بنده 3 شب در بهمن ماه 99 مهمان این به اصطلاح هتل بودم.در بدو ورود بنده حدود 4 ساعت زودتر از ساعت تحویل اتاق رسیدم و پذیرش به من گفتن شما حتی 1 ساعت هم قبل از ساعت 14 بخواین اتاق رو تحویل بگیرین باید هزینه یک شب کامل رو (نه حتی نیم شارژ) پرداخت کنید.در صورتیکه من قبلا این مورد رو توی هتل های دیگه ندیده بودم.من از روی خستگی پذیرفتم.اتاق بشدت کوچک،تاریک،قدیمی و با لوازم بسیار فرسوده مفروش شده بود.ملحفه ها و حوله کثیف بودن(عکسش رو گرفتم) و واقعا توی ذوق میزد.مینی بار غیر از آب معدنی هیچی نداشت که فکر کنم برای یک هتل چهارستاره فاجعه باشه.روم سرویس اتاق خیلی فعال نبود و بابت یک ظرف کوچک سیب زمینی ساده که در منو 10 تومن قید کرده بودن 17 تومن برای من فاکتور کردن.پرسنل رسپشن مودب نبودن و بدون ذره ای لبخند انگار از آدم طلب کار بودن.هتل به یک بازسازی کلی نیاز داره و موقعیت کنونی اینجا یک مسافرخانه با عملکرد بشدت ضعیف بیشتر نیست.به هیچ عنوان اقامت رو توصیه نمیکنم.
معمولا اولین اولویتم در انتخاب هتل دسترسی است که دسترسی هتل کوثر عالی است. اما بر خلاف اقامت کاری قبلیم در این هتل که قابل قبول بود، این بار اتاق کهنه و گرم و دستگاه تنظیم هوایی که در وضعیت سرد دما را از 30 درجه پایین تر نمی آورد، ناقص بودن امکانات جانبی اتاق،خالی بودن مینی بار(معمولا استفاده نمیکنم ولی نیاز ناگهانیِ بی وقتِ آدم را می تواند رفع کند. به علاوه نبودش در یک هتل مثلا 4 ستاره کمی توهین آمیز به نظر می آید!) خیلی ناامید کننده بود. سیف باکس خراب بود که خب معمول است؛ چیزی که غیر معمول است این است که نیم ساعت بعد از تماس کسی برای تعمیر از راه برسد و به دلیل موجود نبودن باطری قلمی توی هتل سیف باکس را راه اندازی نکند، جایگزین هم نیاورد و دوربین داشتن هتل را دلیلی بر امنیت بداند و با لحن حق به جانب بگوید "تابلوی do not disturb نصب کن به جای سیف باکس!" صبحانه تنوع کافی داشت ولی یک ساعت بعد از زمان شروع خدمت رسانی هنوز میز سفارش گرفتن برای غذاهای تازه تخم مرغی آماده نبود. راهروها هم به گرمی اتاق بودند و برای کمی تنفس هوای قابل قبول باید به لابی یا رستوران یا حتی خیابان پناه می بردی. تجربه اقامتهای بسیار بهتر در هتلهای سه ستاره دارم.
برای یک سفر کاری دو روزه در این هتل اقامت داشتم. اتاق فاقد مینی بار بود ولی روی هم رفته تمیز و قابل قبول بود.