گروه ایرانویچ به طور انحصاری نیز مالک برند مجموعه فست فودهای زنجیره ای ایرانویچ بوده که اولین شعبه آن در سال ۱۳۸۴ فعاليت خود را در يك مغازه كوچك آغاز نمود و ظرف مدت کوتاهی سیستم برندینگ و فرانچایز حرفه ای خود رادر سطح کشور راه اندازی و همزمان با آن اقدام به طراحی یک شبکه گسترده با زیرساخت های کاملا علمی و برگرفته از اصول بین المللی نمود و مجرب ترین متخصصان صنایع غذایی و رستورانی را گرد هم آورد و توانست گامی ارزشمند در صنعت و چرخه غذایی کشور فراهم آورد و اكنون جزء محبوب ترين برند فست فودهای زنجيره ای ايران با بیش از 30 شعبه و نمایندگی در سراسركشور می باشد . فعاليت اصلی مجموعه فست فودهای زنجيره ای ايرانويچ به عنوان برند اختصاصی گروه ایرانویچ غالبا در زمينه توليد و عرضه انواع خوراك های فرنگی ، پيتزا ، ساندويچ ، سوخاری ، پیش غذا و محصولات کافی شاپی با كيفيت بسيار مرغوب است و توسط متد های پخت سنتی سالم با تلفيقی از فناوری مدرن در صنعت غذا با حفظ طعم واقعی ، كيفيت ، تازگی و سلامت غذاها توليد می شوند و اين موضوع مهمترين خصوصيت بارز برند مجموعه فست فودهای زنجيره ای ايرانويچ می باشد كه موجب تمايز آن نسبت به ساير رستوران ها و فست فود ها شده و روز به روز بر طرفداران آن افزوده است .
اولین نفری که نظر میدهد شما باشید