سنتارا آندا دوی ریزورت اند اسپا Centara Anda Dhevi Resort and Spa

0

درباره سنتارا آندا دوی ریزورت اند اسپا

نوشتن نقد و بررسی

هتل سنتارا اندا دهوی ریزورت اند اسپا تنها به اندازه 3 دقیقه پیاده روی از ساحل فاصله دارد. همچنین شما می توانید با 5 دقیقه رانندگی به ساحل نوپارات تارا که داری  شن های سفید بی نظیری است دسترسی داشته باشید. این هتل لوکس دارای یک استخر بزرگ روباز به همراه سرسره های آبی  می باشد و در کنار این استخر کافه ای برای سرو انواع آبمیوه ها تعبیه شده. سالن اسپای هتل نیز آماده ارائه خدمات ماساژ به مهمانان است. همچنین فضایی برای نگهداری و بازی کودکان در هتل وجود دارد که شما می توانید بصورت 24 کودک خود را به آن بسپارید مربی این مکان یک غریق نجات بوده لازم نیست هیچ نگرانی از این بابت داشته باشید.

اتاق های هتل سنتارا اندا دهوی ریزورت اند اسپا بسیار راحت و بی نظیر بوده و نمای زیبای رو به شهر دارد.  در  دکوراسیون اتاق ها از رنگ آبی و چوب هایی به رنگ تیره استفاده شده است. شما می توانید در اتاق های این هتل از استخر و  اینترنت بی سیم رایگان بهره ببرید. در این اتاق ها یک تلویزیون کابلی و حمام بزرگ به همراه دوش و وان جداگانه قرار دارد.

 ز جمله خدمات عمومی که در هتل سنتارا اندا دهوی ریزورت اند اسپا ارائه می شود می توان به وجود  یک مرکز کسب و کار و خدمات اتوشویی و خشکشویی اشاره کرد. همچنین مهمانان می توانند در میز پیشخوان برای خود انواع تورها را تهیه کنند و هتل هماهنگی های لازم برای حمل و نقل آنها را انجام خواهد داد.

 شما می توانید وعده های غذایی خود را در رستوران پالم کورت که  سرپوشیده است و در حیاط آن قرار دارد میل کنید. رستوران پالم کورت انواع غذاهای بین المللی را سرو می کند. همچنین دو کافه دیگر نیز درون هتل وجود دارد که می توانید برای تهیه انواع آبمیوه و تنقلات به آنها مراجعه کنید. باید بدانید که سرویس اتاق ها در هر روز از ساعت 6.30 تا 23.30 در دسترس است.

 هتل سنتارا اندا دهوی ریزورت اند اسپا در فاصله 40 کیلومتری از فرودگاه بین المللی کرابی واقع شده است. اگر قصد دارید سفری به جزایر فی فی و پوکت داشته باشید باید از محل اقامت خود در این هتل به منطقه آونانگ پیر بروید. این منطقه با یک رانندگی کوتاه در دسترس شما خواهد بود.

 بررسی های مستقل نشان می دهد که هتل آی چک اینن آونانگ کرابی در منطقه آونانگ مورد علاقه گردشگران بوده است. همچنین زوج های جوان این هتل را می پسندند. آن ها در نظر سنجی عدد 8 را برای یک سفر دو نفره به این هتل داده اند.   

نوع هتل
چهار ستاره
موقعیت
کرابی
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
رتبه در کرابی
4 از 65 هتل

امکانات سنتارا آندا دوی ریزورت اند اسپا

ترانسفر فرودگاهی
اینترنت وای فای رایگان در لابی
گاو صندوق
سشوار
رستوران
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف سنتارا آندا دوی ریزورت اند اسپا

رستوران های اطراف
هتل های اطراف
هتل د کاپوچین
16m
هتل چک این ریزورت کرابی (توقف فعالیت)
45m
هتل آنانتا بورین ریزورت
51m
آری تارا ریزوزت
78m
جاذبه های اطراف
مراکز مهم شهر
فرودگاه کرابی
19.7km
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد وبررسی
افزودن تصویر
افزودن تصویر
0
بدون نظر
0
کیفیت و تنوع غذا
0
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
0
عملکرد کارکنان
0
تفریحات و امکانات هتل
0
منطقه و دسترسی
0
ارزش قیمت به نسبت خدمات
0

اولین نفری که نظر می‌دهد شما باشید

آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.