هتل رویال اینترنشنال Royal International hotel

0

درباره هتل رویال اینترنشنال

نوشتن نقد و بررسی

هتل رویال اینترنشنال 15 دقیقه با ماشین از فرودگاه بین المللی پودونگ فاصله دارد. این هتل دارای اتاق هایی مدرن با اینترنت کابلی رایگان است و در خیابان Xiuchuan قرار گرفته است. اینترنت Wi-Fi نیز بصورت رایگان در سراسر هتل قابل استفاده است. این هتل یک استخر روباز و 4 رستوران دارد.

هتل رویال اینترنشنال شانگهای 43 کیلومتر از فرودگاه Hongqiao فاصله دارد. میدان پیپل تقریبا 36 کیلومتر از این هتل فاصله دارد و با طی کردن 18 دقیقه با ماشین می توانید به دیزنی لند شانگهای برسید.

اتاق های این هتل فضای وسیعی دارند و پنجره های آنها بزرگ هستند. این اتاق ها تهویه کننده هوا ، تلویزیون صفحه تخت ، مینی بار و حمام اختصاصی دارند. داخل حمام مرمری هر اتاق وان و سشوار وجود دارد.

رسپشن هتل به صورت 24 ساعته پاسخگو می باشد و پارکینگ هتل نیز اختصاصی و رایگان است. از سایر امکانات هتل می توان به سالن بدنسازی ، اتاق بازی و کارائوکه اشاره کرد. یک سالن کنفرانس نیز برای کسانی که قرارهای تجاری و ملاقات های رسمی دارند با تجهیزاتی از جمله فتوکپی و فکس وجود دارد. در هتل رویال اینترنشنال شانگهای خدمات خشکشویی و اتوکشی نیز ارائه می گردد.

انواع غذاهای محلی در رستوران چینی هتل سرو می شود و بوفه رستوران نیز انواع غذاهای بین المللی را سرو می کند.میهمانان می توانند در کافه رویال نیز به نوشیدن قهوه و چای بپردازند.

پودونگ برای گردشگرانی که به بازدید از آکواریوم ها ف پیاده روی در خیابان و گشتن شهر با تور علاقه مند هستند گزینه مناسبی است.

نوع هتل
چهار ستاره تاپ
موقعیت
شانگهای
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
رتبه در شانگهای
11 از 48 هتل
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف هتل رویال اینترنشنال

رستوران های اطراف
هتل های اطراف
جاذبه های اطراف
مراکز مهم شهر
فرودگاه بین المللی شانگهای پیودونگ
10.1km
فرودگاه بین المللی شانگهای هونگ کیاو
35.7km
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد وبررسی
افزودن تصویر
افزودن تصویر
0
بدون نظر
0
کیفیت و تنوع غذا
0
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
0
عملکرد کارکنان
0
تفریحات و امکانات هتل
0
منطقه و دسترسی
0
ارزش قیمت به نسبت خدمات
0

اولین نفری که نظر می‌دهد شما باشید

آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.