بهترین هتل های عمان؛ معرفی ۱۲ هتل خوب عمان

4.3
از 6 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
با هتل‌های لوکس و پرطرف‌دار عمان آشنا شوید
26 آذر 1402 08:00
0

درست است که انتخاب بهترین هتل عمان از میان ده‌‌ها گزینه، کار بسیار پیچیده‌ای است و بررسی‌های زیادی می‌طلبد؛ اما ناممکن نیست. به همین دلیل، در این مطلب از لست‌سکند قصد داریم تا بهترین هتل های عمان را که براساس امتیاز کاربران و کیفیت خدماتشان انتخاب شده‌اند، به شما معرفی کنیم تا سفر جذاب‌تری به عمان داشته باشید. با خواندن این مطلب، می‌توانید میان ۱۲ هتل برگزیده، اقامتگاهی را انتخاب کنید که از هر لحاظ مناسب شماست و به سلیقه‌تان نزدیک است.

بهترین هتل های عمان کدام‌اند؟

هتل صلاله گاردنز،‌ هتل کمپینسکی، هتل شانگری لا بار الجیساه، هتل ال بوستان پالاس آ ریتز كارلتون، هتل اینترکنتیننتال، هتل بارسلو المصنعه ریزورت، هتل کرون پلازا، هتل شرایتون عمان، هتل فانار، هتل رادیسون بلو، هتل صلاله روتانا ریزورت و هتل پارک این بای رادیسون از بهترین هتل های عمان هستند. اگر قصد سفر به عمان را دارید، شناخت این هتل‌ها می‌تواند موقع انتخاب اقامتگاه، دید بازتری به شما بدهد. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

۱. هتل صلاله گاردنز (Salalah Gardens Hotel)

هتل صلاله گاردنز، یکی از بهترین هتل‌ های عمان است که با امکانات رفاهی و خدمات عالی، امتیاز بالایی را از طرف کاربران به دست آورده است. این هتل در شهری به نام صلاله واقع شده و دسترسی آسانی به فرودگاه، بازار، موزه و سایر جاذبه‌های گردشگری دارد. اتاق‌های این هتل، بزرگ و تمیز هستند و با امکانات مدرن و راحت تجهیز شده‌اند. همچنین رستوران، استخر، سالن ورزشی، سونا، ماساژ و اینترنت رایگان از دیگر امکانات این هتل محبوب محسوب می‌شوند. هتل صلاله گاردنز، یک گزینه مناسب برای کسانی است که به‌دنبال آسایش، زیبایی و لذت در سفر خود به عمان هستند.

  • امتیاز هتل صلاله گاردنز در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل صلاله گاردنز در بوکینگ: 8.3 از 10
  • امتیاز هتل صلاله گاردنز در گوگل: 4.8 از 5
  • موقعیت هتل صلاله گاردنز: شهر صلاله

موقعیت دقیق هتل صلاله گاردنز

Salalah Gardens Hotel2.jpg
هتل صلاله گاردنز، بهترین هتل عمان
Salalah Gardens Hotel1.jpg
یکی از اتاق‌های هتل صلاله گاردنز عمان

۲. هتل کمپینسکی (Kempinski Hotel)

هتل کمپینسکی عمان یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌های شهر مسقط است و جزو هتل های ۵ ستاره عمان به شمار می‌آید. این هتل، نزدیک به ساحل خلیج عمان واقع شده و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی مسقط دارد. اتاق‌های هتل کمپینسکی با دکوراسیون زیبا و مدرن، چشم‌اندازی خیره‌کننده از دریا و منظره‌ای روبه شهر را نشان می‌دهند. همچنین رستوران‌ها و کافه‌های کمپینسکی، غذاهای خوش‌مزه و متنوعی را برای مهمانان سرو می‌کنند. غذاهایی که در این هتل تهیه می‌شود، ظاهر و عطر جذابی دارند؛ به‌طوری که شما را مجبور به خرید و چشیدنشان می‌کنند. البته شما با دانستن قیمت غذا در عمان می‌توانید هزینه‌های سفرتان را به این کشور، مدیریت کنید. برای تفریح و استراحت در هتل کمپینسکی، می‌توانید از استخر روباز، سالن ورزش، سالن زیبایی یا خدمات ماساژ این هتل، استفاده کنید. هتل کمپینسکی عمان، گزینه‌ای عالی برای سفرهای تجاری یا تفریحی به عمان است.

  •  امتیاز هتل کمپینسکی در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل کمپینسکی در بوکینگ: ۹ از ۱۰
  • امتیاز هتل کمپینسکی در گوگل: 4.7 از 5
  • موقعیت هتل کمپینسکی: شهر مسقط

موقعیت دقیق هتل کمپینسکی

Kempinski Hotel Muscat2.jpg
نمای لابی هتل کمپینسکی، از بهترین هتل های عمان
Kempinski Hotel Muscat1.jpg
یکی از واحدهای لوکس هتل کمپینسکی

۳. هتل شانگری لا بار الجیساه (Shangri-La Barr Al Jissah)

هتل شانگری لا بار الجیساه مسقط یکی از بهترین هتل های عمان است که در بندر زیبای الجیساه قرار گرفته و با سه بخش مجزا و سبک‌های معماری مختلف، از مهمانانش پذیرایی می‌کند. بخش الحصن به‌عنوان قلعه‌ای باشکوه و مجلل، بخش الواحه به‌عنوان یک باغ گرمسیری آرام و دل‌نشین و بخش البندر به‌عنوان یک روستای ساحلی شاد و پرجنب‌وجوش شناخته می‌شود.

این هتل، ۶۴۲ اتاق و سوئیت با دکوراسیون زیبا و مناظر خیره‌کننده از خلیج عمان و کوه‌های حاشیه دارد. هتل شانگری لا از چندین رستوران و کافه با منوهای متنوع و خوش‌مزه استفاده می‌کند تا بتواند انواع‌واقسام غذاهای بومی عمانی، فرانسوی، تایلندی، چینی، اروپایی، مدیترانه‌ای و... را برای مهمانانش سرو کند.

درست است که تفریحات عمان آن‌قدر شما را مشغول می‌‌کند که به سرگرمی‌ها و امکانات رفاهی داخل اقامتگاهتان فکر نمی‌کنید؛ اما پیشنهاد می‌کنیم اگر هتل شانگری لا را برای اقامت انتخاب می‌کنید، زمانی را هم به گشت‌وگذار در هتل و استفاده از خدمات رفاهی آن اختصاص دهید. برای سرگرمی و تفریح در هتل شانگری لا بار الجیساه، می‌توانید از استخرهای روباز، سالن‌های ورزشی، سالن‌های کنفرانس، سینما، سالن بازی کودک، ماساژ، جکوزی، حمام ترکی و سالن زیبایی استفاده کنید. هتل شانگری لا بار الجیساه مسقط، یک تجربه فراموش‌نشدنی از اقامت در هتل های ۵ ستاره عمان را به شما ارائه می‌دهد.

  • امتیاز هتل شانگری لا بار الجیساه در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل شانگری لا بار الجیساه در بوکینگ: 8.5 از 10
  • امتیاز هتل شانگری لا بار الجیساه در گوگل: 4.6 از 5
  • موقعیت هتل شانگری لا بار الجیساه: شهر مسقط

موقعیت دقیق هتل شانگری لا بار الجیساه

Shangri-La Barr Al Jissah, Muscat1.jpg
تصویری از هتل شانگری لا بار الجیساه
Shangri-La Barr Al Jissah, Muscat2.jpg
یکی از اتاق‌های هتل شانگری لا بار الجیساه

۴. هتل ال بوستان پالاس آ ریتز كارلتون (Al Bustan Palace, a Ritz-Carlton Hotel)

اگر به‌دنبال یک هتل لوکس و شیک در عمان هستید، هتل ال بوستان پالاس آ ریتز كارلتون می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. این هتل پنج ستاره در محله‌ای امن و سرسبز واقع شده و با امکانات رفاهی متنوع مثل استخر، سالن ورزشی، سالن زیبایی، رستوران و کافه‌های متعدد از میهمانانش استقبال می‌کند. اتاق‌های این هتل به سبک مدرن و با کیفیت بالا طراحی شده‌اند و بالکنی با منظره دریا و کوه‌های اطراف دارند. پرسنل هتل بسیار حرفه‌ای هستند و به شما در رزرو تورهای گردشگری برای بازدید از عمان، گرفتن تاکسی، خدمات نگهداری از کودک و اموری از این قبیل کمک می‌کنند. در هتل ال بوستان پالاس آ ریتز کارلتون، احساس راحتی و آرامش می‌کنید. به همین دلیل هم هست که این هتل ازنظر کیفیت، در رتبه چهارم لیست هتل های عمان قرار گرفته است.

همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، هتل ال بوستان پالاس در یک منطقه اختصاصی واقع شده؛ اما قرارگیری آن در یک منطقه به‌دور از مرکز شهر، به این معنی نیست که مسافران این هتل بتوانند کارهای ممنوع در عمان را انجام دهند. ال بوستان پالاس آ ریتز كارلتون، یکی از بهترین هتل های عمان است و شما را به یک اقامت لذت‌بخش دعوت می‌کند.

  • امتیاز هتل ال بوستان پالاس آ ریتز كارلتون در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

  • امتیاز هتل ال بوستان پالاس آ ریتز كارلتون در بوکینگ: 9 از 10

  • امتیاز هتل ال بوستان پالاس آ ریتز كارلتون در گوگل: 4.7 از 5

  • موقعیت هتل ال بوستان پالاس آ ریتز كارلتون: شهر مسقط

موقعیت دقیق هتل ال بوستان پالاس آ ریتز كارلتون

Al Bustan Palace, a Ritz-Carlton Hotel1.jpg
تصویری از هتل ال بوستان پالاس آ ریتز كارلتون
Al Bustan Palace, a Ritz-Carlton Hotel2.jpg
یکی از واحدهای هتل ال بوستان پالاس آ ریتز كارلتون

۵. هتل اینترکنتیننتال (InterContinental Muscat, an IHG Hotel)

اگر دوست دارید یک اقامت فوق لوکس را در عمان تجربه کنید، هتل اینترکنتیننتال پیشنهاد ما به شماست. این هتل، یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره عمان محسوب می‌شود که با امکانات رفاهی و خدمات بی‌نظیر، میزبان مسافران از سراسر جهان است. هتل اینترکنتیننتال در منطقه القرم واقع شده و دسترسی آسانی به مراکز تجاری، فرهنگی و تفریحی شهر، ازجمله مرکز خرید سیتی سنتر قروم دارد. این مرکز خرید جزو بهترین مراکز خرید عمان است و محبوبیت زیادی میان گردشگران و مسافران دارد.

اتاق‌های هتل اینترکنتیننتال با دکوراسیون زیبا و مدرن، به‌همراه بالکن با چشم‌انداز عالی به کوهستان و خلیج عمان، راحتی و آرامش شما را تضمین می‌کنند. همچنین هنگام اقامت در این هتل می‌توانید از استخر روباز، سالن ورزشی، سونا، جکوزی، ماساژ و سالن زیبایی هتل استفاده کنید. رستوران‌های هتل، نیز طیف گسترده‌ای از غذاهای متنوع و خوش‌مزه اروپایی و آسیایی را برای شما سرو می‌کنند.

در صورت نیاز به برگزاری جلسه‌های کاری یا مراسم خصوصی، هتل اینترکنتیننتال عمان، فضای مناسب و تجهیزات لازم را برای مسافران فراهم می‌کند. با اقامت در هتل اینترکنتیننتال عمان، یک سفر لذت‌بخش و خاطره‌انگیز در انتظار شما خواهد بود.

  • امتیاز هتل اینترکنتیننتال در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل اینترکنتیننتال در بوکینگ: 8.7 از 10
  • امتیاز هتل اینترکنتیننتال در گوگل: 4.5 از 5
  • موقعیت هتل اینترکنتیننتال: شهر مسقط

موقعیت دقیق هتل اینترکنتیننتال

InterContinental Muscat, an IHG Hotel1.jpg
یکی از اتاق‌های هتل اینترکنتیننتال
InterContinental Muscat, an IHG Hotel2.jpg
محیط رستوران هتل اینترکنتیننتال

۶. هتل بارسلو المصنعه ریزورت (Barceló Mussanah Resort)

هتل یا ریزورت بارسلو المصنعه عمان، یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره عمان است که با ارائه خدمات متنوع و باکیفیت، رضایت مهمانان خود را جلب می‌کند. این هتل در یک منطقه دنج قرار گرفته و دسترسی آسانی به مرکز شهر، جاهای دیدنی آن و مناطق تفریحی عمان دارد. با این‌حال، اگر نمی‌دانید دقیقاً در کدام منطقه اقامت می‌کنید یا دوست دارید با این کشور بیشتر آشنا شوید، می‌توانید راهنمای سفر به عمان را مطالعه کنید. این راهنمای سفر به شما کمک می‌کند عمان را بیشتر بشناسید و بتوانید برای سفرتان برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید.

اتاق‌های هتل بارسلو المصنعه عمان با دکوراسیون مدرن و شیک طراحی شده‌اند و تمام امکانات رفاهی را در خود جای داده‌اند. همچنین رستوران‌ها و کافه‌های این هتل، انواع غذاهای خوش‌مزه و متنوع را در فضایی دوست‌داشتنی سرو می‌کنند. اگر به‌دنبال یک اقامت لوکس و خاطره‌انگیز در عمان هستید، ریزورت بارسلو المصنعه را از دست ندهید.

  • امتیاز هتل بارسلو المصنعه ریزورت در تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • امتیاز هتل بارسلو المصنعه ریزورت در بوکینگ: 7.5 از 10
  • امتیاز هتل بارسلو المصنعه ریزورت در گوگل: 4.4 از 5
  • موقعیت هتل بارسلو المصنعه ریزورت: شهر مسقط

موقعیت دقیق هتل بارسلو المصنعه ریزورت

Barceló Mussanah Resort2.jpg

هتل بارسلو المصنعه ریزورت، بهترین هتل عمان

Barceló Mussanah Resort1.jpg
تصویر یکی از اتاق‌های هتل بارسلو المصنعه ریزورت

۷. هتل کرون پلازا (Crowne Plaza Muscat, an IHG Hotel)

هتل کرون پلازا، یکی دیگر از هتل‌ های ۵ ستاره عمان است. این هتل با امکانات رفاهی متنوع مثل استخر، سالن ورزشی، رستوران و کافی‌شاپ توانسته در لیست هتل های عمان جایگاه خوبی به دست بیاورد. این هتل در مرکز شهر مسقط قرار گرفته و دسترسی آسانی به مراکز خرید، تفریحی و تاریخی دارد. به همین دلیل، کرون پلازا انتخاب بسیاری از افرادی است که به عمان سفر می‌کنند.

اتاق‌های این هتل بزرگ، تمیز و مجهز به اینترنت رایگان، تلویزیون، گاوصندوق و مینی‌بار هستند. فضای این هتل بسیار صمیمی است و با دکوراسیون مینیمال خود توانسته نظر کاربران را جلب کند. نکته مثبت دیگری که در این هتل دیده می‌شود، وجود استخر در کنار ساحل اختصاصی است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که موقع شنا در استخر، چشم‌اندازی روبه دریا داشته باشید و از روزتان لذت بیشتری ببرید. به‌طور کلی، اگر به‌دنبال یک هتل لوکس، راحت و مناسب برای سفرتان به مسقط عمان هستید، هتل کرون پلازا عمان یک انتخاب مناسب است.

  • امتیاز هتل کرون پلازا در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل کرون پلازا در بوکینگ: 8.7 از 10
  • امتیاز هتل کرون پلازا در گوگل: 4.4 از 5
  • موقعیت هتل کرون پلازا: شهر مسقط

راهنمای کامل سفر به مسقط

موقعیت دقیق هتل کرون پلازا

Crowne Plaza Muscat, an IHG Hotel2.jpg
نمای بیرونی هتل کرون پلازا
Crowne Plaza Muscat, an IHG Hotel1.jpg
اتاق دوتخته در هتل کرون پلازا

۸. هتل فانار (Fanar Hotel and Residences)

نمی‌توان گفت که هتل فانار بهترین هتل عمان است؛ اما بدون شک یکی از بهترین هتل‌ های ۵ ستاره عمان به شمار می‌آید. این هتل با دکوراسیون مدرن و امکانات رفاهی کامل، محیطی آرام و امن را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. هتل فانار در نزدیکی ساحل و بندر مسقط واقع شده است و دسترسی راحتی به مراکز مهم شهر دارد. اتاق‌های هتل فانار عمان با چشم‌اندازی زیبا از دریای عمان، به‌صورت کاملاً مجهز و زیبا طراحی شده‌اند. همچنین رستوران‌ها و کافه‌های هتل فانار، انواع غذاهای ایرانی، عربی و... را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می‌دهند. هتل فانار عمان، گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که به‌دنبال تجربه‌ای لوکس و خاطره‌انگیز از سفر به عمان هستند.

  • امتیاز هتل فانار در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل فانار در بوکینگ: 7.8 از 10
  • امتیاز هتل فانار در گوگل: 4.5 از 5
  • موقعیت هتل فانار: شهر صلاله

موقعیت دقیق هتل فانار

Fanar Hotel and Residences1.jpg
تصویری از نمای بیرونی هتل فانار
Fanar Hotel and Residences2.jpg
یک واحد در هتل فانار، یکی از بهترین هتل های عمان

۹. هتل پارک این بای رادیسون (Park Inn by Radisson Muscat)

اگر به‌دنبال یک هتل شیک و مدرن در شهر زیبای مسقط هستید، هتل پارک این بای رادیسون را از دست ندهید. این هتل چهار ستاره است؛ اما امکانات رفاهی، اتاق‌های مجهز و خدمات حرفه‌ای موجود در آن، هتل پارک این بای رادیسون را به یک گزینه لوکس برای اقامت تبدیل کرده است. خوب است بدانید هتل پارک این بای رادیسون عمان، در موقعیت جغرافیایی عالی قرار گرفته است و دسترسی آسانی به مراکز خرید، موزه‌ها، معابد و سایر جاذبه‌های گردشگری دارد. همچنین فاصله آن تا فرودگاه بین‌المللی مسقط، تنها 1۶ دقیقه است. این هتل با رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سالن ورزشی، سالن کنفرانس و اینترنت رایگان به‌خوبی از میهمانان پذیرایی می‌کند.

اتاق‌های هتل پارک این بای رادیسون عمان با طراحی مدرن و رنگ‌آمیزی شاد، به شما حس آرامش و راحتی می‌دهند. تمامی اتاق‌ها تلویزیون، گاوصندوق، مینی‌بار، قهوه‌ساز و بقیه اقلام رفاهی را برای اقامت راحت در اختیار مسافران قرار می‌دهند. بعضی از اتاق‌ها هم نمای شهر یا استخر را به نمایش می‌گذارند.

  • امتیاز هتل پارک این بای رادیسون در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل پارک این بای رادیسون در بوکینگ: 7.7 از 10
  • امتیاز هتل پارک این بای رادیسون در گوگل: 4.5 از 5
  • موقعیت هتل پارک این بای رادیسون: شهر مسقط

موقعیت دقیق هتل پارک این بای رادیسون

Park Inn by Radisson Muscat1.jpg
هتل پارک این بای رادیسون، از بهترین هتل های عمان
Park Inn by Radisson Muscat2.jpg
یکی از اتاق‌های هتل پارک این بای رادیسون

۱۰. هتل رادیسون بلو (Radisson Blu Hotel Muscat)

هتل رادیسون بلو جزو هتل های ۵ ستاره عمان است و با امکانات رفاهی متنوعی مانند استخر روباز، باشگاه ورزشی، سالن کنفرانس و رستوران‌های لوکس، می‌تواند نیازهای مسافران را برآورده کند. اتاق‌های هتل رادیسون بلو، به تهویه مطبوع، اینترنت پرسرعت و... مجهزند. از دیگر خدمات این هتل، می‌توان به پارکینگ رایگان، خدمات نگهداری از کودک، خشک‌شویی و تاکسی‌سرویس اشاره کرد. هتل رادیسون بلو، در فاصله کمی از مراکز تجاری، فرهنگی و تفریحی شهر قرار دارد و به‌عنوان یک گزینه مناسب برای مسافران تجاری و گردشگری شناخته می‌شود.

  • امتیاز هتل رادیسون بلو در تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • امتیاز هتل رادیسون بلو در بوکینگ: 8.5 از 10
  • امتیاز هتل رادیسون بلو در گوگل: 4.4 از 5
  • موقعیت هتل رادیسون بلو: شهر مسقط

موقعیت دقیق هتل رادیسون بلو

Radisson Blu Hotel Muscat2.jpg
نمای بیرونی هتل رادیسون بلو
Radisson Blu Hotel Muscat.jpg
تصویر اتاق هتل رادیسون بلو، از بهترین هتل های عمان

۱۱. هتل صلاله روتانا ریزورت ‌(Salalah Rotana Resort)

هتل صلاله روتانا ریزورت عمان، یکی از بهترین هتل‌ های ۵ ستاره عمان در شهر صلاله است. این هتل با معماری زیبا و مدرن، امکانات رفاهی بسیار خوب و خدمات رضایت‌بخش، محلی مناسب برای گردشگرانی است که به‌دنبال تجربه‌ای لوکس و فراموش‌نشدنی در سفرشان هستند. هتل صلاله روتانا ریزورت عمان چندین رستوران و کافه با منوهای متنوع و خوش‌مزه دارد که هنگام اقامت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

همچنین، این هتل با استخر، سالن ورزشی، سالن زیبایی، ماساژ و سایر خدمات رفاهی‌اش می‌تواند کاری کند که از اوقات فراغتتان در هتل لذت ببرید. اتاق‌های هتل صلاله روتانا ریزورت عمان، بسیار شیک و تمیز هستند و با تجهیزات مدرن، اقامت راحت‌تری را برای میهمانان فراهم می‌کنند. این هتل به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهر صلاله نزدیک است و می‌توانید به‌راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. درمجموع می‌توان گفت که هتل صلاله روتانا ریزورت عمان، گزینه‌ای عالی برای اقامت در عمان است.

  • امتیاز هتل صلاله روتانا ریزورت در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل صلاله روتانا ریزورت در بوکینگ: 7.2 از 10
  • امتیاز هتل صلاله روتانا ریزورت در گوگل: 4.4 از 5
  • موقعیت هتل صلاله روتانا ریزورت: شهر صلاله

موقعیت دقیق هتل صلاله روتانا ریزورت

Salalah Rotana Resort.jpg
تصویری از هتل صلاله روتانا ریزورت
Salalah Rotana Resort2.jpg
میز اردور هتل صلاله روتانا ریزورت، از بهترین هتل های عمان

۱۲. هتل شرایتون عمان (Sheraton Oman Hotel)

هتل شرایتون عمان آخری هتلی است که در لیست هتل های عمان به آن اشاره می‌کنیم. هتل شرایتون مانند دیگر هتل های ۵ ستاره عمان امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی دارد که می‌تواند اقامت خاطره‌انگیزی را برای مهمانان رقم بزند. این هتل در مرکز شهر واقع شده است و دسترسی آسانی به مکان‌های دیدنی و تاریخی دارد. اتاق‌های این هتل بزرگ، تمیز، مدرن و شیک هستند و منظر‌ه‌ای خیره‌کننده به شهر دارند.

در رستوران‌ها و کافه‌های هتل شرایتون، غذاهای خوش‌مزه و متنوعی از بین غذاهای محلی و بین‌المللی سرو می‌شود. همچنین، استخر، سالن ورزش، سالن زیبایی، سونا، جکوزی و ماساژ ازجمله خدماتی هستند که می‌توانید در این هتل از آن‌ها لذت ببرید. هتل شرایتون عمان گزینه‌ای عالی برای کسانی است که به‌دنبال یک اقامت خوب، راحت و فراموش‌نشدنی در عمان هستند.

  • امتیاز هتل شرایتون عمان در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل شرایتون عمان در بوکینگ: 8.3 از 10
  • امتیاز هتل شرایتون عمان در گوگل: 4.4 از 5
  • موقعیت هتل شرایتون عمان: شهر مسقط

موقعیت دقیق هتل شرایتون عمان

Sheraton Oman Hotel1.jpg
هتل شرایتون، از بهترین هتل های عمان
Sheraton Oman Hotel2.jpg
تصویر یک واحد در هتل شرایتون عمان، از بهترین هتل های عمان

خرید تور عمان از لست‌سکند

حالا که بهترین هتل های عمان را می‌شناسید، وقت آن است که با خیال راحت، تور عمان را بخرید. خرید تور عمان از لست‌سکند یک تجربه ناب، از سفر به یک کشور عربی است که همه‌چیز را برای گذراندن اوقاتی خوش فراهم کرده است. در لست‌سکند، مجموعه‌ای از تورها را برایتان لیست کرده‌ایم تا بتوانید با توجه به سلیقه، بودجه و تاریخ سفرتان یک تور را انتخاب کنید و به این سفر به‌یادماندنی بروید. 

سخن آخر

عمان در چند سال گذشته، علاوه‌بر جذب توریست از سراسر دنیا، میزبان تعداد زیادی از گردشگران ایرانی بوده است. به همین علت، در این مطلب سعی کرده‌ایم بهترین هتل های عمان را به شما معرفی کنیم و اطلاعات مفیدی درباره آن‌ها در اختیارتان بگذاریم. اگر تا‌به‌حال به عمان سفر کرده‌اید، مشتاقیم تا نظرتان را درباره هتل های عمان بدانیم. شما از میان این ۱۲ هتل، کدام‌یک را به‌عنوان بهترین هتل عمان معرفی می‌کنید؟

فاطمه یموتی
فاطمه یموتی

اولین باری که خواندن یک کتاب توانست روحم را پرواز دهد، به یاد می‌آورم. تقریبا فهمیده بودم که کلمات، قدرت فوق‌العاده‌ای دارند. مخصوصا اگر درباره چیزهایی باشد که تا به‌حال نمیدانستی. چند سالی‌ست که از آن روزها می‌گذرد و من هنوز دست به قلم، روی ابرها درحال پروازم.