Close

هتل رویال اسکای

Royal Sky Hotel
1
(از 1 نقد و بررسی)

درباره هتل رویال اسکای

درجه هتل
موقعیت
تفلیس
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
رتبه در تفلیس
3 از 275 هتل

امکانات هتل رویال اسکای

رستوران
اینترنت وای فای رایگان در لابی
خشکشویی
امکانات هتل
رستوران
خدمات 24 ساعته در اتاق
کافی شاپ
پارکینگ
آسانسور
خشکشویی
خدمات اینترنت
اینترنت وای فای رایگان در لابی
اینترنت وای فای رایگان در اتاقها
مشاهده {{ featuresOpen ? 'کمتر' : 'بیشتر' }} more-icon
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف هتل رویال اسکای

رستوران های اطراف
{{ item.titleFa }}
{{ item.distance | metric }}
هتل های اطراف
{{ item.titleFa }}
{{ item.distance | metric }}
جاذبه های اطراف
{{ item.titleFa }}
{{ item.distance | metric }}
مراکز مهم شهر
{{ item.titleFa }}
{{ item.distance | metric }}
comment icon
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد و بررسی
camera icon
افزودن تصویر
افزودن تصویر
1
بد
(از 1 نقد و بررسی)
کیفیت و تنوع غذا
1
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
1
عملکرد کارکنان
1
تفریحات و امکانات هتل
1
منطقه و دسترسی
1
ارزش قیمت به نسبت خدمات
1

شاید عنوان مسافرخانه ایرانی در ناکجا آباد برازنده ترین نام برای این هتل است. در شهریور ماه سال ۱۳۹۸ که برای ارایه سمینار و یک سفر سیاحتی خانوادگی به گرجستان رفتم با عجیب ترین هتل زندگیم مواجه شدم. هتلی تمام ایرانیزه در دور افتاده ترین بخش تفلیس، بدون تابلو و با تلویزیونی تنظیم شده بر روی شبکه اول ایران!
این هتل در خارج از شهر و حاشیه دریاچه تفلیس قرار گرفته و از فرودگاه بین المللی که تقریبا نزدیک ترین نقطه به هتل محسوب میشه نیم ساعت فاصله داره. زمانی که به هتل رسیدیم هوا تاریک شده بود و راننده در جاده نسبتا تاریک منتهی به هتل در مسیر دور دریاچه به دلیل روشنایی کم و نبود تابلوی هتل مسیر را گم کرد و به عبارتی بهتر هتل را رد کرد! پس از دور زدن و پیدا کردن موقعیت هتل وارد مسیر فرعی شدیم که با سربالایی تندی در بالای تپه کم ارتفاعی ساختمان هتل نمایان شد و این اولین چیزی بود که توجه همه را به خود جلب کرد. ساختمان سه طبقه بازسازی شده که شمایل آن شبیه به اردوگاه نظامی است و اگه اغراق نکرده باشم شاید قدمت بنای آن مرتبط به جنگ جهانی دوم باشه. دومین مورد جالب توجه این هتل در لحظه مراجعه مهماندار برای گرفتن چمدان مسافران بود که با کمال تعجب مشاهده کردیم مهماندار ایرانی صحبت می کنه و از هموطنان لرستانی ماست و ایشان تنها مهماندار ایرانی هتل نبود و یه هموطن دیگر که گیلانی الاصل بود به عنوان رسپشن هتل در کنار یه خانم گرجی مشغول کار بودن و این هتل را اداره می کردن. صاحب هتل که هرگز اونو ندیدیم گرجی بود ولی هتل توسط ایرانی ها اداره میشد و خب بالطبع نحوه اداره هتل هم ایرانیزه شده بود که این موارد از نکات جالب توجه بعدی هستند که در ادامه به اون پرداخته میشه
گرفتن پاسپورت مسافر و تحویل آن در زمان چک اوت یکی از موارد نقض قوانین هتل داری در کشور گرجستان است که توسط این دو ایرانی اجرا میشد. دقیقا مثل این بود که وارد مسافرخانه ایرانی میشیم و می بایست شناسنامه یا کارت ملی برای تضمین به هتل دار بدیم ! این قضیه با واکنش تند من مواجه شد و برای اینکه این اعتراض ادامه دار نشه با گفتن اینکه چند وقت پیش ایرانی ها یه سری مشکلاتی را به وجود اوردن و از ما خواسته شده ازشون پاسپورت بگیریم و یکی از پاسپورت ها کفایت می کنه سر و ته قضیه را هم آوردند.
مورد بعدی اصرار مهماندار به حمل چمدان ها در زمان تحویل اتاق بود که دلیل این قضیه هم به نبود آسانسور در هتل برمی گشت. نکته جالب توجه دیگه در زمان تحویل اتاق ها اتفاق افتاد موقعی که تلویزیون اتاق را روشن کردم فقط و فقط شبکه یک تلویزیون ایران روی صفحه ال سی دی به نمایش در آمد و هیچ شبکه دیگری قابل دریافت نبود!
شاید تنها نکته مثبت این اتاق وجود دستشویی های ایرانیزه شده اون باشه. همانطور که اکثر هم وطنان عزیز می دونن دستشویی های کشور گرجستان فاقد شیلنگ آب برای نظافته و مثل خیلی از کشورهای دیگه در داخل دستشویی دمپایی وجود نداره ولی این هتل مستثنی از این قضیه بود و برای ایرانی ها که معمولا نظافت کردن براشون اهمیت داره به نسبت دارای دستشویی مناسب تری از بقیه هتل ها بود.
اتاق های هتل نسبتا کوچک بود ولی برای جلب رضایت من یه اتاق چهار تخته در اختیارمان قرار دادند که با توجه به جمعیت سه نفره ما اتاق نسبتا مناسب تری بود. در اصل یک سوئیت خیلی کوچک با دو اتاق مجزا که در هر اتاق فقط دو تخت می توانست قرار بگیره. در این اتاق حتی بطری آب معدنی وجود نداشت که بعد از تماس با رسپشن سه بطری آب برای ما اوردن. نکته جالب توجه دریافت هزینه در صورت شارژ مجدد بطری آب معدنی بود که تا امروز در هیچ هتل بدون ستاره خارجی و حتی مسافرخانه ایرانی نظیرش را ندیدم! چه برسه به یه هتل چهار ستاره خارج از ایران!
یکی دیگه از مشکلات این هتل نداشتن آشپز و رستوران مناسب برای سرو ناهار و شام در هتل بود. در طی این مدت به دلیل بعد مسافت ترجیحا بعضی شب ها در داخل هتل غذا سفارش می دادیم که به دلیل عدم طبخ شام رسپشن سفارش ما را به راننده هتل می داد و ایشان از بیرون هتل غذا می گرفت و برای ما می آورد.
و اما به گفته این سایت صبحانه آمریکایی که توسط این هتل سرو میشه : نیمرو- پنیر- کره- گوجه فرنگی کل خدمات این هتل برای سرو صبحانه مسافران هست و فقط یه بارم خیلی تحویلمان گرفتن و خوراک لوبیا هم سرو کردن! اگه صبحانه آمریکایی اینه که معنای صبحانه آمریکایی هم فهمیدیم.
به دلیل بعد مسافت هزینه ایاب و ذهاب در این هتل بسیار زیاد میشه و یه مسیر رفت و برگشت به شهر تو خوشبینانه ترین حالت نزدیک ۳۰ لاری هزینه داره که در موقعیت فعلی با در نظر گرفتن قیمت ۴۰۰۰ تومان به ازای هر لاری مبلغی معادل با ۱۲۰ هزارتومان هزینه خواهد شد. یعنی اگه شما یک هفته اونجا اقامت داشته باشید و در طول روز فقط یک بار به شهر رفت و آمد کنید حدود ۸۲۰ هزارتومان برای این تردد باید کنار بگذارید. بنابراین تو انتخابتون دقت کنید گاهی اوقات پیشنهاد هتل ارزون قیمت توسط یه آژانس به معنای صرفه جویی هزینه ها نیست بلکه همون پول یا شایدم بیشتر جای دیگه باید هزینه بشه ضمن اینکه اون کیفیت خدمات لازم هم دریافت نکردید.
در مجموع این هتل بر خلاف پیشنهاد آژانس ها که یک هتل چهار ستاره معرفی میشه، کاملا بی ستاره است و اصلا شباهتی به هتل نداره و بیشتر شبیه مسافرخانه است. عدم وجود امکانات رفاهی، بعد مسافت تا شهر، کیفیت و کمیت پایین صبحانه و سایر موارد مورد اشاره دلیلی است که این هتل را به هیچ شخصی توصیه نکنم
من یه خواهش از مدیران این وب سایت دارم و اونم اینه که منبع مطالب مرتبط با معرفی هتل ها راستی آزمایی بشه تا خدایی نکرده با دادن اطلاعات ناقص یا اشتباه زمینه برنامه ریزی ناصحیح و یا عدم بهره برداری مناسب از تعطیلات برای هم وطنان عزیز فراهم نشه. هر چی باشه همه دارن هزینه می کنن و به سفر میرن تا از تعطیلاتشان لذت ببرن و چند روزی در آرامش باشن نه اینکه در طول سفر درگیر چنین مواردی بشن. یک ایرانی همیشه بهترین بوده و لایق بهترین هاست.

بیشتر
کیفیت و تنوع غذا
1
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
1
عملکرد کارکنان
1
تفریحات و امکانات هتل
1
منطقه و دسترسی
1
ارزش قیمت به نسبت خدمات
1
آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟

برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.

ثبت ادعای مالکیت