Close
هتل

هتل گاردنیا
سه ستاره

Gardenia hotel

هتل گاردنیا
پیشنهاد کاربران

آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟

این کسب و کار برای شماست یا شما آن را اداره می کنید؟ برای پاسخ به نظرات ، به روزرسانی و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید.

ثبت ادعای مالکیت

تورهای این هتل

نقد و بررسی کاربران


امتیاز این هتل :
  • نیلوفر ورزش نژاد
    نقدها:
    گزارش
    هتلی با امکانات محدود در دوران کرونا
    توصیه شده توسط کاربر

    هتل گاردنیا، از هتل های سه ستاره جزیره کیش هست. هتلی نسبتا قدیمی که چند سال پیش بازسازی شده.
    در هفته دوم خرداد، همراه با دو خانواده دیگر و در مجموع یک جمع ۹ نفره، عازم جزیره کیش و هتل گاردنیا شدیم. ترنسفر به موقع و خوب انجام شد. هتل در خیابان حافظ هست و کمی با مراکز خرید فاصله داره. البته ما تا مرکز خرید پردیس و سارینا پیاده می رفتیم و برای ما مسیر زیادی نبود.
    نقطه قوت این هتل، پرسنل خوش برخوردش هستن. واقعا همگی برخورد خوب و دوستانه ای داشتن. امکانات هتل در زمان اقامت ما خیلی محدود بود و ما روز اول، حتی از کمیت و کیفیت پایین صبحانه، کلی تعجب کردیم ولی فردای اونروز، با مدیر جوان و خوش برخورد هتل آشنا شدیم و ایشون برای ما توضیح دادن که به علت رعایت پروتکل های بهداشتی که بهشون ابلاغ شده، صبحانه و حتی نهار خیلی محدود شده و حتی ایشون بخش عمده ای از پرسنل شون رو هم به خاطر این شرایط نمی تونن به سرکار برگردونن و خلاصه گفتند که به علت شیوع کرونا، امکانات محدود شده. ما هم به ایشون حق دادیم و تشکر کردیم که این موارد رو رعایت میکنن. هتل به صورت هافبرد و صبحانه نهار، خدمات ارائه میداد و نهار هم از بین سه غذای چلو جوجه، چلو کوبیده و خورشت (قیمه یا قورمه سبزی) باید انتخاب میکردیم.
    اتاق های هتل بزرگ و تمیز و دلباز بود ولی کتری برقی و بطری آب رایگان در اتاق نبود. چای رو فقط در کافی شاپ هتل میخوردیم. یک عکس رایگان هم هدیه هتل بود که البته ما چند تا از عکس هامون رو سفارش دادیم که خوب بود. تور گشت شهری رو هم از کانتر گردشگری هتل گرفتیم که خیلی خوب بود و آقای لیدرمون، ازمون عکس هم میگرفتن که در نهایت هر کسی میخواست سفارش می داد.
    در کل هتل گاردنیا هتل جمع و جور و تر و تمیزی بود و امیدوارم بعد از دوران کرونا، دوباره با امکانات خوب به مسافرها خدمات ارائه بدن.

    نوع اقامت:
    تاریخ اقامت در هتل:
  • صادق موسوی
    نقدها:
    گزارش

    پروازمون حدود ساعت هفت غروب در فرودگاه کیش به زمین نشست، در محوطه فرودگاه ماشین هتل منتظرمون بود، راننده ای خوش اخلاق و مودب که به محض رسیدن با چایی و شیرینی از ما پذیرایی کرد.
    پرسنل هتل بسیار خوش برخورد و رفتار محترمانه ای نسبت به مهمانان داشتند.
    اینترنت رایگان در لابی قابل دسترس بود.(البته حتما بایدبه مسئول پذیرش بفرمایید تا شماره موبایل شما رو ثبت نام و نام کاربری و رمز عبور در اختیار شما قرار دهد)
    اتاق و سرویس تمیز بود. سرویسها فرنگی بودند (این رو عرض میکنم چون بعضیا ممکنه با این قضیه مشکل داشته باشن)
    سکوت و آرامش هتل قابل تقدیر بود
    هتل حدود یک ربع تا بازار پردیس به صورت پیاده فاصله دارد.
    صبحانه هتل معمولی و در حد هتلهای سه ستاره قابل قبول بود.
    چون هیچوقت ناهار و شام در هتل نبودیم نمیتونم درباره کیفیت آن نظری بدم.

    نوع اقامت:
    تاریخ اقامت در هتل: