لانژ فرودگاه

3.8
از 5 رای
لانژ فرودگاه + تصاویر
آموزش نوشتن خاطره سفر
07 خرداد 1399 17:00
6
912

چند سال پیش من با دوستم عازم پوکت بودیم با ایرلاین قطر. پرواز از تهران به دوحه حدود یک ساعت تاخیر داشت و همین کافی بود که ما پرواز دوحه به پوکت رو از دست بدیم. در نتیجه، اولین بلیط به پوکت که حدود 12 ساعت دیرتر بود رو بهمون دادند و گفتند تو این زمان، ما رو به هتل فرودگاه می‌برند و یک تور رایگان تو دوحه به همراه وعده‌های غذایی تا پرواز بعدی بهمون می‌دند.

گفتند پاسپورت‌هاتون رو بدید تا ویزا 1 روزه قطر براتون صادر کنیم. تعداد مسافرها هم که از پرواز بعدیشون جا مونده بودن زیاد بود، حدود 60-70 نفر. حدود نیم ساعت که گذشت، پاسپورت‌ها و ویزا رو تحویل دادند و قسمت جالبش این بود که به همه به جز دوست من ویزا دادند و به دوستم گفتند شما مشکل سکیوریتی دارید!!! بعد اعتراض شدید ما، یکبار دیگه هم به قسمت ایمیگریشن رفتند و گفتند که امکان صدور ویزا برای شما وجود نداره!

گفتند در عوض امکان استفاده از لانژ فرودگاه و 2 تا ووچر غذا تا پرواز بعدی به دوستم میدند. بعدش من اعتراض کردم که من دوستم رو تنها نمی‌زارم تو فرودگاه، گفتند به شما هم این سرویس رو می‌دیم.

جالبه ما اولش فکر نمی‌کردیم لانژ می‌تونه جذاب باشه، برای همین اولش لانژ نرفتیم. کل فرودگاه رو متر کردیم از یک ووچر هم استفاده کردیم و صبحانه خوردیم. بعدش که دیگه حوصلمون سر رفت گفتیم بریم ببینیم لانژش چطوریه! جاتون خالی عجب لانژی بود!!

اتاق بازی، اتاق تلویزیون، نوشیدنی مجانی، اتاق استراحت، اتاق سیگار و .... از سرویس بهداشتی می‌خواستی استفاده کنی یکی در رو باز می‌کرد، و وقتی برمی‌گشتی یک حوله گرم بهت می‌داد! اینقدر خوب بود که ما نفهمیدیم این چند ساعت چطوری گذشت و کم مونده بود که از پرواز بعدی جا بمونیم و به لست کال پرواز رسیدیم! با اینکه یک مقدار برنامه سفرمون بهم ریخت، ولی بهترین تاخیر پرواز بود که تا حالا تجربه کردم. 

اسم لانژ "oryx lounge" بود.

 

نویسنده: شایان خوش آیین

 

این سفرنامه برداشت و تجربیات نویسنده است و لست‌سکند، فقط منتشر کننده متن است. برای اطمینان از درستی محتوا، حتما پرس‌وجو کنید.

اطلاعات بیشتر