Close

نقد و بررسی هتل های جهان


میانگین امتیاز هتلهای این شهر:
  • هتل تانگو تکسیم
    Hamed Kazemi
    نقدها:
    گزارش

    هتل تانگو در خیابان استقلال

    توصیه شده توسط کاربر

    من از 27 تا 31 دسامبر 5 شب در کنار دوستانم در این هتل اقامت داشتم.
    این هتل موقعیت بسیار خوبی در خیابان Istiklal دارد و نزدیکی آن به فروشگاههای موجود در خیابان استقلال بسیار کاربردی است و در صورت نیاز به خرید نیازی به مراجعه به پاساژهای اطراف اخسای نمیشود ( البته تعدادی از برندهای معروف در این خیابان شعبه ندارند که برای خرید از این برندها نیاز به مراجعه به مراکز خرید میباشد ولی اکثر برنده در دسترس میباشند ).
    اتاق های هتل مانند اکثر هتل های موجود در استانبول کوچک هستند.
    برخورد و رفتار کارکنان هتل بسیار مهربان و مسئولانه است.
    در اتاق و ... صندوق امانات ، چای ساز ،سشوار ، حوله ، شامپو بدن و ... موجود است.
    اتاق ها هر روز بنا به درخواست تمیز می شدند.
    برای صبحانه ارائه سرویس به صورت سلف نبود و صبحانه برای همه در یک بشقاب سرو می شد ( که این مورد احتمالاً به دلیل شیوع ویروس کرونا بود ).
    در حالت کلی من از اقامت در این هتل راضی بودم.

    نوع اقامت:
    تاریخ اقامت در هتل:
  • هتل پارمیدا کیش
    روزبه شهنواز
    نقدها:
    گزارش

    معمولی و خوب

    توصیه شده توسط کاربر

    من و همسرم در فروردین ۱۴۰۰ به مدت سه شب در هتل پارمیدا اقامت داشتیم که من سعی می‌کنم منصفانه و با توجه به مبلغی که برای این اقامت پرداخت کردم نقدی بر این هتل بنویسم.
    هتل پارمیدا سال ۱۳۹۳ ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده که طبعا طی این سال‌ها مستهلک شده و نیاز به کمی بازسازی داره.
    اتاق‌های هتل نسبتا بزرگ و تمیزن و مجهز به LCD، یخچال و مینی‌بار، تراس، صندوق امانات و... هستن، در اتاق‌ها کمبود چای‌ساز به شدت دیده می‌شه. سرویس بهداشتی خوب و تمیزی داره و حمام هم مجهز به دوش و وانه!
    لابی جمع و جوری داره با چند دست مبلمان. داخل لابی دفتر فروش تور، غرفه‌ی اجاره‌ی ماشین، کافی شاپ و ... تعبیه شده.
    محوطه‌ی بیرونی هتل بزرگه و با گل‌ها و گیاهان، مشجر شده که البته می‌تونست سرسبز تر باشه.
    گوشه‌ی محوطه غرفه‌ی اجاره دوچرخه با تعدادی دوچرخه دیده می‌شه.
    کارکنان هتل پارمیدا با اخلاق و مودب هستن و با نهایت احترام برخورد می‌کنن که این خیلی خوبه.
    رستوران در مجاورت لابی قرار گرفته و فضای متوسطی داره؛ نه بزرگه و نه کوچیک!
    صبحانه‌ی معمولی اما قابل قبولی داره و از طعم و کیفیت نسبتا خوبی برخورداره.
    هتل زمین تنیس، استخر سرپوشیده، سونا و‌جکوزی داره که فعلا در شرایط کرونایی فعال نیستن.
    موقعیت هتل خوبه و هم به مراکز خرید و هم به ساحل دسترسی راحتی داره.
    دیگه بگم که با توجه به مبلغی که پرداخت کردیم راضی بودیم و هر چند همون‌طور که گفتم اگر اتاق‌ها بازسازی کوچکی بشن خیلی هم بهتر خواهد شد.

    نوع اقامت:
    تاریخ اقامت در هتل:
  • هتل آدالیا الیت لارا
    هومن
    نقدها:
    گزارش

    سفر به اداليا در شرايط كرونا

    توصیه شده توسط کاربر

    بعدا از اينكه پارسال عيد بخاطر كرونا همه مرزها هوايي و زميني تركيه بسته شد، امسال تصميم گرفتيم به تركيه و آنتاليا سفر كنيم. تا هفته اخر مردد بوديم ، بخاطر تست پي سي آر و شرايط جديد كه گذاشته بودنند كه تمام مسافران بايد به هنگام برگشت تست بدهندو در صورت مثبت بودن كرونا در خود تركيه قرنطينه ميشند ، سفر كردن رو خيلي مشكل كرده بود.
    بلخره تصميم گرفتيم با هزينه شخصي تست مورد تاييد هواپيمايي سان اكسپرس رو كه آزمايشگاه تجريش بود رو انجام و در صورت منفي بودن به تركيه بريم . خدا رو منفي بود و از انتخابهاي هتل هتل اداليا رو انتخاب كرديم. پرواز تاخيري نداشت
    تنها نكته منفي عدم پذيرايي در هواپيما و پذيرايي با هزينه بود!!
    بعد از نشتن درفرودگاه آنتاليا با سرويس به هتل آداليا رسيديم، هتلي بسيار بزرگ با لابي مجلل و زيبا و نوساز.
    به صبحانه رسيديم و صبحانه ميل كرديم و اتاق رو ساعت ١ بعدظهر تحويل گرفتيم.
    اتاق بسيار بزرگ و تميز و خوب كه خستگي سفر رو از تن به در ميكرد.
    نكات مثبت و منفي هتل از نظر من:
    نكات مثبت ؛ بزرگي هتل ، رفتار عالي پرسنل، پذيرايي قابل قبول ، فاصله نزديك به دريا، چشم انداز خوب هتل ، استخرهاي بزرگ كه البته در اين فصل قابل استفاده نبود
    نكات منفي: عدم برنامه ويژه نوروز كه ما مجبور شديم تور كشي بگيرم، و عدم برنامه سرگرم كننده (انيميشين) و نبود موسيقي خوب كه سب عيد هم دي جي نبود
    عدم رعايت پرو كلهاي بهداشتي كرونايي توسط مسافرين و تذكر ندادن كاركنان
    لازم به ذكر هست در هتل پرسنل و كاركنان و همچنيين مواد بهداشتي به وفور يافت ميشد
    در كل از هتل رضايت كامل داشيم و تنها نكته منفي
    برنامه هاي سرگرم كننده بخصوص براي نوروز بود
    و تجربه سفر در كرونا كه شايد ديگه تكرار نشه

    نوع اقامت:
    تاریخ اقامت در هتل:
  • هتل ساحلی نارین
    Mahboubeh
    نقدها:
    گزارش

    هتل ساحلی نارین

    توصیه شده توسط کاربر

    این هتل کوچک دو طبقه در هچیرود بین چالوس و نمک ابرود قرار دارد که کنار جاده و از ان طرف هم ساحلی بود. اطرافش بانک و مغازه داشت و به مجتمع تفریحی نمک ابرود راهی نبود. ایستگاه تاکسی خطی به سمت چالوس نزدیک بود. اتاق یک نفره که من داشتم طبقه دوم و کوچک بود محاسن: رستوران دلبازی داشت چون قسمتیش رو به دریا بود و حس خوبی موقع صبحانه خوردن داشتم و دربی به سمت ساحل داشت. هتل در حال بازسازی و اتاقم تمیز بود. رفتار کارکنان خوب بود. پنجره داشت. معایب: اتاق خیلی کوچک بود و در با کلید باز می شد. اتاق یک نفره این طور بود. تلویزیون مدل قدیمی داشت. چون در دو طبقه بود فقط پله داشت.

    نوع اقامت:
    تاریخ اقامت در هتل:
  • هتل سنتی دُر بلوچ
    منصوره اسکندری
    نقدها:
    گزارش

    هتل سنتی در بلوچ

    توصیه شده توسط کاربر

    من اسفند ۹۹ در سفر به چابهار بدلیل پر بودن هتل ها ، سه شب در این هتل سنتی اقامت داشتم. هتل سنتی در بلوچ در منطقه آزاد چابهار واقع شده ولی ۲۰ دقیقه از شهر فاصله داره. این هتل ۱۶ اتاق که به صورت کپر بود داشت ولی اتاقها تمیز و دارای یخچال، سرویس بهداشتی و حمام و شامپو ، دمپایی بود ولی سشوار و چای ساز نداشت. اتاقها دو نوع تخت دار و کف خواب بود. صبحانه هتل شامل پنیر کره مربا عسل ، آبمیوه چای خیار و گوجه هندوانه و یک نوع تخم مرغ و عدسی یا لوبیا بود. که صبحانه کاملی بود. پرسنل هتل متاسفانه خیلی حرفه ایی نبودند ، من دو سه تا تاریخ رو باهاشون چک کرده بودم ولی وقتی تاریخ قطعی آخر رو گفتم اونها باز به اشتباه یه تاریخ دیگه رو برامون رزرو کرده بودند و بخاطر همین قضیه شب آخر اتاق ما از اتاق تخت دار به اتاق کف خواب منتقل شد و کمی باعث ناراحتی ما شد. اگر خواستید در دربلوچ اتاق رزرو کنید حتما چندین بار تاریخ رزرو رو با رزوشن چک کنید. زمانیکه مجبور شدم در بلوچ رو بگیرم از اینکه به شهر دوره کمی ناراحت بودم ولی چون لیدر محلی ما از صبح تا شب با ماشین با ما بود این قضیه اصلا ما رو اذیت نکرد. در ضمن اگر سفر گروهی دارید و دوست دارید که دور همی های شبانه داشته باشید در بلوچ گزینه بسیار خوبی است .قیمت اتاق تخت خوا در اسفند ۹۹شبی ششصد هزار تومان و قیمت اتاق کف خواب شبی پانصد هزار تومان بود البته این قیمت واقعی نبود و بخاطر شلوغی مسافر در آن زمان قیمت هتل ها دو برابر شده بود. با باید بگم که در کل از اقامت در در بلوچ راضی بودم. #هتل_دربلوچ

    نوع اقامت:
    تاریخ اقامت در هتل:
  • اقامتگاه بوم گردی حسین میرزا
    amirkamranfar
    نقدها:
    گزارش

    اقامتگاه بومگردی حسین میرزای ابرکوه

    توصیه شده توسط کاربر

    اقامتگاه بومگردی حسین میرزا ابرکوه با هزار متر مربع زمین و ۳۰۰ متر مربع زیربنا در این شهرستان از سال 97 به بهره برداری رسیده است و هر ساله در حال بروزرسانی و بهبود می باشد.
    این اقامتگاه جنب خانه صولت(موزه مردم شناسی) و با فاصله ای کمتر از یک کیلومتر تا خانه سنتی آقازاده ابرکوه قرار دارد.
    فضای بیرونیِ این اقامتگاه مناسبِ حضور و بازی کودکان نیز می باشد. همچنین یک حوضچه آب در آن تعبیه شده که زیبایی خوبی به محوطه داده است.
    لازم به توضیح است که کوچه دسترسی به این اقامتگاه نفر رو بوده و امکان پارک خودرو در نزدیکی آن وجود ندارد.
    غذا در این اقامتگاه بطور مستقل طبخ نمیشود و اکثراً از بیرون تهیه می گردد.

    نوع اقامت:
    تاریخ اقامت در هتل:
  • هتل دریا لتر رامسر
    فریبرز سفری
    نقدها:
    گزارش

    هتل دریا لتر رامسر

    توصیه شده توسط کاربر

    شهریور 98 فرصتی پیش آمد تا سری به شمال کشور بزنیم. برای اقامت هتل دریا واقع در جاده جنت رودبار شهرستان رامسر را انتخاب کردیم. هتل در یک منطقه نسبتا دست نخورده و بر فراز کوه مشرف به سد و در نزدیکی جنگلهای دالخانی واقع شده است. جاده منتهی به هتل نیاز به بازسازی دارد و برای خودروهای سواری بویژه در ایام بارانی مشکل زاست. هتل بصورت هتل آپارتمان است . برخورد کارکنان پذیرش خوب بود. آپارتمان ما بصورت دوبلکس و دوخوابه بود. در طبقه اول نشیمن و آشپزخانه با ویوی عالی به دریا و جنگل و در طبقه دوم یک نشیمن کوچک با دو مبل تخت خوابشو یک نفره و سرویس بهداشتی و حمام و دو اتاق خواب با تخت تویین قرار داشت. صبح ها صبخانه درب اتاقها آورده می شد که با توجه به سه ستاره بودن هتل مطلوب بود. وضعیت نطافت محیط عمومی و اتاقها هم خوب بود. محیط هتل بسیار دنج و آرامش بخش بود. متاسفانه کافی شاپ هتل که در پشت بام قرار داشت غیرفعال بود. در مجموع تنها نکته منفی دسترسی نه چندان خوب و دوری از مغازه و رستوران بود. ولی در سایر موارد هتل مطلوبی بود.

    نوع اقامت:
    تاریخ اقامت در هتل:
  • باروت لارا کالکشن
    پوریا اقتداری
    نقدها:
    گزارش

    درباره هتل:
    برند باروت در سال 1971 میلادی در منطقه سیده با یک هتل با 32 اتاق فعالیت خود را آغاز کرده و امروزه به یک مجمموعه هتل‌ تبدیل گشته که دارای 13 هتل در سراسر ترکیه می‌باشد. مشهورترین هتل در بین هتل‌های این برند، هتل باروت لارا می‌باشد که در سال 2005 در منطقه لارا در آنتالیا افتتاح شده است. این نقد و بررسی مربوط به اقامت من و همسرم در هتل باروت لارا به مدت 2 شب در بهمن‌ماه سال 98 می‌باشد که امیدوارم مورد استفاده شما قرار بگیرد. هتل باروت لارا یک هتل 5 ستاره با امکانات U-All می‌باشد و در زمان سفر ما دارای امتیاز بسیار عالی 9.2 (از 10) در وبسایت بوکینگ و رتبه 1 از بین 292 هتل در منطقه آنتالیا با امتیاز 5 (از 5) در وبسایت تریپ‌ادوایزر بود.
    موقعیت مکانی:
    این هتل از مرکز شهر آنتالیا حدود 13 کیلومتر و از فرودگاه آنتالیا حدود 11 کیلومتر فاصله دارد و درست در کنار ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته است. از نزدیکترین هتل‌های اطراف این هتل می‌توان به هتل کروانسرای لارا، هتل میراکل، هتل تایتانیک بیچ و هتل دلفین گرند اشاره کرد.
    روش‌های دسترسی:
    برای دسترسی به مرکز شهر می‌توانید از تاکسی‌های هتل استفاده کنید اما هزینه آن چیزی حدود 60 لیر خواهد شد پس توصیه می‌کنم به ایستگاه اتوبوس روبروی هتل رفته و از آنجا می‌توانید با اتوبوس شماره LC07 به مرکز شهر آنتالیا دسترسی داشته باشید. هزینه بلیت این اتوبوس برای هر نفر در هر مسیر 2.6 لیر می‌باشد که می‌توانید مستقیماً با پرداخت به راننده اتوبوس بلیت را تهیه کنید. تنها مشکل این اتوبوس توقف‌های زیاد آن می‌باشد که باعث می‌شود این مسیر را بین 40 تا 60 دقیقه طی کنید.
    تجربیات در لحظه ورود:
    در ورودی هتل لوگوی زیبای برند هتل‌های باروت بر دیواری سفید رنگ قرار گرفته که زمان ورود توجه شما را به خود جلب می‌کند. در تمامی هتل‌های لاکچری این منطقه در ورودی هتل‌ها یک کیوسک نگهبانی قرار گرفته که در زمان اقامت برای ورود به هتل باید کارت اتاق خود را به نگهبان نشان داده و وارد مجموعه هتل شوید.
    از کیوسک نگهبانی تا درب ورودی ساختمان اصلی هتل یک بلوار قرار گرفته که حدود 350 متر طول دارد و در میان آن درختان بلند نخل قرار گرفته است. در انتهای بلوار یک میدان واقع شده که در وسط آن یک مجسمه قرار گرفته که اثر یک هنرمند ترک می‌باشد که در سال 2018 میلادی ساخته شده. در دو سمت درب ورودی ساختمان هتل نیز چند اثر هنری بر دیوار قرار گرفته است. در واقع در تمام نقاط این هتل شما شاهد آثار هنری خواهید بود که با وجود سادگی نمای بسیار زیبایی به ساختمان هتل داده‌اند که به جرئت در بین هتل‌های آنتالیا کم‌نظیر می‌باشد.
    لابی هتل:
    پس از ورود به لابی در سمت چپ پذیرش هتل قرار گرفته که مسئول پذیرش با چهره‌ای خندان از شما استقبال می‌کند. فرایند پذیرش با تکمیل یک فرم به سرعت انجام می‌گیرید اما همانند بسیاری از هتل‌های دنیا ساعت Check-In 14 و ساعت Check-Out نیز 12 می‌باشد. پس از تکمیل فرم راهنمای مسافر یا همان Guest Relations هتل به سمت شما می‌آید و تمامی جزیبات و قوانین هتل را برای شما شرح داده و نقشه هتل را در اختیار شما قرار می‌دهد. با توجه به اینکه در این هتل مسافر ایرانی بسیار کم حضور دارد، راهنمای مسافر فارسی زبان نمی‌باشد. در نهایت راهنمای مسافر شمارا تا اتاق همراهی می‌کند.
    در هتل‌های U-All از زمانی که شما به هتل وارد می‌شوید فارغ از اینکه چه ساعتی وارد شده‌اید و چه مدت به Check-In شما باقی‌مانده است، می‌توانید از تمامی امکانات هتل استفاده کنید. این موضوع در زمان خروج نیز صدق می‌کند و پس از Check-Out تا زمانی که ترانسفر شما به فرودگاه انجام گیرد شما می‌توانید از تمام امکانات هتل استفاده نمایید.
    اتاق‌ها:
    اتاق‌های هتل دارای دو بخش است که تعدادی در ساختمان اصلی و تعدادی به صورت سوییت در ساختمان‌های مجاور قرار گرفته و بستگی به این دارد که در هنگام رزرو آژانس مسافرتی برای شما کدامیک از اتاق‌ها را رزرو کرده باشد. خوشبختانه اتاق ما در ساختمان اصلی قرار داشت که هم دسترسی بهتری به امکانات هتل داشت و هم به نظر نوساز‌تر بود. پس به یاد داشته باشید اگر قصد اقامت در این هتل را داشتید از آژانس بخواهید اتاق شمارا در ساختمان اصلی رزرو کند.
    اما در تمامی هتل‌ها بخصوص هتل‌های لوکس اتاق‌ها دسته‌بندی گوناگون با قیمت‌های متفاوتی دارند که به چند عامل اساسی بازمی‌گردد. سایز اتاق، امکانات اتاق، منظره اتاق، نوع و تعداد تخت و... از عوامل تاثیر گذار در قیمت اتاق‌های هتل می‌باشند.
    اتاق ما در طبقه دوم با مساحتی حدود 40 متر مربع یک تخت دو نفره با نمای دریا بود که راس ساعت 14 به ما تحویل داده شد. در ورود به اتاق یک نامه خوشامد‌گویی با امضای مدیر راهنمای مسافرین یا همان Guest Relations Managers بر روی تخت قرار گرفته بود که وعده اقامتی خوش را به ما می‌داد. اتاق ما دارای یک بالکن و با یک میز و دو صندلی با نمای بسیار زیبای استخر، حیاط سر سبز هتل و دریا بود که لذت استراحت در اتاق را دو چندان می‌کرد.
    در قسمت ورودی اتاق یک کمد بزرگ واقع شده که محل قرار گرفتن آویز لباس‌ها، Safe Box، دمپایی،چمدان، حوله‌های استخر و حمام، کیف ضد آب برای استخر (که ایده بسیار جالبی بود) می‌باشد.
    سرویس بهداشتی فرنگی و دوش ایستاده حمام بصورت کاملاً مجزا در گوشه اتاق قرار گرفته بود که در آن کامل‌ترین بسته لوازم بهداشتی حتی شامل تیغ اصلاح و خمیر ریش نیز قرار دارد. تنها کمبود این اتاق در این بخش از نظر من وان حمام بود و به جز آن هیچ‌گونه کمبودی احساس نمی‌شد.
    درون اتاق کتری برقی بهمراه سرویس چای، مینی بار که شامل آب معدنی، سودا، نوشابه و آب میوه قرار داشت که بصورت روزانه شارژ میشد و استفاده از آن نیز رایگان می‌باشد.
    بر روی میز اتاق به مناسبت ورود یک ظرف میوه و یک جعبه شکلات نیز قرار گرفته بود که در مقایسه با هتل‌های هم رده خود کم‌نظیر بود و نشان از احترام به مسافر و مدیریت خوب هتل داشت.
    سایز تخت اتاق مناسب و بر روی آن یک کیف دستی هم به عنوان یادگاری از طرف هتل برای مهمانان قرارداده شده بود که بسیار جالب توجه بود.
    اما مواردی که در اتاق شامل هزینه می‌شد همانند تمامی هتل‌ها سرویس خشکشویی،تلفن و فکس بودند. در نهایت اتاق بصورت روزانه نظافت می‌شود و تمیزی آن هیچگونه کمبودی ندارد.
    رستوران‌ها و کافه‌ها:
    این هتل دارای 9 رستوران به شرح روبرو می‌باشد: رستوران BBQ، رستوران Pizzeria Di Laura با غذاهای ایتالیایی، رستوران Sandal با غذاهای دریایی، سوشی IRO، رستوران Akdeniz با غذاهای مدیترانه‌ای، رستوران Kuyu با غذاهای ترکی، رستوران Turunç با غذاهای بین المللی، رستوران Tirmis با غذاهای محلی و در نهایت رستوران اصلی هتل با نام Zestful Bazaar با غذاهای ترکی و بین‌المللی می‌باشد. در این بین تمامی رستوران‌ها برای صرف شام یا ناهار بوده و تنها رستوران اصلی و رستوران Turunç برای هر سه وعده غذایی در نظر گرفته شده است. البته برای استفاده از دیگر رستوران‌ها می‌بایست از قبل از طریق نرم‌افزار هتل که بر روی گوشی نصب می‌شود و یا دستگاهی که در هتل قرار داده شده اقدام به رزرو کنید و استفاده از آنها نیز تنها یک رایگان می‌باشد و برای دفعات بعدی شامل هزینه می‌شود.
    در زمان اقامت ما با توجه به اینکه در فصل Low Season قرار داشتیم بیشتر رستوران‌های هتل غیر فعال بود و تنها رستوران Tirmis و Akdeniz برای شام از ساعت 19:00 تا 21:30 و رستوران Kuyu برای ناهار از ساعت 12:30 تا 17:00 اقدام به ارائه سرویس می‌کردند اما متاسفانه با توجه به اینکه باید حداقل از 2 روز قبل اقدام به رزرو آنها کرد متاسفانه بدلیل تکمیل ظرفیت نتوانستیم از این رستوران‌های ویژه برای شام استفاده کنیم و تنها از رستوران Kuyu استفاده کردیم.
    همچنین هتل دارای 5 کافه می‌باشد که می‌توانید در تمام مدت بصورت رایگان از آنها استفاده کنید.
    صبحانه در رستوران اصلی:
    صبحانه در رستوران اصلی که Zestful Bazaar نام دارد در ساختمان اصلی، در طبقه 1- در بین ساعت 07:00 تا 11:00 به صورت بوفه سرو می‌شود. صبحانه شامل موارد زیر می‌باشد:
    میوه‌های تازه شامل: سیب سبز و قرمز، پرتقال، نارنگی، موز، انار، گلابی، گریپ فروت، آلو سیاه، انگور و... .
    انواع پنیر، کره، عسل طبیعی، انواع آجیل، انواع کیک و شیرینی، انواع نان، انواع کالباس،سوسیس و ژامبون، املت، نیمرو و تخم‌مرغ آب‌پز، انواع مربا، پنکیک و... .

    ناهار در رستوران اصلی:
    ناهار نیز در رستوران اصلی در بین ساعت 12:30 تا 14:30 بصورت بوفه شامل موارد زیر می‌باشد:
    سالادها شامل: سالاد فصل، سالاد سیب زمینی، سالاد کلم، سالاد میوه و... .
    میوه‌های تازه همانند میز صبحانه.
    غذاهای اصلی شامل: پیده، ماهی سرخ کرده و کبابی، خوراک گوشت، سیزیجات پخته و کبابی، سیب زمینی سرخ کرده، پوره سیب‌زمینی، دلمه، جوجه سیخی، کوفته، استیک گوشت، مرغ و ماهی، سوشی، انواع کباب و... .
    انواع دسر شامل: باقلوا، کارامل، ژله، کیک، شیرینی خامه‌ای، دسرهای ترکی و... .
    شامل: آب پرتقال طبیعی، انواع آب میوه، نوشابه،
    ناهار در رستوران Kuyu:
    خوشبختانه ناهار در این رستوران نیازی به رزرو ندارد و از ساعت 12:30 تا 17:00 سرو می‌شود. رستوران در حیاط هتل قرار گرفته و منظره بسیار زیبایی به فضای سبز هتل دارد. برای نشستن می‌توانید بین صندلی‌های چیده شده در فضای آزاد و یا داخل رستوران به دلخواه انتخاب کنید. در این رستوران شما می‌توانید پیش‌غذا، غذای اصلی، دسر را از منو انتخاب کنید که غذاها نیز توسط گارسون سرو می‌شوند. منو بصورت روزانه عوض می‌شود و معمولاً 4 تا 5 انتخاب در برابر شما قرار خواهد داشت.

    شام در رستوران اصلی:
    شام نیز در رستوران اصلی در بین ساعت 18:30 تا 21:30 بصورت بوفه شامل موارد زیر می‌باشد:
    انواع سالاد، میوه، دسر همانند ناهار که البته هر روز نسبت به روز گذشته کمی تنوع پیدا می‌کند.
    غذاهای اصلی شامل بخشی از غذاهایی که در قسمت ناهار اشاره کردم و همچنین شامل: انواع پیتزا، بوقلمون و ... می‌باشد.

    شام دیرهنگام یا Night Snack در رستوران اصلی:
    اگر برای خرید به بیرون از هتل بروید و به شام اصلی نرسید می‌توانید از این شام استفاده کنید. این شام نیز در رستوران اصلی در بین ساعت 23:30 تا 01:00 بصورت بوفه سرو شده و شامل برخی از غذاهای شام اصلی و چند مدل اسنک می‌باشد.

    استخر، مجموعه سونا و ...:
    این هتل دارای 3 استخر شنا آب شور می‌باشد که یکی از آنها سرپوشیده و آب گرم بوده و دو مورد دیگر که در حیاط قرار گرفته سر باز با آب سرد می‌باشد. نکته جالب در خصوص استخر آب‌گرم هتل این می‌باشد که بخشی از آن سرباز بوده و بصورت مستقیم به بخش سر بسته متصل است و استفاده از آن در سرما لذت جالبی دارد.
    دمای آب استخر سرپوشیده کنترل شده بوده و یک نفر نیز به عنوان نجات غریق در محوطه استخر حضور دارد. در اطراف استخر تخت‌های تاشو بهمراه حوله برای استراحت نیز قرار گرفته است. همچنین یک استخر کوچک برای کودکان نیز در کنار استخر اصلی در نظر گرفته شده است.
    هتل همچنین دارای چند سونای خشک و حمام ترکی می‌باشد که استفاده از آن رایگان است البته در حمام ترکی اگر نیاز به خدمات داشته باشید هزینه آن جدا می‌باشد. از دیگر خدمات این بخش می‌توان به خدمات ماساژ اشاره کرد که برای ما برای 10 دقیقه رایگان بود.

    حیاط هتل:
    حیاط هتل بسیار وسیع بود و از طراحی بسیار بسیار زیبایی نیز بهره می‌برد که گاهی اوقات در هتل‌هایی با رده‌های بالاتر نیز مشاهده نمی‌شود. این حیاط با فضای چمن‌کاری وسیع، تعداد زیادی درخت‌ نخل بلند و گل‌های رنگارنگ چهره هتل را بسیار زیبا نشان می‌دهد.
    در این حیاط دو استخر سرباز، پارک‌آبی، مجموعه بازی کودکان، تعدادی از رستوران‌ها و بارها، باشگاه بدنسازی روباز و ... قرار گرفته است.
    پارک آبی دارای دو سرسره آبی کودکان و سه سرسره آبی بزرگسالان بود و به نظر من در مجموع تعداد و تنوع این سرسره‌ها می‌توانست به مراتب بیشتر و بهتر باشد.
    در انتهای حیاط به ساحل که می‌رسید تخت‌های زیادی برای آفتاب گرفتن قرار داده شده که می‌توانید زیر نور خورشید از آنها لذت ببرید.

    سایر بخش‌های هتل:
    هتل دارای یک سینمای کوچک می‌باشد که طبق برنامه‌ای مشخص فیلم‌های روز دنیا را پخش می‌کند.
    سالن‌بدنسازی هتل در کنار مجموعه استخر و سونا قرار گرفته و تجهیزات نسبتاً کاملی در آن قرار گرفته است.
    هتل دارای 4 زمین تنیس و 1 مینی گلف بوده که در قسمت ورودی در سمت راست کیوسک نگهبانی قرار گرفته که استفاده از آنها نیز رایگان می‌باشد.
    بخشی از تفریحاتی که شامل هزینه می‌باشد بیلیارد و آموزش تنیس می‌باشد.
    هتل دارای چندین فروشگاه پوشاک، محصولات غذایی و ... می‌باشد که قیمت آنها بالا بوده و توصیه می‌کنم از آنها خرید نکنید.
    اینترنت در تمامی بخش‌های هتل رایگان بود و آنتن‌دهی شبکه وای فای تنها در برخی نقاط حیاط و نزدیک ساحل ضعیف بود.
    برنامه‌های سرگرمی هتل در فصل Low Season بسیار محدود می‌باشد و نباید انتظار بالایی از آن داشت.
    تمامی برنامه‌های تفریحی و ورزشی هتل در نرم‌افزار موبایل هتل قابل مشاهده می‌باشد.
    هتل همچنین دارای یک کتابخانه می‌باشد که اگر اهل کتاب باشید می‌توانید از آن استفاده کنید.
    رفتار و برخورد پرسنل هتل:
    پرسنل هتل در طول اقامت ما رفتاری صمیمی و مودبانه داشتند و مشخص بود در این زمینه آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

    سخن نهایی:
    اقامت ما در این هتل به واسطه آژانس مسافرتی گلفام سفر انجام گرفت و ترانسفر در مدت اقامت نیز بر عهده شرکت Old Tusba ( از نام‌های قدیمی شهر وان ترکیه) قرار داشت که به خوبی و بدون مشکل انجام گرفت.
    این هتل از نظر قیمتی در رده هتل‌های بالای آنتالیا قرار دارد و به نظر من برخی از امکانات آن که در پایین به آن اشاره خواهم کرد از هتل‌های رده بالاتر خود نیز فراتر می‌باشد.
    داشتن فضای سبز و حیاط بسیار وسیع و زیبا، آرامش بسیار هتل، امکان استفاده از رستوران‌ها بصورت رایگان برای یکبار، امکان استفاده از زمین تنیس بصورت رایگان، طراحی داخلی بسیار زیبای فضای هتل، اتاق‌های ساختمان اصلی ابعاد بسیار مناسب و امکانات خوبی دارد
    اما مواردی که به عنوان نقد منفی در مورد این هتل می‌توان بیان کرد:
    تنوع کم آب سرسره‌های هتل، تنوع نسبتاً کم غذاها، اغلب افرادی که این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند افرادی با میانگین سنی بالای 50 سال و اهل روسیه آلمان هستند و همین در روند برنامه‌های تفریحی هتل تاثیر گذاشته و باعث شده هتل بیشتر جنبه آرامش داشته باشد و شاید این موضوع کمی برای شما خسته کننده باشد.

    نوع اقامت:
    تاریخ اقامت در هتل:
  • سلکتیوم لاکچری ریزورت
    پوریا اقتداری
    نقدها:
    گزارش

    لاکچری به معنای واقعی

    توصیه شده توسط کاربر

    درباره هتل:
    ریزورت سلکتوم در منطقه بِلک با مساحتی بالغ بر 60 هزار متر مربع ساخته شده و ساختمان اصلی آن در 9 طبقه قرار گرفته و جمعاً دارای 293 اتاق می‌باشد.
    این هتل 5 ستاره با امکانات U-All (سرویس دهی 24 ساعته تمامی وعده‌های اصلی و میان‌وعده) در زمان سفر ما دارای امتیاز بسیار عالی 9.1 (از 10) در وبسایت بوکینگ و رتبه 5 از بین 91 هتل در منطقه بِلک با امتیاز 5 (از 5) در وبسایت تریپ‌ادوایزر بود.
    این نقد و بررسی مربوط به اقامت من و همسرم در این ریزورت به مدت 2 شب در بهمن‌ماه سال 98 می‌باشد که امیدوارم مورد استفاده شما قرار بگیرد.
    موقعیت مکانی:
    این هتل از مرکز شهر آنتالیا حدود 35 کیلومتر و از فرودگاه آنتالیا حدود 27 کیلومتر فاصله دارد و درست در کنار ساحل دریای مدیترانه با 250 متر ساحل اختصاصی قرار گرفته است. از نزدیکترین هتل‌های اطراف می‌توان به هتل کالیستا، هتل سوئنو و هتل کورنلیا دیاموند اشاره کرد که همگی جزو برترین هتل‌های منطقه بِلک می‌باشند.
    روش‌های دسترسی:
    برای دسترسی به مرکز شهر می‌توانید از تاکسی‌های هتل استفاده کنید اما هزینه آن چیزی حدود 40 یورو و یا معادل آن به لیر خواهد شد پس توصیه می‌کنم به ایستگاه شاتل روبروی هتل رفته و از آنجا می‌توانید با مینی‌بوس‌هایی که تقریباً هر یک ساعت حرکت دارند به مرکز شهر آنتالیا دسترسی داشته باشید. اما همانطور که توضیح داده بودم مسافت از هتل تا مرکز شهر آنتالیا چیزی حدود 35 کیلومتر می‌باشد و با توجه به توقف‌های مینی‌بوس چیزی حدود 1 ساعت در راه خواهید بود پس بدانید اگر خیلی قصد رفت و آمد به مرکز شهر دارید باید هتل‌هایی را انتخاب کنید که دسترسی مناسبتری به شهر داشته باشند اما قطعاً دیگر چنین کیفیت خدماتی را نخواهید دید.
    تجربیات در لحظه ورود:
    در تمامی هتل‌های لاکچری این منطقه در ورودی هتل‌ها یک کیوسک نگهبانی قرار گرفته که در زمان اقامت برای ورود به هتل باید کارت اتاق خود را به نگهبان نشان داده و وارد مجموعه هتل شوید. از کیوسک نگهبانی تا درب ورودی ساختمان اصلی هتل یک بلوار قرار گرفته که حدود 250 متر طول دارد و در اطراف آن فضای سبز بسیار زیبایی قرار گرفته است. در انتهای بلوار یک میدان واقع شده که در وسط آن آبنمایی زیبا و یک مجسمه برنزی از یک گلادیاتور قرار گرفته است.
    لابی هتل:
    پس از ورود به لابی راهنمای مسافر یا همان Guest Relations با لبخند و روی گشاده به استقبال ما آمدند که خانمی ایرانی و فارسی زبان بودند. در واقع این هتل بدلیل وسعت و لاکچری بودنش دارای چندین راهنمای مسافر و مسلط به چندین زبان می‌باشد. در ابتدای ورود اگر تمایل داشته باشید از شما با نوشیدنی و شکلات پذیرایی می‌شود.
    رنگ تِم اصلی هتل مشکی و قرمز بوده و در برخی قسمت‌ها رنگ‌های فیروزه‌ای و سبز نیز دیده می‌شود. فضای داخلی هتل بسیار شیک بوده و به نظر به سبک اروپای قدیم طراحی شده باشد. در مرکز لابی یک بار 24 ساعته بسیار بزرگ و دایره‌ای شکل قرار گرفته که بیشتر از هرچیز در لابی خودنمایی می‌کند.
    در این هتل همانند بسیاری از هتل‌های دنیا ساعت Check-In 14 و ساعت Check-Out نیز 12 می‌باشد. پس از تکمیل فرم و ارائه تمامی جزیبات و قوانین هتل از سمت راهنمای هتل‌‌ یک گروه واتساپ اختصاصی برای شما ایجاد می‌شود که از آن پس می‌توانید تمامی سوالات احتمالی خود را از راهنمای هتل بپرسید؛ فقط دقت داشته باشید راهنمای مسافر تنها تا ساعت 17 در هتل حضور دارند. در پایان توسط راهنمای هتل به سمت اتاق خود راهنمایی شدیم.
    در هتل‌های U-All از زمانی که شما به هتل وارد می‌شوید فارغ از اینکه چه ساعتی وارد شده‌اید و چه مدت به Check-In شما باقی‌مانده است، می‌توانید از تمامی امکانات هتل استفاده کنید. این موضوع در زمان خروج نیز صدق می‌کند و پس از Check-Out تا زمانی که ترانسفر شما به فرودگاه انجام گیرد شما می‌توانید از تمام امکانات هتل استفاده نمایید.
    اتاق‌ها:
    اتاق‌های هتل دارای دو بخش است که تعدادی در ساختمان اصلی و تعدادی به صورت سوییت در ابتدای ورودی هتل قرار گرفته است.
    اما در تمامی هتل‌ها بخصوص هتل‌های لوکس اتاق‌ها دسته‌بندی گوناگون با قیمت‌های متفاوتی دارند که به چند عامل اساسی بازمی‌گردد. مساحت اتاق، امکانات اتاق، منظره اتاق، نوع و تعداد تخت و... از عوامل تاثیر گذار در قیمت اتاق‌های هتل می‌باشند. در این هتل اتاق‌ها 9 دسته کلی و 4 ترکیب رنگ دارند که رنگ‌ها شامل قرمز، بنفش، فیروزه‌ای و بژ می‌باشند.
    اتاق ما یک اتاق استاندارد در طبقه دوم با مساحتی حدود 62 متر مربع و با یک تخت دو نفره با نمای دریا بود که راس ساعت 14 به ما تحویل داده شد. اتاق همچنین دارای یک بالکن بزرگ با یک میز و دو صندلی با نمای بسیار زیبای استخر و دریا بود که لذت استراحت در اتاق را دو چندان می‌کرد.
    در قسمت ورودی اتاق یک کمد بزرگ واقع شده که محل قرار گرفتن آویز لباس‌ها، Safe Box، دمپایی، چمدان، حوله‌های استخر و حمام می‌باشد.
    سرویس بهداشتی فرنگی، وان جکوزی و دوش ایستاده حمام بصورت کاملاً مجزا در گوشه اتاق قرار گرفته بود که در آن کامل‌ترین بسته لوازم بهداشتی شامل شامپو، صابون، لوسیون بدن و نرم کننده مو با برند مشهور بولگاری قرار داشت.
    درون اتاق یک آینه بسیار بزرگ از کف تا سقف، کتری برقی بهمراه سرویس کامل چای و مینی بار که شامل آب معدنی، سودا، نوشابه، آب میوه، چیپس، شکلات، چوب‌شور، پاستیل و بادام زمینی قرار داشت که بصورت روزانه شارژ می‌شد و استفاده از آن نیز رایگان می‌باشد.
    سایز تخت اتاق بسیار مناسب و بر روی آن یک کیف دستی چرم قرم رنگ بهمراه دو عدد گیره کُت با لوگو هتل به عنوان یادگاری از طرف هتل برای مهمانان قرارداده شده بود که ارزشمند و قابل توجه بود.
    اما مواردی که در اتاق شامل هزینه می‌شد همانند تمامی هتل‌ها سرویس خشکشویی، تلفن و فکس و سرویس پذیرایی می‌باشد.
    در نهایت اتاق بصورت روزانه نظافت می‌شود و تمیزی آن هیچگونه کمبودی ندارد و تنها نکته منفی در خصوص این اتاق طراحی آن با نور نسبتاً کم می‌باشد.
    رستوران‌ها و بار‌ها:
    این هتل دارای 8 رستوران به شرح زیر می‌باشد:
    رستوران اصلی در طبقه 2- با گنجایش 450 نفر که بزرگترین رستوران هتل می‎باشد و تمامی وعده‌های غذایی یعنی صبحانه، ناهار و شام در آن بصورت بوفه سرو می‌شود. ساعت سرو صبحانه در این رستوران از 07:00 تا 10:30، ناهار از 12:30 تا 14:30 و شام نیز از ساعت 19:00 تا 21:30 می‌باشد.
    رستوران Family Club با گنجایش 400 نفر در نزدیکی سوییت‌های خانوادگی قرار گرفته و هر سه وعده غذایی مشابه رستوران اصلی در آن سرو می‌شود.
    رستوران Mırmır Seafood A’la Carte یک رستوران اختصاصی با ظرفیت 45 نفر بوده که مختص شام می‌باشد و از ساعت 19:00 تا 23:00 فعالیت می‌کند. در این رستوران غذاهای دریایی که همه از دریای مدیترانه و دریای اژه صید می‎‌شوند به مهمانان ارائه می‌شود.
    رستوران El Primo Steak House A’la Carte یکی دیگر از رستوران‌های اختصاصی با ظرفیت 65 نفر بوده که مختص شام می‌باشد و از ساعت 19:00 تا 23:00 فعالیت می‌کند. در این رستوران غذاهای گوشتی با بهترین کیفیت به مهمانان ارائه می‌شود.
    رستوران Mazzini Italian A’la Carte از دیگر رستوران‌های اختصاصی با ظرفیت 45 نفر بوده که مختص شام می‌باشد و از ساعت 19:00 تا 23:00 فعالیت می‌کند. در این رستوران غذاهای ایتالیایی با مواد اولیه بسیار تازه پخته و سرو می‌شود.
    رستوران Select 7/24 (A’la Carte) یکی دیگر از رستوران‌های هتل بوده که ظرفیت 100 نفر را دارد و به صورت 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه‌روز اقدام به سرو غذا می‌کند و فقط در ساعات کاری رستوران اصلی، سرویس‌دهی ندارد.
    رستوران Wasabi یکی دیگر از رستوران‌های هتل بوده که ظرفیت 40 نفر را دارد و از ساعت 16:00 تا 20:00 فعالیت می‌کند. در این رستوران سوشی‌ به صورت روزانه توسط سرآشپز تهیه و سرو می‌شود.
    رستوران Pool Snack Restaurant که برای میان وعده در نظر گرفته شده در کنار استخر بیرونی قرار گرفته و تجربه لذیذی را برای شما رقم می‌زند.
    استفاده از رستوران‌های خصوصی شامل هزینه می‌باشد اما برای مهمانانی که بیش از سه شب در هتل اقامت داشته باشند می‌توانند یکبار از این رستوران به رایگان استفاده نمایند.
    در زمان اقامت ما با توجه به اینکه در Low Season قرار داشتیم رستوران‌های Family Club، Mırmır و Pool Snack سرویس دهی نداشتند.
    همچنین هتل دارای 8 بار به شرح Red Bar، Pure Sweet Coffee Bar، Disco Bar، Family Club Pool Bar، Vitamin Bar، Arena / Pool Bar، Smoothie Bar می‌باشد و البته بزرگترین بار هتل که Lobby Bar نام دارد. البته توجه داشته باشید برخی از بارها نیز بدلیل Low Season در زمان اقامت ما فعالیتی نداشتند.
    صبحانه در رستوران اصلی:
    صبحانه در رستوران اصلی به صورت بوفه سرو می‌شود و شامل موارد زیر می‌باشد:
    میوه‌های تازه شامل: سیب سبز و زرد، پرتقال، نارنگی، موز، انار، گلابی، گریپ فروت، آلو سیاه، انگور، کیوی، هندوانه و... .
    انواع پنیر، کره، عسل طبیعی، انواع آجیل، سالاد میوه، انواع کیک و شیرینی، پیتزا، وافل، گراتن، پیاز سوخاری، انواع نان، انواع کالباس،سوسیس و ژامبون، املت، نیمرو و تخم‌مرغ آب‌پز، انواع مربا، پنکیک و... .
    نکته جالب در این رستوران، قرار داشتن بوفه مخصوص کودکان و گیاه‌خواران برای تمامی وعده‌های غذایی بود.
    ناهار در رستوران اصلی:
    ناهار در رستوران اصلی به صورت بوفه سرو می‌شود و شامل موارد زیر می‌باشد:
    سالادها شامل: سالاد فصل، سالاد سیب زمینی، سالاد کلم، سالاد میوه و... .
    میوه‌های تازه همانند میز صبحانه.
    غذاهای اصلی شامل: پیتزا، پیده، انواع ماهی سرخ کرده و کبابی، خوراک گوشت و مرغ، سیزیجات پخته و کبابی، سیب زمینی سرخ کرده، پوره سیب‌زمینی، دلمه، جوجه سیخی، کوفته، استیک گوشت، مرغ و ماهی، سوشی، انواع کباب و... .
    انواع دسر شامل: باقلوا، کارامل، ژله، کیک، شیرینی خامه‌ای، دسرهای ترکی و... .
    نوشیدنی شامل: آب پرتقال طبیعی، انواع آب میوه، نوشابه، رد بول، نوشیدنی الکلی و... .

    شام در رستوران اصلی:
    شام در رستوران اصلی به صورت بوفه سرو می‌شود و شامل موارد زیر می‌باشد:
    انواع سالاد، میوه، دسر و نوشیدنی همانند ناهار که البته هر روز نسبت به روز قبل تنوع پیدا می‌کند.
    غذاهای اصلی شامل بخشی از غذاهایی که در قسمت ناهار اشاره کردم و همچنین شامل: کباب ترکی، رولت گوشت، و ... می‌باشد.

    شام در رستوران Mazzini:
    از طرف Guest Relations محترم هتل برای صرف شام و بررسی کیفیت به این رستوران دعوت شدیم. غذا در این رستوران از ساعت 19:00 تا 23:00 سرو می‌شود که در طبقه همکف قرار گرفته است. در این رستوران شما می‌توانید پیش‌غذا، غذای اصلی، دسر و نوشیدنی را از منو انتخاب کنید که غذاها نیز توسط گارسون بسیار حرفه‌ای سرو می‌شوند. منو بصورت روزانه عوض می‌شود و معمولاً 7 تا 8 انتخاب در برابر شما قرار خواهد داشت. غذای اصلی در منو شامل انواع پاستا، اسپاگتی، استیک، مرغ رول، استیک ماهی سالمون و ... بود. انتخاب ما استیک ماهی سالمون و استیک بود که هر دو بسیار تازه و لذیذ بودند.

    استخر، مجموعه سونا و ...:
    این هتل دارای 8 استخر شنا بوده که 3 استخر دارای آب شیرین و داخلی با آب گرم بوده و سایر استخر‌ها با آب شور و در فضای باز قرار گرفته اند. البته یکی از استخر‌های روباز هتل نیز آب گرم دارد که می‌توانید در زمستان نیز از آن استفاده کنید. یکی دیگر از استخر‌های هتل بصورت اختصای بوده که استفاده از آن هزینه اضافی در برخواهد داشت.
    هتل همچنین دارای سونای خشک و بخار و حمام ترکی می‌باشد که استفاده از آن رایگان است البته در حمام ترکی اگر نیاز به خدمات داشته باشید هزینه آن جدا می‌باشد. از دیگر خدمات این بخش می‌توان به خدمات ماساژ اشاره کرد که استفاده از آن هم هزینه اضافی خواهد داشت.

    حیاط هتل:
    هتل دارای دو حیاط می‌باشد؛ یکی در قسمت ورودی هتل و دیگری در آن سمت ساختمان و جایی که استخر سرباز در آن قرار گرفته است.
    هتل سمت ورودی هتل نسبتاً وسیع بود و از طراحی زیبایی نیز بهره می‌برد. این حیاط با فضای چمن‌کاری وسیع، تعداد زیادی درخت‌ و گل‌های رنگارنگ چهره هتل را بسیار زیبا نشان می‌دهد.
    اما حیاط سمت ساحل نسبتاً کوچک بوده و استخر وسیع هتل در آن قرار گرفته و تقریباً فضای سبز کمی دارد.
    سایر بخش‌های هتل:
    تفریحات، سرگرمی و خدمات هتل که رایگان می‌باشد شامل:
    پارک‌آبی کودکان و بزرگسالان با حدود 12 سرسره‌آبی مهیج، سینمای نسبتاً بزرگ که طبق برنامه‌ای مشخص فیلم‌های مطرح هالیوود را پخش می‌کند، کتابخانه بسیار بزرگ، سالن‌بدنسازی که در کنار مجموعه استخر و سونا قرار گرفته و تجهیزات نسبتاً کاملی در آن قرار گرفته است، یک زمین فوتبال و یک زمین بسکتبال، شهربازی کودکان، اتاق سرگرمی کودکان، آمفی‌تئاتر، دیسکو و اسکله چوبی می‌باشد.
    تفریحات، سرگرمی و خدمات هتل که دارای هزینه اضافی می‌باشد شامل:
    11 زمین تنیس، دو خط بولینگ، وسایل بازی برقی کودکان، ماساژ، تفریحات آبی در کنار ساحل، آرایشگاه و ... می‌باشد.
    همچنان هتل دارای چندین فروشگاه پوشاک، فروش عینک، محصولات غذایی و ... می‌باشد که قیمت آنها بالا بوده و توصیه می‌کنم از آنها خرید نکنید.
    اینترنت در تمامی بخش‌های هتل رایگان بود و آنتن‌دهی شبکه وای فای بسیار عالی بود.
    برنامه‌های سرگرمی هتل در فصل Low Season بسیار محدود می‌باشد و نباید انتظار بالایی از آن داشت.
    رفتار و برخورد پرسنل هتل:
    پرسنل هتل در طول اقامت ما رفتاری بسیار صمیمی و مودبانه داشتند و مشخص بود در این زمینه آموزش‌های لازم را دیده‌اند. همچنین اکثر آنها مسلط به زبان انگلیسی بودند.

    سخن نهایی:
    اقامت ما در این هتل به واسطه آژانس مسافرتی گلفام سفر انجام گرفت و ترانسفر در مدت اقامت نیز بر عهده شرکت Old Tusba ( از نام‌های قدیمی شهر وان ترکیه) قرار داشت که به خوبی و بدون مشکل انجام گرفت.
    این هتل از نظر قیمتی در رده هتل‌های بسیار بالای آنتالیا قرار دارد و به نظرم ارزش بالایی در برابر هزینه پرداختی دارد و اقامتی بسیار لوکس و خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد.
    از مزایای این هتل:
    داشتن فضای سبز و حیاط بسیار زیبا و تفریحات بسیار زیاد برای کودکان، آرامش نسبتاً خوب هتل، طراحی داخلی جذاب، تنوع و کیفیت بی‌نظیر غذاها به نحوی که در مدت اقامت غذای تکراری کمتر خواهید یافت، تنوع سرسره‌های پارک آبی می‌باشد.
    اما معایب هتل:
    هتل به طور کلی عیب چشمگیری ندارد اما رنگ استفاده شده در طراحی هتل ممکن است پس از مدتی چشم را خسته کند و همچنین نور کم اتاق‌ها در دراز مدت باعث ناراحتی شما بشود.

    نوع اقامت:
    تاریخ اقامت در هتل:
  • هتل ارگ تاریخی گوگد گلپایگان
    مجتبی امیدپور
    نقدها:
    گزارش

    ارگ تاریخی گوگد علاوه بر اینکه یک جاذبه تاریخی معماری محسوب میشه ،تقریبا نیمه بیشتر اون در جهت شرقی و جنوبی تبدیل به هتل شده.
    این هتل سه ستاره هست و دارای اتاق های یک الی چهار تخته و دو اتاق رویال با قیمت ۵۸۵و یک سوئیت ویژه با قیمت در حدود ۱ میلیون تومان هست که این سوئیت در شاهنشین بالای سر درب ورودی ارگ( قلعه) واقع شده که حوض زیبایی هم در میان سوئیت قرار داره .البته سوئیت رو هفت تخته کردن که فکر میکنم ایده جالبی نبوده. تا قبل از سال ۹۵ که چند باری اینجا اومده بودم کیفیت پذیرایی و همچنین وضعیت دکوراسیون و تمیزی و خانه داری خیلی بهتر بود. ولی این مرتبه مشخص بود که در طول چند سال گذشته اینجا به حال خودش رها شده و بازنگری در اون صورت نگرفته.
    رستوران و کافه و سفره خانه به علت کرونا تعطیل بود و غرفه زیبای صنایع دستی و نانوایی سنتی اون هم فعال نبود.
    در کل شرایط اقامتی که اینجا داشتیم خیلی معمولی بود .

    نوع اقامت:
    تاریخ اقامت در هتل:
  • هتل رُیان قائم کیش
    Mahboubeh
    نقدها:
    گزارش

    هتلی متوسط

    توصیه شده توسط کاربر

    من هتل های زیادی در کیش رفتم. چون یک نفر بودم برای۴ شب این هتل را اینترنتی رزرو کردم دو فاز قدیم و جدید دارد. اتاق های جدید بهتر هستند ولی زمانی که رفتم جای خالی برای تعویض اتاق دو تخته نبود. روی هتل۴ ستاره درج شده بود ولی هتل سه ستاره گفته می شد. رستوران طبقه همکف با صبحانه معمولی بود فضای سبز کوچکی داشت. فاز قدیم دو طبقه بود و دارای یک اسانسور بود. حمام و سرویس بهداشتی اتاق یک جا بود و توالت فرنگی داشت. اینترنت فقط داخل لابی رایگان بود. اتاق من طبقه دوم جلوی هتل بود. محاسن: قیمت مناسب و موقعیت مکانی خیلی خوبی داشت. نزدیک ساحل و بازار بود. ترانسفر از فرودگاه به هتل به موقع امد ولی با دو هتل مشترک بود. اتاق در ظاهر بد نبود سشوار داشت. نور اتاق خوب بود پنجره رو به خیابان و اتاق بازسازی شده بود. پذیرش تقریبا زود انجام شد. معایب: موکت کف اتاق لک داشت و یخچال به قدری یخ زده بود کوچک بود که اب می ریخت و موکت خیش شده بود. چون مینی بار داشت حتی جای گذاشتن یک اب معدنی نبود. با اینکه من به پذیرش مراجعه کردم اقدامی نشد چون اتاق دیگری برای تعویض نداشتند. صابون به جای مایع دستشویی داشت.

    نوع اقامت:
    تاریخ اقامت در هتل:
  • هتل عباسی اصفهان
    S.khezri
    نقدها:
    گزارش

    هتل موزه ای با قدمت ۳۰۰ ساله

    توصیه شده توسط کاربر

    بهمن ماه سال ۹۹ به مدت دو شب در هتل عباسی اصفهان اقامت داشتیم، این هتل پنج ستاره در خیابان چهارباغ عباسی قرار دارد و در سه طبقه بنا شده است و ۲۲۵ اتاق دارد. مهمانسرای عباسی یا هتل شاه عباس لقب کهنترین هتل جهان با قدمتی ۳۰۰ ساله و همچنین لقب زیباترین هتل خاورمیانه را به دوش میکشد. این هتل از نظر معماری بسیار زیبا و بی نظیر هست به صورتی که در بدو ورود تصور میکنید که وارد یک کاخ تاریخی قدیمی شدید، رستوران ها، تالارها، سالن‌ها، لابی و راهروهای های مجللی دارد اما اتاق ها و وسایل داخلش بسیار قدیمی می باشند، ما یک اتاق دو تخته استاندارد گرفته بودیم که در ابتدا یک اتاق خیلی قدیمی و بدون ویو و بالکن که شبیه اتاق مهمانپذیر بود دادند که واقعا تعجب کردیم و به رسپشن اطلاع دادیم که میخواهیم اتاق را عوض کنیم و یک اتاق با ویو رو به خیابان‌ آمادگاه و بالکن دار بهمون دادند که بهتر از اتاق قبلی بود، امکانات داخل اتاق شامل کمد لباس، دمپایی، تلویزیون، کتری برقی، سیستم تهویه، مینی بار، کیت خیاطی، آب معدنی و چای و‌ نسکافه بود که روزانه شارژ میشد، وسایل داخل سرویس بهداشتی هم شامل شامپو و شاور ژل و نرم کننده و خمیردندان و صابون و مسواک بود. تمیزی اتاق قابل قبول بود. سر و صدای خیابان و بیرون به وضوح در اتاق ها شنیده میشد، منوی صبحانه ضعیف و در حد یک هتل سه ستاره بود، رستوران چهل ستونش معماری زیبایی داشت اما کیفیت غذا پایین بود، چایخونه سنتی آشهای بسیار خوشمزه ای در فضایی زیبا داشت که پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید. قبلا که نظرات رو در مورد این هتل میخوندم خیلی انتقادها در مورد رفتار پرسنل بود که به نظرم بسیار به جا بود، رفتار پرسنل مخصوصا رسپشن بسیار غیر حرفه ای و ضعیف بود، اما رفتار پرسنل رستوران ها و مسئول تحویل اتاق ها خوب بود، موقع سفر ما در خیابان آمادگاه تعمیرات بود و بسته شده بود و ماشینها از پیاده رو وارد پارکینگ هتل میشدند، شروع قیمت اتاق ها از ۱۲۰۰ هست تا ۴۸۰۰ (میلیون) که قیمت های بالاتر شامل سوئیت های تاریخی پردیس و قاجاری و صفوی می شود که از سایت های تخفیف دار میتوان با تخفیفی حدود ۱۵-۲۰ درصد رزرو کرد. تابلوهای نقاشی های بسیار زیبایی که در دنیا بی نظیر هست و در جای جای این هتل به چشم میخورد کار استاد جباربیگ و نقش و نگارهای گل و‌بوته های روی دیوار ها کار استاد رشتیان و صندلی های هتل که طرح صندلی داریوش هخامنشی می باشد و قدمت شصت ساله دارند و گچبری ها و تزئینات چوبی سقف سالن ها هنر استاد چایچی می باشند. اگر طرفدار موزه گردی و تاریخ و هنر ایرانی هستید از اقامت در این هتل لذت خواهید برد، اما اگر بیشتر دنبال یک هتل لوکس و مجلل هستید پیشنهادم هتل پارسیان کوثر و هتل آسمان اصفهان می باشد، در کل این هتل برای یک بار اقامت خوبه. از اماکن نزدیک به هتل میتوان به سی و سه پل، هشت بهشت، میدان نقش جهان و مدرسه چهارباغ که گنبد فیروزه ایش از داخل هتل هم قابل مشاهده است اشاره کرد.

    نوع اقامت:
    تاریخ اقامت در هتل:
  • هتل آذین چابهار
    Mahboubeh
    نقدها:
    گزارش

    هتل خوب در چابهار

    توصیه شده توسط کاربر

    هتل اذین چابهار بنظرم سه ستاره تاپ هست. ظاهر خوب، تمیز و تقریبا نوساز بود. لابی کوچک داشت از قبل سفر علاقه داشتم در این هتل اقامت داشته باشم ولی اسفندماه هزینه اقامت بالاتر شده نسبت به دو‌ماه پیش ۶۹۵۰۰۰ تومان بود که اینترنتی ررزو کردم شنیدم قبلا مربوط به دریانوردی بوده ازنظر مکانی هم خوب بود و پیاده به دریا کوچک می رفتم. محاسن: اتاق نورگیر خوبی داشت و پارکینگ و محوطه بیرونیش خوب بود. دو تخته تویبن رزرو کرده بودم که سه تخته تویین دادند چون اتاق دو تخته دبل جا نداشت. پذیرش سریع انجام داشت و هتل در دو طبقه ست اتاقم در طبقه دوم بود. جانماز و مفاتیح و قران در کشو میز بود. مسواک و خمیر دندان روی میز بود. سرویس بهداشتی سشوار و ظرف مایع دستشویی به صورت هوشمند بود، سرویس از نوع فرنگی و دوش متحرک داشت. در اتاق کارتی دیجیتال بود. کمد دیواری بزرگ داشت یخچال دو بطری اب معدنی کوچک هنگام ورود شارژ شده بود. حوله‌هم داخل نایلون و کمد دیواری بود. نمازخانه هم داشت و تراس از داخل طبقات چشم انداز به محوطه اطراف هتل داشت‌. در کل هتل تمیزی بود ولی معایبش: نازک بودن دیوار بین اتاق ها و گاهی صدای اب از داخل سرویس بهداشتی بود که خب کاریش نمی شد کرد و نکته دوم کافی شاپ و رستوران در طبقه همکف یکی بود. البته صبحانه ساعت۷:۳۰ تا۱۰ صبح و به صورت غذای گرم مثل عدسی و لوبیا، تخم مرغ اب پز و یک مورد دیگه، اب میوه انبه و شیر داغ بود. صبحانه سرد مثل کره، پنیر، مربای کوچک البالو و عسل بسته بندی مدل پنیر هم به صورت بسته بندی و برش زده و گوجه و خیار بود. میوه هم سیب بود. چای هم یک قوری درخواست کردم که‌ اوردند صبحانه قابل قبول بود‌.

    نوع اقامت:
    تاریخ اقامت در هتل:
  • هتل بین المللی کیش
    رامین عبدی
    نقدها:
    گزارش

    هتلی بزرگ در نزدیکی اسکله تفریحی

    توصیه شده توسط کاربر

    در دی ماه سال جاری سفری به سه روزه به کیش داشتیم و برای اقامت هتل بین المللی کیش را انتخاب کرده بودیم.
    قبل از عازم شدن به کیش، ساعت پروازمان را با آژانس هماهنگ کرده بودیم و همه چیز مرتب بود. با رسیدن به فرودگاه کیش، ترانسفر همه هتل ها موجود بود به غیر از این هتل و با زنگ زدن به آژانس و هماهنگی دوباره قرار شد ترانسفر بیاید که بلاخره نیامد و نه هتل قبول کرد که ترانسفر را نفرستاده و نه آژانس.
    برویم سراغ بررسی بیشتر، هتل در منطقه خوب و آرامی در نزدیکی بلوار سنایی و اسکله تفریحی قرار دارد و فاصله اش تا اسکله تفریحی حدودا 5 دقیقه پیاده است. تقریبا دارای 500 اتاق است و این موضوع هتل را پر رفت و آمد کرده است. پرسنل بسیار مودبی دارد اما تعدادشان نسبت به تعداد اتاق ها و مسافران کم است و اتاق هم با تاخیر نیم ساعتی به ما تحویل شد. اکثر اتاق ها منظره جسته گریخته ای از دریا دارند اما هتل دارای اتاق های رو به دریا و رو به ساحل است. فضای لابی و باغ هتل بسیار بزرگ و زیباست. بدلیل اینکه در شرایط کرونا قرار داشتیم، در لابی و در کنار آسانسورها و در رستوران از دستگاه ضد عفونی کننده دست استفاده شده بود، در ضمن به دلیل رعایت نکات بهداشتی در زمان کرونا، از تمیز کردن و رفت و آمد به داخل اتاق تا پایان اقامت خودداری کردند اما اگر چیزی لازم بود می توانستیم بگیریم. فضای اتاق ها بزرگ و نورگیر است و تقریبا وسایل تمیز و نو می باشند، اتاق ها دارای صندوق امانات هستند و وان ندارند. کمی عایق بندی اتاق ها ضعیف است و اگر مسافر پر سر و صدایی در کنار اتاق باشد آزار دهنده خواهد بود.تنوع صبحانه بسیار خوب است و فقط پرسنل غذاها را با انبر برایتان در بشقاب می گذارند. ناهار هتل هم به صورت بوفه و متنوع عرضه می شود.

    نوع اقامت:
    تاریخ اقامت در هتل:
  • هتل فیروزه توس
    فلورا
    نقدها:
    گزارش

    هتل فیروزه توس

    توصیه شده توسط کاربر

    در سفر دو هفته پیشمون به مشهد هتل سه ستاره فیروزه توس رو انتخاب کردیم. برای این انتخاب دو دلیل داشتیم. اول نوساز بودن هتل( تاریخ افتتاح تابستان ۹۹) بود، پس قاعدتا وسایل مانند عکسهای درون سایت کاملا نو و فوق العاده تمیز بود. دلیل دوم هم فاصله ی ۱۰ دقیقه ای هتل از حرم امام رضا هست. هتل جمع و جور و تمیزی هست. پارکینگ مسقف با نگهبان ۲۴ ساعته داره. برخورد کارکنان و پذیرش بسیار خوبه و چک این به سرعت انجام میشه. درهای اتاق کارتیه و کلیدو پریزها لمسیه. در بعضی اتاقها علاوه بر سرویس فرنگی، سرویس ایرانی هم تعبیه شده. اما کابین دوشها کمی کوچک هست. در همه اتاقها کتری برقی، چای، لیوان، پیش دستی و فنجان موجود هست. آب معدنی بزرگ به تعداد نفرات روزانه شارژ میشه. مینی بار قیمت بسیار مناسبی داره. داخل کمدها هم سیف باکس قرار داده شده. سر و صدای خیابان اصلا در اتاقها به گوش نمیرسه و فضای آرامی داره. اما صبحانه اصلا تنوع نداره و کسل کننده است. که البته این موضوع رو در زمان چک اوت به سرآشپز گوشزد کردم و اعلام کردم این موضوع رو در لست گرام به اشتراک خواهم گذاشت. گفت ایندفعه ما رو با تک ماده رد کن، گفتم امکان نداره، باید حقیقت با مخاطبان به اشتراک گذاشته بشه... از دیگر مزایای موقعیت مکانی این هتل، قرار گیری آن در مجاورت مجتمع عظیم اقامتی و تجاری آرمان هست که برای تفریح و خرید مناسبه، اما متاسفانه واقعا بخاطر کرونا این مجتمع زیان زیادی دیده. نرخ اقامت ما به ازای هر نفر ۱۲۰ هزار تومان برای هر شب محاسبه شد با اینکه اتاق ما یک کانکت ۶ تخته بود و ما ۵ نفر بودیم. یک ویلچر هم در تمام مدت اقامت در اختیارمون بود.
    اینترنت وای فای هم با سرعت قابل قبول و نامحدود در اتاقها در دسترس هست.
    جمعا میشه گفت که نسبت به سه ستاره بودنش راضی کننده هست.

    نوع اقامت:
    تاریخ اقامت در هتل:
  • هتل شايگان کیش
    **مریم**
    نقدها:
    گزارش

    انتخاب مناسب

    توصیه شده توسط کاربر

    بهمن ماه 99 برای سفرچند روزه به کیش این هتل رو انتخاب کردیم و 4 شب اقامت داشتیم. من از طریق یکی از سایت ها رزرو رو انجام دادم و بعدش با خود هتل تماس گرفتم و رزرو رو تایید کردن. ترانسفر از فرودگاه بموقع انجام شد. تمام کارکنان هتل خوش برخورد بودن و همیشه کمک میکردن اگر سوال یا مشکلی بود. یکبار از رستوران هتل غذا سفارش دادیم که برگرش خیلی خوب بود ولی پاستاش خوب نبود.زود هم اوردن. از سرویس خشکشویی هم استفاده کردم که خوب بود. آب معدنی هر روز شارژ میشد و اتاق هم هر روز در صورت درخواست تمیز میشد. صبحانه متنوع و نسبت به هتل های ایران خیلی خوب بود. انواع غذاهای گرم هم سرو میشد و توی روزهای مختلف تنوع داشت. آشپز مخصوص برای پخت انواع املت و نیمرو هم بود که خیلی خوب درست میکردن. هتل لابی شیکی هم داره. کافه ی روباز هتل هم رفتیم که خوب بود و شبا میشه لذت برد. هتل توی بلوار رودکی هست و دسترسی خیلی خوبی داره و نزدیک مراکز خرید هست .حتی پیاده ظرف نیم ساعت میشه به ساحل رسید. بطور کلی همه چی خوب و قابل قبول بود فقط چون هتل یکمی قدیمی هست و بازسازی شده بعضی قسمت های اتاق قدیمی هست و میتونست بهتر باشه. مخصوصا سرویس بهداشتی که جرم داشت و توقع نداشتم. روی هم رفته همه چی خوب بود و اقامت خوبی داشتیم.

    نوع اقامت:
    تاریخ اقامت در هتل:
  • اقامتگاه بومگردی حاج حسین ابوزید کاشان
    نیلوفر ورزش نژاد
    نقدها:
    گزارش

    بومگردی همراه با آرامش

    توصیه شده توسط کاربر

    اقامتگاه بومگردی حاج حسین، در روستای کاغذی از توابع منطقه ابوزید آباد قرار داره. یک اقامتگاه تر و تمیز با پرسنلی به شدت مهربان و دوست داشتنی.
    آقای قربانی مسئول اقامتگاه بودن و من رزرو اقامتگاه رو دو روز قبل از سفر به صورت تلفنی انجام دادم. ایشون گفتن اتاق ۹ نفره هست و البته ما ۷ نفر بودیم. هزینه اقامت همراه با صبحانه، نفری ۹۰ هزار تومن برای هر شب بود.
    امکانات اتاقها شامل آشپزخانه ای کوچک با گاز رومیزی و سینک ظرفشویی و حمام و توالت فرنگی و توالت ایرانی بود. یک آشپزخانه مشترک با یخچال مشترک هم بود و تعدادی سرویس بهداشتی مشترک. پارکینگ هم به صورت روباز در محوطه وجود داشت. اتاقها تخت نداشتند و به صورت کف خواب بودند و رختخوابها هم کاملا تمیز و مرتب بودند. البته ما با خودمون پتو مسافری و ملحفه و روبالشتی برده بودیم و استفاده کردیم.
    ضمنا اگه دوست داشته باشید غیر از صبحانه، نهار و شام رو هم میتونید تو اقامتگاه سفارش بدید و از بوی غذاها معلوم بود که خوشمزه هم هستن.
    نکته بارز این اقامتگاه و البته این منطقه، رفتار بسیار خوب مردمان مهربانش بود که واقعا ما رو تحت تاثیر قرار دادن. همه سعی میکردن که با محبت به مسافرا کمک کنن. واقعا ازشون ممنونم.
    اگر هر کدام از دوستان خواستن، پیام بدن که شماره آقای قربانی رو براشون بفرستم

    نوع اقامت:
    تاریخ اقامت در هتل:
  • هتل امیران نیشابور
    فلورا
    نقدها:
    گزارش

    هتل امیران نیشابور

    توصیه شده توسط کاربر

    فقط می تونم بگم همه چیز عالی و استاندارد بود. از رفتار کارکنان گرفته تا وسایل و نظافت و غذا و...
    قرار بود در راه رفتنمون به مشهد یک شب در این هتل اقامت کنیم ولی یک شب دیگر هم ماندیم و از اقامتمون کاملا راضی بودیم.
    هتل امیران در واقع یک مجموعه بزرگ و کامل هست که شامل هتل، پارکینگ، استخر، سالن ورزشی، مرکز خرید، فود کورت و آژانس مسافرتی و حتی کارواش است.
    اتاقها بزرگ و دارای بالکن با میز و صندلی است. در همه اتاقها کتری برقی، چای، لیوان و فنجان و پیش دستی موجود است. مینی بار جداگانه محاسبه می شود ولی چندان گران نیست. داخل کمدها هم سیف باکس دیجیتال قرار دارد.
    صبحانه کامل و شامل انواع خوراکهای سرد و گرم است. پذیرایی استقبال در کافی شاپ انجام می شود.
    استخر و سونا برای مهمانان مقیم رایگان است. اینترنت نامحدود در اتاقها در دسترس است.
    برای مادر شوهر مسن بنده همان ابتدای ورود یک ویلچر اختصاص دادند که قابل خارج کردن از هتل بود و در تمام مدت اقامت در اختیارمون بود.
    اتاق ما یک کانکت ۴ تخته با یک سرویس اضافه به صورت تخت بود( دو اتاق کانکت شبی ۷۰۰ هزار و سرویس اضافه هم شبی ۱۷۷ هزار محاسبه شد).
    یه همچین مدیریت و مشتری مداری واقعا قابل تحسینه و میتونه افراد سختگیری مثل بنده رو کاملا راضی کنه، مطمئن باشید لذت دیدار از نیشابور با اقامت در این هتل دو چندان خواهد شد...

    نوع اقامت:
    تاریخ اقامت در هتل:
  • هتل ایننتل استانبول
    bahar_iiii
    نقدها:
    گزارش

    هتل متوسط

    توصیه شده توسط کاربر

    من این هتل را برای تاریخ 21 تا 24 بهمن ماه از رزرو کردم. قیمتی که بوکینگ زده بود برای این تاریخ بیشتر بود. این هتل تا میدان تکسیم حدود 3 دقیقه پیاده فاصله دارد. یک هتل کاااملا معمولی. نه 4 ستاره. نوساز نیست، نیاز به بازسازی و تعمیرات دارد. 2 آسانسور دارد که یکی اغلب خراب است. اتاق ها حدود 18 تا 22 متر است.
    اتاق ها هر روز تمیز میشوند، برای هر نفر 1 لیوان آب یک نفره، قهوه و چای هر روز شارژ میشود.
    اتاق ها گرم و راحت بودند اما کمی صدا از راهرو می آمد.
    مکان صرف صبحانه اصلا مناسب نبود. علی الخصوص در این دوران کرونا یک زیرزمین بدون تهویه با پنجره های بسته برای صبحانه مناسب نیست. صبحانه خیلی خیلیییی معمولی، ساعت 9 دیرتر صبحانه گیرتان نمی آید. متاسفانه ایرانی ها رعایت نمیکنند و بعد از ساعت 9 نه تنها صبحانه ای نصیبتان نمیشود بلکه با یک صحنه نه چندان دلچسب روبرو میشوید. گوجه و پنیر روی زمین ریخته و له شده و حتی میز چای خیس بود.
    رزروشن خوش اخلاق بود ، در کل 3 کارمند در هتل دیدیم . یک رزروشن- یک نظافت چی و یک نفر که صبحانه آماده میکرد.
    لابی بسیار کوچک است. منظره اتاق ها به خیابان جالب نیست.
    برای سفر استانبول آن هم در زمستان هتل بدی نبود. ما فقط ساعت 12-1 شب تا 7 صبح را در هتل گذراندیم.

    نوع اقامت:
    تاریخ اقامت در هتل:
  • هتل فلامینگو کیش
    محمد
    نقدها:
    گزارش

    هتل فلامینگو

    توصیه شده توسط کاربر

    با سلام.این هتل یکی از هتلهای قدیمی ساز و دارای وسعتی حدود 3 هکتار میباشد.این هتل در بلوار دریا و نزدیک به بولینگ مریم و اسکله بزرگ کیش قرار دارد.اتاقهای هتل
    در قسمت ساختمان اصلی و سوئیت ها در محوطه هتل قرار دارند که در سالهای اخیر بازسازی شده اند. سوئیت ها در طبقه همکف و بعضا در طبقات اول(دارای پله حدود 15 تا 20عدد) می باشند. سوئیت ها بزرگ وجادار هستند تختها سالم و راحت همچنین ملحفه و پتو و حوله ها تمیز هستند. مبلمان و فرش داخل اتاق قدیمی و بعضا کهنه هستند. چای ساز(همراه با تی بگ و قند)و سشوار و یخچال(خالی)در اتاق قرار دارد. فقط در روز اول به هر اتاق آب معدنی تعلق میگیرد. محوطه هتل بسیار بزرگ و دارای درختان کهنسال و گلکاری بسیار زیبا همچنین باغ وحشی کوچک میباشد که دیدن آن خالی از لطف نیست.صبحانه در حد یک هتل 4ستاره و مورد قبول میباشد که بعضا در هر روز تکرار میشود. رستوران اصلی هتل جهت نهار و شام کیفیتی معمولی و از لحاظ قیمت مناسب(نسبت به رستورانهای کیش) میباشد. اگر به غذاهای تند علاقه دارید پیشنهاد میکنم چلوخورشت مرغ کاری رو امتحان کنید.پرسنل هتل آموزش دیده هستند و کار خود را بخوبی انجام میدهند. در کل با توجه به 4 ستاره بودن هتل و نکات مثبت و منفی، این هتل رو پیشنهاد میکنم امیدوارم سفر خوبی داشته باشید

    نوع اقامت:
    تاریخ اقامت در هتل: