آنکارا گردی در سه و نیم دقیقه!

4.5
از 65 رای

آنکارا یکی دیگر از شهرهای زیبا و پرطرفدار ترکیه است. با وجود تنوع در تورهایش، کمتر به عنوان یک مقصد گردشگری بین اهالی سفر شناخته شده است. اگر تابه‌حال تجربه سفر با تور آنکارا را نداشتید، بعد از دیدن این ویدئو از آنکارا گردی، احتمالا بخواهید که برای سفر به این مقصد جذاب برنامه‌‌ریزی کنید.

آنکارا ترکیه، یک مقصد تمام عیار

آنکارا دومین شهر بزرگ ترکیه و پایتخت این کشور است. در بین مسافران ایرانی که با تور ترکیه به این کشور همسایه سفر می‌کنند، معمولا انتخاب اول، شهر استانبول است اما آنکارا ترکیه هم شهری بسیار دیدنی و جذاب است. در فهرست جاهای دیدنی آنکارا از معابد قدیمی، حمام‌های رومی، موزه‌های مختلف تا مساجد با معماری خیره‌کننده و زیبا وجود دارد. آنکارا ترکیه هیچ چیزی کم از استانبول ندارد و می‌تواند به تنهایی یک مقصد جذاب باشد.

خلاصه‌ای از گردش در آنکارا 

آنکارا ترکیه، آب‌و‌هوایی بسیار شبیه با ایران دارد و خالی از لطف نیست که بگوییم فصل بهار، یکی از بهترین زمان‌ها برای آنکارا گردی است و جشنواره‌های جالبی نیز در این وقت از سال اجرا می‌شود. با استفاده از سفرنامه های آنکارا نیز می‌توانید از تجربه گردشگران و مسافران، کمک بگیرید و برنامه‌ای ایده‌آل برای سفرتان پیاده کنید. از خیابان‌گردی در آنکارا لذت ببرید، از موزه‌ها دیدن کنید و سری به مراکز خریدش بزنید و درنهایت اگر طرفدار هیجان هستید، تجربه رفتن به شهربازی آنکارا را از دست ندهید!