پان پاسیفیک اورکارد Pan Pacific Orchard

0

درباره پان پاسیفیک اورکارد

نوشتن نقد و بررسی

هتل پن پسیفیک اورکارد دارای یک مرکز اسپای مشهور به نام سنت گرگوری است و یک استخر بزرگ از آب معدنی نیز دارد. این هتل شیک و مجلل در قلب خیابان مشهور اورکارد که مراکز خرید متعددی دارد قرار گرفته است. اینترنت Wi-Fi بصورت رایگان در سراسر هتل قابل استفاده می باشد. پارکینگ اختصاصی هتل نیز در اختیار میهمانان قرار می گیرد. ایستگاههای MRT سامرست (Somerset) و اورکارد (Orchard) فقط 5 دقیقه پیاده از این هتل فاصله دارند. میهمانان هتل می توانند از تلفن های دستی که اینترنت نامحدود دارد و می توان با آنها به 15 کشور بین المللی تماس گرفت به راحتی استفاده کنند.

تمامی 206 اتاق این هتل به سبکی مدرن و شیک در رنگهای روشن دکور شده اند ، داخل اتاق ها تلویزیون صفحه تخت با کانال های بین المللی و چینی ، صندوق امانات ، مینی بار ، چای یا قهوه ساز و بطری های آب معدنی وجود دارد.حمام اختصاصی هر اتاق نیز مجهز به وان ، دمپایی ، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است.

هتل پن پسیفیک اورکاد 10 دقیقه پیاده تا مرکز خرید آیون اورکارد و 10 دقیقه با ماشین تا منطقه تجاری مرکزی فاصله دارد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی چانگی 25 دقیقه می باشد. در نزدیکی هتل با فاصله چند قدم نیز یک بیمارستان وجود دارد.

رستوران 10 کلایمور یک رستوران مطرح و برنده جایزه است که انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند. همچنین در رستوران شیک سوپرا نیز انواع غذاهای ایتالیایی و پیتزاهایی که با سنگ پخته می شوند تهیه می گردد. خدمات تمیزکردن اتاق ها به صورت 24 ساعته امکان پذیر می باشد.

این هتل همچنین یک سالن بدنسازی دارد که به صورت 24 ساعته باز است ، علاوه بر اینها میهمانان این هتل می توانند از امکانات سونا و حمام بخار نیز بهره مند گردند. اتاق کنفرانس هتل نیز برای قرارهای کاری با تجهیزات مدرن در اختیار میهمانان این هتل قرار می گیرد.

منطقه اورکارد برای گردشگرانی که به خرید کردن ، پیاده روی در خیابان و امتحان کردن غذاهای متنوع علاقه مند هستند گزینه مناسبی است.

نوع هتل
پنج ستاره
موقعیت
سنگاپور
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
رتبه در سنگاپور
22 از 95 هتل

امکانات پان پاسیفیک اورکارد

اینترنت وای فای رایگان در لابی
باشگاه بدنسازی
خشکشویی
ترانسفر فرودگاهی
سشوار
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف پان پاسیفیک اورکارد

رستوران های اطراف
تکا سنتر
2.3km
رستوران کومالا ویلاز
2.5km
فود سنتر مکسول
3.4km
هتل های اطراف
هتل اورچارد سنگاپور
174m
هیلتون سنگاپور
189m
هتل ارکید پرید
226m
رویال پلازا آن اسکاتس
325m
جاذبه های اطراف
آی او ان اورچارد
457m
313 @ سامرست
1.2km
باغ گیاه شناسی سنگاپور
1.7km
باغ ملی ارکیده
1.7km
مراکز مهم شهر
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد وبررسی
افزودن تصویر
افزودن تصویر
0
بدون نظر
0
کیفیت و تنوع غذا
0
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
0
عملکرد کارکنان
0
تفریحات و امکانات هتل
0
منطقه و دسترسی
0
ارزش قیمت به نسبت خدمات
0

اولین نفری که نظر می‌دهد شما باشید

آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.