تور پوکت نوروز ۱۴۰۳

4.9
از 21 رای
آگهی نامی گشت - جایگاه E - دسکتاپ
7 شب
پرنده مهاجر
هواپیمائی ماهان ساعت رفت: 21:50
هواپیمائی ماهان ساعت برگشت: 09:50
75,240,000 تومان
7 شب
ملوان سیر پارسیان
هواپیمائی ماهان ساعت رفت: 21:50
هواپیمائی ماهان ساعت برگشت: 09:30
124,780,000 تومان
آگهی آیسو سفر - جایگاه F - دسکتاپ
8 شب
نامی گشت ایرانیان
هواپیمائی ماهان ساعت رفت: 21:40
هواپیمائی ماهان ساعت برگشت: 00:00
69,800,000 تومان
7 شب
دانیار سفر پارسیان
هواپیمائی ماهان ساعت رفت: 21:50
هواپیمائی ماهان ساعت برگشت: 21:25
139,780,000 تومان
آگهی پارس پالاد - جایگاه F پلاس - دسکتاپ
9 شب
بهار پرستوها
امارات ساعت رفت: 23:40
امارات ساعت برگشت: 19:20
55,000,000 تومان
690 دلار
با سفرساز لست‌سکند سفر دلخواهت رو تور کن!
اگر تور مدنظرت رو پیدا نکردی با استفاده از سرویس جدید لست‌سکند با اسم سفرساز بهترین پیشنهاد قیمت رو برات پیدا می‌کنیم
photo camper camera
سفرساز

تور پوکت نوروز ۱۴۰۳، در دسته تورهای محبوب ایرانی‌ها در نوروز قرار می‌گیرد. با وجود اینکه تورهای پوکت نوروزی، در دسته تورهای اقتصادی قرار نمی‌گیرد، اما وجود جاذبه‌های جذابش و فرصت خوب تعطیلات نوروز، سبب می‌شود بسیاری از مسافران سفرشان به پوکت را به این موقع از سال موکول کنند و برایش برنامه‌ریزی کنند. اگر شما هم تصمیم دارید به تورهای پوکت نوروزی فکر کنید، این صفحه کارتان را ساده می‌کند؛ چون هم تورهای پوکت نوروز ۱۴۰۳ را می‌توانید یکجا ببینید و هم توضیحاتی که به خرید تور کمکتان می‌کند را، بخوانید.

تور پوکت نوروز ۱۴۰۳

تورهای نوروزی پوکت که در این صفحه می‌بینید، از ابعاد مختلف متنوع هستند که در ادامه توضیحشان می‌دهیم. معمولا تورهای پوکت نوروز، یک هفته‌ای هستند ولی گاهی تورهای پوکت نوروزی، با دیگر مقاصد ترکیب می‌شود و دو هفته‌ای برگزار می‌شود.

خدماتی که در تور پوکت نوروز ۱۴۰۳، ارائه می‌شود، شامل بلیط هواپیما رفت‌وبرگشت، اقامت، بیمه، ویزا و ترنسفر فرودگاهی می‌شود. گاهی در تورها گشت شهری به همراه تورلیدر فارسی‌زبان یا محلی هم هست که سبب می‌شود خدمات تور شما را کامل‌تر کند. پروازهای تور نوروزی پوکت معمولا با ایرلاین‌های ماهان، سلام ایر و قطر انجام می‌شود که بیشتر پروازها همراه با توقف است، اما پروازهای مستقیم تا پوکت هم بینشان وجود دارد. پرواز مستقیم، زمان کمتری از شما می‌گیرد و چیزی حدود ۷ ساعت طول می‌کشد.

انواع تور نوروزی پوکت ۱۴۰۳

تورهای نوروزی پوکت به صورت‌های مختلفی برگزار می‌شوند که هر کدامش، ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودش را دارد. اگر بر اساس مقاصد بخواهیم تورهای پوکت نوروز ۱۴۰۳ را تقسیم‌بندی کنیم، به دو دسته تک مقصده و ترکیبی دسته‌بندی می‌شوند. تورهای تک مقصده پوکت معمولا یک هفته‌ای هستند. پروازهایش یا به صورت مستقیم یا با توقف در مسقط برگزار می‌شوند. ویژگی تورهای نوروزی پوکت با یک مقصد این است که شما فرصت بیشتری برای گردش در پوکت دارید، ضمن اینکه هزینه ترنسفر بین شهرها را هم نمی‌پردازید.

تورهای نوروزی ترکیبی پوکت با مقصدهایی مثل پاتایا، بانکوک و سامویی برگزار می‌شود. ممکن است پوکت همراه با یکی از این مقاصد یا دوتا از آن‌ها برگزار شود. معمولا اضافه شدن مقاصد، باعث گران‌تر شدن تورتان می‌شود چون هزینه جابه‌جایی بین شهرها را به مبلغ تور اضافه می‌کند ولی در عوض، یک تور تایلند نوروزی کامل و بی‌نقص را تجربه خواهید کرد.

قیمت تور نوروزی پوکت ۱۴۰۳

قیمت تور نوروزی پوکت را در این صفحه می‌بینید و می‌توانید قیمت تورها را با هم مقایسه کنید. قیمت تور پوکت نوروز ۱۴۰۳، در رده تورهای گران قیمت محسوب می‌شود. این گران بودن، هم به خاطر فاصله طولانی ایران تا پوکت است و هم تعداد روزهای اقامت زیاد که سبب می‌شود قیمت نهایی تور بالا برود.

در حال حاضر، قیمت تور پوکت نوروز ۱۴۰۳، با ۸ شب اقامت در هتل ۳ ستاره و پرواز سلام ایر، از قیمت ۶۳،۰۰۰،۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

چطور تور نوروزی پوکت ارزان بخریم؟

شاید به نظرتان برسد تور نوروزی پوکت ارزان اصلا وجود خارجی ندارد که البته تصور اشتباهی نیست. اما منظور این است، چطور می‌توان تورهای نوروزی پوکت را با قیمت ارزان‌تری تهیه کرد. علاوه بر راهکارهایی که برای کاهش قیمت تور می‌دانید، مثل انتخاب هتل ارزان یا تعداد روزهای کمتر، چیزی که در تور نوروزی پوکت می‌تواند تاثیر مهمی بگذارد، تاریخ سفر است. بدون شک تورهای نوروزی پوکت در ابتدای فروردین، گرانتر از هفته دوم نوروز است. بنابراین، تاریخ می‌تواند نقش مهمی در قیمت تور پوکت نوروز ۱۴۰۳ بگذارد. نکته بعدی که لازم است بدانید، این است که قیمت پروازهای با توقف، ارزانتر از پروازهای مستقیم است، چون سختی بیشتری برای مسافر دارد. همچنین انتخاب تورهای ترکیبی پوکت نوروز، قیمت تور را افزایش می‌دهد. اما راهکاری که می‌تواند به ارزانتر شدن سفر کمک کند، خرید تور اقساطی تایلند است که سبب می‌شود بخشی از مبلغ تور را بعد از سفرتان تسویه کنید.

خرید تور پوکت نوروز ۱۴۰۳ با مشاوره لست‌سکند

با این تنوعی که در تورهای پوکت وجود دارد، شاید نیاز به این داشته باشید که کسی هنگام خرید، راهنمایی‌تان کند. سرویس مشاوره سفر لست‌سکند به همین منظور طراحی شده که هنگام خرید تور، شما را به صورت رایگان راهنمایی کند و کمک کند بهترین تور را برای خودتان انتخاب کنید.

تماس با تیم مشاوره سفر ۹۱۰۱۸۰۰۰-۰۲۱