بهترین هتل های 3 ستاره آنتالیا برای اقامت ارزان

4.6
از 10 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
هتل های 3 ستاره خوب در آنتالیا کدام است؟
08 مرداد 1402 08:00
0

هتل های 3 ستاره آنتالیا معمولا انتخاب آن دسته از مسافرانی است که دوست دارند با حداقل هزینه به آنتالیا سفر کنند. اما همه هتل های سه ستاره آنتالیا ضعیف و بی‌کیفیت نیستند، بلکه بعضی از آن‌ها با وجود قیمت کم، خدمات مناسبی دارند. اگر شما هم قصد دارید سفری مقرون‌به‌صرفه را در آنتالیا تجربه کنید، سراغ هتل های 3 ستاره بروید. پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید تا با بهترین هتل های 3 ستاره آنتالیا آشنا شوید.

بهترین هتل های 3 ستاره آنتالیا

بهترین هتل های 3 ستاره آنتالیا عبارتند از: هتل گرند گولوک، هتل آلپ پشا، هتل کاله ایچی، هتل پانسیون وایت گاردن، هتل افتالیا، هتل دوگان، هتل اسکار و هتل بیتل هاوس کافی. نحوه انتخاب این هتل‌ها براساس تعداد نظرات و امتیازاتی است که در سایت‌های مختلف گردشگری و سایت‌های مربوط به هتل و رزرو اقامتگاه گرفته‌اند.

برخی از آن‌ها از نظر موقعیت قرارگیری، جای بسیار مناسبی دارند و می‌توانید با کمی پیاده‌روی از این هتل های 3 ستاره آنتالیا، خودتان را به جاهای دیدنی آنتالیا برسانید. برخی دیگر از این هتل‌ها از نظر امکاناتی که برای مسافرانشان در نظر گرفته‌اند، پیش چشم گردشگران، بسیار پسندیده می‌شوند. در مجموع، دلایل مختلفی وجود دارد که هر یک از این هتل‌ها را در لیست بهترین هتل های سه ستاره آنتالیا قرار داده‌ایم. در ادامه این مطلب از لست‌سکند آن‌ها را به‌صورت جداگانه و کامل بررسی می‌کنیم.

1. هتل گرند گولوک (Grand Güllük Hotel)

هتل 3 ستاره گرند گولوک آنتالیا از آن دسته هتل‌هایی است که تمامی امکاناتی را که نیاز دارید، با استاندارد درخور توجهی برایتان آماده کرده است. از مزیت‌های این هتل 3 ستاره آنتالیا، موقعیت قرارگیری‌اش است. فاصله نسبتاً کم هتل تا موزه آنتالیا، مسافت کوتاه تا موزه باستان‌شناسی، وجود مراکز خرید آنتالیا و فروشگاه‌های مختلف در کنار هتل گرند گولوک و خیلی از مزیت‌های دیگر، این هتل را به گزینه‌ای ایدئال برای گردشگران بدل کرده است.

فارغ از نکات مثبتی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، باید این را هم بگوییم که گرند گولوک ترکیه، از نظر قیمتی هم مناسب است. شما می‌توانید اتاق‌های این هتل سه ستاره را در محدوده‌ای کمتر از حد متوسط قیمت‌های معمول هتل های 3 ستاره در آنتالیا تهیه کنید. این در صورتی است که در این هتل به وای‌فای، تلویزیون، قهوه‌ساز و امکانات دیگری هم دسترسی دارید و می‌توانید از تراس هم استفاده کنید. غواصی، اسب‌سواری، کرایه دوچرخه، کرایه اتومبیل و برخی از امکانات دیگر این هتل، آن را بسیار جذاب‌تر هم کرده‌اند، منتها برای بعضی از این امکانات، باید هزینه بیشتری بپردازید. در این هتل یک کافه هم وجود دارد که معمولاً موسیقی زنده دارد و حس‌وحال متفاوتی را ایجاد می‌کند.

  • امتیاز هتل گرند گولوک در گوگل: 4.6 از 5

  • امتیاز هتل گرند گولوک در تریپ ادوایزر: 2.5 از 5

  • امتیاز هتل گرند گولوک در بوکینگ: 7.9 از 10

  • منطقه هتل گرند گولوک: کمر

موقعیت دقیق هتل گرند گولوک روی نقشه

Lastsecond.ir-antalya-best-3-star-hotels-grand-gulluk.jpg
فضای داخلی برخی از اتاق‌های هتل گرند گولوک
Lastsecond.ir-antalya-best-3-star-hotels-grand-gulluk-1.jpg
نمای خارجی از هتل گرند گولوک

2. هتل بیتل هاوس کافی (Beetle House Coffee Hotel)

اگر هتلی می‌خواهید که از نظر دسترسی، منظره و امکانات، توقعاتتان را برآورده کند، هتل بیتل هاوس کافی می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب شما باشد. این هتل در گذرگاهی شلوغ و در نزدیکی تعداد زیادی فروشگاه و غذاخوری قرار گرفته است که بخشی از نیازهای گردشگران با همین دو ویژگی برطرف می‌شود. گفتنی است که خود هتل، رستوران و کافه هم دارد؛ اما برای آن دسته از افرادی که به‌دنبال تنوع می‌گردند، تعداد زیاد غذاخوری در اطراف بیتل هاوس، یک مزیت محسوب می‌شود.

از امکانات این هتل 3 ستاره آنتالیا می‌توانیم به وجود بالکن در اتاق‌ها، فضاسازی خوب اتاق‌ها، حمام اختصاصی، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مناسب، زمین بازی مخصوص کودکان و صرافی اشاره کنیم. حتی اگر هوس کردید که چند وعده‌ای را خودتان غذا بپزید، می‌توانید از آشپزخانه اتاق هتلتان استفاده کنید.

هتل بیتل هاوس، در جای مناسبی هم قرار گرفته است؛ به‌این‌ترتیب که از این هتل تا ساحل کنیالتی که از بهترین سواحل آنتالیا هم محسوب می‌شود، فقط حدود 2 کیلومتر فاصله وجود دارد. همچنین فاصله هتل تا موزه آنتالیا برابر 6 کیلومتر و تا آکواریوم آنتالیا 4.5 کیلومتر است. اگر هم دوست داشتید تنی به آب بزنید، آکوالند در فاصله 5.2 کیلومتری از شما قرار دارد. در مجموع تمامی این امکانات و ویژگی‌ها، بیتل هاوس کافی را به یکی از بهترین هتل های سه ستاره در آنتالیا بدل کرده است.

  • امتیاز هتل بیتل هاوس کافی در گوگل: 4.3 از 5

  • امتیاز هتل بیتل هاوس کافی در تریپ ادوایزر: 4 از 5

  • امتیاز هتل بیتل هاوس کافی در بوکینگ: 7.2 از 10

  • منطقه هتل بیتل هاوس کافی: کنیالتی

موقعیت دقیق هتل بیتل هاوس کافی

Lastsecond.ir-antalya-best-3-star-hotels-beetle-2.jpg
نمای داخلی برخی از اتاق‌های هتل بیتل هاوس
Lastsecond.ir-antalya-best-3-star-hotels-beetle-1.jpg
نمایی از بالکن اتاق‌های هتل
Lastsecond.ir-antalya-best-3-star-hotels-beetle-3.jpg
نمای خارجی از بنای هتل بیتل

3. بوتیک هتل آلپ پاشا (Alp Paşa Boutique Hotel)

آلپ پاشا در واقع یک بوتیک هتل است که جزو بهترین هتل های 3 ستاره آنتالیا محسوب می‌شود و همچنین در لیست بهترین بوتیک هتل های آنتالیا هم قرار می‌گیرد. این بوتیک هتل در یک عمارت با سبک و سیاق عثمانی و با بنایی مربوط به قرن 18 قرار گرفته است. تزیینات و اتاق‌های چوبی دنج، دکوراسیون مدرن‌شده در کنار امکانات و ویژگی‌های دیگر، خیلی از گردشگران را متقاعد کرده تا این هتل سه ستاره آنتالیا را برای اقامتشان انتخاب کنند. علاوه بر وای‌فای، تلویزیون، تهویه مناسب و سشوار و خیلی از امکانات دیگر که خود اتاق‌ها دارند، مجموعه آلپ پاشا، برای خاطره‌انگیزتر کردن اقامت مسافرانش، یک استخر در فضای باز هم ترتیب داده است که اگر با تور آنتالیا مرداد همراه شوید، حسابی می‌توانید از آن لذت ببرید. شما می‌توانید صبحانه‌تان را در تراس و هوای باز رستورانی بخورید که در هتل وجود دارد و از منظره لذت ببرید. باید این نکته را اضافه کنیم که برخی از سوئیت‌ها و اتاق‌های این هتل، منظره‌ای رو به دریای مدیترانه و شهر دارند.

شما با 2 دقیقه پیاده‌روی به موزه آنتالیا می‌رسید و با 3 دقیقه قدم‌زدن، می‌توانید خودتان را به دروازه هادریان برسانید. تا ساحل مرمرلی حدود 400 متر فاصله دارید و مسافتتان تا کاله‌ایچی مارینا حدود 850 متر است. ممکن است اصلاً حوصله بیرون رفتن نداشته باشید، هتل آلپ پاشا به‌تنهایی به‌قدری جذاب است که بتوانید ساعت‌ها خودتان را با امکانات مختلفش مثل حمام ترکی، خدمات ماساژ و رستوران سرگرم کنید.

  • امتیاز بوتیک هتل آلپ پاشا در گوگل: 4 از 5

  • امتیاز بوتیک هتل آلپ پاشا در تریپ ادوایزر: 4 از 5

  • امتیاز بوتیک هتل آلپ پاشا در بوکینگ: 7.7 از 10

  • منطقه هتل آلپ پاشا: لارا

موقعیت دقیق بوتیک هتل آلپ پاشا روی نقشه

Lastsecond.ir-antalya-best-3-star-hotels-alp-pasa.jpg
برخی از اتاق‌های هتل آلپ پاشا از بهترین هتل های 3 ستاره آنتالیا
Lastsecond.ir-antalya-best-3-star-hotels-alp-pasa-1.jpg
برخی از امکانات هتل آلپ پاشا
Lastsecond.ir-antalya-best-3-star-hotels-alp-pasa-2.jpg
نمای خارجی هتل آلپ پاشا

4. هتل کاله ایچی (Kaleiçi Hotel)

در این هتل می‌توانید ترکیبی از معماری سنتی عثمانی و دکوراسیونی از لوازم مدرن را ببینید. هتل، درست پشت مسجد مناره شکسته واقع شده و به جاهای دیدنی دیگر آنتالیا هم نزدیک است. برای مثال، فاصله آن تا موزه آنتالیا حدود 4 دقیقه است و همچنین با ساحل هم فاصله کمی دارد.

از امکانات هتل کاله‌ایچی می‌توانیم به وای‌فای رایگان، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، چای‌ساز و قهوه‌ساز، رستوران و استخر در فضای باز اشاره کنیم. در تراس این هتل می‌توانید به‌راحتی استراحت کنید و از زمانتان بهره ببرید.

  • امتیاز هتل کاله‌ایچی در گوگل: 4.5 از 5

  • امتیاز هتل کاله‌ایچی در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

  • امتیاز هتل کاله‌ایچی در بوکینگ: 8.3 از 10

  • منطقه هتل کاله‌ایچی: لارا

موقعیت دقیق هتل کاله ایچی روی نقشه

Lastsecond.ir-antalya-best-3-star-hotels-kaleici-1.jpg
برخی از اتاق‌های هتل کاله ایچی
Lastsecond.ir-antalya-best-3-star-hotels-kaleici.jpg
برخی از قسمت‌های هتل کاله ایچی

5. هتل گلدن اورنج (Golden Orange Hotel)

از بهترین هتل های 3 ستاره آنتالیا می‌توانیم هتل گلدن اورنج را معرفی کنیم که در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار گرفته و امکانات بسیار مناسبی هم دارد. فاصله 2 دقیقه‌ای تا ساحل کنیالتی، فاصله 3 کیلومتری تا آکواریوم آنتالیا، فاصله 3.6 کیلومتری تا آکوالند، استخر خارجی، رستوران با تراس، کافه و تنوع صبحانه، فقط بخشی از امکانات این هتل محسوب می‌شوند. شما از پذیرش این هتل می‌توانید اطلاعات لازم را بگیرید و به گشت‌وگذارتان نظم و ترتیب بدهید.

  • امتیاز هتل گلدن اورنج در گوگل: 4.2 از 5

  • امتیاز هتل گلدن اورنج در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

  • امتیاز هتل گلدن اورنج در بوکینگ: 8.4 از 10

  • منطقه هتل گلدن اورنج: کنیالتی

راهنمای کامل سفر به آنتالیا

موقعیت دقیق هتل گلدن اورنج روی نقشه

Lastsecond.ir-antalya-best-3-star-hotels-golden-orange-1.jpg
نمایی از یکی از اتاق‌های هتل گلدن اورنج
Lastsecond.ir-antalya-best-3-star-hotels-golden-orange.jpg
نمای خارجی هتل گلدن اورنج

6. بوتیک هتل اسکار (Oscar Boutique Hotel)

بوتیک هتل اسکار، یک هتل خصوصی و نه‌چندان بزرگ در منطقه کاله‌ایچی است که اخیراً مرمت شده و سطح استانداردهای خودش را بهتر کرده است. این بوتیک هتل، بوفه کامل صبحانه دارد و اینترنت بی‌سیم هم از دیگر امکاناتش است؛ اما این امکانات به همین‌جا ختم نمی‌شود. پارکینگ اختصاصی رایگان، تلویزیون، استخر فضای باز متناسب با فصل، تلویزیون و تهویه مناسب را هم باید به امکانات این هتل اضافه کنیم.

هتل اسکار که از هتل های سه ستاره آنتالیا است، تا ساحل مرمرلی حدوداً یک کیلومتر فاصله دارد و به چند جاذبه از جاهای دیدنی آنتالیا هم نزدیک است. دروازه هادریان و برج ساعت آنتالیا از جمله این جاذبه‌ها هستند.

  • امتیاز بوتیک هتل اسکار در گوگل: 4.2 از 5

  • امتیاز بوتیک هتل اسکار در تریپ ادوایزر: 3.5 از 5

  • امتیاز بوتیک هتل اسکار در بوکینگ: 8.8 از 10

  • منطقه بوتیک هتل اسکار: لارا

موقعیت دقیق بوتیک هتل اسکار روی نقشه

Lastsecond.ir-antalya-best-3-star-hotels-oscar-1.jpg
داخل برخی از اتاق‌ها
Lastsecond.ir-antalya-best-3-star-hotels-oscar.jpg
بخش‌های دیگر هتل

7. هتل دوگان (Doğan Hotel)

این هتل هم در منطقه کاله‌ایچی قرار دارد و طبق بررسی‌های ما در لست‌سکند، جزو بهترین هتل های 3 ستاره آنتالیا است. هتل دوگان، از 4 ساختمان سنگی تشکیل شده است که آن‌ها را با دکور مدرن چوبی بازسازی کرده‌اند. تهویه مناسب، حمام اختصاصی و تلویزیون ماهواره‌ای، بخش‌هایی از امکانات اتاق‌های این هتل هستند. باید بدانید که برخی از اقامتگاه‌های این هتل، بالکن و اتاق‌هایی مجزا دارند که بهتر است پیش از رزرو، از آن‌ها مطلع شوید و بدانید که کدام اتاق‌ها این امکانات را دارند. تعداد نظرات رضایت‌بخش مسافرانی که با تور ترکیه به این هتل رفته‌اند و در آن اقامت داشته‌اند، بسیار فراوان است و همین معیار خوبی است برای اینکه بدانیم امتیازهای بالای این هتل واقعی هستند.

در ادامه باید بگوییم که در این هتل، صبحانه در فضای باز باغ ارائه می‌شود که حس‌وحال بسیار دل‌پذیری را برایتان ایجاد می‌کند. سرو غذاهای ترکی و بین‌المللی در رستوران، استخر بیرونی و استخر مخصوص کودکان از جمله قسمت‌هایی هستند که این هتل را از دیگر هتل‌های 3 ستاره آنتالیا متمایز می‌کند.

شما می‌توانید از این هتل با فاصله زمانی یک دقیقه، خودتان را به موزه آنتالیا برسانید و در کمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی، به دروازه هادریان بروید. ساحل در فاصله 100 متری از هتل دوگان ترکیه قرار دارد. امکان کرایه کردن دوچرخه برای شما در هتل دوگان وجود دارد. ضمن اینکه یک بخش از هتل، مخصوص راهنمایی و همین‌طور استفاده از تورهای هتل دوگان است که درصورت تمایل می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

  • امتیاز بوتیک هتل دوگان در گوگل: 4.4 از 5

  • امتیاز بوتیک هتل دوگان در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

  • امتیاز بوتیک هتل دوگان در بوکینگ: 8.4 از 10

  • منطقه بوتیک هتل دوگان: لارا

موقعیت هتل دوگان روی نقشه

Lastsecond.ir-antalya-best-3-star-hotels-negahabni.jpg
فضای داخلی یکی از اتاق‌ها
Lastsecond.ir-antalya-best-3-star-hotels-negahabni-1.jpg
فضای بیرونی و برخی از قسمت‌های دیگر

8. هتل پانسیون وایت گاردن (White Garden Pansion Hotel)

قیمت اقامت در هتل پانسیون وایت گاردن کمی گران‌تر از سایر هتل های 3 ستاره آنتالیا است. امکانات و ویژگی‌هایی که این هتل برای مسافرانش در نظر گرفته، روی این قیمت‌گذاری بی‌تأثیر نیست. اتاق‌های وایت گاردن، بالکن و تراس، وای‌فای رایگان و امکانات دیگری مانند تلویزیون دارند. آب گرمی که درون اتاق‌ها استفاده می‌شود، توسط انرژی خورشیدی گرم می‌شود.

شما می‌توانید صبحانه‌های این هتل را همراه با میوه‌های فصل میل کنید و از بوفه رایگان صبحانه لذت ببرید. البته اگر دوست دارید در طول شبانه‌روز از امکانات رستوران و بوفه استفاده کنید، بهتر است با تور آنتالیا UALL سفر کنید. پس از صرف صبحانه، تنها با 2 دقیقه پیاده‌روی، خودتان را به برج هیدیرلیک برسانید یا با 9 دقیقه قدم‌زدن، تا بندرگاه قدیمی مارینا بروید. فاصله این هتل 3 ستاره آنتالیا تا آبشار دودن که یکی از  تفریحات آنتالیا به حساب می‌آید، حدود 9 کیلومتر است. وقتی به تراس بالای پشت‌بام اینجا بروید، می‌توانید دیدی وسیع به کوه‌ها و دریای مدیترانه پیدا کنید.

  • امتیاز هتل پانسیون وایت گاردن در گوگل: 4.6 از 5

  • امتیاز هتل پانسیون وایت گاردن در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

  • امتیاز هتل پانسیون وایت گاردن در بوکینگ: 9.4 از 10

  • منطقه هتل پانسیون وایت گاردن: لارا

موقعیت دقیق هتل وایت گاردن روی نقشه

Lastsecond.ir-antalya-best-3-star-hotels-white-garden-1.jpg
نمای داخلی از برخی اتاق‌های هتل وایت گاردن
Lastsecond.ir-antalya-best-3-star-hotels-white-garden.jpg
نمای ظاهری این هتل

9. هتل افتالیا داون تاون (Eftalia Down Town Hotel)

تمام اتاق‌های این هتل 3 ستاره در آنتالیا، بالکن دارند و می‌توانید از آن‌ها، منظره خوبی را رو به دریای مدیترانه ببینید. از ویژگی‌هایی که این هتل دارد، استخر داخلی و خارجی است. همچنین در هتل افتالیا داون تاون فضایی مخصوص کودکان وجود دارد که بتوانند در آن بازی کنند و سرگرم شوند. سونا، ماساژ و سالن فیتنس از دیگر امکانات این هتل هستند و افتالیا را در کنار رستوران و کافه‌ای که دارد، کامل می‌کنند.

  • امتیاز هتل افتالیا داون تاون در گوگل: 4 از 5

  • امتیاز هتل افتالیا داون تاون در تریپ ادوایزر: 3.5 از 5

  • امتیاز هتل افتالیا داون تاون در بوکینگ: 7.4 از 10

  • منطقه هتل افتالیا: آلانیا

موقعیت دقیق هتل افتالیا روی نقشه

Lastsecond.ir-antalya-best-3-star-hotels-eftalia-1.jpg
فضای داخلی برخی از اتاق‌ها
Lastsecond.ir-antalya-best-3-star-hotels-golden-orange.jpg
نمای خارجی از هتل

10. هتل یامان لایف (Yaman Life Hotel)

این هتل در نزدیکی ساحل اُبا ساخته شده است. با توجه به فضاها و مکان‌هایی که در این هتل وجود دارد، اینجا جای خوبی برای استراحت کردن و آرامش گرفتن است. صندلی‌های آفتاب‌گیر، چترهای ساحلی، تراس و باغ، استخر بیرونی و استخر کودکان، دارت‌بازی، رستوران با غذاهای ترکی، همه‌وهمه از نمونه تفریحاتی هستند که تعطیلاتی خاطره‌انگیز را برای شما در این هتل رقم می‌زنند. برای راحتی مسافران، هتل یامان لایف، صرافی هم دارد و می‌توانید پولتان را در آن تبدیل کنید. البته بهتر است که پیش از این کار، از واحدهای پولی موجود در این صرافی مطلع شوید و بعد اقدام کنید.

شما می‌توانید در این هتل، با کرایه دوچرخه و اتومبیل، جابه‌جایی‌های شهری‌تان را آسان‌تر کنید. باغ‌ها و آکواپارک آلانیا از جمله جاهایی هستند که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید و در نزدیکی این هتل قرار گرفته‌اند. به یاد داشته باشید که قیمت اقامت در این هتل، در مقایسه با سایر بهترین هتل های 3 ستاره آنتالیا در حد متوسط است.

  • امتیاز هتل یامان لایف در گوگل: 4.1 از 5

  • امتیاز هتل یامان لایف در تریپ ادوایزر: 4 از 5

  • امتیاز هتل یامان لایف در بوکینگ: 6.8 از 10

  • منطقه هتل یامان لایف: آلانیا

موقعیت دقیق هتل یامان لایف روی نقشه

Lastsecond.ir-antalya-best-3-star-hotels-yaman-1.jpg
اتاق‌های یامان لایف
Lastsecond.ir-antalya-best-3-star-hotels-yaman.jpg
بخش‌های مختلف هتل

سخن آخر

در این مطلب از مجله لست‌سکند، به معرفی بهترین هتل های 3 ستاره آنتالیا پرداختیم و ویژگی‌ها و امکاناتشان را بررسی کردیم. حالا معیارهای بهتری را برای انتخاب یک اقامتگاه مناسب در اختیار دارید که تصمیم‌گیری را برایتان آسان می‌کند. اقامت در این هتل‌ها برای کمترکردن نسبی هزینه‌های سفر، راه‌حل مناسبی است، اما اینکه انتظار شما از اقامتگاه چیست، ملاک مهمی برای انتخاب محسوب می‌شود. مراجعه به صفحه تور آنتالیا لست‌سکند کمک می‌کند بتوانید با خیال راحت تورها را با هم مقایسه کنید و از میانشان، بهترین تور را بخرید. آیا تابه‌حال در هیچ‌کدام از این هتل‌ها اقامت کرده‌اید؟ شما اقامت در کدام هتل را پیشنهاد می‌کنید؟

پویا دهقان
پویا دهقان

گردشگری خوانده‌ام و به‌شدت دوست دارم با ماجراجویی، چیزهای جدیدی کشف کنم و کارهای هیجان‌انگیزی انجام بدهم. سعی می‌کنم این‌طور آگاه‌تر شوم. دوست دارم فرصت‌های خالی‌ام را به شنیدن موسیقی و عکاسی توی کوچه‌پس‌کوچه‌های طهران بگذرانم و از حس‌وحالم بنویسم. کتاب خواندن، فیلم دیدن، معاشرت و کسب تجربه‌های جدید، دنیایم را کامل‌تر می‌کند!