هتل مارینا پارک
فریناز اطمینان
نقدها:
گزارش
هتل مارینا پارک کیش
توصیه شده توسط کاربر

سال ۹۵ به اتفاق دو خانواده از دوستان به هتل مارینا پارک کیش رفتیم.
در هنگام ورود با تعداد زیادی از هنرمندان مواجه شدیم که گویا هر ساله به هتل مارینا پارک می آیند و وقتی ما رسیدیم همه در لابی بودند و مردم هم برای عکس گرفتن اطرافشان تجمع کرده بودند. جالب بود که خیلی از هنرپیشه های محبوب را دیدیم اما ازدحام جمعیت باعث بی نظمی زیاد شده بود. پذیرش هتل از ما خواست تا بعد از صرف ناهار برای تحویل گرفتن اتاق مراجعه کنیم چون گروه هنرمندان در حال چک اوت بودند. ما بعد از ناهار برگشتیم و تقریبا هیچ کس به ما رسیدگی نمی کرد. ما هم که شرایط را درک میکردیم یک ساعت دیگر هم در لابی منتظر ماندیم. هم ما و هم دوستانمان فرزند نوزاد همراه داشتیم و بعد از چندین ساعت واقعا نیاز به استراحت داشتیم چند بار به کارمندان پذیرش گفتیم که ساعت تحویل اتاق خیلی وقت پیش بوده اما هر بار گفتند منتظر بمانید.

در هنگام ورود به ما گفتند که چمدان ها را در اتاقی نزد خود نگه می دارند و بعد به اتاق منتقل میکنند. گروه هنرمندان داشتند سوار ماشین های فرودگاه میشدند که من به اتاق نگهداری چمدان ها رفتم تا برای پسرم لباس بردارم، هر چه گشتم چمدان را پیدا نکردم. به پذیرش اطلاع دادم گفتند نگران نباشید بعدا به اتاق منتقل میکنند، گفتم من الان باید به چمدان دسترسی داشته باشم، اما باز سعی داشتند از مسوولیت شانه خالی کنند. من هم که نگران شده بودم با عجله به بیرون هتل رفتم و شروع کردم به جستجو در همه ماشین های هنرمندان که زیر کلی چمدان دیگر چمدان خودم را پیدا کردم. به کارمند هتل که مسوول جابجایی چمدان ها بود گفتم این چمدان چرا اینجاست؟ گفت حتما اشتباه شده. به پذیرش رفتم و اعتراض کردم که اگر پیگیری خودم نبود الان چمدان من با مسافران به تهران رفته بود در حالیکه شیر خشک و همه لباس های پسر من در آن چمدان بود. اما چند دختر جوان و بی تجربه که برای هتلداری و پاسخگویی به مسافر آموزش ندیده بودند در کمال تعجب نه تنها عذرخواهی نکردند بلکه ادعا میکردند که اگر هم چنین میشد بالاخره بعد یکی دو روز چمدان برمی گشت.
این ورود ناخوشایند و برخورد غیر حرفه ای و به دور از ادب کارمندان پذیرش باعث شد با دل چرکین اتاق را تحویل بگیریم.باید اضافه کنم که من این مورد را با مدیر هتل درمیان گذاشتم و ایشان با حوصله صحبتهای من را شنیدند و سعی کردند من را متقاعد کنند که با کارمند خاطی برخورد میکنند. البته که مشخص است همچین اتفاقی نیفتاده اما برخورد خوب ایشان، ناراحتی من را کم کرد و راضی شدم که بالاخره انتقاد را پذیرفتند.
اتاق ما در طبقه همکف بود، اتاقی بزرگ با وسایل کهنه و خیلی معمولی. در تراس را قفل کرده بودند به بهانه ورود حشره، که خیلی باعث تعجب بود و واقعا حس خیلی بدی بود که نمیشد از تراس استفاده کرد. البته من چندین بار از حیاط دیدم که بعضی از مسافران طبقه اول در تراس بودند، شاید حشرات فقط وارد بعضی اتاق ها میشوند!

رستوران معمولا خیلی شلوغ بود، هم برای صبحانه و هم ناهار اما تنوع خوبی داشت و ایرادی نداشت. منظره رستوران فوق العاده بود.
حیاط هتل مارینا پارک بزرگترین نقطه مثبت هتل است.
تعدادی میز و صندلی و یک کافی شاپ فضایی باصفا را به وجود آورده. قدم زنان تا ساحل چند دقیقه ای راه است و از آنجا تا ساحل مرجان حدود ده دقیقه پیاده راه است.
یکی دیگر از امکانات بینظیر هتل وجود سالن ماساژ تایلندی است که من هر دفعه به کیش سفر میکنم حتما سری به این سالن میزنم و به نظرم بسیار حرفه ای و کار بلد هستند.
فضای لابی، ورودی هتل و همه فضاهای عمومی خیلی خوب طراحی شده و شیک و مرتب است اما اتاق ها به خوبی بقیه جاهای هتل نیست.
اگر برخورد و بی دقتی کارمندان را نادیده بگیریم هتل مارینا تقریبا هتل خوبی است و به نظرم ارزش دیدن دارد.

نوع سفر:
تاریخ سفر: