هتل مای بید با فاصله 400 متر از مرکز خرید جواهر فاصله دارد. میدان تکسیم 3 کیلومتر و ایستگاه مترو شیشلی با فاصله 6 دقیقه از این هتل واقع شده اند.
تمامی اتاق های این هتل دارای تهویه کننده هوا ، تلویزیون صفحه تخت و ماهواره ، محوطه جدا برای نشستن و مینی بار هستند. سایر امکانات داخل اتاق ها شامل صندوق امانات و چای / قهوه ساز می شود. داخل حمام اختصاصی هر اتاق نیز سشوار و حوله قرار دارد و حمام ها مجهز به دوش هستند.
صبحانه روزانه به صورت بوفه از 80 نوع غذای مختلف سرو می شود. اطراف هتل با فاصله کم نیز رستوران ها و کافه های متعددی وجود دارند که به راحتی با چند دقیقه پیاده روی به آنها می رسید.اینترنت Wi-Fi به صورت رایگان در سرتاسر هتل در دسترس است.
فرودگاه آتاتورک 21 کیلومتر از هتل مای بید فاصله دارد. خدمات ترنسفر فرودگاهی به درخواست میهمانان هتل و با هزینه جداگانه انجام می گیرد.
سلام .من برای یه کار سفارتم مجبور شدم تنها سفر کنم به ترکیه و بهم این هتل معرفی کردن -اولا هتل خیلی کثیف و بی نظمی بود .داخل اطاغهای اینترنت جواب نمیداد که من کجبور شدم خط ایرانمو روشن کنم .صبحانه فوق العاده بد بود و داخل سالن صبحانه که منفی ۱ بود میشدی بوفی بدی به مشامت میرسید و در ضمن داخل هتل پر از عرب بود که کلی تو لابی رو شلوغ کرده بودن .در کل بدترین هتلی بود که تو عمرم رفته بودم به نظرم در حد یه هتل ۲ ستاره هم نبود
ما همراه خانواده به مدت یک هفته در این هتل اقامت داشتیم.
این هتل و به عنوان هتل ٤ستاره تاپ به ما معرفی کردن ولی واقعاً هتل بدی بود در حد ٢ ستاره.
اطاقایهای کوچکی داشت و اینکه حتی یه لیوان یا چای ساز تو اطاق نزاشته بودن که ما خودمون رفتیم لیوان خریدیم که لیوانامونم دزدیدن.
توی یخچالش فقط ١ اب معدنی کوچک بود که هیچ وقت شارژ نمیکردن و اینکه اصلاً یخچال کار هم نمیکرد.
وقتی میگفتید اطاق و تمیز کنید فقط یه تی خشک میزدن و حوله هارو گاهی وقتا عوض میکردن،ملافه و ... اصلاً تعویض نمیشد.
اسانسورا هم که کلاً همیشه خراب بود و ما با پله رفت و امد میکردیم.
صبحانش هم که افتضاح بود ما کلاً ٢ بار رفتیم صبحانه،بعضی از غذاهای صبحانش انقدر طعم کپک و خرابی میداد که حالت و بد میکرد،اون دو روز هم ما فقط چای یا دمنوش خوردیم بهشون میگفتیم به ما تخم مرغ بدین میگفت هر تخم مرغ ١٠ لیر باید پول بدید،دیگه واقعاً این کارشون شاهکار بود دیگه تخم مرغ تو هتل سه ستاره معمولی هم تو صبحانش هست.
اینترنت تو اطاقهاش که کلاً انتن نمیداد توی لابی هم به سختی میشد باهاش کار کنی.
فقط یه حسن داشت این هتل که جایی که هتل بود به پاساژ جواهر خیلی نزدیک بود و اینکه ایستگاه اتوبوس که بری تقسیم نزدیک هتل بود وگرنه هیچ حسن دیگه ای نداش و به نظر منم کسایی که میخوان برن استانبول به هیچ عنوان این هتل و انتخاب نکنید.
ما دفعه قبل هتل (مرکور) رفتیم با اینکه ٤ ستاره بود ولی واقعاً عالی بود هم برخورد پرسنل هم سرویس دهی هم صبحانه و...
با سلام.ما تاریخ 4 شهریور تا 11 شهریور در این هتل اقامت داشتیم.پذیرش هتل اصلا خوب نبود.خیلی جدی و رسمی برخورد میکردن. حدود نیم ساعت تو پذیرش سرپا وایسادیم تا اتاقها رو تحویل بدن.هتل 7 طبقه بالا و 2 طبقه منفی داشت که جمعا با حساب لابی میشه 10 طبقه.برای هتلی با این حجم طبقات و اتاقها کلا 2 آسانسور 4 نفره گذاشتن که اکثر مواقع یکیش خراب بود و واقعا اعصاب خرد کن بود وقتهایی بود که نیم ساعت تو صف آسانسور بودیم و چون کالسکه بچه همراهمون بود نمیتونستیم از پله بریم و هر طور شده باید منتظر آسانسور میبودیم.نظافت هتل اصلا خوب نبود فقط رو تختی هارو منضم میکردن و واسلام.کف اتاقها پر از موی سر و پرز لباس و آشغال بود که توی 8 روزی که ما اونجا بودیم یک بار نظافت نشد.دیوار اتاقها خیلی نازک بود بطوریکه صدای اتاق بغلی واضح میومد.ما دو تا اتاق داشتیم که هیچ کدوم اینترنت آنتن نمیداد و باید تو راهرو میومدیم تا اینترنت بیاد .سرعت اینترنت واقعا افتضاح بود و بیشتر وقتها قطع بود.صبحانه تنوع نداشت و غذاهاشون بسیار بی کیفیت بود و ارزونترین مواد غذایی رو استفاده میکردن. صبحانه تو طبقه منفی 1 سرو میشه و رستورانش بوی واقعا بدی میده.اتاقها چای ساز یا قهوه ساز نداره و یخچال یکی از اتاقهامون خراب بود.در کل بغیر از محله خوبی که هتل اونجا واقع است و نزدیکی به ایستگاههای مترو و اتوبوس نکته مثبت دیگری من در این هتل ندیدم
با سلام
من تازه از این هتل برگشته ام
این هتل را جدیدا تورها به عنوان هتل 4 ستاره تاپ به مسافران معرفی میکنند
من و همسرم و خانواده دوستانم به مدت 7 شب در این هتل اقامت داشتیم
مزایا:
دسترسی خوب به مترو و اتوبوس
معایب:
1- دارای دو عدد آسانسور خراب:
که 4 نفره بودند و یکی دایما خراب بود برای 112 عدد اتاق به طوریکه در اکثر مواقع همه مسافرها از پله های اضطراری رفت و آمد میکردند و مثلا مواقع پیک مثل صبحانه دارای صف 30 نفره میشد
2- صبحانه بدون کیفیت وبدون تنوع و مقدار بسیار کم:
منوی صبحانه در طبقه زیرزمین سرو میشد و بوی بسیار بد و زننده در تمام مدت اقامت ما در رستوران میامد و تنوع و مقدار بسیار کم بود که مثلا در چند روز نان و چای و کره کم میومد و هرچی میگفتیم هم میگفتن تمام شده و نداریم و حتی چند بار کار به دعوا رسید
3-اتاقها بسیار کوچیک و کثیف بودند و حتی زحمت عوض کردن ملافه ها را به خودشان نمیدادند و طی 7 شب اقامت ما حتی یکبار هم ملافه ها تعویض نشد
4-عدم وجود کتری و حتی لیوان واینکه حتی آب هم شارژ نمیکردند
5-پرسنل بسیار بد اخلاق و اینکه در روز اول در اتاق ما یکعدد بالش کم بود بیش از 3 بار تماس گرفتم و هردفعه گفت تا چند دقیقه دیگه و اونقدر ما خسته بودیم که روی حوله خوابیدم
خلاصه اینکه اکثریت هتل ایرانیهایی بودند که دفعه اولی بود که به این هتل می آمدند و همگی به شدت ناراضی بودند