Close
هتل شایگان
نوشین نظری
نقدها:
گزارش
هتلی در حد ٣ ستاره

در پایان فروردین ماه ٩٦ جهت ٣ شب و ٤ روز اقامت در جزیره کیش برای سومین بار این هتل را با پیش فرض قبلی که رضایت کامل از نحوه برخورد پرسنل پذیرش و خدمات هتل داشتم انتخاب نمودم که در همان بدو ورود از نحوه برخورد زننده و طلبکارانه کارکنان پذیرش ناامید شدیم، اتاق تخصیص یافته علیرغم اعلام و تاکید بر حضور مجدد در این هتل ،بسیار کثیف و در حد استاندارد ٣ یا نهایت ٤ ستاره ایرانی نه سایر کشورها بود، موکت اتاق پر از لک و بسیار کثیف بود به طوریکه در بدو ورود در ذوق میزد،همچنین سرویس بهداشتی بسیار قدیمی و پر از جرم و رسوب بود. حتی دمپایی پک شده آن به حدی کثیف و چندش آور بود که ترجیح دادیم از دمپایی شخصی استفاده نماییم ،اتاق٣ نفره با تخت جداگانه تخصیص یافته بسیار دلگیر و تاریک بود که علیرغم خواهش از پذیرش با توجه به گذشت ١٠ دقیقه از ورود و عدم استفاده ، جهت تعویض اتاق موافقت نگردید.
رفتار پرسنل پذیرش جهت برآورده نمودن درخواستهای منطقی ما سربالا و بسیار گستاخانه حتی همراه با قطع نمودن تلفن در روزهای آتی همراه بود.
آب معدنی بر عکس تمامی هتل های ٥ ستاره و حتی ٤ ستاره اقصی نقاط ایران و خارج از کشور فقط در روز اول و بدو ورود موجود میباشد و در روزهای آتی شما باید تقاضا نموده و هزینه آنرا پرداخت نمایید!
سشوار اتاق بسیار کثیف و خراب بود و جهت استفاده برای ٣ مسافر خانم اصلا مناسب نبود که تقاضای تعویض آنرا نمودیم و با بی میلی جهت تعویض اقدام گردید.
در اتاق فقط یک پریز برق در دسترس آنهم جهت آباژور موجود بوده که شما جهت شارژ گوشی مجبور به خاموش کردن و استفاده نوبتی میباشید!
همچنین علیرغم اعلام در روز ورود به پذیرش جهت نیم شارژ نمودن روز آخر اقامت و موافقت با نرخ اعلامی ایشان ، در روز آخر با افزایش نرخ مواجه شدیم و بعد از اعتراض و پاسخ بی ادبانه پذیرش(آقای جوانی که عموماً در شیفت صبح) مبنی بر تعیین نرخ توسط ایشان و اعمال سلیقه شخصی موافقت نمودیم تا ٥ بعد از ظهر اتاق را شارژ نماییم ولی دیگر تحت هیچ شرایطی این هتل را جهت اقامت انتخاب و به هیچکس توصیه نخواهیم کرد.
تنها مزیت هتل رفتار توام با احترام کارکنان خدماتی و دربانهای هتل(به خصوص آقای درویشی که ١٤سال سابقه در این هتل دارند) میباشد... سایر پرسنل رفتاری بی ادبانه و طلبکارانه و خارج از عرف با شما دارند که به این باور برسید که حتما پولی بابت اقامت پرداخت نکرده اید و ایشان هم نه آموزش دیده اند و نه حقوقی بابت سرویس دادن به مسافرین دریافت می نمایند و این بزرگترین ضعف مدیریتی هتل و باعث تأسف میباشد و از استاندارهای بین المللی که احترام به مسافر و گشاده رویی و سرویس دهی حرفه ای را سرلوحه کارشان قرار داده اند کاملاً به دور است و در واقع ضد تبلیغ محسوب میگردد.

نوع سفر:
تاریخ سفر: