مرکز خرید سام سنتر Sam Center

0

درباره مرکز خرید سام سنتر

نوشتن نقد و بررسی

مرکز خرید سام سنتر، یکی از مجتمع تجاری‌های پرطرفداری است که افراد زیادی را از نقاط مختلف شهر به خود جذب کرده است. مجتمع تجاری سام سنتر که اوایل دهه ۹۰ در خیابان فرشته تهران تاسیس شد، به سرعت رونق گرفت و فروشگاه‌های لوکس مختلفی را در خود جای داد.
از نظر بزرگی این مرکز خرید باید گفت که سام سنتر یک ساختمان ۹ طبقه است که ۲۴۰ واحد، پارکینگ، ۴ رستوران مجلل، كافی شاپ، فودکورت و ۲۶ واحد تجاری را در خود جای داده‌است.

ویژگی‌های سام سنتر

در بین بهترین پاساژهای تهران، مرکز خرید سام سنتر یکی از لوکس‌ترین مراکز خریدی است که طراحی معماری آن مطابق استانداردهای جهانی صورت گرفته و بسیاری از برندهای معتبر پوشاک، لوازم آرایش، اکسسوری و عطر در آن حضور دارند. بیشتر فروشگاه‌های سام سنتر را برندهای معتبر و بنام اروپایی به خود اختصاص داده‌اند، بنابراین از نظر قدرت خرید باید گفت که سام سنتر در دسته پاساژ‌های لوکس با اجناس گران قیمت قرار می‌گیرد.


کافه ها و رستوران های سام سنتر

از رستوران های سام سنتر می‌توان به رستوران‌ مطرح و مشهور دیوان اشاره کرد که مکان مناسبی برای برگزاری مراسمی مانند جشن تولد و دورهمی‌های کوچک است. این رستوران در طبقه هشتم این پاساژ واقع شده‌ و فضای مناسبی برای ثبت لحظات خاطره‌انگیز دارد.
از جمله کافی‌شاپ‌های بنام و دوست‌داشتنی موجود در سام سنتر، سام کافه است که افراد زیادی از نقاط مختلف شهر برای گذراندن اوقات خود در آن حضور پیدا می‌کنند. به طور کلی کافه‌های موجود در سام سنتر محل مناسبی برای افرادی است که کافه‌گردی را دوست دارند یا با لپ‌تاپ خود ساعاتی را به صرف قهوه و کار کردن سپری می‌کنند.

سام سنتر کجاست؟

سام سنتر هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب میزبان مراجعین خود است. از نظر موقعیت مکانی نیز در شرایطی قرار دارد که دسترسی از طریق وسایل نقلیه عمومی نیز به آن ممکن و آسان است. آدرس سام سنتر همراه با موقعیت مکانی‌ و نظرات دیگران را در همین صفحه می‌توانید ببینید.

 

نوع جاذبه
مراکز خرید
خرید
موقعیت
تهران
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
رتبه در تهران
436 از 1564 جاذبه
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف مرکز خرید سام سنتر

رستوران های اطراف
رستوران دیوان
5m
رستوران لئون 1960 (شعبه سام سنتر)
10m
سام کافه
12m
رستوران پارک وی
14m
هتل های اطراف
هتل پارسیان استقلال تهران
596m
هتل ویستریا
2.4km
هتل پارسیان اوین
2.6km
هتل آزادی تهران
2.7km
جاذبه های اطراف
مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش
421m
باشگاه ریوال
432m
مجموعه ورزشی طلایی فرشته
469m
مجموعه ورزشی آریو
498m
مراکز مهم شهر
فرودگاه بین المللی امام خمینی
48.2km
فرودگاه بین المللی مهرآباد
14.8km
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد وبررسی
افزودن تصویر
افزودن تصویر
آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.