تیک آف کردن هواپیما های غول پیکر را از نزدیک ببینید

4.5
از 1472 رای

تیک آف (برخاستن) بخشی مهم از یک پرواز است. این مرحله لحظه شروع پرواز است و اغلب برای افراد زیادی ناراحت کننده و ترسناک به نظر می‌رسد. با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن هواپیماهای غول پیکر این موضوع به ذهن ما خطور می‌کند که واقعا چطور ممکن است این غول‌های آهنین از زمین برخاسته و ساعت‌ها در آسمان پرواز کنند؟ برخاستن مرحله‌ای از پرواز است که در آن هواپیما از حرکت در امتداد زمین (تاکسی) به پرواز در می‌آید. در این ویدئو فیلم تیک آف هواپیما را می‌بینیم.

تیک آف هواپیما، به پرواز در آمدن غول آهنی

پرواز، رویای دیرینه و دور دست بشر بود که با تلاش برادران رایت محقق شد؛ هنوز هم تماشای به پرواز در آمدن این غول‌های عظیم الجثه آهنی و غلبه کردنشان به جاذبه، حسی توام با حیرت و شگفتی دارد. امروز اما؛ دنیای هواپیما‌ها حسابی متحول شده و چه از نظر ظاهر و چه از نظر فنی، روز به روز به آنها امکانات جدیدی اضافه می‌شود و این امکانات برای مسافران هواپیما هم ملموس است. اگر تا به حال سوار هواپیما نشده‌اید، قبل از رزرو بلیط نگاهی به انواع کلاس‌های پروازی هواپیما بیاندازید تا انتخابی متناسب با بودجه و سلیقه شخصی‌تان داشته باشید.

فیلم تیک آف هواپیماهای غول پیکر

پس از خرید بلیط هواپیما یکی از مواردی که باعث دلهره شما خواهد شد، مرحله تیک آف هواپیما است. به طور کلی تیک آف 3 مرحله دارد: 1- ابتدا هواپیما روی زمین سرعت‌گیری می‌کند 2- هواپیما شروع به جدا شدن از زمین می‌کند 3- هواپیما خود را از زمین جدا کرده شروع به اوج گیری می‌‍کند. تیک آف کردن قوانین زیادی دارد که بسیاری از آنها را می‌دانیم؛ مثل باز بودن کاور پنجره های هواپیما.