بهترین هتل های منطقه بی اوغلو استانبول کجاست؟

5
از 1 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
بهترین هتل ها در معروف ترین منطقه استانبول
20 مهر 1402 08:00
0

محل اقامت در استانبول یکی از عوامل تعیین‌کننده در طول سفر شما به این شهر خواهد بود. یکی از مشهورترین و مهم‌ترین منطقه‌هایی که تعداد زیادی از دیدنی‌های شهر را در خود جای داده است، بی اغلو است. به همین دلیل هم شناخت بهترین هتل های منطقه بی اوغلو استانبول می‌تواند راه خوبی برای پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب در این شهر باشد. در این مطلب از مجله گردشگری لست‌سکند به‌عنوان هتل های منطقه بی اوغلو به سراغ آن دسته از هتل‌هایی رفته‌ایم که علاوه‌بر استانداردها و شاخص‌های کلی از جمله ستاره، توانسته‌اند از طرف مسافران قبلی امتیاز خوبی دریافت کنند.

بهترین هتل های منطقه بی اغلو استانبول کدام‌اند؟

هتل‌های بارسلو، سی کی وی پارک بسفروس، پرا پالاس، اینترکنتیننتال، سوهو هاوس، سوفیتل استانبول تکسیم، جی دبلیو ماریوت، الیت ورلد و مارمارای تکسیم، بهترین هتل‌های بی اغلو استانبول هستند. این هتل‌ها علاوه بر داشتن 5 ستاره در استانداردهای معمول هتلداری، توانسته‌اند با ارائه امکانات مناسب، نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کنند و ازاین‌رو در لیست بهترین هتل های منطقه بی اوغلو استانبول قرار گرفته‌اند. البته پیش‌ازاین هم در مطلب بهترین هتل‌های تکسیم ممکن است به برخی از آن‌ها اشاره کرده باشیم؛ چراکه به لحاظ جغرافیایی میدان تکسیم در محدوده بی اغلو قرار دارد.

بهترین محله‌های استانبول برای اقامت

Istanbul_Taksim.png
میدان تکسیم، مشهورترین میدان استانبول

هتل بارسلو (Barceló Istanbul)

یکی از بهترین هتل های منطقه بی اوغلو استانبول بدون شک هتل بارسلو است. این هتل به‌غیراز فضای زیبا و آرامش‌بخشی که برای مسافران خود تدارک دیده، امکانات خوبی را هم در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. ازجمله این امکانات می‌توان به اسپای بزرگ، حمام ترکی و باشگاه ورزشی اشاره کرد. همچنین تنوع اتاق‌های هتل بارسلو هم مثال‌زدنی است؛ چراکه در 11 طبقه، انواع‌واقسام اتاق‌های موردنیاز مسافران را قرار داده است و شما براساس نیاز و سلیقه، می‌توانید از بین اتاق‌های لوکس، معمولی یا حتی سوئیت‌هایی با حمام سنتی انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که در فصل‌های سرد، گشت‌وگذارها در استانبول به‌دلیل سردی هوا، کمی محدودتر می‌شود؛ بنابراین در تورهایی مانند تور استانبول آبان اقامت در هتلی با امکانات بیشتر، اهمیت بیشتری هم پیدا می‌کند.

  • امتیاز هتل بارسلو در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل بارسلو در بوکینگ: 8.7 از 10
  • امتیاز هتل بارسلو در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • نزدیک‌ترین جاذبه به هتل بارسلو: برج ساعت دولماباغچه

موقعیت دقیق هتل بارسلو 

177934246.jpg
بارسلو، از هتل های محله بی اوغلو  
177934345.jpg
نمای یکی از اتاق‌های هتل بارسلو

هتل پرا پالاس (Pera Palace Hotel)

این بار به سراغ یک هتل لوکس و تجملاتی با فضایی کلاسیک می‌رویم. هتل پرا پالاس که حتی در میان هتل‌های 5 ستاره هم می‌تواند توجه مسافرانی که به‌دنبال اقامتی لوکس در میان هتل های منطقه بی اوغلو استانبول هستند را به‌سادگی به خود جلب کند. سالن‌های بزرگ و پر زرق‌وبرق و چیدمانی کلاسیک با رنگ زمینه قرمز، به‌راحتی تصویری از قصرهای سلطنتی را به‌خاطر شما می‌آورد.

اما همه‌چیز در ظاهرِ هتل محدود نشده است. امکانات هتل پرا پالاس به‌عنوان یک هتل 5 ستاره کامل است و با رستوران و کافی‌شاپ و بار خود، به استقبال مهمانانی با سلایق گوناگون می‌رود. یکی از نکات جالب این هتل به‌خصوص برای کسانی که علاقه دارند با حیوان خانگی‌شان سفر کنند، این است که در آن امکان پذیرایی از حیوانات خانگی هم وجود دارد و درصورتی‌که از قبل اطلاع داده باشید، امکانات مناسب نگهداری از حیوان خانگی هم در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  • امتیاز هتل پرا پالاس در گوگل: 4.7 از 5 
  • امتیاز هتل پرا پالاس در بوکینگ: 8.9 از 10
  • امتیاز هتل پراپالاس در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5 
  • نزدیک‌ترین جاذبه به هتل پرا پالاس: موزه هنرهای مدرن استانبول

موقعیت دقیق هتل پرا پالاس

270287497.jpg
نمای ورودی هتل پراپالاس، از بهترین هتل های منطقه بی اوغلو استانبول
176339784.jpg
لابی هتل پرا پالاس

هتل سی وی کی پارک بسفروس (CVK Park Bosphorus Hotel Istanbul)

یک هتل دلباز با منظره کانال بسفر چطور است؟ هتل سی وی کی بسفروس برای کسانی که دوست دارند یک قاب زیبا از بسفر داشته باشند، بهترین جاست. اگر برنامه اقامت در این هتل به‌ویژه اقامتی بلندمدت با تور استانبول ۷ شب و ۸ روز دارید، حداقل یک بار غذا خوردن در رستوران جذاب این هتل را امتحان کنید و یک شام رمانتیک با نمای بسفر را به خود هدیه دهید.

یکی دیگر از مواردی که در هتل سی وی کی پارک بسفروس موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد، رفتار مناسب کارکنان هتل با آن‌هاست و اگر نگاهی به نظرات و امتیازات مسافران در سایت‌های تخصصی بررسی هتل‌ها بیندازیم، تأکید مسافران به این مطلب مهم را می‌توانیم ببینیم. مسافران حرفه‌ای به‌خوبی می‌دانند که رفتار حرفه‌ای و اخلاق خوب کارکنان تا چه اندازه می‌تواند لذت سفر را بیشتر کند. تصور کنید ساعت‌ها در میان بهترین مراکز خرید نزدیک تکسیم گشته‌اید و خسته به هتل باز می‌گردید، حالا فقط یک رویِ گشاده و کارمندانی که به‌خوبی از وظایف خود آگاه‌اند می‌توانند این خستگی را از تن شما به‌در کند.

  • امتیاز هتل سی کی وی بسفروس در گوگل: 4.5 از 5 
  • امتیاز هتل سی کی وی بسفروس در بوکینگ: 8.9
  • امتیاز هتل سی کی وی بسفروس در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • نزدیک‌ترین جاذبه به هتل سی کی وی بسفروس: موزه معصومیت

موقعیت دقیق هتل سی وی کی پارک بسفروس

79572915.jpg
نمای ورودی هتل سی وی کی پارک بسفروس
317132415.jpg
رستوان هتل سی وی کی پارک بسفروس به عنوان یکی از هتل های محله بی اوغلو

هتل اینترکنتیننتال (InterContinental Istanbul)

هتل‌های اینترکنتیننتال سال‌های سال است که با ارائه خدمات لوکس و کامل توانسته جای خود را در میان اهالی سفر باز کند. این مجموعه آمریکایی در بیشتر مقاصد گردشگری جهان، شعب متعددی را ساخته است و در حال خدمات‌رسانی به مسافران است. اینترکنتیننتال استانبول هم در این میان جزو بهترین هتل های منطقه بی اوغلو استانبول محسوب می‌شود و اگر قصد سر زدن به جاهای دیدنی نزدیک تکسیم در طول اقامت داشته باشید، می‌توانید آن را انتخاب کنید.

این هتل در فاصله کمی از نیشانتاشی، یعنی محله‌ای که مختص به خرید است، قرار دارد و تنها با 15 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به این منطقه معروف برسانید و خرید کنید. اما نزدیکی هتل به مراکز گردشگری یک طرف و امکانات متنوع آن در طرف دیگر. در این هتل می‌توانید به‌سادگی، اتاق‌های متنوع بیابید یا از استخر روباز آن استفاده کنید. همچنین باید بدانید که اینترکنتیننتال تمامی امکانات یک هتل با استاندارد 5 ستاره را داراست و از بهترین هتل های استانبول محسوب می‌شود.

  • امتیاز هتل اینترکنتیننتال در گوگل: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل اینترکنتیننتال در بوکینگ: 8.5 از 10
  • امتیاز هتل اینترکنتیننتال در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • نزدیک‌ترین جاذبه به هتل اینترکنتیننتال: کاخ دولماباغچه

موقعیت دقیق هتل اینترکنتیننتال 

495457071.jpg
هتل اینترکنتیننتال، از جمله هتل های منطقه بی اوغلو استانبول 
339782738.jpg
یکی از اتاق‌های هتل اینترکنتیننتال

هتل رادیسون بلو پرا (Radisson Blu pera)

شاید پیدا کردن بهترین هتل منطقه بی اوغلو استانبول چندان هم سخت نباشد. به‌واسطه شهرت و اهمیت این محله، تعداد زیادی هتل در این منطقه ساخته شده‌اند. یکی دیگر از هتل‌هایی که شما در بی اغلو می‌توانید انتخاب کنید، هتل رادیسون بلو پرا است. این هتل یک مزیت ویژه دارد، آن هم نمای رستورانش به پل گلدن هورن است. ازطرف‌دیگر، فاصله کم هتل از خیابان استقلال و میدان تکسیم، فرصت خوبی را برای کسانی که عاشق شلوغی و بیداری همیشگی این خیابان هستند، فراهم می‌کند. نزدیکی به خیابان استقلال و میدان تکسیم برای کسانی که باید بهره کافی از زمان کوتاه حضورشان در استانبول ببرند، موضوع مهمی است؛ مثلاً اگر شما با تور استانبول ۴ شب و ۵ روز به این شهر سفر کرده باشید باید حتماً در هتلی نزدیک به مراکز گردشگری موردنظرتان اتاق رزرو کنید تا از زمانتان بیشترین استفاده ممکن را ببرید.

  • امتیاز هتل رادیسون بلو پرا در گوگل: 4.5 از 5 
  • امتیاز هتل رادیسون بلو پرا در بوکینگ: 8.3 از 10
  • امتیاز هتل رادیسون بلو پرا در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • نزدیک‌ترین جاذبه به هتل رادیسون بلو پرا: برج گالاتا

موقعیت دقیق هتل رادیسون بلو پرا

489106798.jpg
نمای بیرونی هتل رادیسون بلو پرا، یکی از هتل های منطقه بی اوغلو استانبول
485557829.jpg
یکی از اتاق های هتل رادیسون بلو پرا

هتل سوهو هاوس (soho house) 

برای پیدا کردن بهترین هتل های محله بی اوغلو می‌توانید به سراغ هتل سوهو هاوس هم بروید. سوهو هاوس جای خوبی با فضایی صمیمی و امکانات جذاب است. اگر دوست دارید هم‌سفرتان را به فعالیت‌های خاص دعوت کنید، این هتل انتخاب خوبی است. مثلاً می‌توانید سری به سینمای کوچک مجموعه که در فضای باز هتل برپا شده است بزنید! یا اینکه به‌جای لذت بردن از ورزش‌های معمول باشگاهی، این بار به روی رینگ بوکس بروید! هرچند که در استانبول حجم فعالیت‌های شما به‌قدری زیاد است که احتمالاً اگر برای اولین‌بار به این شهر سفر کرده باشید، زمان زیادی را در هتل نمی‌مانید.

  • امتیاز هتل سوهو هاوس در گوگل: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل سوهو هاوس در بوکینگ: 8.8 از 10
  • امتیاز هتل سوهو هاوس در تریپ ادوایزر: 4.5 از 10
  • نزدیک‌ترین جاذبه به هتل سوهو هاوس: موزه مدرن استانبول

راهنمای کامل سفر به استانبول

موقعیت دقیق هتل سوهو هاوس

76811234.jpg
هتل سوهو هاوس از هتل های محله بی اغلو
107561967.jpg
سینمای هتل سوهو هاوس

هتل سوفیتل استانبول تکسیم (Sofitel Istanbul Taksim)

هتل سوفیتل تکسیم از آن دست هتل‌هایی است که اگر به دنبال جایی با امکانات کامل می‌گردید، می‌توانید به سراغش بروید. سوفیتل را به لحاظ ابعادی، نمی‌توان یک هتل خیلی بزرگ دانست؛ اما فضای خلوت و روشن‌رنگش اجازه نمی‌دهد تا این مطلب چندان به چشم مسافران بیاید. فاصله کم این هتل تا میدان تکسیم، مزیت دیگری است که نمی‌توان آن را دست‌کم گرفت؛ چرا که باتوجه‌به شهرت و محبوبیت میدان تکسیم، فاصله نقاط مختلف استانبول تا تکسیم هم اهمیت خاصی پیدا می‌کند. این هتل در استانبول توانسته از طرف زوج‌ها امتیاز خوبی کسب کند و شاید بتوان آن را جای خوبی برای یک سفر دونفره دانست.

  • امتیاز هتل سوفیتل در گوگل: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل سوفیتل در بوکینگ: 8.5 از 10
  • امتیاز هتل سوفیتل در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • نزدیک‌ترین جاذبه به هتل سوفیتل: موزه معصومیت

موقعیت دقیق هتل سوفیتل استانبول تکسیم

481199161.jpg
ورودی هتل سوفیتل استانبول تکسیم 
481199180.jpg
یکی از اتاق‌های سوفیتل استانبول تکسیم، از هتل های منطقه بی اوغلو استانبول

هتل جی دبلیو ماریوت استانبول بسفروس (JW Marriott Istanbul Bosphorus)

یکی دیگر از هتل‌های لوکس منطقه بی اغلو، هتل جی دبلیو ماریوت استانبول بسفروس است. این هتل، برای کسانی که دوست دارند هم موقعیت خوبی برای دیدن جاذبه‌های استانبول داشته باشند و هم امکانات کاملی را تجربه کنند، یک انتخاب بسیار مناسب است. البته این روزها، صرف کردن پول زیادی برای سفر به استانبول شاید چندان عاقلانه به نظر نیاید؛ اما بسیاری از مردم با برنامه‌ریزی دقیق، هم به‌صرفه و هم لوکس سفر می‌کنند؛ مثلاً برخی با تور اقساطی استانبول به سفر می‌روند و به‌جای صرف مبلغ زیاد و یکجا برای تور، این پول را صرف رزرو اتاق در یکی از بهترین هتل‌ های منطقه بی اوغلو استانبول می‌کنند.

  • امتیاز هتل جی دبلیو ماریوت استانبول بسفروس در گوگل: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل جی دبلیو ماریوت استانبول در بوکینگ: 8.5 از 10
  • امتیاز هتل جی دبلیو ماریوت استانبول در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • نزدیک ترین جاذبه به هتل جی دبلیو ماریوت استانبول بسفروس: برج گالاتا

بهترین جاهای دیدنی استانبول کجاست؟

موقعیت دقیق هتل جی دبلیو ماریوت استانبول بسفروس

481767930.jpg
نمای بیرونی هتل جی دبلیو ماریوت استانبول بسفروس
469989556.jpg
یکی از اتاق‌های هتل جی دبلیو ماریوت استانبول بسفروس

هتل الیت ورلد (Elite World)

یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های 5 ستاره به تکسیم و شاید یکی از بهترین هتل‌های منطقه بی اوغلو استانبول، هتل الیت ورلد است که تنها چند قدم با میدان تکسیم فاصله دارد و می‌توان این نزدیکی را یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این هتل دانست. این هتل هم مثل سایر هتل‌های 5 ستاره استانبول، یک مکان کاملاً لوکس و مجلل به‌حساب می‌آید. مجموعه استخر و اسپای هتل هم کامل است و بنابه سلیقه‌تان می‌توانید در مدت‌زمان اقامت از آن‌ها استفاده کنید.

  • امتیاز هتل الیت ورلد در گوگل: 4.3 از 5
  • امتیاز هتل الیت ورلد در بوکینگ: 8 از 10
  • امتیاز هتل الیت ورلد در تریپ ادوایزر: 4 از 5 
  • نزدیک‌ترین جاذبه به هتل الیت ورلد: برج ساعت دولماباغچه

موقعیت دقیق هتل الیت ورلد

151213541.jpg
نمایی از ساختمان هتل الیت ورلد در منطقه بی اوغلو

هتل مارمارا تکسیم (The Marmara Taksim)

آخرین هتلی که به‌عنوان هتل های منطقه بی اوغلو استانبول به شما معرفی می‌کنیم، هتل مارمارا تکسیم است. این هتل، به نسبت دیگر هتل‌هایی که تا اینجا معرفی کردیم، امتیاز کمتری را به خود اختصاص داده است. اما باید این مسئله را در نظر داشت که هتل مارامارا تکسیم، جزو بهترین هتل های منطقه بی اوغلو استانبول است و با دارا بودن 5 ستاره، می‌تواند امکانات خوبی را در اختیار مسافران بگذارد.

  • امتیاز هتل مارمارا تکسیم در گوگل: 4.4 از 5
  • امتیاز هتل مارمارا تکسیم در بوکینگ: 8.1 از 10 
  • امتیاز هتل مارمارا تکسیم در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • نزدیک‌ترین جاذبه به هتل مارمارا تکسیم: پارک فیندکلی

موقعیت دقیق هتل مارمارا تکسیم

27433582.jpg
نمای بیرونی هتل مارمارا تکسیم
27432693.jpg
رستوران هتل مارمارا تکسیم

خرید تور استانبول

تا اینجا از یک اقامت لوکس و راحت در سفر به استانبول برایتان گفتیم. اما برای تکمیل شدن این سفر، از انتخاب تور مناسب غافل نشوید که می‌تواند سفر شما را به یک خاطره فراموش‌نشدنی تبدیل کند. برای پیدا کردن بهترین تور که به‌وسیله آن هم می‌توانید بهترین پرواز را پیدا کنید و هم برای رزرو اتاق در این هتل‌ها دچار مشکل نشوید، کافی است به صفحه تور استانبول لست‌سکند بروید و از بین پکیج‌های مختلف، پکیج موردنظرتان را پیدا کنید. البته اگر هم نتوانستید برنامه مدنظرتان را در این صفحه بیابید، می‌توانید از سفرساز کمک بگیرید و سفری که دوست دارید را طراحی کنید.

سخن آخر

در این مطلب، به سراغ هتل های منطقه بی اوغلو استانبول، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مناطق گردشگری این شهر رفتیم که اگر قصد اقامت در این محله را دارید، با بهترین هتل‌هایش آشنا شوید. هرچند که باتوجه‌به شرایط اقتصادی کنونی و ناپایدار بودن قیمت‌ها، شاید اقامت در این هتل‌ها چندان ساده نباشد. پس اگر محدوده قیمتی ارزانتری برای هزینه‌های سفرتان در نظر دارید، می‌توانید به سراغ بهترین هتل‌های 3 ستاره استانبول بروید. اما طبیعتاً نمی‌توان انتظار داشت که سطحی از رفاه و راحتی را که این هتل‌های لوکس و 5 ستاره برای شما به ارمغان می‌آورند، سایر هتل‌های شهر به شما ارائه کنند. پیشنهاد ما به شما این است که پیش از سفر و انتخاب تور، حتماً درباره اولویت‌های سفرتان فکر کنید و تصمیم بگیرید.

پوپک کفیلی
پوپک کفیلی

دانش آموخته خبرنگاری و عاشق ماجراجویی‌ام. کشف دنیای جدید، وسوسه همیشگی من است و دوست دارم قبل از اینکه بمیرم، به‌اندازه کافی دنیای اطراف را دیده باشم. فکر می‌کنم بهترین راه کشف دنیا، سفرکردن و خواندن و نوشتن است، برای همین هم سعی می‌کنم دنیای اطراف را بهتر ببینم، بیشتر بخوانم و حتی بیشتر از آن بگویم.