دابلیو ریتریت کا ساموئی دارای یک بالکن بزرگ هستند که در آنها یک استخر خصوصی وجود دارد. اینترنت بی سیم رایگان نیز در آنها ارائه می شود. این ویلاهای شیک هر کدام با مبلمانی زیبا و لامپ های ابریشمی فضای ایده آلی را برای استراحت و راحتی مهمانان فراهم آورده اند. از امکانات و ابزارهای سرگرم کننده این اتاق ها می توان به یک تلویزیون صفحه تخت 46 اینچی، دی وی دی پلیر و اینترنت بی سیم اشاره کرد. همچنین داک مخصوصی نیز برای ارتباط با گوشی ها وجود دارد که به وسیله آن می توانید به موسیقی های مورد علاقه خود گوش دهید. قهوه ساز، لوازم مورد نیز برای مرکز اسپا و بطری های آب رایگان از جمله دیگر امکاناتی هستند که در اتاق های  هتل دابلیو ریتریت کا ساموئی به چشم می خورد. مهمانان در این اتاق ها می توانند از حمام کف به همراه تماشای برنامه های تلویزیون کابلی  لذت ببرند . جالب است بدانید که در حمام اتاق ها یک تلویزیون صفحه تخت 22 اینچی قرار گرفته است. اتاق خواب نیز دارای یک تخت خواب بزرگ می باشد که خواب راحتی را برای شما رقم خواهد زد. این تخت خواب از 350 ورقه پنبه ای  تشکیل شده و از رشته های پر قو نیز در آنها استفاده شده است.

مرکز اسپای ای دابیلیو ای وای با انواع ماساژ و  روغن های گیاهی آماده ارائه خدمات به مهمانان هتل می باشد. در این مرکز اسپا شما می توانید حمام گیاهی را نیز تجربه کنید. در هتل دابلیو ریتریت کا ساموئی یک باشگاه بدنسازی با تجهیزات کامل وجود دارد که می توانید از آن بهره ببرید. همچنین در این هتل کلاس های سرگرم کننده و جالبی همچون یوگا، موی تای و ایروبیک در آب با مربیان مجرب برگزار می شود. لازم به ذکر است که استخر هتل دارای چشم انداز زیبایی رو به دریا می باشد و در ساحل اختصاصی هتل امکانات و تجهیزات برای انجام تفریحات آبی وجود دارد.

دو رستوران در  هتل دابلیو ریتریت کا ساموئی برای مهمانان شام سرو می کنند. اما اگر به غذاهای تایلندی و بین المللی علاقه دارید باید به رستوران کیچن تیبل مراجعه کنید. رستوران نامو نیز که در ساحل اختصاصی هتل واقع شده انواع غذاهای ژاپنی را سرو می کند. برای صرف انواع تنقلات و نوشیدنی ها نیز کافه ووبار با چشم اندازی رویایی رو به خلیج تایلند و موسیقی زنده آماده ارائه خدمات به مهمانان می باشد. لازم به ذکر است که این کافه از صبح تا شب باز است. همچنین کافه سیپ نیز در فضای آزاد کنار ساحل قرار دارد و بهترین آبمیوه را سرو می کند.

مهمانان در طول اقامت خود در هتل دابلیو ریتریت کا ساموئی می توانند از بستنی، آبمیوه و بطری های آب رایگان استفاده کنند. سرویس رفت و برگشت نیز به مرکز منطقه چاونگ توسط هتل ارائه می شود.

زوج های جوان هتل دابلیو ریتریت کا ساموئی را می پسندند، آنها در نظرسنجی ها عدد 8.3 را برای یک سفر دو نفره به این هتل داده اند.

پارکینگ بصورت رایگان در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت و نیازی به رزرو آن از پیش نیست.

نوع هتل
پنج ستاره
موقعیت
سامویی
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
رتبه در سامویی
4 از 103 هتل

امکانات دبلیو کوه سامویی

رستوران
خشکشویی
استخر سرپوشیده
سشوار
گاو صندوق
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف دبلیو کوه سامویی

رستوران های اطراف
هتل های اطراف
زازن بوتیک ریزورت اند اسپا
608m
ایبیس سامویی بوپوت
833m
هتل و ریزورت پالم بیچ ساموئی
867m
سلس بیچ فرانت ریزورت
1.1km
جاذبه های اطراف
مراکز مهم شهر
فرودگاه بین المللی ساموئی
5.7km
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد وبررسی
افزودن تصویر
افزودن تصویر
0
بدون نظر
0
کیفیت و تنوع غذا
0
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
0
عملکرد کارکنان
0
تفریحات و امکانات هتل
0
منطقه و دسترسی
0
ارزش قیمت به نسبت خدمات
0

اولین نفری که نظر می‌دهد شما باشید

آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.