با سلام دوستان گلم من الان در هتل هستم هتل خوبیه و توصیه هایی مهم دارم که حتما به کارتون میاد 1- لطفا در هنگام تبدیل پولتان به صرافی های کنار هتل و معتبر مراجعه کنید که نوشته no commtion و قیمت خرید و فروش نوشته باشه به هیچ وجه برگه هایی که میدن امضا نکنید 2- سعی کنید تورهایی که داخل وارنا هستند استفاده کنید آژانس های عزیز شما رو به تور ها میبرند اونایی که قرارداد دارید 4 گشت شهری با نهار رو برید ولی تور شب بلغاری و جیپ سافاری و دزدهای دریایی با قیمتی بهتر کنار ساحل فروش میره و ضمنا تورهایی که توسط آژانس برای شما تدارک دیده شده زمانش کمه و غذا فقط یک عدد ران مرغه با کیفیت خیلی افتضاح و جاهایی که شما رو میبرند زمانش کمه 3-از جزیره نسبر خرید کردم قیمتش بهتر از وارنا بود و سعی کنید گرند مال و دلتا مال برند LCW خرید کنید قیمتاش خوبه داخل اتاق هتل SAFETY BOX نیست و رسپشن در قبال پرداخت هزینه به شما میده که همونجاست و تو اتاق نیست 4- تا ساحل هم راه زیادی نیست و برای تردد به شهر از اتوبوس استفاده کنید از خط 409 مخصوص GOLDEN SANDS هستش و تو ایستگاهش تو مسیر پارک آبی هستش در آخر تور لیدرها آدم های خوبی هستند ولی برای گشتن با تورهای دیگه برید چون اصلا غذاهای مناسبی ارائه نمیدهند و وقت گشت و گذار کمتره البته قبل از خرید تور توسط نماینده های آژانس ها یک چرخی بزنید همه چیز رو متوجه خواهید شد MMNS
سلام. من یک سفر هشت روزه به هتل شما داشتم. و چون تنها بودم و دلم می خواست بیشتر از دریا استفاده کنم all گرفتم. از بدو ورود حالم گرفته شد. هواپیمای بلغار سه ساعت تاخیر داشت و ما ساعت سه و نیم نیمه شب به اتاق هایمان رسیدیم. اما در اتاق ها حتی یک لیوان آب خنک نبود. یخچال داغ بود و خالی. مجبور شدم از آب ولرم شیر بنوشم با تقبل این ریسک که ممکن است اصلا قابل شرب نباشد. اتاق اما برایم خوب بود بزرگ و منظره خوب به دریا. مشکل اصلی من با غذا ها بود. از روز اول چای سیاه در بار صبحانه نبود با اینکه 90 درصد مهمان ها ایرانی بودند. وقتی هم که سوال کردم گفتند: « خودت بخر!» و این رسم میهمان نوازی نیست. غذا ها روز بروز کمتر شد و هر روز همان غذاها را گرم می کردند و دوباره به ما می دادند. و در پاسخ اعتراض ما می گفتند اخر فصل است و دیگر خرید نداریم! انگار به ما صدقه می دادند و ما مجانی رفته بودیم آنجا. دو روز آخر شیر قهوه جوش ها تمام شده بود و روز آخر قهوه. و هر دوی قهوه جوش ها عملا از کار افتاده بود. آب پرتقال تمام شده بود و به سادگی گفتند:«تمام شده!» بارها ساعت 8 شب تعطیل میشد انگار در بیمارستان بستری بودیم و یا به محیطی نظامی رفته بودیم. درحالی که معمولا شب ها مردم نیاز به نوشیدن دارند. رفتار کارکنان بیش از آنکه شبیه میزبان یا میهماندار باشد شبیه کارکنان یک اداره ی نظامی بود و با ما همچون ارباب رجوع های غرغرو و بد اخلاق برخورد می کردند. اکثر کارکنان زبان نمیدانستند و امکان تماس با آن ها بسیار محدود و در حد زبان اشاره بود. شاید هم برای همین رشته کار را داده بودند دست یک عده به اصطلاح لیدر ایرانی که به جز چاپیدن جیب مسافران هیچ هنر دیگری نداشتند. متاسفانه باید بگویم با این گونه خدمات توریسم شما موفق نخواهد شد. ایرانیان زیادی هرساله تابستان ها را میرفتند ترکیه و در این سال ها که اوضاع ترکیه نا امن است یکی از جاهایی که برای سفر پیدا کرده اند کشور شماست. اگر می خواهید آن ها را نگه دارید لازم است به ذائقه آن ها توجه کنید. یکی از تفریحات و شیرینی های سفر خوراک است و خوراک بد سفر را به کام تلخ می کند. من پس از چند روز دچار دل درد شده بودم. روز آخر با سردرد و دل درد و بدن درد بیدار شدم. در هواپیما به هنگام بازگشت چندین بار استفراغ کردم و الان پس از سه روز بستری بودن در رختخواب توانسته ام از جایم برخیزم. دکتر نظرش این بود نوعی مسمومیت با غذای مانده و احتمالا آلوده است. امیدوارم مسافران دیگر آسیب ندیده باشند.
ما این هتل رو بصورت B.B رزرو کرده بودیم و اکثر مسافر های اون خارجی هستند . اتاقهای طبقات بالای اون عالی هست ولی تورهای ایرانی اکثرا اتاق طبقه اول و دوم اون که ارزونترین اتاقها هستش رو رزرو میکنن ولی اتاق ما با توجه به داشتن کودک سه ساله طبقه چهارم بود که حالت سوییت داشت که بسیار بزرگ بود و دارای اشپز خانه و ظروف پخت و پز بود که بدرد تهیه و یا گرم کردن غذا می خورد. نظافت اتاق هر روز انجام می شود . دسترسی به ساحل در حدود ۷ دقیقه از راه میان بر امکان پذیر است . این هتل دارای مکان ارام جهت استراحت و دارای یک استخر نسبتا معمولی می باشد . ولی این هتل دارای صبحانه خوبی می باشد . دسترسی این هتل به ایستگاه اتوبوس جهت رفتن به شهر varna در حدود ۲ دقیقه می باشد و بسیار مناسب است . رفتار پرسنل این هتل خیلی مناسب نیست و هیچ کمکی نمی کنن و امکانات تفریحی ندارد
با سلام
اینجانب به اتفاق همسر وفرزندم به مدت یکهفته در این هتل اقامت داشته ایم از بدو ورود با برخورد بسیار خوب وزیبا توسط ریسپشن مواجه شدیم که بسیار برایمان لذت بخش بود ومراحل تحویل اطاق در کوتاترین زمان ممکن انجام پذیرفت .هتل در هفت طبقه بنا شده واطاق ما در طبق ششم و رو به خیابان وجنگل بود ودارای تراس میز ودوعدد صندلی pvcکه برای استفاد بعد از ظهر ها بد نبود0 اطاقها فاقد مینی بارچای سازودمپایی ودستمال کاغذی بود البته با توجه به تجربه قبلی ما همیشه جهت استفاده از حمام وسرویس بهداشتی دمپایی همراه خود میبریم که من این کار را به همه توصیه میکنم .توالتها فاقد خودشور است که در تمام هتلهای گلدن سنزبه همین صورت میباشد. از نظر سرویس دهی اطاقها ،هر روزنظافت وشامپو وصابون ودستمال توالت شارژ میشود. اطاقهای هتل بسیار تمیز وقابل تقدیر است. اینترنت در اطاق میتوانید داشته باشید ولی هزینه ان جداگانه حساب میشود ولی در لابی هتل مجانی در دسترس است .سفتی باکس در ریسپشن در قبال پرداخت 30 لوا برای یکهفته در اختیار شما قرار داده میشود هتل دارای صرافی میباشد که درمقابل هر 100یورو 190 لوا به شما پرداخت میکندولی در مرکز تجاری وارنا 195چنج میکنند که بهتر است اگرضرورتی ندارید درشهر جنج کنید میز بیلیار بابت هر بازی 3لوا درضمن ماساژ ورستوران در طبقه منفی2 میباشد که من بغیر از صبحانه به هیچ عنوان به شما پیشنهاد استفاده از نهار وشام رستوران رانمینمایم چون کیفیت غذایی ان بسیار بد میباشد البته درصورت نیاز به صورت بوفه درقبال نفری16 لواجهت تجربه میتوانید استفاده کنید.هتل دارای تاکسی میباشد از ریسپشن بخواهید اقای nik را برای شما سفارش دهد چون بسیار جوانی خوب ومطمئن میباشد ولی کرایه رامشخص کنید. نقطه دسترسی هتل به مرکز گلدن سنز از دوخیابان مجاور هتل ده دقیقه پیاده روی دارد که از این پیاده روی لذت میبرید ولی باتوجه به سربالایی بودن مسیر برگشت ان برای سالمندان توصیه نمیکنم در هنگام استفاده از استخر هتل از بوفه ان استفاده کنید قیمتهای ان بسیار منصفانه میباشد .در مجموع من این هتل را به کلیه هموطنان عزیز توصیه میکنم ودراخر از آژانس پارمیدا وسرکار خانم ترک که جهت رزرو این هتل زحمات ما را متقبل شدند تشکر وقدردانی مینمایم.