Close

هتل سالماکیس ریزورت بدروم

Salmakis Resort Bodrum
4.8
(از 1 نقد و بررسی)

درباره هتل سالماکیس ریزورت بدروم

درجه هتل
موقعیت
بدروم
پیشنهاد کاربران
%100 از 1 رای
رتبه در بدروم
1 از 135 هتل

امکانات هتل سالماکیس ریزورت بدروم

رستوران
ترانسفر فرودگاهی
خشکشویی
گاو صندوق
استخر سرپوشیده
امکانات هتل
رستوران
خدمات 24 ساعته در اتاق
کافی شاپ
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
خشکشویی
گاو صندوق
پارکینگ
سشوار
سرویس رایگان رفت و آمد
امکانات ورزشی و تفریحی
استخر سرباز
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
ماساژ
باشگاه بدنسازی
تنیس
خدمات اینترنت
اینترنت وای فای رایگان در لابی
اینترنت وای فای رایگان در اتاقها
مشاهده {{ featuresOpen ? 'کمتر' : 'بیشتر' }} more-icon
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف هتل سالماکیس ریزورت بدروم

رستوران های اطراف
{{ item.titleFa }}
{{ item.distance | metric }}
هتل های اطراف
{{ item.titleFa }}
{{ item.distance | metric }}
جاذبه های اطراف
{{ item.titleFa }}
{{ item.distance | metric }}
مراکز مهم شهر
{{ item.titleFa }}
{{ item.distance | metric }}
comment icon
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد و بررسی
camera icon
افزودن تصویر
افزودن تصویر
4.8
عالی
(از 1 نقد و بررسی)
کیفیت و تنوع غذا
5
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
5
عملکرد کارکنان
5
تفریحات و امکانات هتل
4
منطقه و دسترسی
5
ارزش قیمت به نسبت خدمات
5
شاهرخ باقرپور سنگری
نوشته شده در 5 خرداد 1396
report-icon گزارش

در خصوص معرفی و نقد این هتل ، به تفصیل و با ذکر تمام جزییات ، مطلبی به این وب گاه تقدیم و منتشر شد . می توانید در سوابق وب گاه آن را یافته و مطالعه فرمایید . اما در زیر نتیجه ی معرفی و نقد مذکور جهت اطلاع شما هموطنان عزیز آورده می شود :
- مکان و دسترسی............................................. 10
- امکانات خصوصی ( داخل اتاق ) ......................................... 10 ( در خصوص اتاق های استاندارد )
- امکانات عمومی ...............................................................8
- نظافت و پاکی مکان های خصوصی و عمومی ..........................10
- کیفیت استراحت و خواب ...................................................10
- آسایش و امنیت صوتی ......................................................10 ( در خصوص اتاق های استاندارد )
- سرعت پذیرش و ترخیص ..................................................10
- توجه و رسیدگی و پیگیری مدیریت و کارکنان .........................10
- دسترسی آسان به مکان های عمومی هتل ................................7 ( در خصوص اتاق های استاندارد )
- مزه ، تنوع ، کیفیت و کمیت غذاها و نوشیدنی ها ................07......9
- امکانات سلامتی و ورزشی ( روزانه )...................................9
- فعالیت های تفریحی شبانه .................................................6
- ارزش قیمت به کل خدمات ................................................9
- متوسط امتیاز ردیف های فوق ........................................................................... 07/ 9امتیاز

بیشتر
کیفیت و تنوع غذا
5
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
5
عملکرد کارکنان
5
تفریحات و امکانات هتل
4
منطقه و دسترسی
5
ارزش قیمت به نسبت خدمات
5
آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟

برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.

ثبت ادعای مالکیت