تقویم شهریور ۱۴۰۳؛ دانلود نسخه دسکتاپ و موبایل با کیفیت بالا

3.8
از 10 رای
آگهی الفبای سفر - جایگاه K - دسکتاپ
تقویم شهریور ۱۴۰۳؛ دانلود نسخه دسکتاپ و موبایل با کیفیت بالا
29 اردیبهشت 1403 08:00
0

تقویم شهریور ۱۴۰۳ رویدادهای مهم و تعطیلات آخرین ماه تابستان را به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید با دانلود تقویم شهریور ۱۴۰۳ به‌آسانی و در سریع‌ترین زمان ممکن، به تاریخ دل‌خواهتان در شهریور دسترسی داشته باشید و برای کارهایتان برنامه‌ریزی‌ کنید. در این مطلب از مجله گردشگری لست‌سکند با دانلود تقویم شهریور 1403 با ما همراه باشید.

تقویم شهریور ۱۴۰۳ نسخه دسکتاپ

با دانلود تقویم شهریور 1403 برای دسکتاپ، می‌توانید تقویم ششمین ماه سال را روی صفحه نمایش کامپیوترتان مشاهده کنید و به‌راحتی تاریخ مد نظرتان را ببینید. همچنین با دیدن این تقویم و اطلاع از تعطیلات شهریور ۱۴۰۳، می‌توانید برای انواع سفرهای پیش رو مثل سفر با تور شمال برنامه‌ریزی کنید. 

گفتنی است اگر می‌خواهید همه مناسبت‌ها و تعطیلات سال ۱۴۰۳ را به‌صورت یکجا مشاهده کنید، می‌توانید به صفحه تقویم ۱۴۰۳ بروید و به‌سادگی در کمترین زمان، تقویم کامل سال ۱۴۰۳ را دانلود کنید. با در دسترس داشتن این تقویم، شما می‌توانید مناسبت‌ها و تعطیلات همه ماه‌های سال را ببینید و برای سفرهایتان برنامه بچینید.

دانلود تقویم ۱۴۰۳

Shahrivar-1403-lastsecond-calendar-desktop.jpg
تقویم شهریور ۱۴۰۳ نسخه دسکتاپ

دانلود تقویم شهریور ۱۴۰۳ نسخه دسکتاپ

تقویم شهریور ۱۴۰۳ نسخه موبایل

پیش‌تر شما توانستید با دانلود تقویم ۱۴۰۳ در یک نگاه همه روزهای سال ۱۴۰۳ را همراه با مناسبت‌های مهم و تعطیلات در یک صفحه مشاهده کنید. اکنون با دانلود تقویم شهریور ۱۴۰۳ برای موبایل، شما می‌توانید تصویر پس‌زمینه تلفن همراهتان را با تقویم آخرین ماه تابستانی هماهنگ کنید و این‌گونه آماده استقبال از پاییز شوید. شما با دسترسی آسان به رخدادها و تعطیلات شهریور ۱۴۰۳، می‌توانید به‌آسانی برای سفرهایتان در شهریور برنامه‌ریزی کنید؛ به‌عنوان مثال برای سفر با تور طبیعت‌گردی آماده شوید.

Shahrivar-1403-lastsecond-calendar-mobile (2).jpg
عکس تقویم شهریور ۱۴۰۳ نسخه موبایل

دانلود تقویم شهریور ۱۴۰۳ نسخه موبایل

تعطیلات تقویم شهریور ۱۴۰۳

۴ شهریور: اربعین حسینی
۱۲ شهریور: رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)
۱۴ شهریور: شهادت امام رضا(ع)
۲۲ شهریور: شهادت امام حسن عسکری(ع)
۳۱ شهریور: ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع)

پیشنهاد مقاصد برای سفر در تعطیلات شهریور

آخرین ماه از گرم‌ترین فصل سال، می‌تواند با سفرهایی به‌یادماندنی همراه شود. شهریور با خنکای لطیف هوایش که نویددهنده پاییز است، فرصت بسیار خوبی برای سفر کردن است. اگر می‌خواهید در نیمه نخست سال به سفری خارجی بروید، سفر با تور آنتالیا پیشنهادی ایدئال است. دوری از هیاهوی زندگی روزمره و آرامش گرفتن در سواحل چشم‌نواز آنتالیا، می‌تواند پایان خوشی بر آخرین ماه تابستان باشد. اگر به‌دنبال مقصد خارجی دیگری هستید که همانند آنتالیا فاصله کمی با ایران داشته باشد، پیشنهادمان سفر با تور باتومی است. باتومی می‌تواند جلوه‌های نابی از گرجستان را به شما نشان دهد و شهریور دل‌پسندی را برایتان بسازد.

چنانچه می‌خواهید در شهریورماه به مقصدهای داخلی سفر کنید، سفر با تور همدان می‌تواند پیشنهاد مناسبی برایتان باشد. تماشای غار علی‌صدر و آرامگاه ابوعلی‌سینا در خنکای دل‌نشین شهریور، لذتی وصف‌ناپذیر دارد. آخرین روزهای شهریور هم فرصت بسیار خوبی برای سفر با تور اصفهان و دیدن جاذبه‌های بی‌نظیر این شهر است. با انتخاب هریک از این مقصدهای گفته‌شده، بی‌شک می‌توانید خاطرات لذت‌بخش و ماندگاری بسازید.

سخن آخر

در این مطلب، تقویم شهریور ۱۴۰۳ برای دسکتاپ و موبایل را در اختیارتان گذاشتیم تا بتوانید به‌سادگی به تقویم اختصاصی شهریور ۱۴۰۳ لست‌سکند، دسترسی داشته باشید و همه روزهای ماه پایانی تابستان را ببینید. پیشنهاد شما برای سفر در شهریور، کدام مقصدهای داخلی و خارجی است؟

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.