لست‌سکند ده ساله شد!

4
از 16 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
لست ‌سکند، قدیمی ترین سایت گردشگری ایران، ده ساله شد!
04 خرداد 1399 09:45
32

lastsecond-birthday-post.jpg

دوستان خوب لست سكندی، سلام!
امروز برای ما روز خیلی خیلی خاصی است؛ امروز لست سکند ۱۰ ساله شد!

۴خرداد ۱۳۸۹ بود که اولین مطلب در سایت لست‌سکند منتشر شد و ما فعالیت رسمی‌‌مان را شروع کردیم. در آن زمان هیچ دورنمایی‌ نداشتیم که ۱۰ سال دیگر کجای کار هستیم و چه جایگاهی خواهیم داشت.

در ابتدا فقط تورهای لحظه آخری‌ را در سایت منتشر می‌کردیم، اما در ادامه‌ی مسیر، ایده‌های جدید بسیاری به ذهنمان رسید و توانستیم اکثر آن‌ها را پیاده‌سازی کنیم و حالا فعالیت‌های مختلف زیادی را پوشش می‌دهیم. همه‌ی ایده‌ها بر یک محور استوار بودند، و آن هم چیزی نبود جز اینکه: "آنچه را که برای خودت می‌خواهی، برای دیگران هم بخواه و بالعکس!"

با همراهی شما دوستان عزيز و علی‌رغم همه‌ی دشواری‌های کسب و کار در ایران و بدون هیچ پشتوانه‌ی دولتی و غیردولتی و بدون هیچ سرمایه‌گذاری و فقط با همت خودمان و دلگرمی و عشق شما و البته با همکاری بیش از ۲۰۰ آژانس مسافرتی، به اینجا رسیدیم و ۱۰ سال مثل برق و باد گذشت!

نمی‌گوییم عالی بودیم ولی تقریبا از خودمان راضی هستیم.‌ ادعا نمی‌کنیم بی‌نقص بودیم، ولی همیشه سعی کردیم رو به بهتر شدن قدم برداریم. نمی‌گوییم کسی نیست که از ما راضی نباشد، بالاخره‌ همه اشتباه می‌کنند ولی همیشه بابت اشتباهاتمان عذرخواهی کرده‌ایم و سعی کرده‌ایم برطرفشان کنیم.

اینکه بیش از ۱۰ بار بهترین سایت گردشگری ایران در جشنواره وب باشیم و برای ۱۰ سال اولین یا دومین سایت پربازدید گردشگری باشیم و صفحه‌ی اینستاگراممان با فاصله بهترین و فعال‌ترین در بین همه‌ی شرکت‌های ایرانی باشد، کار کمی‌ نیست ولی ما لست‌سکندی‌ها آن را محقق کردیم.

سرتان را درد نیاوریم. قبل از عید داشتیم برنامه‌ریزی می‌کردیم که برای امروز برج‌ میلاد را رزرو کنیم و ۱۶۰۰ نفر از شما عزیزان را دعوت کنیم و این روز را دور هم جشن بگیریم که کرونا با ورود نابهنگامش اجازه‌ی این کار را به ما نداد. اما این نیز هم‌ بگذرد.

تمامی تیم ۳۰‌ نفره‌ی لست‌سکند منتظر عبور از این دوران هستیم تا با قدرت و انرژی بیشتر مسیرمان را ادامه بدهیم.

از همه‌ی شما دوستان،‌ مخصوصا عزیزانی‌ که با تولید محتوا در سایت به ما یاری رساندند، دوستانی که به اعتبار لست‌سکند تورهای مسافرتی خودشان را تهیه کردند، آژانس‌های مسافرتی همکار، دوستانی که با نظرات خودشان ما را دلگرم کردند، دوستانی که با انتقادات و پیشنهادات خودشان ما را در مسیر درست قرار دادند، متشکریم و دست تک تکتان را به گرمی‌ می‌فشاریم و امیدواریم که همه‌ی شما سالم، شاد و موفق باشید.

به امید دیدار در جشن تولد بعدی که به امید خدا کرونایی نباشد و شما باشيد و ما و يک دورهمی خوب!

به نمایندگی از طرف تمام لست‌سکندی‌ها

کامران عسگری
موسس و مدیر عامل لست‌سکند

در ادامه مروری خواهیم داشت به اتفاقاتی که در 10 سال گذشته در لست‌سکند رخ داده است. شما می‌توانید با کلیک کردن بر روی تصویر زیر، آن را در سایز بزرگ‌تر مشاهده کنید.

4000-1080.jpg

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.