سفرنامه های نوسا دوآ

سفرنامه بالی -پروازی از هتل اسپیناس پلاس به بهشت خدایان (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

بعد از ظهر روز پنجشنبه 12 بهمن 96 بعد از ظهر روز پنجشنبه بود. کت و شلوار خود را پوشیده و آماده رفتن می شدم .خیلی هیجان داشتم. چندیست که منتظر چنین روزی بودم، حالا آنروز فرا رسیده، از خانه بیرون رفته، سوار ماشین شده و

کریم شقاقی

بهشت نیم کره جنوبی

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

در این سفرنامه خواهید خواند: -کنسل شدن پروازهای تای -صفویان -صفرهای بی پایان -گرفتن انتقام قطعنامه گلستان وترکمانچای از روس ها توسط بنده -ubud زیبا -یخ زدن من در فرودگاه -حس تلخ حقارت -سنگاپور و چشم های گرد من -استخر هتل مارینا -از اوج قدرت تا ... -شکم گردی در محله عرب ها -سنتوزای حوصله سربر -روز پرواز

رامین رمضانپور

بالی بهشت خدا بر روی زمین ( قسمت اول - ابود ) (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی 96

نکات کلی : قبل از هر چیز میخوام بگم که قصد دارم این سفرنامه رو خیلی سلیس و روان بنویسم و از نوشتن متن رسمی خوشم نمیاد . چون نمیخوام خواننده ها حس نامه رسمی خوندن بهشون دست بده و میخوام با لذت بخونن . من سعی