خرید از کف کوچه خیابان‌ها، بازار درای بریج تفلیس

3.8
از 5 رای

گاهی لازم است در سفر به کشوری چون گرجستان، علاوه بر بازدید از جاذبه‌های آن، به جزئیاتی چون بافت شهر، خیابان‌ها، مغازه‌ها و... هم توجه کرد؛ چراکه همه و همه این موارد در کنار یکدیگر سفر را تشکیل می‌دهند و ما را با فرهنگ آن کشور آشنا می‌کند. بنابراین بد نیست که در سفر با تور گرجستان از جاذبه جالبی چون بازار درای بریج تفلیس دیدن کنیم و تجربه‌ای متفاوت از سفر را تجربه کنیم.

وقت‌گذرانی در کنار دست‌ فروش های تفلیس

تفلیس گرجستان، شهری کوچک و دوست‌داشتنی و مناسب افرادی است که قدم زدن در شهر و وقت‌گذرانی در کوچه‌ها و خیابان‌ها را دوست دارند؛ چراکه این شهر با وجود دو بافت صاحب بافت تاریخی و سنتی، جاذبه‌های بسیاری برای ارائه دارد. همین موضوع باعث شده است تا تور تفلیس در میان گردشگران با طرفداران زیادی روبه‌رو باشد. علاوه بر این، یکی از جالب‌ترین جاذبه‌های تفلیس رفتن به بازار درای بریج و تجربه خرید از میان دست‌فروشان است. برای برخی از افراد این تفریح می‌تواند از بسیاری از جاهای دیدنی تفلیس حتی جالب‌تر باشد.

قدم زدن در خیابان‌هایی که پر هستند از دست‌ فروش های تفلیس، حال‌وهوای جالبی دارد و خرید از  بساطی که هرچیزی از بین آن‌ها پیدا می‌شود، می‌تواند برای گردشگران جذاب باشد. برای پیدا کردن بازار درای بریج، کافی است تا از راهنمای سفر به تفلیس کمک بگیرید و علاوه بر این بازار، به دیگر مکان‌ها و جاذبه‌های دیدنی تفلیس هم سری بزنید. در ادامه برای گردش در میان دست فروش های تفلیس، همراه ما باشید تا نگاهی بساط فروش آن‌ها بیندازیم!