Close

هتل پارمیس کیش

Parmis Hotel Kish
4
(از 5 نقد و بررسی)

درباره هتل پارمیس کیش

هتل پنج ستاره  پارمیس یکی از بزرگترین هتل های جزیره کیش است که در آبان ماه سال 1385 افتتاح شده است.  این هتل دارای 168 اتاق است که در 7 طبقه احداث شد. از جمله امکانات آن چهار رستوران، دو رستوران با ارائه غذای ایرانی، فرنگی، رستوران سنتی با معماری بینظیر عصر صفویه و رستوران خانه اسپاگتی با سرو انواع غذاهای ایتالیایی، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، آرایشگاه، کافی شاپ، کافی نت، فروشگاه های متنوع، اجاره اتومبیل های روز دنیا، گیم نت، سالن همایش با ظرفیت 200 نفر، سالن بیلیارد و کادری مجرب در زمینه هتلداری می باشد.

خدمات رایگان هتل شامل صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، سرو آب معدنی و میوه، استخر، سونا و جکوزی و سرو چای و قهوه در اتاق می باشد.یکی از نقاط قابل توجه در مورد هتل پارمیس نمای دریا ندارد و منظور از اتاق های سمت دریا، جهت اتاق ها به سمت دریا می باشد.

فاصله هتل پارمیس تا مراکز مهم کیش:

کشتی یونانی: 15.8km معادل 19 دقیقه 

پارک سافاری: 10.4km معادل 14 دقیقه

آکواریوم: 5.2kmمعادل 8 دقیقه

پارک پرندگان:5.0km معادل 8 دقیقه

پارک دلفین ها: 4.9km معادل 7 دقیقه

بازار پردیس 1 و 2: 0.3km  معادل 4 دقیقه

بازار مرجان: 3.1km معادل 6 دقیقه

بازار زیتون:1.0km معادل 13 دقیقه

 

 
درجه هتل
موقعیت
کیش
پیشنهاد کاربران
%80 از 4 رای
رتبه در کیش
1 از 59 هتل

امکانات هتل پارمیس کیش

ترانسفر فرودگاهی
گاو صندوق
سشوار
استخر سرپوشیده
اینترنت وای فای رایگان در لابی
امکانات هتل
کافی شاپ
ترانسفر فرودگاهی
گاو صندوق
سشوار
پارکینگ
خدمات 24 ساعته در اتاق
آسانسور
خشکشویی
امکانات ورزشی و تفریحی
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
بیلیارد
خدمات اینترنت
اینترنت وای فای رایگان در لابی
اینترنت وای فای رایگان در اتاقها
مشاهده {{ featuresOpen ? 'کمتر' : 'بیشتر' }} more-icon
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف هتل پارمیس کیش

رستوران های اطراف
{{ item.titleFa }}
{{ item.distance | metric }}
هتل های اطراف
{{ item.titleFa }}
{{ item.distance | metric }}
جاذبه های اطراف
{{ item.titleFa }}
{{ item.distance | metric }}
مراکز مهم شهر
{{ item.titleFa }}
{{ item.distance | metric }}
comment icon
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد و بررسی
camera icon
افزودن تصویر
افزودن تصویر
4
خیلی خوب
(از 5 نقد و بررسی)
کیفیت و تنوع غذا
3.4
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
4
عملکرد کارکنان
4.4
تفریحات و امکانات هتل
3.4
منطقه و دسترسی
4.8
ارزش قیمت به نسبت خدمات
4

در تعطیلات آبان 97 به اتفاق همسر و دو فرزندم در این هتل به مدت 3 شب در سوییت یک خوابه 4 نفره اقامت داشتیم .

با توجه به تجربه اقامت در این هتل در سال 88 و قیمت نسبتا مناسب اقذام به رزرو این هتل کردم

ترانسفر فرودگاهی تقریبا به موقع انجام شد و حدود ساعت 2 وارد هتل شدیم و با حدود 10 دقیقه معطلی اتاق را تحویل گرفتیم .

سوییت ما در طبقه ی سوم و رو به دریا بود؟؟؟؟ این اتاق روبه دریا واسه هتل هایی مثل پارمیس که از ساحل دورن واقعا یه اصطلاح مسخره اس چون شما فقط از این فاصله یه لکه ی آبی از دریا میبینی ! !!1

هتل نسبت به 9 سال پیش هیچ پیشرفتی که نداشت هیچ کلی هم پسرفت داشت ، خرابی های و آسیب هایی که در گذر زمان به ساختمان وارد شده و امکاناتی که هیچ تغییری نسبت به قبل نداشتن باعث شده که هتل از یه هتل 5 ستاره در بیاد و در حد هتل 4 ستاره بشه!!

کادر تمیزکاری خیلی خوب و به موقع کار تمیزکاری را انجام میدادن و همه امکانات مورد نیاز رو سریع برآورده میکردن، ولی خوب مثلا حمام ذاتا کثیف بود یعنی سرامیک ها و کاشی ها باید تعویض می شد یا وان حمام اونقدر قدیمی بود که وقتی میاستادی توش صدای خرد شدن و شکستن کف وان به صدا در میومد
تختها نسبتا خوب بود ولی دکور و مبل های مورد استفاده اصلا تعریفی نداشت .

هتل همراه صبحانه و نهار بود صبحانه در حد هتل خیلی ساده به عنوان مثال هتل سارا تو کیش دقیقا همین صبحانه را سرو میکنه. مواد تشکیل دهنده صبحانه در طول سه روز کاملا تکراری بود و خبری از نیمرویی که آشپز جلوی خودتون درست کنه ( مثل هتل مارینا ) نبود .

حتی کیفیت سوسیس و کالباس ها کانلا مشخص بود که از یه برند ضعیف انتخاب شده.

ناهار هم هر سه روز تکراری بود و فقط آیتن خورش عوض میشد فسنجان قورمه سبزی و خوراک گوشت >

خوراک گوشت و گوشت هایی که توی غذا بود فوق العاده صفت و به رنگ سیاه بود . و به گفته ی یکی از پرسنل گوشت ها گوشت یخی برزیلی بود.
کباب کوبیده و جوجه کباب در پایین ترین سطح کیفیت بود

سالاد الویه خوش طعم بود و بقیه سالادها بسیار ساده در حد کاهو و کلم و گوجه و خیار

دسر فقط ژله داشتند اونم فقط آلبالویی که تو یه ظرف مکعب مستطیل بزرگ درست شده بود و مثل یه تخته سنگ تو میز جلوه میکرد.

کلا هیچ هنری تو تزیین کردن غذا خرج نشده بود .

در کل غذای هتل چه صبحانه و چه ناهار بسیار بی کیفیت بود

استخر هتل : اول برای اینکه برید استخر حتما باید از رسپشن رسید بگیرید و بعد وارد استخر کوچک هتل بشید . تایم استفاده از استخر خیلی بد تنظیم شده با توجه به تفریحات و ساعت کاری مجموعه تجاریهای کیش معمولا ساعت 2 تا 5 اکثرا تو هتل استراحت می کنن یا لب ساحلند.

ولی استخر هتل دقیقا تو این تایم تعطیله و تازه ساعت 5 شروع به کار میکنه

رو دیواره ی کناری استخر یه بنر بزرگ نصب شده که یه جور توهین به استفاده کننده هاست که روش نوشته

( با عرض معذرت واسه نوشتن این متن) : در صورت ادرار کردن در استخر دور شما با رنگ تندی مشخص میشود که معلوم میشود شما ادرار کرده اید و بعد هم کلی چیز در مورد بیماری های مختلف از سرطان تا ناراحتی پوستی که اگه ادرار تو آب کنید دچار میشوید!!!!!!

سونا و استخر و جکوزی برای بچه های زیر 16 سال ممنوعه !!!!!!

عصرها به تعداد نفرات میوه سرو میشه که تو اتاقتون میذارن، پرتقال سیب و کیوی و یه روز به جای کیوی خیار بود .

منطقه دسترسی هتل برای کسانی که قصد خرید دارن عالیه یعنی دقیقا تو میدان پردیس و روبروی مجتمع تجاری پردیس 2 ولی تو کیش واقعا وقت گذاشتن واسه خرید اشتباهه!

و نکته ی آخر اینکه هتل بزرگ کوروش دقیقا پشت هتل پارمیسه و متاسفانه تموم فن های تهویه و موتور خونه ی هتل کوروش پشت ساختمان هتل پارمیس نصب شده و شب هنگام واقعا صدای آزار دهنده ای داره

لابی هتل نسبتا بزرگه و جادار
اینترنت هم در حد اینکه کارت راه بیافته خوبه
در کل با توجه به احداث هتل های جدید 5 ستاره مثل ویدا یا کوروش یا هتل بین المللی کیش و هتل های قدیم مثل دایوش و مارینا پارک هتل پارمیس باید خیلی بجنبه و خودشو آپدیت کنه
تشکر

بیشتر
کیفیت و تنوع غذا
1
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
4
عملکرد کارکنان
4
تفریحات و امکانات هتل
2
منطقه و دسترسی
5
ارزش قیمت به نسبت خدمات
3
لیلا ویری
نوشته شده در 5 خرداد 1396
report-icon گزارش

بنام خدا

در بهمن ماه سال 90 به اتفاق خانواده ی خواهر وبرادرم که جمعا"10نفر بودیم برای اقامت در کیش این هتل رو انتخاب کردیم بعد از ورود به هتل که قبل از ساعت معمول تحویل اتاق هم بود با اینکه ما آپارتمان پنت هوس رزرو نکرده بودیم ولی لطف کردن ویک آپارتمان سه خوابه مستر در پنت هوس هتل برای 7نفر مان وبعلاوه یک اتاق 3تخته در یکی از طبقات به ما دادند که همین واحد پنت هوس باعث شد از زیبایی های هتل وبویژه جزیره بیشتر استفاده کنیم وجایمان هم بسیار عالی بود وخاطره ای بیاد ماندنی شد وباید بگویم استخر وسوناومجموعه آبی خوبی داشت ونزدیکی آن به مراکز خرید بسیار عالی بود شاید تنوع در صبحانه وناهار آن مثل هتل 5ستاره ی دیگه ای که تو کیش رفته بودم نبود ولی در کل از اقامت در این هتل لذت بردیم .خوش باشید

بیشتر
کیفیت و تنوع غذا
4
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
4
عملکرد کارکنان
5
تفریحات و امکانات هتل
4
منطقه و دسترسی
5
ارزش قیمت به نسبت خدمات
5
آ پ
نوشته شده در 5 خرداد 1396
report-icon گزارش

من به مدت 4 شب در این هتل اقامت داشتم . این هتل دقیقا روبروی بازار پردیسه و در سمت چپ هتل هم رویا مال هست با پیاده روی ده دقیقه ای به مرکز تجاری کیش میرسید . پرسنل بسیار مودبی داره و هر مشکلی که داشته باشید خیلی سریع و فوری جوابگو هستند . هتل به صورت صبحانه و ناهار سرویس میده ناهار خوب بود هر روز چند مدل خورشت . کباب . جوجه . انواع سالادها و.... در کل غذای خوبی داره . تمیزی اتاقها هر روز انجام میشه و بعد از ظهر برای هر اتاق میوه گذاشته میشه . داخل اتاق کتری برقی چای اب معدنی نسکافه هر روز به رایگان شارژ میشه . صندوق امانات در داخل هر اتاق موجوده .
در طی این 5 روزی که در این هتل اقامت داشتم نکته منفی دیده نشد .

بیشتر
کیفیت و تنوع غذا
5
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
5
عملکرد کارکنان
5
تفریحات و امکانات هتل
5
منطقه و دسترسی
5
ارزش قیمت به نسبت خدمات
4
فریناز اطمینان
نوشته شده در 5 خرداد 1396
report-icon گزارش

زمستان 91 با دوستانمان به هتل پارمیس کیش رفتیم. هتل خوبی بود. مخصوصا که روبروی مرکز تجاری پردیس بود و خرید را برایمان راحت تر کرد. صبحانه و نهار بوفه روی هتل بود و تنوع غذا بد نبود.
اتاقی که ما در ان بودیم خیلی بزرگ بود و تراس بزرگی هم داشت. ولی متاسفانه خیلی تمیز نبود. شاید به دلیل شلوغی هتل نمیرسیدند خوب سرویس بدهند. در کل نمیتوانم بگویم هتل لوکسی بود اما به نسبت بد نبود.
استخر هم داشت که مرد ها استفاده کردند و ما ترجیح دادیم برویم خرید! هتلهای کیش معمولا گران هستند و این هتل هم به نظر من نسبت به امکاناتش قیمتش زیاد بود. اما خب اگر قصدتان از کیش بیشتر خرید است اینجا جای مناسبی است اما اگر به دنبال هتلی لوکس هستید میدانید که هتل مناسب شما کجاست!

بیشتر
کیفیت و تنوع غذا
3
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
3
عملکرد کارکنان
4
تفریحات و امکانات هتل
3
منطقه و دسترسی
5
ارزش قیمت به نسبت خدمات
4
مهدی حامدی
نوشته شده در 5 خرداد 1396
report-icon گزارش

به نام خدا
من در آبان ماه سال 88 برای ماموریت کاری به جزیره کیش سفر کردم و در آن هتل اقامت داشتم در آن زمان ، یک سال از تاسیس هتل پارمیس می گذشت . با توجه به اینکه در آن سالها هتل پنج ستاره تازه تاسیسی بعد از هتل داریوش ساخته نشده بود و بقیه هتل ها تقریبا قدیمی بودند این هتل تنها هتلی بود که با هتل داریوش رقابت می کرد تنها نقطه ضعف بزرگ این هتل در موقعیت جغرافیایی آن بود که از ساحل دور بودکه البته بیشترین مزیت را هم به لحاظ نزدیکی به بهترین مرکز تجاری کیش ( یعنی پردیس 2 ) دارا بود .

در خصوص هتل باید گفت که طراحی و نمای بیرونی هتل نسبتا خاص و شیک می باشد که با دو رنگ آبی و سفید زیبایی دو چندانی به نمای بیرونی هتل داده است . لابی هتل کوچک ولی در عین حال بسیار تمیز میباشد . اتاق های هتل کمی دلگیر ولی زیبا ، مرتب و تمیز است . البته در سایت های دیگر پیرامون نظرسنجی در خصوص این هتل دوستانی هم ابراز نارضایتی از افت کیفیت در این هتل خبر می دهند در این خصوص من نمی توانم اظهار نظری داشته باشم چون در آن زمان من از نقطه نظر کلی از هتل راضی بودم و مشکل خاصی به وجود نیامد امیدوارم در اقامت بعدی ام در این هتل نیز دارای افت کیفیت نبوده و رضایت بخش باشد .

تنوع صبحانه و کیفیت آن بسیار خوب بود و برخورد کارکنان هم مودبانه و با احترام دیده شد . وجود تنوع رستوران در این هتل ( خانه اسپاگتی و رستوران سنتی ) یکی دیگر از مزیت های اقامت در این هتل می باشد ( کیفیت غذای رستوران های مذکور در حد خوب ارزیابی می گردد ) . همچنین یک استخر و سونا و جکوزی کوچک ولی شیک و زیبا نیز وجود دارد که انصافا تمیز و مرتب بود .

به طور کلی اگر بخواهیم به نقطه ضعف هتل اشاره کنیم یکی دوری به ساحل بوده و دیگری عدم وجود محوطه و فضای سبز و همچنین امکانات تفریحی متنوع می باشد . امیدوارم این هتل همچنان کیفیت قبل و صد البته بیشتر از قبل را دارا باشد . در نهایت چون در طی این مدت اخیر اقامتی در این هتل نداشته ام و هتل هایی نظیر هتل مارینا پارک پنج ستاره هم ساخته شده است سخت است که به دوستان پیشنهاد بدم . ولی اگر کیفیت الان هتل به همان اندازه ای باشد که من در سال 88 تجربه کردم به دوستان 100 درصد اقامت در این هتل را پیشنهاد میکنم .

بیشتر
کیفیت و تنوع غذا
4
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
4
عملکرد کارکنان
4
تفریحات و امکانات هتل
3
منطقه و دسترسی
4
ارزش قیمت به نسبت خدمات
4
آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟

برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.

ثبت ادعای مالکیت