Close

هتل پارسیان کوثر تهران

ParsianKowsar Tehran hotel
2.6
(از 3 نقد و بررسی)
h.jpg

درباره هتل پارسیان کوثر تهران

این هتل 5 طبقه دارای 96 اتاق می باشد که کلیه اتاقها مجهز به تلویزیون –سیستم ویدئو مرکزی –13 شبکه ماهواره ای مجاز – یخچال – سیستم تهویه مطبوع –سرویس بهداشتی–سشوار و تلفن می با شد . همچنین استفاده از امکاناتی چو ن صندوق امانات – تاکسی سرویس 24 ساعته – آرایشگاه –روم سرویس 24 ساعته –لباسشویی و مجموعه ورزشی شامل استخر ، سونا ، جکوزی و بدن سازی – پارکینگ –نماز خانه –فاکس –اینترنت پر سرعت – سیستم ATM – صندلی ماساژور - فروشگاه آزاد جهت مهمانان محترم میسر می باشد.
درجه هتل
موقعیت
تهران
پیشنهاد کاربران
%33 از 1 رای
رتبه در تهران
3 از 32 هتل

امکانات هتل پارسیان کوثر تهران

رستوران
ترانسفر فرودگاهی
خشکشویی
گاو صندوق
سشوار
امکانات هتل
رستوران
خدمات 24 ساعته در اتاق
کافی شاپ
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
خشکشویی
گاو صندوق
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار رایگان
سشوار
پارکینگ
امکانات ورزشی و تفریحی
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
خدمات اینترنت
اینترنت وای فای رایگان در لابی
اینترنت وای فای رایگان در اتاقها
مشاهده {{ featuresOpen ? 'کمتر' : 'بیشتر' }} more-icon
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف هتل پارسیان کوثر تهران

رستوران های اطراف
{{ item.titleFa }}
{{ item.distance | metric }}
هتل های اطراف
{{ item.titleFa }}
{{ item.distance | metric }}
جاذبه های اطراف
{{ item.titleFa }}
{{ item.distance | metric }}
مراکز مهم شهر
{{ item.titleFa }}
{{ item.distance | metric }}
comment icon
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد و بررسی
camera icon
افزودن تصویر
افزودن تصویر
2.6
متوسط
(از 3 نقد و بررسی)
کیفیت و تنوع غذا
2.7
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
2
عملکرد کارکنان
2.7
تفریحات و امکانات هتل
2.3
منطقه و دسترسی
4.3
ارزش قیمت به نسبت خدمات
1.7
مرتب سازی براساس:
عرفان عبدلی
نوشته شده در 25 بهمن 1399
report-icon گزارش

بنده 3 شب در بهمن ماه 99 مهمان این به اصطلاح هتل بودم.در بدو ورود بنده حدود 4 ساعت زودتر از ساعت تحویل اتاق رسیدم و پذیرش به من گفتن شما حتی 1 ساعت هم قبل از ساعت 14 بخواین اتاق رو تحویل بگیرین باید هزینه یک شب کامل رو (نه حتی نیم شارژ) پرداخت کنید.در صورتیکه من قبلا این مورد رو توی هتل های دیگه ندیده بودم.من از روی خستگی پذیرفتم.اتاق بشدت کوچک،تاریک،قدیمی و با لوازم بسیار فرسوده مفروش شده بود.ملحفه ها و حوله کثیف بودن(عکسش رو گرفتم) و واقعا توی ذوق میزد.مینی بار غیر از آب معدنی هیچی نداشت که فکر کنم برای یک هتل چهارستاره فاجعه باشه.روم سرویس اتاق خیلی فعال نبود و بابت یک ظرف کوچک سیب زمینی ساده که در منو 10 تومن قید کرده بودن 17 تومن برای من فاکتور کردن.پرسنل رسپشن مودب نبودن و بدون ذره ای لبخند انگار از آدم طلب کار بودن.هتل به یک بازسازی کلی نیاز داره و موقعیت کنونی اینجا یک مسافرخانه با عملکرد بشدت ضعیف بیشتر نیست.به هیچ عنوان اقامت رو توصیه نمیکنم.

بیشتر
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
1
عملکرد کارکنان
2
تفریحات و امکانات هتل
1
منطقه و دسترسی
3
ارزش قیمت به نسبت خدمات
1
کیفیت و تنوع غذا
1

معمولا اولین اولویتم در انتخاب هتل دسترسی است که دسترسی هتل کوثر عالی است. اما بر خلاف اقامت کاری قبلیم در این هتل که قابل قبول بود، این بار اتاق کهنه و گرم و دستگاه تنظیم هوایی که در وضعیت سرد دما را از 30 درجه پایین تر نمی آورد، ناقص بودن امکانات جانبی اتاق،خالی بودن مینی بار(معمولا استفاده نمیکنم ولی نیاز ناگهانیِ بی وقتِ آدم را می تواند رفع کند. به علاوه نبودش در یک هتل مثلا 4 ستاره کمی توهین آمیز به نظر می آید!) خیلی ناامید کننده بود. سیف باکس خراب بود که خب معمول است؛ چیزی که غیر معمول است این است که نیم ساعت بعد از تماس کسی برای تعمیر از راه برسد و به دلیل موجود نبودن باطری قلمی توی هتل سیف باکس را راه اندازی نکند، جایگزین هم نیاورد و دوربین داشتن هتل را دلیلی بر امنیت بداند و با لحن حق به جانب بگوید "تابلوی do not disturb نصب کن به جای سیف باکس!" صبحانه تنوع کافی داشت ولی یک ساعت بعد از زمان شروع خدمت رسانی هنوز میز سفارش گرفتن برای غذاهای تازه تخم مرغی آماده نبود. راهروها هم به گرمی اتاق بودند و برای کمی تنفس هوای قابل قبول باید به لابی یا رستوران یا حتی خیابان پناه می بردی. تجربه اقامتهای بسیار بهتر در هتلهای سه ستاره دارم.

بیشتر
کیفیت و تنوع غذا
3
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
2
عملکرد کارکنان
2
تفریحات و امکانات هتل
3
منطقه و دسترسی
5
ارزش قیمت به نسبت خدمات
1
علی راه پیما
نوشته شده در 5 خرداد 1396
report-icon گزارش

برای یک سفر کاری دو روزه در این هتل اقامت داشتم. اتاق فاقد مینی بار بود ولی روی هم رفته تمیز و قابل قبول بود.

بیشتر
ارزش قیمت به نسبت خدمات
3
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
3
عملکرد کارکنان
4
کیفیت و تنوع غذا
4
منطقه و دسترسی
5
تفریحات و امکانات هتل
3
آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟

برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.

ثبت ادعای مالکیت
;