مرکز خرید آرتمیس Artemis Complex

0

درباره مرکز خرید آرتمیس

نوشتن نقد و بررسی

مرکز خرید آرتمیس یکی از معروف‌ترین مراکز خرید منطقه فرمانیه است که هر روز مراجعه‌کنندگان زیادی از نقاط مختلف شهر به خصوص محدوده شمال تهران و پاسداران دارد. این مرکز خرید در نزدیکی بیمارستان فرمانیه، یک ساختمان ۱۲ طبقه است که تنها سه طبقه آن روی زمین احداث شده‌است و ۹ طبقه دیگر، زیر زمین قرار دارد. همچنین از طبقات منفی ۹ تا منفی ۵ این ساختمان به پارکینگ اختصاص یافته‌. از این رو مراجعین می‌توانند وسایل نقلیه شخصی خود را در پارکینگ قرار داده و دغدغه جای پارک در خیابان‌های شلوغ منطقه فرمانیه را نداشته باشند.در ادامه به امکانات و اطلاعات تکمیلی مرکز خرید آرتمیس فرمانیه می‌پردازیم.

نوع جاذبه
مراکز خرید
خرید
موقعیت
تهران
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
رتبه در تهران
436 از 1564 جاذبه
توضیحات تکمیلی مرکز خرید آرتمیس

پاساژ آرتمیس از معروف ترین پاساژهای تهران است. یکی از نکات قابل توجه و معروف درباره مرکز خرید آرتمیس فرمانیه، تزئینات درب ورودی است که همیشه متناسب با فصل یا مناسبت‌های مختلف تغییر کرده و میزبانی این مرکز خرید را در حق مراجعین تکمیل می‌کند. 

امکانات مرکز خرید آرتمیس 

امکاناتی مثل سرویس بهداشتی آقایان و بانوان، دفتر مدیریت پاساژ و نگهبانی همگی در طبقات منفی۲، منفی ۳ و منفی۴ واقع شده‌اند. یک سوپر مارکت بسیار مجهز نیز در مرکز خرید آرتمیس فرمانیه قرار دارد که اجناس این پاساژ محبوب را تکمیل کرده‌است.
یک خانه بازی مختص کودکانی که والدینشان مشغول خرید هستند نیز در مرکز خرید آرتمیس واقع شده‌است. برخلاف بسیاری از پاساژ‌ها و مراکز خرید شهر، استفاده از این مرکز بازی برای کودکان، رایگان است. این مرکز بازی در طبقه دوم مرکز خرید آرتمیس واقع شده‌ است.
کافی‌شاپ و رستوران با چشم‌انداز منحصر‌به‌فرد از جمله امکانات دیگر پاساژ آرتمیس است. به عنوان نمونه می‌توان به رستوران آدور در طبقه دوم اشاره کرد. آدور با ۹۰۰ متر مربع مساحت، دارای سه سالن مجزاست که هر کدام با طراحی متفاوت، جلوه‌ای ویژه به این ساختمان زیبا بخشیده است و جزو مطرح‌ترین رستوران‌های آرتمیس محسوب می‌شود.

این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف مرکز خرید آرتمیس

رستوران های اطراف
رستوران دلچه ویتا
40m
کافه رستوران سینتیا
44m
بستنی ناصر
329m
رستوران شاندیز فرمانیه
351m
هتل های اطراف
جاذبه های اطراف
باشگاه فرمانیه
389m
باشگاه بیلیارد شاهانی
872m
مجموعه ورزشی دیباجی
1km
باشگاه رویال اقدسیه (بانوان)
1.1km
مراکز مهم شهر
فرودگاه بین المللی امام خمینی
51.4km
فرودگاه بین المللی مهرآباد
18.9km
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد وبررسی
افزودن تصویر
افزودن تصویر
آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.