این هتل اصلا وجود خارجی ندارد(!) بلکه قسمتی از یک هتل آپارتمان (هتل آپارتمان آکوا طبقه یازدهم) است که توسط ایرانیها اجاره شده ، یک اتاق همون طبقه را به عنوان مرکز ارائه خدمات در نظر گرفتن و همگی پرسنل تو اون تک اتاق اقامت دارن . اتاقها نظافت نمیشه و با جر و بحث زیاد یک خانم مسن میاد در حد دو سه دقیقه رفع تکلیف میکنه و میره. صبحانه فقط تخم مرغه اونم سرد شده که از حدود ساعت هفت و نیم به بعد میارن پشت در اتاق و کیفیتش وحشتناکه و قابل مصرف نیست . رستوران رو اجازه ندارین استفاده کنین . از مرکز شهر خیلی دوره (حدود پنج کیلومتر) و هزینه زیادی رو برای رفت و آمد متحمل میشین و اگه مشکلی پیش بیاد چون هتلی با نام زیتون وجود نداره قطعا کسی پاسخگو نخواهد بود . ما نه روز با اشتباه خودم که به آژانس اعتماد کردم تو این به اصطلاح هتل بودم هرکاری کردم محل اقامتم رو عوض نکردن حتی حاضر شدم خسارت بدم . صابون و شامپو فقط یکبار شارژ میشه و دیگه نمیارن حتی اگه اعتراض کنین . همه چیز در وحشتناکترین حالت ممکنه و اگه این هتل رو گرفتین قبل از رفتن تحت هرشرایط عوضش کنین . نمیدونم چرا آژانسهای ایرانی تمایل دارن تو این هزینههای سنگین سفر هموطنان خودشون رو خراب کنن ؟ و متعجبم از قوانین گرجستان که به این راحتی میشه کلاهبرداری کرد و قسمتی از یک هتل رو با اسم دیگه اجاره داد ؟ امیدوارم بتونم کمک کنم بقیه دوستان اشتباه ما رو تکرار نکنن. یکم بیشتر هزینه کنین سفرتون رو جهنم نکنین . ممنون از لست سکند
من همراه همسر و فرزند نوزادم 3 شب در این هتل اقامت داشتم. اینقدر تعریف این هتل را از آژانس شنیده بودم و ریت بوکینگ که واقعا نمیتواند ملاک هتل خوب باشد، باعث شد من که تور باتومی و تفلیس را انتخاب کرده بودم و هتل Ameri در تفلیس را انتخاب کرده بودم، به دلیل عدم قرار داشتن در یک پکیج، هتل تفلیسم را عوض کنم.
وقتی وارد هتل زیتون باتومی شدم بدون چک این ما را به طبقه 11 هدایت کردند. وقتی وارد اتاق شدم و دیدم حتی شامپو و صابون و سشوار ندارد، کم کم متوجه شدم چه کلاهی سرمان رفته است. داستان از این قرار است که این هتل اصلا وجود خارجی ندارد و طبقه 11 هتل Aqua توسط یک فرد ایرانی اجاره و با نام زیتون فعالیت می کند که این هم از قوانین عجیب گرجستان است. آن شب با درخواست من شامپو آوردند و به دستم دادند!!! تجهیزات اتاق اصلا سنخیتی از نظر نو بودن با تصاویر ندارد.... پرسیدم فردا صبحانه را کجا صرف کنیم؟ گفتند خودمان می آوریم اتاقتان!!!!!!! من که بالغ بر 15 سفر خارجی رفته بودم اولین بار بود که با این صحنه ها مواجه می شدم!!! هر روز صبحانه به اتخاب خودشان به درب اتاق آورده می شد و شما حق ورود به سالن صبحانه را نداشتید! حجم صبحانه برای من که کم غذا بودم هم کم بود و کیفیت بسیار معمولی در حد نیمرو و سوسیس، نان کپک زده و ...!!
با آژانس تماس گرفتم گفتند از طریق کارگزار با لیدر صحبت می کنیم شما را راضی کنند و هر روز یک نفر با من تماس میگرفت که فقط من را متقاعد کند و هیچ کاری انجام نشد!!! حتی روزهای بعد آب، شامپو و هیچ جیز دیگری شارژ نشد!!! فقط داشتند به من یاد میدادند که مفهوم هتل 4 ستاره و B.B چیست... بعد از 3 شب فقط خیالم راحت شد که خلاص شدیم و به تفلیس رفتیم... واقعا برای این قبیل آژانسها متاسفم که فقط دنبال پول هستند، درحالی که باید شرایط عجیب این مسافرخانه از قبل برای ما توصیح داده میشد. تنها مزیت آن، داشتن تراس با ویوی سی ساید در برخی زوایا بود همین.
نمونه هایی از اتفاقات عجیب در این مثلا هتل:
- صبحانه یک مدل برای دو نفر فقط داخل اتاق سرو میشد
- تلفن ندارد.
- صندوق امانات ندارد.
- سشوار ندارد. گفتم دادند.
- شارژ اتاق فقط برای شب اول. حتی آب هم شارژ نشد.
- نظافت انجام نمی شود!
- اتاق ما نت نداشت و از نت اتاق دیگران استفاده مسکردیم با سرعت افتضاح
- میز توالت و پاتختی و کلا هیچ میزی نداشت.
- اتاق کوچک بود و به زحمت باید عبور میکردید...
من این موارد را نوشتم چون دیدم این هتل هیچ کامنتی ندارد و نمیخواستم سایر هموطنان عزیزم مثل من و همسفرهایم چنین کلاه گشادی سرشان برود....
دوستان هتل زیتون اصلی غیر فعال است، تعدادی دوستان ایرانی یک طبقه از هتل اکوا رو در نزدیکی هتل زیتون اجاره کردن و به اسم هتل زیتون به کارگزاری ها واگذار میکنن، یه اتاق رو هم اختصاص دادن به پذیرش و تو همونم رخت و لباسا رو میشورن و صبحانه اماده میکنن صبحانه هم نامناسب و چند روز مانده هست، از نظر امنیتی هم هیچ اعتباری نیست چون اصلا هتل ثبت شده نیست که بخواد جوابگو باشه، خلاصه بد وضعیتیه ، خدمات هم در حد مهمانپذیره، ن