از فروش خانه تا سفر دور دنیا خانوادگی!

4.4
از 71 رای

تا به حال برایتان پیش آمده به این فکر بیفتید که تمام دار و ندار خود را بفروشید و در عوض به دور دنیا سفر کنید؟! شما تنها نیستید، چراکه بعضی از افراد هستند که برای رسیدن به رویای سفر به دور دنیا، این ریسک را پذیرفته تا تجربه‌ای خارق‌العاده نصیب خود کنند. بنابراین خانواده‌ای پنج نفره تصمیم گرفتند خانه‌شان را بفروشند تا سفر دور دنیا خانوادگی را تجربه کنند.

خاطرات سفر خانوادگی دور دنیا

خانواده‌ای پنج نفره تصمیم گرفتند در طول یک سال به 38 کشور دنیا سفر کنند. آن‌ها در این سفر پر فراز و نشیب از کشورهایی چون سوئیس، مجارستان، فرانسه، یونان، اسپانیا و... بازدید کردند و فرصت سفر دور دنیا خانوادگی را به خود و فرزندانشان هدیه دادند. هر یک از این کشورها به تنهایی سرشار از جاذبه‌های منحصربه‌فرد و دیدنی هستند. اما یکی از بهترین روش‌ها برای بازدید از چندین کشور، استفاده از تورهای ترکیبی متفاوت چون تورهای هلند یا فرانسه است. در این شرایط می‌توان در مدت زمانی کوتاه به دیدن کشورهای دلخواه رفت.

برنامه‌ریزی برای سفر به چند کشور مختلف به مراتب دشوارتر و با چالش‌هایی روبه‌رو است. اما تجربه به جا مانده از آن، قابل مقایسه با هیچ چیز در دنیا نیست. چراکه هر کشور بخشی از جهان را به شما نمایش می‌دهند. برای مثال با سفر با تور آفریقا شما فرصت بازدید از پدیده‌های وسیع و طبیعی کنیا یا جزیره موریس را خواهید داشت یا با انتخاب تور سوئیس، یکی از زیباترین کشورهای دنیا را ملاقات خواهید کرد!

در همین حوالی سفر خانوادگی دور دنیا را تجربه کنید!

برای سفر به دور دنیا لزوما نباید از کشورهای دور شروع کرد. چراکه کشورهای بسیار نزدیکی هم هستند که جاذبه‌های فراوانی در دل خود جا داده‌اند. برای مثال شما می‌توانید با مروری بر راهنمای سفر به ارمنستان، به این کشور که مسافت بسیار کمی با ایران دارد سفر کنید. بدین ترتیب، اولین قدم‌ها را بردارید و به کشورهای دلخواهتان سفر کنید. در ادامه برای دیدن ماجراهای یک سفر خانوادگی دور دنیا، این ویدئو تماشایی را همراه لست‌سکند ببینید.