هتل بهمن استان گلستان در فاصله 27 کیلومتری غرب شهر گرگان واقع شده است ؛فاصله هتل تا فرودگاه گرگان 35 کیلومتر، تااسکله توریستی بندر گز در غرب 15 کیلومتر، تا اسکله بندر ترکمن در شمال 10 کیلومتر و ناهارخوران گرگان 35 کیلومتر می باشد.
با ورود به استان گلستان شهر گرگان با مراجعه حضوری به هتل آذین گرگان به دلیل نداشتن اتاق دو تخته پذیرش هتل آدرس هتل بهمن کردکوی را به ما داده اند ،پس از مراجعه ورودی هتل لابی از زیبایی خاصی برخوردار بود با نقاشی های متفاوت چهره ای زیبایی به هتل می داد، پس از مراجعه به پذیرش هتل در خواست یک اتاق دو تخته را نموده ایم که با برخورد بسیار خوب پذیرش هتل مواجع شده ایم و پس از یک شب اقامت از هتل بسیار راضی بوده ام که در نتیجه به جای یک شب ؛ دو شب اقامت داشته ایم ؛ این هتل تنها هتلی در استان گلستان بود که فاصله دریا و جنگل تا هتل خیلی کم بود در کل از خدمات هتل راضی بودیم.
با کمال تشکر از مدیریت هتل بهمن
من و همسرم در نوروز 1391 فقط یک شب در این هتل اقامت داشتیم. از اونجائیکه هتل در استان گلستان کم بود و هتل بهمن تنها هتل شهر کردکوی بود، این هتل را در اینترنت پیدا کردم و از یک ماه قبلش رزو کردم. این هتل 3 ستاره تاپ هستش؛ اما اصلاً در این حد نبود.
مشکلات زیادی این هتل داشت؛ وقتیکه ساعت حدود 7 غروب رسیدیم اونجا پارکینگ اصلاً نداشتند و گفتند که جلوی شیشه هتل توی پیادهرو پارک کنم. وارد لابی هتل که شدیم همه چیز تیره و تاریک دیده میشد. از پذیرش کلید اتاقمون را گرفتیم و با آسانسوری که کلی سر و صدا میکرد رفتیم اتاقمون. چشمتون روز بد نبینه یک خانم سرایداری دو دفعه بدون اینکه در بزنه و کاری داشته باشه اشتباهی با کلیدش بطور ناگهانی وارد اتاقمون شد. خدا را شکر که اتفاق ناگواری نیافتاد.
حمام و سرویس بهداشتی بسیار کثیف بود و بو میداد. دوش حمام خراب بود و فنش صدا میداد. از کثیفی ما اصلاً دلمون نیمود که دوش بگیریم. ملحفهها تمیز بودند اما روبالشی و خود تشک و پتو بو میدادند.
پنجره رو به یه ساختمانی چسبیده به هتل باز میشد که نمیدونم چی بود و جالب اینکه پرده اصلی توری بود و یک پرده تیره هم جلوش بود که کمی کوچکتر بود و نمیشد پنجره را بطور کامل پوشانید لذا من با سوزن سنجاق یه جوری پنجره را پوشاندم.
برای صبحانه که رفتیم فقط یه خانم مهربانی بود که به مهمانها رسیدگی میکرد. بندة خدا دست تنها بود و کار زیادی نمیتونست بکنه. متأسفانه گوجهفرنگیها نَشُسته بودند و گِلی بودند و از همه بدتر اینکه یه گوجه یا یه خیار را فقط دو قسمت کرده بودند. دور از جون انگار برای حیوانات گذاشته بودند. نون بربریش سرد و مونده بود. چای خیلی دیگر حاضر شد. از نیمرو و تخممرغآپز خبری نبود و از خانومه خواستیم که برامون شیر گرم بیاورد؛ بعد از چند دقیقه گفت که نمیتواند گرمش کند و گفتیم که شیر سرد بیاورد عذرخواهی کرد و گفت که اصلاً شیر ندارن.
فردا صبحش وقتیکه موضوعات را با دو نفر در پذیرش در میان گذاشتیم چیزی برای گفتن نداشتند و با اخلاق تندی گفتند که اگه به ما میگفتید اتاقتان را عوض میکردیم در حالیکه دیشبش به ما گفته بودند که فقط یک اتاق بیشتر ندارن. در خصوص سایر مشکلات هم عذرخواهی کردند و گفتند که خدمه بیشتری ندارند. ازشون خواستم که مدیر هتل را ببینم ولی متأسفانه حضور نداشت.
خلاصه با اینکه این هتل به اسم سه ستاره بود اصلاً در این حد نبود و نسبت به خدماتش ارزش نداشت و هیچ موقع دیگه به این هتل نخواهیم رفت حتی اگه راهمون دور بشه یا مجبور بشیم چادر بزنیم. امیدوارم مدیریت هتل نسبت به آموزش پرسنلش اقدام بکنه و همینطور یه فکری برای تغیرات اساسی در ارائه کیفیت خدمات داشته باشد.