بهترین هتل‌ های تکسیم؛ معرفی بهترین هتل های 4 و 5 ستاره

3.8
از 29 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
محبوبترین و با کیفیت‌ترین هتل های تکسیم!
20 تیر 1402 08:00
1

اگر در شرف سفر به استانبول هستید و هنوز هتل رزرو نکرده‌اید، به چند دلیل پیشنهاد می‌کنیم اقامت در بهترین هتل های تکسیم را در اولویت‌هایتان قرار دهید؛ اول اینکه میدان تکسیم به همه‌جا دسترسی دارد؛ دوم، محدوده میدان تکسیم در هر ساعتی از شبانه‌روز محل رفت‌وآمد گردشگران است و زندگی شبانه در آن جاری است؛ سوم، میدان تکسیم با حدود 3 قرن قدمت، به خودی خود یکی از دیدنی‌های استانبول به شمار می‌رود؛ و در آخر، میدان تکسیم یکی از بهترین پیاده‌روه برای شکم‌گردان و عکاسان است. البته جذابیت‌های این میدان فقط به این موارد محدود نمی‌شود و هر گوشه از آن عجایبی نهفته است. در این مطلب قرار است علاوه بر معرفی بهترین هتل های استانبول در میدان تکسیم، امتیاز هر یک از آن‌ها در منابع مختلف گردشگری بیاوریم و ویژگی هر یک را بررسی کنیم.

05.jpg

بهترین هتل های تکسیم کدامند؟

به طور کلی هتل‌های اکسیدنتال تکسیم، نیپون، آرتیسان استانبول ام گالری، لامارین، تایتانیک سیتی بهترین هتل های میدان تکسیم هستند؛ البته اگر می‌خواهید در بهترین هتل های 5 ستاره تکسیم استانبول اقامت داشته باشید باید دنبال نام هتل‌های سی وی کی پارک بسفروس، بارسلو، الیت ورد، مارمارا بگردید. مسافرانی که قصد دارند در نزدیکی میدان تکسیم اقامت داشته باشند، احتمالاً موقعیت فاصله هتلشان از نقاط مهم شهر استانبول برایشان مهم است، به همین دلیل، فاصله‌ای که هر کدام از  این هتل‌ها تا مراکز مهم توریستی و وسایل حمل‌ونقل استانبول دارند را هم ضمیمه این مطلب لست‌سکند کردیم.

1. هتل اکسیدنتال تکسیم (Occidental Taksim)

هتل اکسیدنتال تکسیم یکی از بهترین موقعیت‌ها را بین هتل‌ های میدان تکسیم دارد، به این صورت که حد فاصل هتل اکسیدنتال تکسیم تا میدان تکسیم به اندازه پرتاب یک سنگ است. شما از طریق این هتل می‌توانید به بهترین خیابان‌های دارای مرکز خرید و انواع جاذبه‌ها در استانبول دسترسی داشته باشید. اکسیدنتال تکسیم در سال 2018 بازسازی شده و 149 اتاق و سوئیت دارد.

مهمانان این هتل می‌توانند حیوانات خانگی خود را به همراه خود بیاورند. تمام اتاق‌ها انواع امکانات را برای زوجین و خانواده‌ها دارد. پس از بازسازی این هتل، 2 کافه و رستوران به آن اضافه شد تا رفاه مشتریانش بیشتر و بیشتر شود. از ویژگی‌های مهم هتل اکسیدنتال تکسیم می‌توانیم به اینترنت پرسرعت رایگان، باشگاه تناسب اندام، تجهیزات کنفرانس و پارکینگ اشاره کنیم. علاوه بر این‌ امکانات، هتل اکسیدنتال تکسیم یک استخر سرپوشیده بزرگ هم دارد که مسافران تور استانبول مرداد می‌توانند گرمای استانبول را در آن از تن به در کنند.

  • امتیاز هتل اکسیدنتال تکسیم در سایت تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل اکسیدنتال تکسیم در سایت اکسپدیا: 4 از 5
  • امتیاز هتل اکسیدنتال تکسیم در سایت بوکینگ: 8.5 از 10
  • امتیاز هتل اکسیدنتال تکسیم در گوگل: 4.2 از 5

نقاط مختلف شهر

فاصله تا هتل اکسیدنتال تکسیم

میدان تکسیم

400 متر

برج ساعت دلما باغچه

1.1 کیلومتر

کاخ دلما باغچه

1.4 کیلومتر

کاخ توپقاپی

3 کیلومتر

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو

150 متر

فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن

32 کیلومتر

هتل اکسیدنتال تکسیم
فضای بیرونی هتل اکسیدنتال تکسیم
هتل اکسیدنتال تکسیم
فضای داخلی هتل اکسیدنتال از بهترین هتل های تکسیم

موقعیت دقیق هتل اکسیدنتال تکسیم

2. هتل نیپون (Nippon Hotel)

هتل نیپون یک هتل مدرن است که از طراحی مینیمالیستی ژاپن الهام گرفته و از بهترین هتل‌های اقتصادی منطقه تکسیم به شمار می‌رود. این هتل فاصله کمی با میدان تکسیم و خیابان استقلال در استانبول دارد. از امکانات نیپون می‌توانیم به یک سالن تناسب اندام و رستوران روباز اشاره کنیم که در آن انواع مختلفی از غذاهای بین‌المللی و محلی تهیه شده توسط افراد محلی سرو می‌شود. هتل نیپون از مرکز خرید نیشان تاشی که از برندهای معروف جهانی بسیاری برخوردار است، فاصله کمی دارد. شما با پیمایش فقط 50 متر از هتل نیپون می‌توانید به نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس که شما را به فرودگاه صبیحا گوکن می‌برد، دسترسی داشته باشید. مرکز کنگره استانبول و کنگره لطفی کردار هم فاصله کمی دارد. از امکانات اتاق‌های این هتل می‌توانیم به اینترنت رایگان، تلوزیون صفحه‌تخت، سیستم مجزای تهویه هوای سرمایشی و گرمایشی، امکانات آب و چای رایگان، اتاق‌های پنت‌هاوس، جکوزی و آشپزخانه اشاره کنیم.

  • امتیاز هتل نیپون در سایت تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • امتیاز هتل نیپون در سایت اکسپدیا: 4.4 از 5
  • امتیاز هتل نیپون در سایت بوکینگ: 8.8 از 10
  • امتیاز هتل نیپون در گوگل: 4.1 از 5

نقاط مختلف شهر

فاصله تا هتل نیپون تکسیم

میدان تکسیم

500 متر

برج ساعت دلما باغچه

1 کیلومتر

کاخ دلما باغچه

1.3 کیلومتر

کاخ توپقاپی

3.1 کیلومتر

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو

150 متر

فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن

31 کیلومتر

هتل نیپون
داخل هتل نیپون از بهترین هتل های منطقه تکسیم
هتل نیپون
فضای بیرونی هتل نیپون

 

موقعیت دقیق هتل نیپون  

3. هتل آرتیسان استانبول ام گالری (The Artisan Istanbul MGallery)

گردشگران با فقط 10 دقیقه پیاده‌روی از هتل آرتیسان استانبول ام گالری می‌توانند به میدان تکسیم و خیابان استقلال دسترسی داشته باشند. اتاق‌های هتل آرتیسان ام گالری عایق صدا هستند و طراحی مدرن و زیبایی دارند. این هتل رستوران دارد و مهمانانش می‌توانند از خدمات 24 ساعته میز منشی بهره‌مند شوند. از امکانات اتاق‌های این هتل می‌توانیم به حمام‌های خصوصی دارای سشوار، اینترنت رایگان، کتری برقی و تلویزیون صفحه تخت اشاره کنیم. علاوه بر آن، خدمات اتوکشی و خشکشویی برای افرادی که به این هتل مراجعه می‌کنند هم فراهم شده است.

  • امتیاز هتل آرتیسان استانبول ام گالری در سایت تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل آرتیسان استانبول ام گالری در سایت اکسپدیا: 4.3 از 5
  • امتیاز هتل آرتیسان استانبول ام گالری در سایت بوکینگ: 8.5 از 10
  • امتیاز هتل آرتیسان استانبول ام گالری در گوگل: 4.5 از 5

نقاط مختلف شهر

فاصله تا هتل آرتیسان استانبول ام گالری

میدان تکسیم

850 متر

برج ساعت دلما باغچه

400 متر

کاخ دلما باغچه

750 متر

کاخ توپقاپی

2.8 متر

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو

550 متر

فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن

31 کیلومتر

هتل آرتیسان
فضای بیرونی هتل آرتیسان
فضای داخلی هتل آرتیسان
فضای داخلی هتل آرتیسان از بهترین هتل های 4 ستاره تکسیم

موقعیت دقیق هتل آرتیسان استانبول 

4. هتل لامارتین (Hotel Lamartine)

هتل لامارتین یکی از شناخته‌شده‌ترین و بهترین هتل‌های نزدیک به منطقه تکسیم است که اطراف آن تعداد زیادی از برجسته‌ترین مراکز خرید و رستوران‌های استانبول قرار دارد. گردشگران فقط با 5 دقیقه پیاده‌روی می‌توانند به نزدیک‌ترین ایستگاه‌های تاکسی به هتل لامارتین دسترسی داشته باشند.

رستوران هتل لامارتین برای 150 نفر ظرفیت دارد و در آن انواع غذا‌های بین‌المللی و ترکی با بهترین کیفیت سرو می‌شود. از امکانات هتل لامارتین می‌توانیم به جعبه امنیت الکترونیک، پنجره‌های دوجداره، خدمات خشکشویی و اتوکشی، تلوزیون ال سی دی 25 اینچی، سیستم تهویه مجزا، کافه و رستوران و پارکینگ اشاره کنیم. از نظر دسترسی و موقعیت، هتل لامارین را می‌توانیم جزو بهترین هتل های میدان تکسیم بدانیم، چراکه این هتل از برج تاریخی گالاتا 600 متر با هتل لامارتین فاصله دارد و مهمانان این مرکز با پیمایش حدود 1 کیلومتر می‌توانند به مرکز لطفی کردار و سالن تئاتر محسن طغرل دسترسی داشته باشند؛ بنابراین اگر اهل پیاده‌روی باشید، در کمتر از 2 روز می‌توانید از بیشتر جاذبه‌های استانبول دیدن کنید؛ بنابراین اگر در تور استانبول 4 شب و 5 روز این هتل شرکت کنید، زمان کافی برای یک گشت‌وگذار کامل در استانبول را خواهید داشت.

  • امتیاز هتل لامارتین در سایت تریپ ادوایزر: 3.5 از 5
  • امتیاز هتل لامارتین در سایت اکسپدیا: 3.9 از 5
  • امتیاز هتل لامارتین در سایت بوکینگ: 8 از 10
  • امتیاز هتل لامارتین در گوگل: 4.1 از 5

نقاط مختلف شهر

فاصله تا هتل لامارتین

میدان تکسیم

350 متر

برج ساعت دلما باغچه

1 کیلومتر

کاخ دلما باغچه

1.3 کیلومتر

کاخ توپقاپی

1 کیلومتر

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو

150 متر

فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن

31 کیلومتر

هتل لامارتین
فضای داخلی هتل لامارتین

موقعیت دقیق هتل لامارتین 

5. هتل تایتانیک سیتی تکسیم (Titanic City Taksim)

هتل تایتانیک سیتی تکسیم یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره در منطقه تکسیم است و به اندازه 5 دقیقه پیاده‌روی تا میدان تکسیم فاصله دارد. این هتل از اسپا و حمام رایگان برخوردار است. از سایر امکانات آن می‌توان به یک مرکز ماساژ درمانی و یک استخر سرپوشیده اشاره کرد. دکور این هتل، مدرن است و کف همه طبقاتش از چوب پوشیده شده است. دستشویی‌های این هتل تمیز و خوش طرح است.

طبق نظرات گردشگران غذاخوری هتل تایتانیک سیتی صبحانه‌های با کیفیت سرو می‌کند که شامل میوه‌های تازه، ژامبون، انواع سالاد، پنیر محلی و تخم مرغ می‌شود. هتل تایتانیک سیتی در مجموع 11 طبقه و 202 اتاق دارد و مهمانان تمام این اتاق‌ها می‌توانند از امکاناتی مثل 4 اتاق ملاقات، کامپیوتر، پرینت و اینترنت رایگان دسترسی داشته باشند. هتل تایتانیک سیتی تکسیم به خیابان‌هایی که زندگی شبانه دارند به اندازه یک پیاده‌روی چند دقیقه‌ای فاصله دارد. ضمن اینکه از تایتانیک سیتی، به آسانی می‌توانید به محله‌های بشیکتاش، سیسلی، نیشان تاشی دسترسی داشته باشید. از آنجایی که هتل تایتانیک سیتی تکسیم یک هتل 4 ستاره است و قیمت ارزان‌تری دارد، برای تورهای طولانی مدتی مثل تور استانبول تور استانبول ۷ شب و ۸ روز گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

  • امتیاز هتل تایتانیک سیتی در سایت تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل تایتانیک سیتی در سایت اکسپدیا: 4.2 از 5
  • امتیاز هتل تایتانیک سیتی در سایت بوکینگ: 8.3 از 10
  • امتیاز هتل تایتانیک سیتی در گوگل: 4.6 از 5

نقاط مختلف شهر

فاصله تا هتل تایتانیک سیتی تکسیم

میدان تکسیم

500 متر

برج ساعت دلما باغچه

1.1 کیلومتر

کاخ دلما باغچه

900 متر

کاخ توپقاپی

3.1 متر

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو

250 متر

فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن

31 کیلومتر

هتل تایتانیک سیتی تکسیم
هتل تایتانیک سیتی تکسیم

موقعیت دقیق هتل تایتانیک سیتی تکسیم

6. هتل سنترال پالاس (The Central Palace)

هتل سنترال پالاس کمتر از 300 متر با میدان تکسیم فاصله دارد. و شما با پیمایش حدود 270 متر به نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به آن، دسترسی خواهید داشت. این هتل دارای اتاق‌های بسیار لوکس به همراه امکانات بهداشتی و رفاهی گوناگون است. مرکز خرید نیشان تاشی در فاصله 1.8 کیلومتری این هتل قرار دارد. دکوراسیون داخلی هتل سنترال پالاس به سبک معماری عثمانی طراحی شده و تجهیزات درون آن مدرن است. منوی غذای سنترال پالاس تأکید شدیدی بر سلامت دارد. باشگاه تناسب اندام این هتل از تجهیزات طراحی شده با تکنولوژی روز برخوردار است. اسپای هتل سنترال پالاس نیز از انواع بخش‌های حمام ترکی، جکوزی و سونا تشکیل شده است.

  • امتیاز هتل سنترال پالاس در سایت تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • امتیاز هتل سنترال پالاس در سایت اکسپدیا: 4.1 از 5
  • امتیاز هتل سنترال پالاس در سایت بوکینگ: 8.1 از 10
  • امتیاز هتل سنترال پالاس در گوگل: 4 از 5

نقاط مختلف شهر

فاصله تا هتل سنترال پالاس تکسیم

میدان تکسیم

300 متر

برج ساعت دلما باغچه

1 کیلومتر

کاخ دلما باغچه

900 متر

کاخ توپقاپی

1.3 کیلومتر

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو

100 متر

فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن

31 کیلومتر

هتل سنترال پالاس تکسیم
هتل سنترال پالاس تکسیم

موقعیت دقیق هتل سنترال پالاس

7. هتل پالازو دونیزتی (Palazzo Donizetti Hotel)

هتل پالازو دونیزتی نیز یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره منطقه تکسیم است. دکور داخلی هتل پالازو دونیزتی بسیار زیبا و منحصر به فرد است و از سنگ‌های مرمر ایتالیایی پوشیده شده. سقف اتاق مهمانان این هتل بلند است و وسایل داخل آن چوبی و دست‌ساز هستند. هر اتاق دارای یک دستشویی جداگانه و اینترنت بی‌سیم رایگان است. پالازو دونیزتی شامل یک رستوران و استراحتگاه می‌شود که همه روزه غذای باکیفیت را به گردشگران ارائه می‌دهند. فاصله این هتل از برخی از مراکز گردشگری، تاریخی و حمل‌ونقل در استانبول به شرح زیر است:

  • امتیاز هتل پالازو دونیزتی در سایت تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • امتیاز هتل پالازو دونیزتیدر سایت اکسپدیا: 4 از 5
  • امتیاز هتل پالازو دونیزتی در سایت بوکینگ: 8.3 از 10
  • امتیاز هتل پالازو دونیزتی در گوگل: 4.1 از 5

نقاط مختلف شهر

فاصله تا هتل پالازو دونیزتی

میدان تکسیم

1 کیلومتر

برج ساعت دلما باغچه

2.1 کیلومتر

کاخ دلما باغچه

2.5 کیلومتر

کاخ توپقاپی

2.2 کیلومتر

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو

300 متر

فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن

33 کیلومتر

هتل پالازو تکسیم
هتل پالازو تکسیم

 

موقعیت دقیق هتل پالازو دونیزتی

8. هتل سی وی کی پارک بسفروس (CVK Park Bosphorus hotel)

این هتل حداکثر 400 متر با میدان تکسیم فاصله دارد که به طور میانگین با 5 دقیقه پیاده‌روی می‌توان آن‌ را طی کرد، بنابراین از بهترین هتل های تکسیم محسوب می‌شود. از امکانات هتل سی وی کی پارک بسفروس می‌توانیم به استخر شنا، اسپا و مرکز تناسب اندام در یک وسعت 8500 متری اشاره کنیم که در آن مهمانان می‌توانند از حمام ترکی، سونا، اتاق بخار و ماساژ لذت ببرند. اتاق‌های لوکس این هتل نیز شامل امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت، کتری، چای و قهوه‌ و اینترنت رایگان هستند.

سوئیت‌های این هتل 5 ستاره، در مجاورت ساختمان اصلی آن قرار دارند و هر سوئیت دارای آشپزخانه مجزا است و دکور آن‌ها را وسایل خانه چوبی به همراه کف مرمر تشکیل می‌دهد. هر آشپزخانه در سوئیت‌های هتل سی وی کی پارک بسفروس شامل تستر، مایکروفر، ماشین ظرفشویی، یخچال و اجاق گاز هستند. در این هتل 3 رستوران برای مهمانان غذا تهیه می‌کند که منوی آن‌ها شامل انواع غذای دریایی، غذای گوشتی، کباب و سوشی می‌شود. از نزدیک ترین مراکز به این هتل می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امتیاز هتل سی وی کی پارک بفروس در سایت تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل سی وی کی پارک بفروس در سایت اکسپدیا: 4.4 از 5
  • امتیاز هتل سی وی کی پارک بفروس در سایت بوکینگ: 8.7 از 10
  • امتیاز هتل سی وی کی پارک بفروس در گوگل: 4.5 از 5

نقاط مختلف شهر

فاصله تا هتل سی وی کی پارک بسفروس

میدان تکسیم

400 متر

برج ساعت دلما باغچه

800 متر

کاخ دلما باغچه

1.1 کیلومتر

کاخ توپقاپی

2.5 کیلومتر

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو

300 متر

فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن

31 کیلومتر

فضای بیرونی CVk بسفروس تکسیم
فضای بیرونی CVk بسفروس تکسیم
هتل CVK بسفروس
فضای داخلی هتل CVK بسفروس از بهترین هتل های تکسیم

موقعیت دقیق هتل سی وی کی پارک بسفروس

9. هتل بارسلو استانبول (Barceló Istanbul)

هتل بارسلو استانبول که یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره در منطقه تکسیم استانبول است، در قلب این شهر واقع شده و تنها 50 متر تا میدان تکسیم فاصله دارد. این هتل دارای یک مرکز اسپا به وسعت 1500 متر مربع است که سونای آن در طبقه 11 هم قرار گرفته. حمام ترکی‌، باشگاه و اینترنت این هتل رایگان است. دکوراسیون‌ اتاق‌های این هتل، استایل مدرن دارند و همه‌ آن‌ها از دیوار‌های مرمری، استایل مدرن، تلویزیون و میز تحریر برخوردار هستند. پنجره‌ اتاق‌های هتل بارسلو ویوی بسیار زیبایی را از شهر استانبول به نمایش می‌گذارند. فاصله برخی از مراکز مهم به هتل بارسلو استانبول به شرح زیر است:

  • امتیاز هتل بارسلو در سایت تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل بارسلو در سایت اکسپدیا: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل بارسلو در سایت بوکینگ: 8.8 از 10
  • امتیاز هتل بارسلو در گوگل: 4.6 از 5

نقاط مختلف شهر

فاصله تا هتل بارسلو

میدان تکسیم

500 متر

برج ساعت دلما باغچه

1.1 کیلومتر

کاخ دلما باغچه

1.4 کیلومتر

کاخ توپقاپی

3.1 کیلومتر

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو

250 متر

فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن

32 کیلومتر

هتل بارسلو تکسیم
فضای داخلی هتل بارسلو تکسیم

موقعیت دقیق هتل بارسلو استانبول

10. هتل الیت ورد استانبول (Elite World İstanbul Taksim)

هتل الیت ورد یکی از نزدیک‌ترین، لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های 5 ستاره در منطقه تکسیم است که فاصله آن تا میدان تکسیم فقط 500 متر است. در محوطه این هتل 2 رستوران و یک کافه در حال خدمت‌ رسانی به مهمانان هستند. معماری اتاق‌های الیت ورد استانبول به سبک نئوکلاسیک طراحی شده‌اند؛ دستشویی‌های این هتل تماماً سنگ مرمر هستند و فرش‌های آن طرح‌های جذابی دارند. از امکانات این هتل می‌توانیم به یک استخر بزرگسالان، یک استخر کودکان، مرکز تناسب اندام و حمام ترکی اشاره کنیم. اینترنت و پارکینگ در این هتل رایگان است و شما در آن از خدمات حمل و نقل به فرودگاه بهره‌مند خواهید بود. فاصله مهم‌ترین مراکز به این هتل به شرح زیر است:

  • امتیاز هتل الیت ورد در سایت تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • امتیاز هتل الیت ورد در سایت اکسپدیا: 3.7 از 5
  • امتیاز هتل الیت ورد در سایت بوکینگ: 8.1 از 10
  • امتیاز هتل الیت ورد در گوگل: 4.1 از 5

نقاط مختلف شهر

فاصله تا هتل الیت ورد استانبول

میدان تکسیم

500  متر

برج ساعت دلما باغچه

1.1 کیلومتر

کاخ دلما باغچه

1.4 کیلومتر

کاخ توپقاپی

3.1 کیلومتر

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو

250 متر

فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن

32 کیلومتر

هتل الیت ورد تکسیم
فضای بیرونی هتل الیت ورلد تکسیم
هتل الیت ورد
هتل الیت ورلد، یکی از بهترین هتل های 5 ستاره تکسیم

موقعیت هتل الیت ورد تکسیم

11. هتل مارمارا تکسیم (The Marmara Taksim)

هتل مارمارا تکسیم یک برج بیست طبقه‌ای است که در میان ساختمان‌های میدان تکسیم می‌درخشد. شما با طی کردن 150 متر می‌توانید به میدان تکسیم دسترسی داشته باشید. مارمارا یک استخر رو باز دارد که شامل حمام ترکی و اسپا است. کف اتاق‌های این هتل پارکت شده است. رستوران هتل مارمارا که یک ویوی بسیار زیبا از میدان تکسیم دارد و یک منوی کامل از انواع غذا را سرو می‌کند. مهمانان این هتل می‌توانند از ماساژ در حمام‌ ترکی مارمارا لذت ببرند. از امکانات این هتل می‌توانیم به مرکز تناسب اندام، اینترنت و پارکینگ رایگان اشاره کنیم.

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت اکسپدیا: 4.2 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 8.2 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.4 از 5

نقاط مختلف شهر

فاصله تا هتل مارمارا تکسیم

میدان تکسیم

150 متر

برج ساعت دلما باغچه

950 متر

کاخ دلما باغچه

1.2 کیلومتر

کاخ توپقاپی

2.1 کیلومتر

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو

50 متر

فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن

31 کیلومتر

هتل مارمارا تکسیم
نمای بیرونی هتل مارمارا
هتل مارمارا تکسیم
فضای داخلی هتل مارمارا


موقعیت دقیق هتل مارمارا تکسیم

12. هتل دیوان استانبول (Divan Istanbul)

هتل دیوان یک هتل راحت با دکوری مدرن است که در لیست بهترین هتل‌های 5 ستاره در منطقه تکسیم به حساب می‌آید. این هتل لوکس دارای یک مرکز اسپا به مساحت 1800 متر مربع است که مهمانان می‌توانند پس از سپری کردن روز گردشگری و کاری خود در آن استراحت کنند. مرکز اسپا شامل اتاق بخار، حمام ترکی، ماساژ (هزینه‌ جداگانه) و سالن فیتنس می‌شود. دکوراسیون مدرن این هتل با عناصر فرهنگی و کلاسیک ترکی ترکیب شده‌اند. در این هتل شما می‌توانید انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی اعم از غذا‌های مدیترانه‌ای، ژاپنی و انواع شیرینی‌ و کوکتل‌های خوشمزه را سفارش دهید. کسانی که در هتل دیوان استانبول اقامت دارند، دیگر نیازی به تاکسی گرفتن ندارند، چراکه با یک استانبول کارت و چند قدم پیاده‌روی می‌توانند به بسیاری از وسایل نقلیه عمومی شهر دسترسی داشته باشند.

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت اکسپدیا: 4.4 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 8.7 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.5 از 5

نقاط مختلف شهر

فاصله تا هتل دیوان

میدان تکسیم

750 متر

برج ساعت دلما باغچه

900 متر

کاخ دلما باغچه

1.2 کیلومتر

کاخ توپقاپی

3.2 کیلومتر

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو

100 متر

فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن

31 کیلومتر

هتل دیوان
فضای داخلی هتل دیوان، یکی از بهترین هتل های تکسیم
هتل دیوان
نمای بیرونی هتل دیوان استانبول

موقعیت دقیق هتل دیوان

اقامت در بهترین هتل های تکسیم با خرید تور استانبول

 یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های قبل از سفر، رزرو هتل و انتخاب اتاق در آن است که احتمالاً برنامه‌ریزی برای آن زمان زیادی از مسافران می‌گیرد. اگر با تور سفر کنید، بسیاری از این دغدغه‌ها از دوش شما برداشته می‌شود. حال سوال اینجاست که در بازار تور استانبول، کدام تور با شرایط شما سازگارتر است. در لست سکند می‌توانید انواع مختلفی از تور استانبول را ببینید، مقایسه کنید، بخرید و به آسانی در چند روز را در یکی از بهترین هتل های تکسیم بگذرانید.

 سخن آخر

اقامت در هتل های تکسیم، همیشه یکی از اولویت‌های گردشگران برای انتخاب هتل بوده است. چراکه این میدان در قلب استانبول قرار دارد و اسکان در آن به شما کمک می‌کند که هزینه‌های رفت‌وآمد شما کمتر شود. میدان تکسیم راه ارتباطی بین بیشتر نقاط گردشگری و کاری در این محسوب می‌شود، به همین دلیل رزرو هتل در این منطقه از اهمیت خاصی برخوردار است؛ اگر به دنبال هتل‌های مقرون به صرفه در منطقه تکسیم هستید، می‌توانید گزینه‌های مناسبی را در بین هتل‌های 4 ستاره این منطقه پیدا کنید. اما شیفته یکی از بهترین هتل های 5 ستاره تکسیم شده‌اید و از عهده هزینه‌هایش برنمی‌آیید، می‌توانید نگاهی به لیست تور اقساطی استانبول بیندازید و با خرید آن، هزینه‌های سفرتان را مدیریت کنید.

میثم زهره‌وند
میثم زهره‌وند

اشتباه نکنید! تولید محتوا و نویسندگی کار من نیست؛ بلکه تفریحم محسوب می‌شود. چندسالی سرگرم ترجمه و نویسندگی بودم، تا اینکه این مهارت‌ها را به دنیای دلچسب سفر کشاندم و کارم را تبدیل به تفریحی کردم که هیچ وقت برایم خسته کننده نمی‌شود. جدا از سفر، هر چیزی که رنگ‌وبوی تولید و خلاقیت داشته باشد، روحم را تازه می‌کند.